Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 27. 5. (9:15)

Promo videa k MTV Movie Awards 2011.

Rob ve filmu 'Cosmopolis'.

PROMO VIDEA K MTV MOVIE AWARDS 2011

27. 5.

Jistě si pamatujete na loňská promo videa k MTV Movie Awards 2010, kde jste mohli vidět Roba a Taylora s Tomem Cruisem. Letos tu máme videa Kristen Stewart a Taylora Lautnera s moderátorem slavnostního večera Jasonem Sudeikisem.

KStew:

TLant:

@MTVNews

ROBERT PATTINSON V 'COSMOPOLIS'

26. 5.

23. května v Torontu začalo natáčení Robova nového filmu 'Cosmopolis'. O čem film bude a koho si Rob vlastně zahraje? Rob ztvárňuje Erica Packera, milionáře, kterému se při jízdě limuzínou stávají zvláštní příhody, během nichž přijde o veškeré své jmění.

Teď se objevil první obrázek z filmu.

@CaitCronenberg

MICHAEL SHEEN ČTE TWILIGHT FANFICTION!

26. 5.

Michael Sheen (Aro) se během propagace svého filmu 'Midnight in Paris' svěřil s tím, že čte Twilight Fanfiction. Přesněji povídku 'Unexpected Circumstances' (Nečekané okolnosti), kde Aro ztvárňuje krále (hehe, to je nám změna). Edward je rytíř. Temperamentní, svalnatý rytíř. Na koni! A má za manželku nevolnickou Isabellu.

Kdo by měl zájem, povídku od Savage7289 najdete ZDE. Samozřejmě v angličtině.

 

Výcuc:

Isabella je otrokyní princezny Jessicy, dcery krále Ara. Když však rytíř ze sousedního království vyhraje souboj a má si vybrat nevěstu, sir Edward si princezny nevšímá a chce místo ní služebnici. Isabella se tak najednou provdána za muže, kterého vůbec nezná, a dostává se do středu politických spiknutí a šlechtických intrik. Její život se obrací vzhůru nohama, když nedokáže dát svému manželovi tu jedinou věc, kterou musí mít.

Ukázka:

„Odpusťte mi, králi Aro,“ řekl sir Edward. „Ale nevezmu si Vaši dceru. Již jsem uvedl svůj důvod.“

„Není dosti dobrý,“ zavrčel král Aro. „Poslechnete toto ustanovení. A to hned.“

Edward se narovnal a podíval se na krále.

„Neožením se s princeznou Jessicou,“ pronesl.

„A proč ne?“ zařval rozzuřený král.

„Protože není panna,“ řekl sir Edward jednoduše.

„Jak se opovažujete!“ vykročil král Aro vpřed, vytahujíc jílec meče.

„Nechte ji tedy otestovat!“ udělal sir Edward krok dopředu, vyzývajíc tak krále. Snažila jsem se zůstat za ním, ale má ruka na jeho rameni ho neudržela, táhl mne za sebou. „Pokud se prokáže, že je nevinná, ožením se s ní přímo zde!“

„Ty bastarde.“ Slyšela jsem zavrčení princezny.

JUDI SHEKONI O TWILIGHT, ZAFRINĚ,...

26. 5.

Web Twilightish vyzpovídal Judi Shekoni aka Zafrinu. Ptali se jak na natáčení, tak na její postavu amazonské upírky. Ukázku rozhovoru máte přeloženou tady, na zbytek se můžete podívat přímo na webu Twilightish.

Twilightish: Jaké bylo pro nováčka v Twilight sáze přijít do této těsné skupinky přátel?

Judi: Nevěděla jsem, jaké to bude vstoupit do projektu, kde už za sebou někteří mají tři filmy. Je to úžasné. S každým filmem k nim přibývají noví lidé, takže jsou zvyklí. Bylo skvělé pracovat s lidmi, kteří jsou již vžití a vědí, co a jak.

Twilightish: Nejslavnější fanouškovská otázka: Četla jsi knihy/viděla film ještě předtím, než jsi šla na konkurz pro roli Zafriny? Jestli ano, byla jsi fanouškem?

Judi: Už jsem byla velkým Twilight fanouškem. Čekala jsem na každou knihu, která měla vyjít. Všechny jsem je četla již před čtyřmi lety. Věděla jsem o projektu (filmu). Byla jsem fanouškem od samého začátku, kdy byla jako Bella oznámena Kristen. Miluju tuhle sérii.

Twilightish: Zafrina je součástí Amazonského klanu spolu se svými dvěma sestrami. Rozuměly jste si na place?

Judi: Hodně času jsem strávila prací s Tracey Heggins (Senna), lidé si dokonce mysleli, že jsme opravdové sestry! Byly jsme spolu v hotelových pokojích, chodily na obědy a večeře, stalo se to neodpáratelnou součástí natáčení. Pořád si voláme a mluvíme spolu, určitě jsme dobře stmelené! Být součástí klanu z vás dělá součást týmu.

Twilightish: Zafrina ovládá zvláštní moc, chtěla bys ji mít v opravdovém životě?

Judi: Každý chce moc. Chtěla bych mít její moc v reálném životě. Není to něco, co vidí jen ti, kteří to dělají.

Twilightish: Máš nějaký oblíbený moment z natáčení? Ať už před kamerou nebo mimo ni?

Judi: Squamish bylo moje oblíbené místo natáčení, byla tam nádherná krajina. Moje nejlepší kamarádka za mnou přijela během natáčení a řekla: „Wow, vypadá to tu jako v představě Forks. Pokojné. Klidné.“

Twilightish: Kdyby sis mohla vzít (nebo vzala) něco ze Zafrinina oblečení nebo nějakého jejího doplňku, co by sis vzala (nebo co sis vzala) a proč?

Judi: Kontaktní čočky! Nosila bych je po nocích a děsila lidi! Opravdu na sebe nemůžete přestat zírat, když je máte na sobě. Dělá to ze mě méně mě a více postavu. Cítím se víc smyslná. Vžitá do postavy.

Twilightish: Je někdo, s kým bys opravdu chtěla spolupracovat?

Judi: Ryan Gosling! Je nejlepší, viděla jsem ‘Blue Valentine‘ a milovala to!! Také Joseph Gordon Levitt a James Franco. Potřebuju vysokého chlapa, protože i já jsem docela vysoká! (Souhlas! )

PLAKÁT K BREAKING DAWN

25. 5.

Včera Summit vypustil do světa první oficiální plakát k filmu. Ukazuje naprosto přesně, o čem film je :-)

 

(Zde se vám ukáže megamonstrózní rozlišení)

Zdroj

PETER FACINELLI O ′BREAKING DAWN′

24. 5.

Petera Facinelliho si odchytl reportér z TV Guide. Většina otázek se týkala jeho seriálu Nurse Jackie, dostalo se ale i na Breaking Dawn. Zbytek rozhovoru najdete zde.

TV Guide: Tak co nám můžeš říct o závěrečných Twilight filmech?

Peter: Režie se chopil Bill Condon, takže jsem byl nadšený, že budu pracovat právě s ním, navíc scénáře byly skvělé. Fanoušci to budou opravdu zbožňovat.

TV Guide: Kdo je lepší doktor, Cooper nebo Carlisle Cullen? (Informační vložka: Peter hraje mladého Dr. Fitche Coopera v seriálu z doktorského prostředí Nurse Jackie.)

Peter: Řekl bych, že Carlisle, je starší než Coop. Ale myslím, že Coop umí být skvělým doktorem, v závislosti na dni v týdnu (směje se). Buď vám vyléčí rakovinu, nebo vás nechá umřít na zánět středního ucha.

ČEKÁME NA PRVNÍ NOVINKU

23. 5.

Zatím si dáme informační vsuvku. Britští vědci potvrdili to, čeho se již dlouho obávali. Vir prasečí chřipky, známé také jako H1N1, zmutoval do takových rozměrů, že je přenosný přes internetové připojení. Podle dlouho prováděných průzkumů jsou k onemocnění náchylnější více ženy než muži. Dávejte si proto, prosím, pozor. Nebezpečí může číhat kdekoliv.

Příznaky: Svědění, halucinace v podobě prasat tam, kde nemají co dělat.

Ale nebojte, na uklidnění tu máme sexy chlapa.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Ajjinka

38)  Ajjinka (29.05.2011 23:31)

Ajó taky fakt, dobře, bylo to online Na ty reklamy si vzpomínam, asi..

MishaVolturi

37)  MishaVolturi (29.05.2011 23:17)

jeje doufám že si kris zas něco neprovede :D

Lipi4

36)  Lipi4 (29.05.2011 23:01)

A já tu budu též :D ... nebo spíš a icq jako loni ... co si pamatuju, tak asi okolo 5, 6 ráno to končilo

Živě to bylo, dokonce se v průběhu měnil stream asi 2x a šíleně nás rozčilovaly reklamy

Astrid

35)  Astrid (29.05.2011 21:09)

ja sa teším na trailer!!!!juchúúúúúú!

Ajjinka

34)  Ajjinka (29.05.2011 21:08)

Když já si právě nepamatuju, jestli to živě bylo... tak asi jo, když to říkáš Tak teda jestli budou streamy na live přenos, budou tu určitě viset Stejně jako já, celou noc

Lipi4

33)  Lipi4 (29.05.2011 20:58)

Ajjjinko, loni jsme přece na to koukaly živě spolu ... co jsi pamatuju byla jsi dokonalý servis přes icq pro jedince co to chtěli vidět živě a nechtělo se jim spát ..... Tak si tak řikám, jestli to bude letos taky tak , prosím, prosím Robert smutně koukám

Janeba

32)  Janeba (29.05.2011 16:15)

Ajjinko, děkuji, právě že si vzpomínám, že jsem to vloni nahrávala z televize! A myslím, že to dávali dokonce dvakrát! Máš pravdu, bylo to ze záznamu!!! Tak se necháme překvapit!! Díky!!!

Ajjinka

31)  Ajjinka (29.05.2011 15:25)

Janeb, určitě budou online streamy na červený koberec, to 100%. Ale s hlavní show, tedy samotným předáváním, si nejsem tak jistá. Vím, že na českém MTV dávali záznam, ale nemyslím si, že to byl přímý přenos. Jako vždycky hned víme výsledky, ale myslím, že jen přes twitter Tak jako tak celej pořad se pak dá stáhnout ;)

Astrid

30)  Astrid (29.05.2011 15:13)

OMG, už sa to blíži, normálne vidím Kristen rozčlapnutú pod podiom bože ochraňuj!

Janeba

29)  Janeba (29.05.2011 15:02)

Nevíte, budou dávat přenos MTV Movie Awards 2011 v televizi! Nějak to nemůžu dohledat! Vloni to dávali!

Ajjinka

28)  Ajjinka (29.05.2011 14:43)

uhlacka27: Nope, ptačí je H5N1 ;)

Ree

27)  Ree (28.05.2011 22:41)

Kris

uhlacka27

26)  uhlacka27 (28.05.2011 22:30)

Není prasečí chřipka náhodou H5N1? Nebo to je ptačí? Nejsem si jistá

Edward jako rytíř. Tak na tohle jsem ještě nikde nenarazila. Ještě umět perfektně anglicky, no.
A Kristen je čím dál tím nádhernější. Chci její vlasy !

Lipi4

25)  Lipi4 (27.05.2011 19:06)

Ajjinko, no jasně :D :D :D

24)   (27.05.2011 16:25)

Unexpected circumstances vyzerá byť fajn poviedka. Autorka píše veľmi dobre- môžem vám odporučiť hlavne poviedku Surviving Bella (celá z pohľadu Edwarda)- isteže anglicky;)

Ajjinka

23)  Ajjinka (27.05.2011 15:50)

fixena: Dobře, budu si to po sobě číst víckrát

Ajjinka

22)  Ajjinka (27.05.2011 15:25)

Lipi, režisér, jo?

21)  fixena (27.05.2011 15:22)

drazí, novinky jsou skvělé, klipy taky.
jen PROSÍM opravte tu chybu u informací k filmu Cosmopolis - jmění se skutečně píše s "J" na začátku,.

děkuji!

Astrid

20)  Astrid (27.05.2011 11:43)

Ach, Bye, ten obrázok z Cosmopolis... to je motu ako vyšité, ja ho tak milujem... jnj
... že?:p
Rob a melony - to je tak zvláštna kombinácia

Bye

19)  Bye (27.05.2011 11:16)

Tyvoe, ambro, nojo vlastně. Takže on jenom zúročuje ty svý zkušenosti

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek