Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/cappuccino.jpg

Chtěli jste je, tak je máte - recepty z Ten Black Roses

Zvu vás do kuchyně Ten Black Roses:

 

„Pozdravuje tě Marisol a taky Cory, máš se uzdravit, aby tě mohla poznat. Tohle ti posílá.“

Caine otevřel krabici.

„Jé, co to je?“

Blondies. Tohle není na jídelním lístku. Tohle peče Cory doma. Je to něco jako Brownies, ale dává se do toho bílá čokoláda a arašídový máslo. Jako kluk jsem to miloval. Ale už se do toho pusť, dokud je kafe teplý.“


Blondies


Suroviny:

150 g arašídového másla

100 g másla

1 lžička vanilkového extraktu

175 g cukru krystal

1 vejce

75 g bílé čokolády

125 g hladké mouky

1 čajová lžička prášku do pečiva

Arašídové máslo a máslo ušleháme, přidáme vanilkový extrakt, cukr, vejce a znovu šleháme. Vmícháme čokoládu nasekanou na kostičky, prosátou mouku a prášek do pečiva. Pečeme ve formě na 170 stupňů Celsia cca 25 – 35 minut.




 

 


Cory se k nám blížila s velkým tácem.

„Nevadí, když se k vám na chvíli posadím?“ zeptala se, zatímco před nás stavěla šálky se svým fantastickým kafem a talíře s nádherným koláčem.

„Jasně, že ne,“ odpověděl za nás za oba Caine, protože já byla v rauši jen z té vůně. A co teprve, když jsem do toho zabořila lžičku a koláč zakřupal. Byl plný čokoládového krému.

„Jak se to jmenuje?“ zeptala jsem se s plnou pusou a vychutnávala si první sousto.

Čokoládová extáze,“ řekla a s úsměvem pozorovala můj uchvácený výraz.

„To sedí, je to lepší než… než…“ nenacházela jsem slov.

„Lepší než sex?“ napověděla mi.

„Jo,“ přitakala jsem a Caine dotčeně zavrčel. A jéje, uražená ješitnost pána tvorstva.


Čokoládová extáze


Suroviny – korpus:
300 g hladké mouky
100 g cukru
150 g másla
1 žloutek
½ prášku do pečiva
2 lžíce mléka

Suroviny – krém:

315 ml smetany ke šlehání
2 lžíce moučkového cukru
Špetička soli
115 změklého másla
450 g nastrouhané, co nejkvalitnější hořké čokolády
100 ml mléka


Mouku prosejeme na vál a rozsekáme do ní nadrobno ne příliš vychlazené máslo, přidáme prosátý cukr, žloutek, prášek do pečiva, mléko a vše rychle zpracujeme na hladké těsto. Rozválíme, vyložíme jím koláčovou formu s vyšším okrajem. Pečeme ve formě na 160 - 170 stupňů Celsia do zlatova.
Do hrnce dáme smetanu, cukr, špetku soli a přivedeme k varu. Sejmeme z plotny, přidáme máslo a čokoládu a mícháme do rozpuštění. Pak přidáme studené mléko a mícháme do té doby, dokud směs není lesklá. Opatrně nalijeme na korpus a necháme chladnout při pokojové teplotě. Na ledničku zapomeňte, dokud to úplně nevychladne. Koláč by měl být křupavý a náplň by se měla dát krájet jako máslo. Povrch můžeme poprášit kakaem, nebo ozdobit šlehačkou.




 

 

„Caine, broučku, řekni, že už jsi v pořádku,“ přivítala nás Cory a objala ho kolem krku.

„V naprostém, moje sluníčko, ale máme hlad,“ usmál se Caine.

„Ježíší kriste, tak honem, nebo mi tu padnete. Sednout vy dva,“ zavelela Cory a ukázala na náš stůl. Neobjednávali jsme si, bylo to zbytečný, Cory přesně věděla, co potřebujeme. A tak se před nám nejdřív objevil tác s všemožnými sendviči a dvě sklenice ledovýho čaje a když jsme to spořádali, přistálo na stole její skvělý kafe a nadýchaný, vonící cheescake, který byl naprosto k sežrání. Ještě, že jsem si jako poloupírka nemusela dělat starosti s dietou, protože ve mně dvě porce zmizely tak rychle, že to jen zahučelo.


Cheescake

Suroviny:

375 g ricotty

375 g smetanového sýra (Philadelphia, Buko apod.)

230 g krupicového cukru (co nejjemnějšího)

3 vejce

1 lžíce jemně strouhané citronové kůry (bio)

1 lžička vanilkového extraktu


Na korpus:

125 g máslových sušenek

55 g mletých mandlí

45 g másla, rozpuštěného + trocha na vymazání formy


Troubu předehřejte na 140 °C. Připravte korpus: sušenky vložte do robotu a rozsekejte je na drobečky. Přidejte mleté mandle a máslo a zpracujte, aby se vše spojilo. Vymažte dortovou formu o průměru 22 cm a dno vyložte pečicím papírem. Do formy natlačte stejnoměrně silnou vrstvu sušenkovo-mandlové směsi a dejte chladit.

V robotu dohladka zpracujte ricottu a smetanový sýr. Přidejte cukr, vejce, citronovou kůru a vanilkový extrakt. Prošlehejte a směs naneste na připravený korpus. Pečte jednu hodinu a deset minut tak, aby byla náplň po okrajích zlatá a uprostřed se ještě lehce chvěla. Cheesecake nechte vychladnout, nejdřív ve formě, pak v lednici.


 


 

 

A něco navíc;-)


Trojitá čokoládová slast

Suroviny:

BeBe sušenky
100 g hořké čokolády + trochu na ozdobu
100 g mléčné čokolády + trochu na ozdobu
100 g bílé čokolády + trochu na ozdobu
500 g tvarohu
300 g čerstvé smetany 30 - 36%
3 čajové lžičky želatiny
½ hrnku cukru (= 100 g cukru)
2 lžičky vanilkového cukru

Tvaroh utřeme s cukrem, namočíme želatinu do trochy mléka a necháme ji nabobtnat, pak zahřejeme a necháme vychladnout. Mezitím vyšleháme šlehačku do tuha,  spojíme tvaroh se šlehačkou i se želatinou a rozdělíme náplň na tři části. Do každé z nich přimícháme vždy jinou rozpuštěnou čokoládu. Formu na srnčí hřbet nebo biskupský chlebíček vyložíme papírem( nebo potravinářskou fólií). Na spodek nalijeme tmavou náplň, necháme trošku zatuhnout, pak světlou nádivku, a nakonec z bílé čokolády. Navrch naskládáme sušenky, to bude vlastně spodek zákusku. Dáme do chladu, po vytuhnutí vyklopíme, a pokapeme čokoládou, co nám zůstala.

Nápad. Jednotlivé vrstvy proložíme sušenkami, vyzkoušeno, je to prima.




Poznámka: Žádný z receptů jsem nevymyslela, jen jsem o ně zakopla na internetu nebo v kuchařce.  Jsou všechny vyzkoušené, prověřené a zařazené do kategorie mých nejoblíbenějších moučníků. Tak dobrou chuť vlčata a upířata.


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

Twilly

7)  Twilly (23.11.2011 16:07)

Babčo, dobře víš, že i s touto nemocí se dá péct... jen to musíš trochu upravit...:p

6)  Babča S. (23.11.2011 15:59)

Kruciš!!!!! A já musím mít cukrovku! :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

MisaBells

5)  MisaBells (23.11.2011 15:32)

mňamí... Všechny ty dobrůtky momentálně dooooost silněěě potřebuju na talířku před sebou... Mibel má prostě vkus na mňamky...

KalamityJane

4)  KalamityJane (23.11.2011 15:30)

ó, to vypadá božsky! Nemůžu se dočkat, až to vyzkouším a už teď mám plnou pusu slin. Miluju čokoládu, takže jsem naprosto ve svém živlu!

SarkaS

3)  SarkaS (23.11.2011 15:22)

Sfin, ty -mňam, mlask- to jsou úžasné -panebože, hmm- recepty! Hrozně jsem se -kriste, no to je mmmm- na ty recepty těšila. -no ale toto, slint- Jsi úžasná, děkujeme!!!

Twilly

2)  Twilly (23.11.2011 15:21)

Marvi

1)  Marvi (23.11.2011 15:19)

Vypadá to excelentně, jen nevím kdy budu mít čas něco z toho udělat. ;) ;) ;)

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek