Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 15. 6. (21:31)

Plakáty tria v UHQ kvalitě.

Pitch Perfect - trailer k filmu s Annou Kendrick.

Teen Choice Awards 2012 - další nominace.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu volnému šíření.

PLAKÁTY V UHQ KVALITĚ A BEZ POPISŮ

15. 6.

Tyto plakáty jsme tu už měli, tentokrát jsou ale v mnohem lepší kvalitě (jo, konečně můžete prozkoumat všechno zblízka:D) a bez popisků Breaking Dawn.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

TodoTwilightSaga

'PITCH PERFECT' - TRAILER

15. 6.

Anna Kendrick rozhodně nezahálí a chytá se hereckých příležitostí, jak jen může. Těšit se nyní můžete na film Pitch Perfect, kde Annu dokonce uslyšíte zpívat :)

NOVÉ KATEGORIE V TEEN CHOICE AWARDS

14. 6.

Druhá vlna nominací pro Teen Choice Awards 2012 je tady. Breaking Dawn a další filmy našich herců se letos hojně uchytily, dohromady je tu neskutečných 19 nominací. Hlasovat můžete každý den, ale musíte patřit mezi teens. Pak zamiřte přímo sem.

ROMANTICE

Breaking Dawn Part I.

HEREC - ROMANCE

Robert Pattinson, Breaking Dawn Part I.

HEREČKA - ROMANCE

Kristen Stewart, Breaking Dawn Part I.

POLIBEK

Kristen Stewart & Robert Pattinson, Breaking Dawn Part I.

STRHL NA SEBE NEJVÍC POZORNOSTI

Kellan Lutz, Breaking Dawn Part I.

STRHLA NA SEBE NEJVÍC POZORNOSTI

Ashley Greene, Breaking Dawn Part I.

Nikki Reed, Breaking Dawn Part I.

AKČNÍ FILM LÉTA

Snow White and the Huntsman (Kristen Stewart)

FILMOVÁ HVĚZDA LÉTA

Kristen Stewart, Snow White and the Huntsman

SCI-FI/FANTASY

Breaking Dawn Part I.

HEREC - SCI-FI/FANTASY

Robert Pattinson - Breaking Dawn Part I.

Taylor Lautner - Breaking Dawn Part I.

HEREČKA - SCI-FI/FANTASY

Kristen Stewart - Breaking Dawn Part I.

KOMEDIE

What to Expect When You're Expecting (Anna Kendrick)

DRAMA

The Help (Bryce Dallas Howard)

AKČNÍ FILM

Abduction (Taylor Lautner)

HEREC - AKČNÍHO FILMU

Taylor Lautner - Abduction

MALE HOTTIE (SEXOUŠ JAKO PRASE)

Robert Pattinson

KNIHA

Twilight Sága - Stephenie Meyer

SCANY Z ENTERTAINMENT WEEKLY!

13. 6.

Na jeden den toho je opravdu mraky - máme tady scany z Entertainment Weekly a mraky nových fotek - jak promo, tak stillsek, z druhé části Breaking Dawn!

Twilightish

'BREAKING DAWN, PART II.' NA COMIC-CONU!

13. 6.

Stejně jako minulé roky, i letos bude na Comic-Conu v San Diegu panel speciálně pro Breaking Dawn, part II, kde se objeví někteří z herců. Zatím není přesně známo datum ani seznam účastníků, ale samotný C-C proběhne od 12. - 15. července.

Na článek z minulého roku, který je plný rozhovorů, se můžete podívat ZDE.

DALŠÍ PLAKÁT Z 'BREAKING DAWN, PART II.'!

13. 6.

Máme tu další plakát k druhé části Breaking Dawn, kde poprvé máme šanci vidět Mackenzie Foy, která ztvárňuje Renesmee. Jak se vám líbí? :)

EntertainmentWeekly

UKÁZKA Z 'TRACERS'

11. 6.

Fanoušci Taylora Lautnera nejspíš vědí, o jaký film se jedná. Mafie, New York a poslíček na kole Cam (Tay) s partou, která bravurně ovládá parkour - to je Taylorův připravovaný film Tracers, jehož předpokládaná premiéra je zatím stanovena pro rok 2014. A tady je ukázka ze samotného thrilleru:

KRISTEN PRO TV GRANDE CHAINE (FRANCIE)

11. 6.

Byla jsi fanynkou Sněhurky, když jsi byla malá?

Vůbec! Líbila se mi Kniha džunglí a Robin Hood. Moc pohádek jsem nečetla. Pro mě je to nový svět k prozkoumání.

Snila jsi někdy o tom být princeznou?

Kdybyste viděli moje fotky, když jsem byla malá, vůbec byste se neptali! (směje se) Princezny pro mě nebyly. Pořád jen nosí šaty, dělají si vlasy,…

… a čekají na šarmantního prince!

Líbí se mi kluci! Ale nikdy jsem nebyla ten typ holky, co randí každý týden s jiným klukem. Byla jsem posedlá jedním klukem pěkně dlouhou dobu. Jsem idealistická a romantická, až je to skoro trapné.

Tahle Sněhurka je opravdu jiná, než ta, kterou známe. Jak bys ji popsala?

Je velmi osamělá. Od mala má velmi blízko k přírodě. Není žádný superhrdina, ale její schopnost vidět v ostatních lidech dobro je skoro nadpozemská. Což byl jeden z důvodů, proč jsem chtěla být součástí filmu.

Je jako Bella, upírova snoubenka z Twilight?

Trochu. Obě dokážou vidět světlo tam, kde jiní ne. Stojí si za svým, dokud s nimi ostatní nesouhlasí. Bella i Sněhurka jsou vůdčí typy. Obě se staly vůdkyněmi mužů!

Ve filmu je hodně bojování. Natáčení muselo být fyzicky náročné, že?

Ano, měla jsem dojem, že jsme na výcvikovém táboře! (směje se) Ale jako herečka mám jen pár příležitostí zahrát si takovéhle scény. Jízda na koni, boj v brnění a s mečem v ruce… Všechno bylo vážně úžasné!

Welcome to the Rileys, The Runaways, On the Road… Jsi v mnoha nezávislých filmech. Je to kvůli tomu, že chceš zapomenout na Twilight?

(Dlouho přemýšlí) Mám tuhle ságu ráda. Ale celá tahle zkušenost trvala opravdu dlouho a byla velmi intenzivní na takové emocionální úrovni, že to stala vyčerpávající. Potřebovala jsem se pustit i do jiných projektů.

Vždycky máš svobodnou volbu?

Jednoznačně. Vždycky se rozhoduju podle sebe. Opravdu potřebuju mít s postavou něco společného. Miluju každou postavu, kterou jsem kdy hrála. Cítím k nim jistý druh zodpovědnosti.

Překlad do aj FierceBitchStew

KRISTEN PRO MAGAZÍN TU (MEXIKO)

11. 6.

Twilight je obrovský fenomén, který ti dal tisíce fanoušků, ale i hodně kritiků. Jak se cítíš ohledně těchto dvou protichůdných věcí?

Je to zvláštní, protože jsem hodně nervózní, když mám s tiskem mluvit o sobě. Nelíbí se mi, že si o mně lidé myslí, že jsem arogantní nebo že mi jsou rozhovory jedno. Pokud mě lidé budou nenávidět kvůli této konkrétní mylné představě, je mojí prací jim dokázat, že se nemohou plést víc. Ale jestli mají jiné důvody, proč mě nesnášet, tak mě to vůbec neobtěžuje. Jsem šťastná, že dělám to, co dělám.

Zmenšila se po těch letech tvoje fanouškovská základna, nebo je pořád silná a ty jsi stále naháněna všude možně?

Fanoušci nejsou šílení, jak si lidé myslí. Ne že by neexistovali, ale jsou takoví jen na premiérách nebo akcích jako Comic-Con.

Jaká je tvoje rada pro dívky, které se cítí, že nezapadají?

Je těžké tady sedět, vědět, že mluvím k tolika dívkám a radit jim. Jediné, co můžu říct, je - nebojte se nezapadat. Je těžké tomu nevěnovat pozornost, když jste mladí, ale být odlišný znamená být sám sebou. Prostě to neřešte.

Kdo je tvůj nejlepší kamarád?

Vyrůstala jsem s člověkem, který je můj nejlepší kamarád, a to z důvodu toho, že je blázen, je vtipná a drží mě při zemi. Dakota Fanning je další skvělou kamarádkou. Hodně ji respektuji, je velmi zábavná a kouzelně šílená.

Jak moc je pro tebe důležitá loajalita?

Hodně, a všichni moji kamarádi jsou loajální.

Co nikdy nemůže chybět ve tvém kufru?

Moje mikina s jeptiškama (směje se). Mám ji od šesté třídy, skoro jsem ji ztratila a šílela jsem z toho. Samozřejmě můj telefon. Kromě toho nerada cestuju sama, takže s sebou vždycky beru nějakého přítele, abych se cítila bezpečně. Tady v Mexicu je se mnou celý můj tým. Naštěstí jsou všichni lidé, se kterými pracuju, i mými blízkými kamarády.

Jak bys popsala vysněného prince?

Nevím. Princové a princezny, jak jsme je znali, už neexistují (směje se). Ale představuju si někoho vůdčího. Vůdce musí být spolehlivý a loajální.

V pohádce může polibek od toho pravého dokázat téměř vše. Co bys změnila jedním polibkem, kdybys mohla?

Um… Nevím, napovězte mi!

Chtěla bys otěhotnět? Teleportovat se? Být neviditelná? Ochránit tvého přítele?...

Chtěla bych všechno, co jste řekli, kromě té části s těhotenstvím (směje se). Nejsem na to ještě vůbec připravená. Ráda bych se teleportovala, pouhým skokem. Kdykoli sfoukávám svíčky na narozeninovém dortu nebo jen zadržím dech uvnitř tunelu, něco si přeju. Nikdy si nepřeju nic specifického, jen si sama sobě říkám něco jako 'Prosím, prosím, chci být šťastná, chci být šťastná." A opravdu se cítím šťastná a volná.

- Lada, TwilightPoison

RESPEKT JE RESPEKT

11. 6.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

36)  kiki (28.11.2015 14:55)

Chtěla bych aby byli více dílu miluju tento film mislite ze bude i další?

Janeba

35)  Janeba (16.06.2012 18:53)

Krásné fotečky!!! Díky!!!

Clea

34)  Clea (15.06.2012 22:56)

tomu říkám zlatý oči

Clea

33)  Clea (15.06.2012 19:22)

moooc pěkný trailer ta scéna ve sprše se mi moc líbila, ale pak tam začala perlit "Fat Amy" a už jenom kvůli ní se na to budu muset podívat díky za zprostředkování ;)

32)  ada1987 (13.06.2012 22:27)

úzasné! hlavne Amazonky sú super!

Bye

31)  Bye (13.06.2012 22:08)

Teda! Taky čumím, jak se Renesmee potatila!
Great!

30)  nepřihlášená (13.06.2012 21:17)

Už se nemůžu dočkat. Zafira je fakt nádherná. Bude to bomba. V knize se mi poslední část moc nelíbila, ale film to bude napínavý a efektní. Jsem jako malá. Nevím jak to vydržím do listopadu. asi zešílím

Bosorka

29)  Bosorka (13.06.2012 20:49)

Hani - taky jsem si říkala při pohledu na tu pracku - Vau

28)   (13.06.2012 20:43)

tentokrát u mě vyhrává plakát s Emmetem - na tu scénu se moc těším

Astrid

27)  Astrid (13.06.2012 19:19)

Krásne, krásne fotky, to ich dievčatko, je celý otec. Ja ho milujem, ach bože, iba jeho len vo sne robia takýto nádherní muži deti. odpadol som -

Empress

26)  Empress (13.06.2012 18:18)

Nad fotkami som sa rozplývala už na FB hlavne teda nad Jakeom
Len mi teda príde zvláštne, že Ness bude taká veľká Mno, neostáva mi nič iné, ako sa nechať prekvapiť Už aby to bolo, teším sa ako malá:D :D

Marcelle

25)  Marcelle (13.06.2012 18:09)

Ajji, já vím, ale přece jen, u ní je to nápadnější. Třeba to ve filmu nebude tak vidět. Necháme se překvapit.

Ajjinka

24)  Ajjinka (13.06.2012 17:56)

Tak oni při natáčení měli hromadu holčiček, jejichž obličej bude přes CGI upraven do podoby Mackenzie, ale jasně - v knížce byla menší, ale to i Jacob měl mít dva metry, že

Marcelle

23)  Marcelle (13.06.2012 17:47)

Belle to sluší, jen Ness se mi zdá stará, měla by podle knížky být menší. Teda myslím Nedovedu si představit jak sedí Belle za krkem.

Niky

22)  Niky (13.06.2012 17:27)

Jéé, ten plakát je boží!!

Pilly

21)  Pilly (13.06.2012 16:34)

Ten plagát je naprosto úžasný

Marcelle

20)  Marcelle (13.06.2012 13:29)

ten plakát je

AdelkaKristenBella

19)  AdelkaKristenBella (13.06.2012 00:31)

Tay je proti Robovi NULA !!!! :D haha :D

Lipi4

18)  Lipi4 (12.06.2012 10:38)

Bos, to uvidíme až na plátně jestli dostali či ne (tipuji, že ne, jelikož jsou tam šikovný jedinci )

Bosorka

17)  Bosorka (12.06.2012 10:33)

už jsem se bála, že dostanou brokama do prdelek

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek