Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 15. 1. (21:13)

Videorozhovor s Kristen a Robem z roku 2008.

Nová BTS fotka z BD2 + videoupoutávka k DVD.

Fotky Roba z Golden Globe Awards.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.


ROZHOVOR S KRISTEN A ROBEM Z ROKU 2008

15. 1.

Protože je novinkové ticho, vyhrabala jsem jeden archivní rozhovor tentokrát v podání Kristen a Roba pro NGTV z roku 2008, tedy při propagaci Twilight. Jeden z těch vtipnějších kousků :D

Rob: V měřítku kurevský dokonalosti je tohle rozhodně úplně na vrcholu (směje se)

Na téhle knize je něco, z čeho by podle mě měli být všichni rodiče nadšení: Když se jejich dcera rozhodne zamilovat do upíra, je to v pohodě, protože mají téměř bezpečný sex.

Rob: Eeeeh, téměř.

Kristen: Jo, to je pravda, protože upíři jsou vlastně impotentní (směje se)

Nebo tak. Trvá to věčnost, než se k sobě vůbec přiblížíte.

Kristen: Jo, je to dobrý pro katolický školačky.

Rob: Je to krajně nebezpečnej sex - sex, na jehož konci toho druhýho člověka zabijete - je to ten nejlepší druh sexu.

Kristen: Je to zábava sledovat, ale když to děláte, musíte se pořád ovládat, nikdy se neuvolníte.

Rob: Ona je ta, která rozhoduje. Já jsem jen jako nástroj. Jsem nástroj. Jen velkej, tvrdej nástroj.

Kristen: Bylo to vážně tvrdý.

*Vždycky jsem chtěl zkusit jednu věc… Netušíš, jak dlouho jsem na tebe čekal.*

Ale ve tvý ložnici žádná postel není, což je trochu… divný.

Rob: Jo, tak to prostě dělat u ní.

Oh, lepší! Ale pak by sis musel dělat starosti s jejím tátou…

Rob: No, víš jak, prostě bych ho zabil taky (směje se)

Kristen: Mazejte do kina na Twilight!

NOVÁ BTS FOTKA Z BD2

14. 1.

EW přineslo exkluzivní fotku z natáčení Breaking Dawn, part II. Oficiální datum vydání DVD v US je 2. března. A ještě krátká videoupoutávka k DVD :)

GOLDEN GLOBE AWARDS - FOTKY

14. 1.


Stejně jako v roce 2011 Rob předával cenu společně s Amandou Seyfried a to v kategorii Nejlepší scénář, kterou vyhrál Quentin Tarantino.


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

GOLDEN GLOBE AWARDS - INFO

13. 1.

Dnes/zítra proběhne předávání zlatých glóbů, na kterých jednu z cen předá Robert Pattinson. Těšit se možná můžeme i na jiné známé tváře z Twilight, těžko říct.

A protože se jedná o velkou událost, bude rovnou několik streamů:

Red Carpet od E! - poběží od 00:00 - odkaz

Golden Globes Arrival Special - poběží od 01:00 - odkaz | odkaz

A vlastní show - poběží od 02:00 - odkaz | odkaz

CELÁ LÍBÁNKOVÁ SCÉNA

10. 1.

Bella: Polštáře přežily.

Edward: Cvičení dělá mistry, není to tak?

Bella: Říkala jsem ti to!

Bella: Tohle voní úžasně! Umírám hlady.

Edward: Uvědomuješ si, kolik vajíček jsme spotřebovali za tu dobu, co tu jsme?

Bella: Něco musí být nepořádku s mým apetitem. Ztloustnu tady.

Edward: Dej si vajíček, kolik se ti zlíbí, brzo je chtít jíst nebudeš. Ani cheeseburgry. Nebo čokoládu. Ani zmrzlinu.

Bella: No... možná to nemusí být zas tak... brzy.

Edward: Chceš počkat? Já ti fakt vůbec nerozumím.

Bella: Nevěděla jsem, jak skvělé může být člověkem.

Edward: Takže přes to všechno, sex k tomu byl klíčem. Kdybych to věděl, mohl jsem se ušetřit mnoha hádek.

Bella: Jo, to asi mohl.

Edward: Jenom nezapomeň myšlenku.

VYHRÁLI JSME! :-)

10. 1.

A samozřejmě jsme do tokázali, v letošním roce v kategorii Favorite Movie Fan Following zvítězili TWIHARDS! :)

LÍBÁNKOVÁ SCÉNA OD ET

10. 1.

Bella: Polštáře přežily.

Edward: Cvičení dělá mistry, není to tak?

Bella: Tohle voní úžasně! Umírám hlady.

Edward: Já ti fakt vůbec nerozumím.

Bella: Nevěděla jsem, jak skvělé může být člověkem.

Edward: Takže přes to všechno, sex k tomu byl klíčem.

ROB SE ZÚČASTNÍ GOLDEN GLOBE AWARDS

9. 1.

13. ledna v Los Angeles proběhne již 70. ročník předávání zlatých glóbů, na kterém jednu z cen předá Robert Pattinson, takže se můžeme těšit na nové fotky :) V roce 2011 mu to na červeném koberci opravdu seklo, stejně tak při předávání s Oliviou Wilde alias Třináctkou!

PARODIE K DRUHÉ ČÁSTI BD BUDE!

9. 1.

I letos se dočkáme parodie k Breaking Dawn, part II. od Hillywood show!!! :) Ale stejně jako minulý rok bude video sponzorované fanoušky, takže pokud máte zájem, můžete přispět i vy :)

Nebolí to, na financování parodie k BD1 se podílelo i Stmívání-FF! :) A stejně jako vloni půjde 10% z vybraných peněz na dětskou nemocnici St. Jude.

PENÍZE MŮŽETE POSLAT PŘES>>

DOČKÁME SE LÍBÁNKOVÉ SCÉNY

9. 1.

ET nás dnes nalákalo na jejich zítřejší relaci (u nás zítra pozdě v noci), ve které bude promítán nikdy neviděný klip z líbánek, tedy z první části Breaking Dawn, který bude na prodloužené verzi.

PEOPLE'S CHOICE AWARDS 2013

7. 1.

Do středy, kdy proběhne slavnostní vyhlášení cen People's Choice Awards, pořád můžete hlasovat v kategorii Nejoblíbenější fanouškovský film pro Twihards :)

Bohužel zatím v seznamu hostů žádné TW jméno nezaznělo.

HLASUJTE ZDE

TRAILER K ROZŠÍŘENÉ VERZI DVD BD1

7. 1.

Od 0:17 uvidíte pár nových záběrů z boje Edwarda s Jacobem, z líbánek, z Volterry... Celkově je na DVD osm minut zatím neviděného materiálu. Všechny scény, které na DVD najdete, jsou vypsány níže.

A jo, zas nám blbne vkládání videí, takže klasicky po kliknutí na obrázek, jako byste to neznali ;):D

Youtube verze:

BUDE PŘEKVAPENÍ!

7. 1.

Oficiální facebook Twilight hlásí, že se dnes/u nás možná až zítra, ale spíš dnes/ dočkáme překvapení. Ale ne nějakého ledajakého, protože bylo použito slovo major, které se dá přeložit také jako zásadní.

Napadá někoho něco, co by to mohlo být? :)

FACEBOOKOVÁ STRÁNKA STMÍVÁNÍ

6. 1.

Ahoj, fanouškové Twilight.

Možná jste již někteří postřehli, že s největší českou facebookovou stránkou STMÍVÁNÍ není něco v pořádku, stránka byla ukradena jistým mužem, který na ní nyní propaguje svou stránku najfotky.sk.

Vím, že si na této stránce nechávalo hodně lidí záležet, včetně teamu Intoxicated, který se podílel na jejím chodu, a právě kvůli nim byste měli udělat ten jednoduchý krok, vstoupit na stránku STMÍVÁNÍ a ze stránky úplně odejít.

Určitě nechcete podporovat tohle nemorální chování a dostávat na zeď zbytečné spamy!

Pokud chcete stále dostávat novinky na svou zeď, můžete sledovat:

 

DVĚ NOVÉ STILLSKY

6. 1.

CO BUDE NA PRODLOUŽENÉM DVD?

6. 1.

Na francouzském Amazonu se nyní objevily bližší informace o tom, co najdeme na prodloužené verzi Breaking Dawn, part I. Správně, o sedm minut delší první část by měla obsahovat:

- nezveřejněnou scénu s Volturiovými

- prodlouženou scénu flashbacku Edwarda jako mladého upíra

- nová scéna z líbánek

- 2 nové scény z domu Cullenových

- prodlouženou scénu bojové scény mezi Edwardem, Jacobem a vlky

- nová scéna s Jacobem

DVD ve Francii vychází již 8. února.

Amazon.fr

Ahoj, fanouškové Twilight. Možná jste již někteří postřehli, že s největší českou facebookovou stránkou STMÍVÁNÍ není něco v pořádku, stránka byla prodána jistému muži, který na ní nyní propaguje svou stránku najfotky.sk. Protože byla stránka prodána, není v podstatě žádná možnost k tomu, aby byla navrácena do původního stavu.
Vím, že si na této stránce nechávalo hodně lidí záležet, včetně teamu Intoxicated, který se podílel na jejím chodu, a právě kvůli nim byste měli udělat ten jednoduchý krok, vstoupit na stránku STMÍVÁNÍ (http://www.facebook.com/pages/ STM%C3%8DV%C3%81N%C3%8D/212794941583?ref=ts&fref=ts) a ze stránky úplně odejít.
Určitě nechcete podporovat tohle nemorální chování a dostávat na zeď zbytečné spamy!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3   »

53)   (16.01.2013 15:38)

tak konečně jsem pochopila,co vedla k napsání WA a Fiftyho - jeho slovník a fantazie

Bye

52)  Bye (14.01.2013 21:24)

Tyjo, Rob a Quentin na jednom pódiu!!!
Konečně jsem si to pustila :-) A znovu. A znovu. A znovu....

51)   (14.01.2013 20:47)

Ajii - díky , jsem asi střelená,ale z těch jeho úsměvů klesám v kolenou
ztracena navždy

Marcelle

50)  Marcelle (14.01.2013 10:24)


Díky Ajjinko

matysekmj

49)  matysekmj (14.01.2013 09:42)

My jsme to nestihly, měly jsme bolení bříška co se dá dělat
Ale že tam byl kouzelnej
Ajjinko děkuji za nový zprávy

Lipi4

48)  Lipi4 (13.01.2013 23:33)

Kdo tu bude na GGA??

Lipi4

47)  Lipi4 (13.01.2013 09:25)

Možná jako přípravu na nový druh vegetariánství začala trénovat na masu

Bosorka

46)  Bosorka (13.01.2013 08:42)

Já to pořád říkám, že se CUllenovci nechovali vůbec "zeleně". Domy si stavěli v téměř panenské přírodě, vyžírali chráněné druhy... Tu cenu by měl dostat Aro!

Bye

45)  Bye (12.01.2013 23:16)

Lidi, je to tak, že já si původně myslela, že cheeseburger je vegeteriánský (jenom sýrový). Třeba si to Edward myslel taky, když ho vlastně nikdy neochutnal.

Hanetka

44)  Hanetka (12.01.2013 13:35)

Tak tohle jsem nevěděla, Ajji, ale moc důslední teda nejsou, vzhledem k tomu kuřeti. Možná to ale sloužilo jako odstrašující příklad - bylo jí z toho kuřete přece zle. Ale kdyby kvůli PETA udělali totální opravdové vegetariány i z těch upírů, byla to by vážně legrace. Edward coby Hrabě Káčula s rajskou šťávou v hrnečku, to by mě fakt dostalo.

Ajjinka

43)  Ajjinka (12.01.2013 12:59)

To není, ale Catherine v Twilight commentary řekla, že z Belly udělali vegetariánku, Twilight za to dokonce dostal cenu PETA jako ‘Most Animal-Friendly Movie’, což si dost protiřečí, když hned v první scéně umře ta srnečka

Hanetka

42)  Hanetka (12.01.2013 10:32)

Já bych řekla, že ani ve filmech není nějak jasně řečeno, že by byla vegetariánka, akorát hned v prvním díle si v té hospodě objednala vegetariánský sendvič nebo co... No, nemusí mít pokaždé chuť na maso, že jo. Ale že by to tam někde hlásala, to jsem si nevšimla.

Bosorka

41)  Bosorka (12.01.2013 08:51)

Ona byla ve filmech vegetariánka?

Empress

40)  Empress (12.01.2013 02:32)

Asi holt tehotenské chute

Ajjinka

39)  Ajjinka (12.01.2013 00:34)

Lipi, v knížkách taky nebyla vegetariánka, mluvíme tu o filmech

Lipi4

38)  Lipi4 (11.01.2013 23:19)

ale v knížce si taky dělala kuře

37)  DyDy (11.01.2013 22:00)

Chtělo to nějakého producenta a znalce, co by to kontroloval :D

Ajjinka

36)  Ajjinka (11.01.2013 19:03)

DyDy, jo, to je nedomyšlený - stejně jako to, že si dělala na líbánkách kuře Mohli si to ohlídat, když už to do toho filmu nacpali

35)  DyDy (11.01.2013 16:45)

Lidi, není Bella náhodou vegetariánka ? :D Proč cheesburgrů ? :D

Ajjinka

34)  Ajjinka (10.01.2013 21:37)

Krissten, jak? No, řekla bych, že úplně normálně

1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse