Sekce

Galerie

/gallery/Spoutaní.jpg

Bella je z Cullenů stále ještě nesvá a snaží se držet si odstup, ale David je z přítomnosti celé své rodiny u vytržení. Snad i proto nakonec souhlasila, že se ještě chvíli zdrží. Doufala v klidných pár dní... Mýlila se.

23. Pánská jízda

Na kostele odbíjela jedenáctá, Edwardova káva byla jako led a David nenápadně ojídal Bellin štrůdl než úplně oschne, když konečně vzhlédla.

„Nic, ani ťuk. Podle všeho je to tady asi to nejnudnější místo v Americe.”

„Taky nic,” souhlasil David. Bella se zahleděla na cestičku drobků od svého talířku až k Davidovi. Bez jediného slova ho k němu posunula.

„Nic co by se mohlo týkat novorozených,” zahlásil Edward jako poslední.

„Ok, tak půjdem.”

Ještě cestou k autu vylovila mobil.

„Jaké má Carlisle číslo?”

Edward jí ho okamžitě nadiktoval a během chvíle už slyšela i jeho hlas.

„Bello?”

„Našli jsme něco?” zeptala se rovnou.

„Dva novorozené. Emmett s Jasperem je hlídají.”

„My jsme tu hotoví, takže jedeme za vámi.”

O čtvrt hodiny později už zastavovali na jedné z polních cest. Carlisle tam na ně už čekal.

„Ze všeho nejvíc jsou zmatení,” šlo na jeho hlase poznat, že má o ty dva obavu.

„Klid, jestli nebudou chtít dělat problémy, tak jim nezkřivíme ani vlásek,” uklidňoval ho David. Což se také stalo. Byli to dva mladí upíři, oběma těm klukům mohlo být tak nanejvýš sedmnáct a krčili se vyděšeně před Cullenovými, kteří okolo nich stáli ze všech stran. Měli dostatek rozumu, aby si uvědomili, že proti takové přesile nemají žádnou šanci. To bylo dobré znamení. Neovládaly je jen agresivní pudy.

Nechali je nakonec tedy jít.

„Jak se zdá, tak jsi tenkrát odvedla dobrou práci,” hlesl Jasper k Belle.

„Není to nic, na co bych mohla být hrdá,” zavrčela. Věděla, že by nedokázala jednat jinak, ale to kolik životů tu tenkrát padlo ji trápilo. Jenže v tu chvíli jí šlo jen o Davida.

„Můžeme to tu tedy odtroubit,” prohlásila s úlevou.

„Tak mě napadá, že tu máme ještě pronajatý ten dům. Mohli bychom se zdržet,” nadhodila Esme. Dostala náhle strach, že jim zase zmizí.

„Jo taková poznávací dovolená,” zazubil nervózně se Emmett.

Všichni se prosebně podívali na Bellu s Davidem. Pak už jen na Bellu, protože David se přidal na jejich stranu, takže tím pádem to bylo rozhodnuto i pro ni.

„Dobře,” souhlasila.

„Jenže to znamená, že budeme muset zpátky do města, pro zásoby,” ozval se David.

„Dobře,” ujala se toho hned Esme. „Kluci pojedou do města a my zatím vybalíme.” Mužské osazenstvo z toho nebylo právě nadšené, tedy kromě Davida. Ten měl nakupování potravin docela v oblibě.

Nakonec však vyrazili jen čtyři, Carlisle se vymluvil na to, že by se už do jednoho auta nevlezli a bylo by zbytečné jet dvěma.

Bella stála na verandě opřená o zábradlí. Zamyšleně hleděla do údolí.

„Neruším?” zeptal se jí Carlisle.

Zavrtěla hlavou.

„Vlastně bych si tebou potřebovala promluvit.”

Přešel k ní a přel se kousek vedle.

„Nejsem si jistá, jestli jsou vám úplně jasné následky toho, co se odehrálo ve Volteře.”

„Vím to,” odpověděl po chvíli. „Nejsme nesvéprávní, Bello, dokážeme se rozhodnout kdy stojí za to riskovat. Udělali bychom to třebas i jen kvůli tobě a když jsme navíc zjistili, že David je váš syn...” Usmál se a zakroutil hlavou. „Ještě pořád nad tím žasnu.”

„Já nad tím žasnu už třicet let a zřejmě nikdy nepřestanu,” zašeptala. Carlisle se fascinovaně hleděl do tváře té dívky, které se náhle lekly oči takovým množstvím citu, až mu to vyráželo dech.

* * *

Emmett se štítivě zašklebil.

„Tohle bych si nedal ani do vázy, natož to jedl!”

„To je brokolice, ty pako,” odbil ho David a vrátil ji do vozíku. „A zapečená se sýrem je úžasná.”

„No sorry, ale já bych se netknul ničeho z toho co sis tam narval.” Přejel pohledem obsah vozíku.

„No to ti radím.”

Ti dva se začali škorpit už v autě a nepřestali doteď. Emmettovi konečně trochu otrnulo a všichni v okruhu několika metrů o tom samozřejmě museli hned vědět.

Jasper s Edwardem si značně oddechli, když se konečně probojovali k pokladně. Jenže tam to začalo na novo.

„Ty nenažranče, nemůžeš počkat aspoň než se to zaplatí?” sjel ho Emmett.

„Vždyť jsem dal na pás obal,” ukázal na něj prstem. „A kód jsem ani nenatrhl, tak nevím o co ti jde,” huhlal s nanukem v ruce.

„To by tě těch pár minut zabilo?”

„Ne, ale zatím by mi roztál.” Než měl Emmett šanci cokoliv mu odseknout, obrátil se David prosebně na pokladní. „Že vám to slečno nevadí.”

Té se z jeho pohledu rozklepaly až ruce.

„Koukej co děláš!” Dloubl do něj Emmett loktem, až David proletěl okolo pokladny sotva to ustál. „Máme tam ten zelenej sajrajt třikrát,” vztekal se dál Emmett.

„Proboha, promiňte,” začala hned dívka za pokladnou panikařit. „Já to hned stornuju.”

„Ne, nechte to, to je dobrý,” začal ji hned uklidňovat Edward a Jasper mu značně vypomáhal. „A vy dva ven!”

Když o pár minut později Edward s Jasperem vyšli před obchod, ti dva už vedle sebe svorně seděli na zábradlí a živě o něčem debatovali.

„Rozhodně dlouhý štíhlý,” vrtěl hlavou Emmett.

„Ani omylem, to si běž čučet na laťky v plotu...” odporoval mu David.

„Co se děje?” zeptal se nechápavě Jasper.

„Ženský nohy, jaký jsou podle tebe nejvíc sexy?” vypálil na něj Emmett.

„Drobný,” hlesl okamžitě Jasper. „S malýma prstíkama.”

„Pedof...” sykl na něj David. Emmett ho ale strčil do ramene.

„Alice,” hlesl a protočil oči.

„Klid, to je naprosto bez cenzury,” hlesl na Jaspera David a olizoval zbytky nanuku z špejle.

Jasper zaváhal jen na chvilku.

„Dlouhý štíhlý.”

„Burani,” odfrkl si David. „Ženská by na sobě měla něco mít, ať taky jako ženská vypadá. Jak se říká: Ženská má přežít zimu a vrhnout mladý.”

Všichni tři na něj zůstali chvíli zírat, hlavně Edward, který se k tomu zatím bál vůbec vyjadřovat.

„Tak ty se mi kluku líbíš,” plácl ho Emmett po zádech až sletěl ze zábradlí. To ho pobavilo ještě víc... Tedy jen do chvíle, než začal David bezmocně sípat.

„Ty kreténe,” zařval Edward na Emmetta a přeskočil zábradlí k Davidovi. Naštěstí mu stačil jediný pohled, aby se dovtípil co mu je. Zezadu ho popadl okolo pasu a prudce přitiskl. David znova zasípal a nohama zakmital ve vzduchu. Edward ho znovu prudce sevřel. Na chodník dopadla špejle od nanuku.

„To máš z toho, že furt žereš,” zabrblal Emmett.

Edward byl rád, že Davida ještě drží, protože ten po Emmettovi okamžitě vystartoval. Byl ale moc daleko, tak po něm alespoň mrskal nohou ve snaze ho kopnout.

„Jdeme,” zavelel raději Edward a společně s Jasperem nacpali ty dva do auta, každého na jeden konec a mezi ně ještě nastrkali nákup jako ochranný val.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Evelyn

33)  Evelyn (14.01.2011 13:17)

Hádka o dámské nohy

Petronelka

32)  Petronelka (10.12.2010 12:28)

Tak to bylo opravdu povedené - čekala jsem, co Emmett provede, ale jak Davidovi zaskočila špejle od nanuku, tak mi začaly cukat koutky ;)
Moc se mi tahle kapitola líbila a hned jdu taky na další - přestože je to prozatím poslední přidaná kapitola

31)  lostris (06.12.2010 09:48)

Prosím další nemůžu se dočkat pokračování!! každej den sem koukam jestli přibila další a pořád nic..:(
Jsi fakt skvělá a máš ohromný nápady!!!!

30)  lololka (28.11.2010 22:02)

ja z nich umírám smíchy :D :D dokonalost!!!

29)  Twigirl (28.11.2010 09:29)

Právě jsem to celé četla znovu a opět jsem se smála jak truhel.Skvělá povídka Texie.

Lenka

28)  Lenka (26.11.2010 18:59)

To je teda partička.
Moc krásná kapitola.

27)  Lejla (26.11.2010 12:38)

Takže Emmett a David smrtící kombinace V Edwardovi se probouzí otec a Bella ještě pořád unesena jejím synem. Skvělý dílek

milica

26)  milica (25.11.2010 21:16)

Emett s Davidem tak to je síla

Marketa

25)  Marketa (25.11.2010 15:55)

hezké

24)  Raduššška (25.11.2010 15:35)

:D :D

23)  Tru (25.11.2010 08:23)

Super:) Malej se nám málem udusil špejlkou od nanuku, to měl určitě Míšu, protože od Magnumu by se mu tam nevešla:) Ještě jednou super:) Ale s tim vrhem mláďat, no teda, to má podobné názory jako náš taťka:)

Lenka326

22)  Lenka326 (25.11.2010 07:17)

úžasný dílek, kde na to chodíš???? , ty tvoje (jejich) hlášky, to fakt stojí za to. Samozřejmě vede ta o ženské, ale i ostatní. Fakt super!!!!
Kde se v Davidovi vzalo tolik poťouchlosti? Ve Volteře vypadal jak Bůh pomsty a teď vypadá jako Emmetovo dvojče. Jsou skvělí, jen chudák taťka Edward, musí z nich být pěkně orosený. Už se moc těším na další, tahle povídka je skvělá.

21)  AMO (25.11.2010 00:31)

Tak to je bomba. Prej bez cenzury a jeřtě přežít zimu a vrhnout mladý . Se tady zdárně kácim na židli:) :) :) . Takže nejdříve bitvy na nás a teď snad i více záchvatů smích, protože kombinace Emmet a David je krásně třaskavá .Těším se, co bude dál!!!

20)  hellokitty (24.11.2010 23:05)

Texie

19)  Texie (24.11.2010 23:02)

No dobře, příště budu v perexu varovat, pokud se bude jednat o zdraví nebezpečnou kapitolu a vložím ji před desátou, aby jste nerušili noční klid. ;)
A moc děkuju, teď se tu díky vašim komentářům culím jak holka před první pusou.

18)  lacerta (24.11.2010 22:48)

Ty zvíře! Potrháš mi bránici!:) :) :) :) :)

17)  witmy (24.11.2010 22:18)

jéééééééééééžiš ty seš díl od dílu lepší hláška: Ženská má přežít zimu a vrhnout mladý . mě naprosto dostala ještě že máme velkej stůl tam se toho vejde ...............i já
tak šupšup už se nemůžu dočkat pokráča

dorianna

16)  dorianna (24.11.2010 21:59)

Skvělý hlášky a dvojka Emmett a David, to prostě nemá konkurenci, doufám že se z nich Edward totálně nezblázní))) Texie opět úžasný díl a opět na mě mrká slovíčko "odbil", nejspíš tvé oblíbené, co ;) :D

Ewik

15)  Ewik (24.11.2010 21:37)

Luxusně jsem se nařechtala, až jsem vzbudila prcka. Chudák Edward...
Dokonalé

semiska

14)  semiska (24.11.2010 20:43)

To byla teda jízda, Emm s Davidem váleli.

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek