Sekce

Galerie

/gallery/TA.jpg

Smečka stále ještě propírá Bellinu úchylku ohledně Edwarda. Jenže v nestřežený okamžik dostane Quil nápad, který se Belle vůbec nezamlouvá - proměnit její slabost na jejich výhodu...

 

14.

 

 Další den jsem slezla dolů na snídani a narazila znova na celou smečku. Ještě pořád na mě po očku koukali. Jen v tričku a kalhotkách jsem se dovlekla až k nejlepšímu vynálezu lidstva - ledničce a zarazila do ní hlavu. Klidně ať si mžourají a debatují jak chtějí, hlavně, když mi všechno nesežerou.

Od lednice jsem se otočila už s plnou náručí jídla a střetla se se zaujatým pohledem ostatních. Obzvláště Paul se tvářil hodně přiblble.

„Belluš, teda já nemít pud sebezáchovy, tak...”

„Jenže ho bohužel máš,” odsekla jsem mu a začala si chystat sendviče. Nebyla jsem slepá a ani hluchá a už vůbec ne žádná jeptiška. Tyhle jejich poznámky jsem brala jako čistou provokaci. Nejen proto, že jsem chtěla, ale také už jen z principu - protože jsem nemohla. V mém případě by pojem 'servat ze sebe oblečení' nabralo zcela jiný význam.

„Hmm,” zarazilo mě zadumané mručení Quila. „Já nevím, třeba jsme se včera trochu unáhlili.”

„Unáhlili?” zarazil se Jacob. „O čem to meleš?”

„O tom Cullenovic klukovi, jak se Belle tak moc líbil.” Zůstala jsem tam stát s pusou dokořán a civěla na Quila. „Třeba by se k sobě hodili, měli společnou budoucnost.”

Jaredův nechápavý výraz se začal krabatit, až se mu nakonec koutky pusy rozjely do stran do nadšeného šklebu.

„Budoucnost tak na pět deset minut?” Quil nadšeně přikývl. Ostatním to pomalu začínalo docházet. Včetně mě - bohužel.

„Ty mi...” hlesla jsem nevěřícně. „Ty mi navrhuješ abych si s ním začala, protože bych ho odkrouhla jen by si něco zkusil?”

„Vlastně jo,” přikývl Quil s pořád tím pitomým šklebem.

„Konečně by sis taky užila. Párkrát by jste si spolu vyšli a pak... No taková menší nehoda bez porušení smlouvy.”

Němě jsem hleděla do čtyř rozzářených snědých tváří, v nichž se nadšeně jiskřily očička v očekávání mé reakce.

„Jděte do háje!” zaprskala jsem. Co jim proboha na něco takovýho říct?! Vyrazila jsem znechuceně pryč. Z těch idiotů mě skoro přešla i chuť k jídlu. No skoro. Rychle jsem se vrátila pro sendviče, zpražila je novou salvou vražedného pohledu a i se snídaní odkráčela.

 

Hned nadcházející sobotu jsem však své rozhodnutí musela trošku přehodnotit. Občas jsem musela pryč z té bandy idiotů a tak jsem si alespoň soboty vždycky užívala hezky v jednom zapadlým baru, kde se lidi moc nevyptávali a barman nezjišťoval věk.

Milovala jsem tuhle zakouřenou atmosféru a hudbu dunící z repráků. Připomínalo mi to Floridu, kde v každém městě na každém rohu podobný bar byl. Tentokrát mě tu však čekalo překvapení a po prvotním šoku jsem si sama musela přiznat, že rozhodně ne nepříjemný.

Nevím kdy přišel, ale já si ho všimla až když se najednou objevil přímo vedle mě.

„Ahoj,” odpověděla jsem mu na pozdrav, kterým mi málem přivodil infarkt.

„Já jsem Edward.” Měl docela příjemný hlas. Takový, který by vám mohl předčítat před spaním či šeptat do ucha.

„Bella,” zamumlala jsem. Jeho přítomnost mi dělala v hlavě zmatek. Zahleděla jsem se na skleničku s tequilou.

„Nechceš si zatančit?” Překvapeně jsem se na něj podívala. Napjatě čekal na mou odpověď. On mě tu vážně balil! Neví co jsem zač, nebo je mu to jedno?

„Nevím jestli je to nejlepší nápad.” Ne to rozhodně nebyl. Já byla měnič se sebekontrolou jako nakopnutý pštros a on upír.

„Neboj, já si nic dovolovat...”

„Ne...” Musela jsem se usmát. On rozhodně nevypadal, že by si cokoliv dovolil ke komukoliv. Na to měl jednoznačně moc slušnou povahu.

„Kluci mě mají dneska vyzvednout a asi by nebyli nadšení, že bych tu byla s tebou,” zalhala jsem. Ve skutečnosti by jim asi neudělalo nic větší radost. Podvraťáci jedni pitomí. Kdyby nás viděli spolu, tak by mu snad začali nutit i lístky do kina.

„Dokážu se o sebe postarat,” nenechal se odbít.

Chtěla jsem to vlastně? Zahleděla se na skleničku s tequilou. Když se to tak vezme, tak mě tu balí krásnej kluk a nikdo v okolí není proti. Proč bych si nemohla tenhle večer tedy užít? Hodila jsem do sebe tequilu a podívala se do jeho vyčkávající tváře.

„Tak jdeme?” usmála jsem se na něj.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

kytka

30)  kytka (25.01.2011 22:27)

Skvělá kapitolka.

Petronelka

29)  Petronelka (10.12.2010 20:20)

Super, ten Bellin pohled není opravdu k zahození, jsem ráda, že jsi ho sem zařadila, ale teď se tu nad tím nebudu rozplývat a jdu hned na další kapitolu

SarkaS

28)  SarkaS (13.10.2010 08:38)

Panečku, Bella má sebeovládání náhodou docela silný. já muset poslouchat ty jejich kecy tak bych po nich tu ledničku hodila...

RoseLilian

27)  RoseLilian (24.09.2010 01:51)

Hej, to je jako nefér! Kdy bude pokračování?! Člověk už tu má absťák po tak dlouhé době bez přísunu kapitolky! :D :D :D :D

Yasmini

26)  Yasmini (14.09.2010 22:18)

Kása jako vždy, až to dopíšeš určitě si to dám ještě jednou :). V kuse to bude ještě lepší.
A bude další díl?
Y.

krista81

25)  krista81 (12.09.2010 12:24)

Paráda
ovšem co ta smečka nevymyslí to by jim asi spadla čelist, kdyby spolu opravdu chodily a nic se nestalo (což doufám budou )
Parádní dílek, ten Bellin pohled je moc dobrej, jenom je to moc krátký. :(
Těším se na další

Iwka

24)  Iwka (12.09.2010 12:08)

Jakto, že to taky rachle skončilo?? Kde jsou další písmenka?
Nápad smečky... - Asi tak :D
Edward
Bella
Jsem ráda, že asi nějak netrhají hlavy a tak... (teda aspoň zatím)

arisa

23)  arisa (12.09.2010 10:11)

ta smečka se mi líbí ty jejich šílený nápady ne ne to bys mi dělat neměla :)

22)  bb (11.09.2010 23:40)

naprosto, naprosto úžasný, skvělej děj a suprový hlášky, moc se těším na další

DeSs

21)  DeSs (10.09.2010 23:15)

Ty mě snad nepřestaneš překvapovat... co ti vlci (ty) nevymyslí(š)... Tak aspoň jim s Edwardem přejí, že...
Nádhera! Z Bellina pohledu je všechno hned jasnější...

20)  mary (10.09.2010 23:09)

no supr, ale že je to váhavý střelec ta Bella

eMuska

19)  eMuska (10.09.2010 19:01)

"Jasně, že jdeme! A hned k 15. kapitole!"

Prekrásne, som neskutočne zvedavá.

Nútiť lístky do kina? Toto bude ešte sranda... Je to perfektné!

Carlie

18)  Carlie (10.09.2010 18:09)

Parádní kapitola
Nejvíc mě dostalo:
"Z těch idiotů mě skoro přešla i chuť k jídlu. No skoro. Rychle jsem se vrátila pro sendviče, zpražila je novou salvou vražedného pohledu a i se snídaní odkráčela."
"se sebekontrolou jako nakopnutý pštros"
"Podvraťáci jedni pitomí. Kdyby nás viděli spolu, tak by mu snad začali nutit i lístky do kina."

17)  loe (10.09.2010 18:06)

Krasa... Juuu doufam ze budou spolu a zamiluji se do sebe :D :D :D :D :D
Uz se nemuzu dockat dalšího dilu

16)  lacerta (10.09.2010 17:35)

úúžasné!!!! Ostatně jako vždy :) A moc doufám, žes nemyslela vážně to tvrzení o max 20kapitolách! Nádherně se to rozjíždí :oD

Popoles

15)  Popoles (10.09.2010 16:39)

Jo , něktrý nápady mužskejch, zvlášť těch s ocasem (myslím tím ten chlupatý ocas....ehmm... no, raději půjdu dál)
jsou opravdu na tečku mezi voči.
Doufám, že Bella s Edem najdou rovnováhu a ona z něj neudělá nakonec drobenku na asfalt.
:D :D :D :D

14)  hellokitty (10.09.2010 16:38)

13)  Anna43474 (10.09.2010 15:39)

Podvraťáci Zaškrtit je TKSATVO

12)  Lucie (10.09.2010 15:09)

11)  Raduššška (10.09.2010 14:42)

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek