Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 21. 10. (12:30)

Kalendář TV shows.

Ukázka songu The Forgotten od Green Day?

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

KALENDÁŘ TV SHOW

21. 10.

Už jsem psala o tom, že Rob navštíví 5. listopadu show Jimmyho Kimmela. To samé udělá Stephenie Meyer 9. listopadu a v ten samý den se můžete těšit ještě na Roba a Taylora u Ellen.

Roba uvidíme i 8. listopadu, kdy zamíří do show Jimmyho Fallona.

OCHUTNÁVKA ZE SOUNDTRACKU?

21. 10.

Ruku do ohně bych za to nedávala, ale... všechno nasvědčuje tomu, že tu máme první ochutnávku ze soundracku a to přímo ukázku ze songu The Forgotten od Green Day.

ZBÝVÁ 25 DNÍ

20. 10.

ROB NAVŠTÍVÍ SHOW JIMMYHO KIMMELA

19. 10.

Není to tak dlouho, co byl Rob u Jimmyho kvůli propagaci Cosmopolis, nyní ho to čeká kvůli druhé části Breaking Dawn, a to přesněji 5. listopadu! :)

PattinsonLife

PRVNÍ TV SPOT K BD2 - FOREVER

19. 10.

NOVÉ VIDEO S BEHIND THE SCENES ZÁBĚRY

19. 10.

Objevilo se nové video se záběry z Breaking Dawn - jak s těmi, které už známe z traileru, tak s některými novými behind the scenes materiály. Rozhovory s herci, režisérem,...

Pro ty, kteří se nechtějí příliš naspoilerovat, doporučuju video vůbec nepouštět :)

5 DALŠÍCH FOTEK V HQ

19. 10.

Robsessed

ZÁZNAM ROZHOVORU S KRISTEN

18. 10.

Pokud jste nestihli přímý přenos a chtěli byste si rozhovor pustit, máte příležitost. Když to ale neuděláte, o moc nepřijdete. Rozhovor byl neuvěřitelným zklamáním. Ze slibovaných třiceti minut trval jen patnáct a omílaly se dokola pořád ty samé otázky, i když jich z 5 000 zaslaných bylo tolik originálních.

Mlaskání moderátorky, nepřipravenost pořadu a zmatek nedokázala vyvážit ani Kristen, která se snažila vášnivě odpovídat na otázky. Ale težko se odpovídá třikrát na tu samou, jen jinými slovy.

Kristen to neuvěřitelně slušelo a já doufám, že se dočkáme MTV First pro BD2, abychom si užili nadupaný rozhovor s Joshem Horowitzem, který bude mít úroveň!

NĚKOLIK NOVÝCH FOTEK

18. 10.

Pár nových obrázků a pár těch, které jsme už sice viděli, ale jen ve špatné kvalitě. A ještě dva obrázky z Archivu - jedna behind the scenes fotka z bitvy, kde Renesmee sedí na Jacobovi a vystřižená scéna z první části, hodování u Volturiových.

ZBÝVÁ 27 DNÍ

18. 10.

ILUSTROVANÝ PRŮVODCE K BD2 NEBUDE

18. 10.

Oficiální ilustrovaný průvodce filmem od Marka Cotta Vaze prováděl již od začátku celou ságu, ale poslední díl se vlastní knihy nedočká. Tuto informaci potvrdil sám vydavatel. Jediná kniha, která se tak bude zabývat druhou části Breaking Dawn, bude Kompletní filmový archiv, který v Americe vyšel 16. října.

V samotném Archivu je použito mnoho materiálů, které by byly použity v samostatné knize pro Breaking Dawn, part II.

Examiner

A DALŠÍCH PÁR BTS OBRÁZKŮ

18. 10.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com

BrandHeroin

STILLSKA S RENESMEE V HQ

18. 10.

PTEJTE SE ROBA!

17. 10.

Pamatujete na promo Snow White and the Huntsman, kdy Kristen a Chris navštívili Austrálii a jednu z místních rádiových stanic, kde jim do studia přinesli koalu a hada? U Kylea a Jackie z 2Day FM se v úterý 23. října (u nás ještě pondělí 22.) objeví i Rob, který v Austrálii bude v pondělí propagovat druhou část Breaking Dawn.

A vy máte možnost se ptát. Stačí, když na Twitteru za svou otázku přidáte #RobonKJ pro @2DayFMSydney

Jejich ranní show u nás běží od 21:00 do 00:00 a poslouchat se dá online ZDE.

PÁR NOVÝCH BTS FOTEK Z NATÁČENÍ SÁGY

17. 10.

Ještě pár dalších obrázků z The Twilight Saga: The Complete Film Archive. Tentokrát zachycených během natáčení.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

BrandHeroin

ROB SI ZAHRAJE V 'HOLD ON TO ME'

17. 10.

Podle serveru Deadline se Rob upsal k dalšímu filmu, ve kterém si zahraje s Carey Mulligan. Film podle skutečné události vypráví o femme fatale, která se svým přítelem unese nejbohatšího muže ve městě, pohřbí ho pod zemí a vyžaduje výkupné. Rob má ztvárnit roli Jimmyho, který do zločinu není zapletený.

Scénář napsal Brad Ingelsby a režie se ujme James Marsh, který získal Oscara za dokumentární film Man On Wire.

PTEJTE SE KRISTEN!

17. 10.

Je něco, na co se chcete Kristen zeptat? Balenciaga vám zařídila příležitost! 18. října (již zítra!) živě proběhne 30 minutový rozhovor, kdy bude Kristen odpovídat na vámi poslané otázky.

Přenos začne ve 21:00 našeho času a moderovat jej bude Virginie Mouzat, módní redaktorka francouzského Vanity Fair.

A jedno lákadlo - pokud bude vybrána právě vaše otázka, získáte svoji vlastní lahvičku nové vůně Florabotanica, jejíž je Kristen tváří!

Své otázky můžete posílat od dnešního dne do konce živého přenosu, přímo SEM.

Live stream z LA bude možné sledovat na Oficiálním webu a Facebooku.

NOVÉ/STARÉ BTS FOTKY

16. 10.

Dvě nové fotky z focení promo fotek pro první část Breaking Dawn.

BrandHeroin

ELLE'S WOMEN IN HOLLYWOOD GALA

16. 10.

Včera proběhl 19. ročník Elle's women in Hollywood, kterého se zúčastnila Anna Kendrick a Robert Pattinson, který pronášel řeč pro Umu Thurman, jeho kolegyni z filmu Bel Ami.

Nejlepší hláška: „Ema hrála roli Madeleine, mojí ženy, která měla být inteligentnější, talentovanější, víc okouzlující, vtipnější a v posteli lepší než já... takže bylo očividně těžké někoho takového obsadit."

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

...

15. 10.

TAK URČITĚ

15. 10.

Vzpomínám si, jak moje agentka dostávala maily od někoho, kdo psal: „Jsem v depresi, žiju v depresivním městě a nic mi nevychází, bla, bla, bla....

... a opravdu si myslím, že by se věci změnily, kdybych poznala Roberta Pattinsona." Myslím, že jí odepsala něco ve stylu: „Znám ho velmi dobře a setkání s ním by rozhodně nic nezměnilo. Začněte cestovat!"

http://static02.mediaite.com/gossipcop/uploads/2012/08/Robert-Pattinson.jpg

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3

19)   (16.10.2012 08:50)

Anně to moc sluší
a ty Robertovy vlasy jsou nějaký comeback předchozích let ne ??

Bosorka

18)  Bosorka (16.10.2012 07:04)

Já už i četla (samozřejmě v serizní "vůbecnebulvární" tiskovině) seznam požadavků Roba, aby ji vzal zpět. Zavání to totální kotrolou (kam půjde, kdy půjde, s kým půjde) - že on četl Fiftyho? ;)
Ale pokud to nastartuje zdejší pisatelky - tak HIP, HIP, HIP ;)

LadySadness

17)  LadySadness (15.10.2012 23:16)

ako profíci, DyDy, ako profíci, ale vraj producenti akosi strečkujú, tak uvidíme, uvidíme

Bye

16)  Bye (15.10.2012 22:55)


DyDy

15)  DyDy (15.10.2012 21:33)

Hlavně nejančit ! Fuuu ! Každopádně uvidíme samy, jak se budou chovat na premiéře.

14)   (15.10.2012 20:45)

dámy.znamená to ,že dorazíte příběhy,které se v červenci zasekly

Astrid

13)  Astrid (15.10.2012 20:37)

Kosatky moje, tak už plávu spolu. Mám radosť, že tú nespratnicu urovnal do formácie.

Ajjinka

12)  Ajjinka (15.10.2012 20:32)

Já teda nechci jančit...
ET něco slibuje.
A dává ukázku toho, co slibuje... Z tohoto víkendu v LA.
http://i.imgur.com/w7XNu.jpg

Pilly

11)  Pilly (15.10.2012 20:20)

eMuska

10)  eMuska (15.10.2012 20:06)

9)  pajka (15.10.2012 19:13)

http://www.youtube.com/watch?v=UGfBuYTm_Vg

8)  hela (15.10.2012 15:37)

jo tak to holka setřela

Bye

7)  Bye (15.10.2012 15:22)

Jak on se u toho vždycky kření! ROFL

Denaz

6)  Denaz (15.10.2012 13:41)

No neviem neviem... už iba z jeho vtipov by sa mi zlepšil celý deň (a to nehovorím ešte keby som mala možnosť sa na neho pozerať)

LadySadness

5)  LadySadness (15.10.2012 12:17)

Silvaren

4)  Silvaren (15.10.2012 08:21)

ambra

3)  ambra (15.10.2012 08:17)

Híííííííííííí!!!

Marcelle

2)  Marcelle (15.10.2012 07:51)

1)  maily1709 (15.10.2012 00:17)

Tak toto je zabite!!!!!!!!

«   1 2 3

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek