Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 17. 4. (18:13)

Premiéra Water for Elephant NYC - live streamy.

Bill Condon na letišti ve VanCity a Bear.

LIVE STREAMY NA PREMIÉRU 'WATER FOR ELEPHANTS'

17. 4.

Bude jich víc (hurá?), takže postupně:

První stream, který zprostředkuje MTV, poběží od 5pm ET, což je u nás od 23:00.

Nebo live stream PopSugaru, který máte vložený přímo zde.

S fanoušky se již přišla pozdravit Sara Gruenová, autorka knižní předlohy. A že postávající nadšenců není málo (viz. obrázek).

ThinkingOfRob

BILL CONDON NA LETIŠTI VE VANCOUVERU

17. 4.

Sice sem paparazzi fotky nepatří, ale v tomhle případě byla udělena výjimka. Bill Condon, režisér Breaking Dawn, odlétal z Vancouveru zpátky do Los Angeles, kde ho čekají dlouhé měsíce připravování prvního filmu.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Především je dobrá věta, kterou řekl OLTV:

Jako pár jsou Kristen a Robert opravdu nudní."

@OLTV

A pro potěchu oka přidávám ještě novou fotku Beara, Robova psa, kterého v rozhovoru pro Elle Girl RU přirovnával k hyeně (proč tak utíká, se dozvíte po kliknutí na fotografii).

BraindHeroin

PREMIÉRA 'WATER FOR ELEPHANTS' V NEW YORK CITY

17. 4.

Dnes se v New Yorku koná premiéra Robova nového filmu Water for Elephants (Voda pro slony), kde Rob samozřejmě nesmí chybět. Stejně tak ani Reese Witherspoon, Christoph Waltz a mnoho dalších.

Zatím moc informací nemáme - jestli bude nějaký živý přenos nebo něco podobného. Tak jako tak se určitě můžeme těšit na hafo videí z červeného koberce.

Jakmile bude známo něco víc, bude to tu


MICHAEL WELCH NA TWITTERU

17. 4.

Chtěl bych poděkovat skvělému Billu Condonovi za to, že mě nechal hrát.

Z toho, co jsem viděl, si myslím, že poslední dva filmy budou fantastické.

@MichaelWelchAct

A pro ty, kteří Mikovi ještě nefandí, přikládám krátké přesvědčovací video

NATÁČENÍ 'BREAKING DAWN' SKONČILO

16. 4.

Včera (14. 4.) kolem půlnoci jsem obdržel mail od Billa Bannermana, ředitele Výrobního oddělení pro New Moon, Eclipse. Breaking Dawn je dotočen...

@ChrisWeitz

... A je hotovo. Právě oholený knír už je v sáčku (pardon, jiný výraz než "přepravka" mě nenapadá:D) pro Smithsonian (muzeum, Washington DC).

@BillyBurke

I JUSTIN CHON MÁ DOTOČENO

14. 4.

Skončil poslední natáčecí den Twilight..... Wow, konec jedné éry.

@JustinChon

Můžeme tedy předpokládat, že dotočeno mají i další "lidé" - Michael Welch, Anna Kendrick a Christian Serratos.

GIL BIRMINGHAM MÁ DOTOČENO

14. 4.

Je konec. Šťastný a smutný zároveň. Utahaný. Zpátky v LA a zítra do Virginie na TwiCon.

Má práce na filmu je splněná.

@GilBirmingham

TAYLOR LAUTNER PRO MTV

14. 4.

MTV: V Breaking Dawn je prostřední část vyprávěna z pohledu Jacoba. Bude ve filmu jeho pohled hodně oddělený? Nebo bude něco ze dvou pohledů?

TL: Vždycky byl příběh z pohledu Belly. Ale teď, když budou Bella s Edwardem na líbánkách, uvidíte mě, jak přemýšlím nad tím, co tam dělají.

MTV: To je trapné!

TL: Jo, to je. *směje se* Já vím, já vím. Když jsme točili tuhle scénu, bylo to jako: „Bille (Condone), na co mám teď myslet?" A on jako „Představ si, co se právě teď děje v Brazílii." A já jen „Ok, jasně."

MTV: Bude Taylor brečet při posledním dni Twilight?

TL: Ty pocity z toho jsou dost smíšené, vážně. Polovina mi říká - bude to úleva, budeš mít víc volna na trávení času s rodinou a přáteli, na všechny jiné věci. Ale druhá polovina říká, že to bude tak... divné.

MTV: Takže nějaké slzy budou?

TL: Myslím, že budou. Nikdo si to teď nepřizná, ale garantuju vám, že budou.

Více videí najdete na samotném webu MTV. A konečně očekávaný trailer k Taylorovu novému filmu Abduction.

MTV, TayTayDaily

PŘEDOBJEDNEJTE SI ILUSTROVANÉHO PRŮVODCE TWILIGHT SÁGOU

12. 4.

Průvodce

Již nyní si můžete na webu Dobré Knihy předobjednat Oficiální ilustrovaný průvodce ságou, jehož původní cena je 449,- Kč, ale zde je k prodeji za 330,- Kč. Má 544 stránek a narozdíl od jednotlivých dílů ságy má tvrdou vazbu. Předpokládané datum naskladnění je 31. 5.

Pár ukázek:

imagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.com

- post by Lada

BrandHeroin

PTEJTE SE TAYLORA!

12. 4.

Máte otázku, kterou nutně potřebujete Taylorovi položit? Pokud to nebude zrovna „Jak to děláš, že máš tak velké prsní svaly?!", můžete zkusit štěstí tuto středu - u nás ve čtvrtek ráno. Taylor totiž bude ku příležitosti zveřejnění traileru jeho dalšího filmu Abduction na MTV 30 minut živě odpovídat na otázky z Twitteru a Facebooku.

Samotný přenos začíná v 7:56 p.m. ET, což je u nás s časovým posunem 1:56.

O Breaking Dawn se nejspíš nic moc nového nedozvíme, protože Bill a Summit očividně všem hercům na toto téma zakázali podávat jakékoliv podrobnější informace 

Ptát se můžete na Twitteru/Facebooku (Do vašeho případného dotazu nezapomeňte připsat #asktaylor)

NĚKTEŘÍ HERCI JIŽ KONČÍ

12. 4.

Twilight sága právě skončila. Cítím se otupělý. Čas jít do hajan! Dobrou... dobré ráno?

@CircaKiGordon

Dneska můj poslední den s Twilight ságou. Byla to zábava!

@TysonHouseman

Jak jsem již psala, dotáčet by se měly už jen některé z líbánkových a blabla scén. Potom už bude s natáčením úplný konec

LEE PACE (GARRETT) ZDRAVÍ!

12. 4.


Oficiální facebooková stránka Twilight má 20 milionů fanoušků. K oslavě pro nás Summit postl pozdrav od Lee Pace, který zvárňuje postavu nomáda Garretta.

Vidět ho můžete tu: The Twilight Saga

CARLISLE CULLEN JE DRUHOU NEJBOHATŠÍ FIKTIVNÍ POSTAVOU

11. 4.

Možná vás to překvapí, ale i takové ankety se dělají. Minulý rok byl Carlisle dokonce na prvním místě, letos ho předhonil kačer Skrblík se 44,1 miliard dolarů.

Americký časopis Forbes to vidí takto:

Carlisle Cullen

Celkové jmění: 36,2 miliard dolarů

Zdroje: Smíšené úročení, investice

Bydliště: Forks, Washington

Profil: Nesmrtelný upír, maloměstský lékař a významný investor, který je nejspíš velkým fanouškem getrichslowly.org, blogu o osobních financích, si nemůže vynachválit sílu smíšeného úročení. Svěže-vypadající-370-letý nemrtvý se do značné míry k bohatsví dostal jednoduše tím, že v roce 1670 vložil do banky malé množství peněz a čekal na úroky.

Brzký investor Wal-Martu a Google - především díky radě od jeho adoptivní dcery Alice, která vidí budoucnost. Vystupoval v románech a filmech Twilight od Stephenie Meyer.

Stručná fakta:

* významně se podílel na výrobě krevního činidla Immucoru

* jednou byl vyšetřován FDA kvůli překupnictví obličejového krému, který hlásil "vaše pleť se bude třpytit"

BreakingDawnMovie

Peter se k tomu samozřejmě na svém Twitteru nemohl nevyjádřit! :

„Byl bych první, ale tento rok jsem musel platit velmi nákladnou svatbu. Sakra, Skrblíku, jsem jen doktor."

@PeterFacinelli



Novinky předchozího týdne

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4   »

46)  Monča (15.04.2011 10:31)

Já pořád nějak nechápu jestli je dotočená jen první část BD nebo už i druhá?

Ree

45)  Ree (13.04.2011 15:43)

Taylor tam poskakuje jak zhulená opička na gumě...

Bosorka

44)  Bosorka (13.04.2011 10:37)

Taylora někdo zfetoval? Poskakuje tam jako zmatená veverka :D

Astrid

43)  Astrid (13.04.2011 10:07)

Geret je úplný Geret. Gif s Taylorom nemá chybu a ten ilustrovaný prúvodca - tak ja na kreslené blbiny nejsom, ale Ed tam vypadal tak krásne, že si ho asi niekde spalším. Dik za aktuality :) :) :)

kytka

42)  kytka (11.04.2011 22:09)

Ivuško, a víš, že ani nepřekvapilo. Kdyby Jacob viděl ty krásné vlkouše, cos nakoupila v Praze na trhu, ten by koukal. Já jsem spíš na ty studeňoury, ale ti vlkoušci byli moc pěkní. :D

sfinga

41)  sfinga (11.04.2011 22:00)

U mě za prvé, za druhé a za třetí - JACOB
Asi vás to hodně překvapilo, co?

kytka

40)  kytka (11.04.2011 22:00)

Jo, nenapsala jsem, kdo na tom hrnečku je, ale to není asi třeba. Ano, je tam ON. ten co vede ve Tvé HH.

kytka

39)  kytka (11.04.2011 21:58)

ambři, to vážně nepochybuji. Však já ná hrneček, co jsem dostala od Janebky, jen zbožně koukám, bojím se do něj něco uvařit, abych ho pane Bože nerozbila.

ambra

38)  ambra (11.04.2011 21:54)

Astrid, jenom na třech??? Ty ošklivá! Umím si ho představit nejmíň na osmi místech

Astrid

37)  Astrid (11.04.2011 21:52)

Ja už mám hitparádu jasnú, JJ, na mojich prvých troch miestach je všade Edward

ambra

36)  ambra (11.04.2011 21:52)

kytičko, ale po sobotě jistě nepochybuješ, kdo mou HH stále vede s nedostižným náskokem . Ano, Astrid, je to náš žampión .

kytka

35)  kytka (11.04.2011 21:50)

Ano, výraz hormonální hitparáda je naprosto bezkonkurenční.:D Teď si ho ještě pamatovat.

Astrid

34)  Astrid (11.04.2011 21:43)

Hormonálna hitparáda - to sa mi strašne páči:D :D

ambra

33)  ambra (11.04.2011 21:39)

Holky, děkuju, měla jsem z toho třetí světovou . On mě Peter nikdy moc nebral, ale není nic tak sexy, jako chlap, co má skvělou rodinu a sláva mu nerozmixuje mozek . Takže dneškem získává své čestné místo v mé hormonální hitparádě . Ajji, jdu na ty odkazy ...

sfinga

32)  sfinga (11.04.2011 21:38)

Jo a jejich nejstarší dcera se jmenuje Luca Bella

Ajjinka

31)  Ajjinka (11.04.2011 21:35)

ambra: Jop, jop!
http://www.celebritybrideguide.com/photos/garth-facinelli-278x400.jpg (trocha té romantiky na večer)
http://www.celebrity-parenting.com/wp-content/uploads/2009/06/peter_facinelli_family.jpeg (od nejstarší dceru po nejmladší - Luca, Lola a Fiona)
Navíc pokud vím, Peter teď napsal scénář k filmu, kde si Jennie zahraje hlavní roli :D Je to prostě manžel slaďouš
ED: Carlie, jsi prostě rychlejší, to bude tím nickem ;)

Carlie

30)  Carlie (11.04.2011 21:32)

Je to tak, ambři :-) A mají spolu 3 robátka, pokud se zase nepletu já :-) Prostě volnej fakt není, das ist aber Pech :D

ambra

29)  ambra (11.04.2011 21:23)

Smíšené úročení... . Kdo by to do něj řekl, do blonďáka . Super!!! Mmch jsem asi (zcela jistě) zaostalá, ale včera jsem náhodně přišla na to, že Peterovou manželkou je J. Garth, druhdy slavná Kelly z Beverly Hills 90210. Je to tak?

28)  ClaireStew (11.04.2011 21:16)

Jééé, boží...:D a to co říkal Peter?

27)  Kajla (11.04.2011 19:59)

Naprosto dokanalé. Jeho poznámka mě dostala na kolena

«   1 2 3 4   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek