Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/My%C5%A1%C3%A1k.jpg

Téma 1: „Ještě se uvidíme, Cullene!"

Autor: Yasmini

Počet bodů: 42

Pohádka

Dnes nezačneme bylo nebylo, začneme rovnou u princů.

Edward byl urozený, bohatý parchant. Ona většina bohatých lidí časem zparchantí, ale jemu se to povedlo dřív než jiným.

Zvláštní na tom bylo, že jeho bratr Jasper takový nebyl. Pravda, byli nevlastní bratři a podle mě byl ten blonďatější z bratrů prostě hezčí. Jasper byl navíc tím hodnějším, a ty břišní svaly, když si svlékl tričko... to už jsme ale asi jinde.

Přesto měli oba něco společného. Ani jeden se nechtěl ženit. Ne, teď nemluvíme o nezávazném sexu se služebnými (informace najdete pod zkratkou Ed). Edward prostě nedokázal vystát prostoduché myšlenky ctitelek a Jasper se nedokázal ztotožnit s jejich pocity. Prostě to byly nány.

A jak to u princů bývá, pořádaly se jim plesy. Nejspíš aby se nám holenkové ve všem tom přepychu nenudili. Nebo, což je pravděpodobnější, jich měli rodiče už po krk a snažili se jich prostě zbavit. Takže cílem bylo najít nějakou chuděru, která si alespoň jednoho uváže na krk.

 

„Kolik jich zbývá?“ zeptala se odevzdaně Esme svého manžela. Oba hleděli do změti papírů.

„Myslím, že dvě.“ Množství odmítnutí se procentuálně zvyšovalo. Princezny přestalo bavit být terčem Edwardova posměchu a Jasperových zkoumavých pohledů. Některé navíc měly tu drzost se vdát, otěhotnět či umřít. A pak už byly naprosto nepoužitelné.

„To je hrozně málo.“ Pravda, pokud si nevybrali doposud, teď už to opravdu dvě holky nezachrání.

„Pořád trváš na urozeném původu. Nemáš přehnané nároky?“ zeptala se důrazně Esme.

Zoufale se na ni podíval.

„Vyhlásíme, že ten, kdo je rozesměje, tak je dostane za muže!“ pokračovala v monologu Esme.

Nastalé ticho proťala zastřená věta. „Je tu jedna rodina, kterou jsme nikdy nepozvali. Mají jednu dceru, Mary Alice.“

„Na to nepřistoupím, nepřístojné chování vůči naší rodině je od Brandonů neodpustitelné.“ Esme se zdála velmi zatvrzelou.

„Ano, a teď si představ, že jeden z našich nezvedených synů jim bude ztrpčovat život.“ Zadíval se někam do dálky a přes obličej mu přeběhl pobavený úsměv.

„Pozveme ji,“ pronesla Esmé. Ta myšlenka je naplnila optimismem.

 

Nakonec nastal den plesu.

Pozvání přijalo množství lidí, ale pouhé dvě dívky na vdávání. Rod Brandonů se prozatím neukázal. Oba chlapci byli stejně znudění jako obvykle.

„Už mě ani nebaví je urážet,“ povzdechl si Edward, když dorazil po dalším ze smysluplných tanců, které absolvoval.

„Ztenčují se nám zásoby,“ přikývl v souhlas Jasper. Nikdy nebyl iniciátorem, ale rád se svezl, jelikož těch vdavekchtivých žen měl taky dost.

Ozval se tlukot dřeva o dlažbu. „Mary Alice Brandon s doprovodem.“

Oba to zaujalo. Myslím, že jediné, co se jim honilo hlavou, bylo maso, maso, maso. Čerstvé voní nejlépe. A pak se znovu znudí. Ale právě teď jejich tepová frekvence zrychlila.

Úsměv drobné černovlásky prozářil místnost.

Moc si princů nevšímala, ale zdálo se, že v sále zná velké množství lidí. A pak nastalo přesně to, co bratři očekávali. Vydala se jejich směrem.

„Děkuji za pozvání.“ Obvyklá slova, neobvyklý směr pohledu. Dívala se na jejich matku a otce, oba souhlasně pokývli. „Bohužel jsem mohla přijmout pozvání pouze já.“ Uklonila se, byla velmi milá.

„Ráda vás oba poznávám,“ uklonila se směrem k bratrům. „Nebudu vás již déle zdržovat.“

Po předepsaných formalitách se vzdálila pryč a zapojila se do množství rozhovorů.

Edward i Jasper dívku sledovali. Edward by velmi rád věděl, proč si celou dobu v hlavě zpívá jednu z nejotřepanějších písniček, kterou bohužel taky znal. Bylo mu jasné, že se toho nápěvu jen tak nezbaví. Jasper ji hypnotizoval z jiného důvodu, cítil z ní něco neočekávaného. Cítil z ní... zvyšovalo mu to tepovou frekvenci, ale ten pocit sám nedokázal pojmenovat. Líbil se mu. Jako uhranutý vstal ze svého místa. Nereagoval na dotazy ze stany Edwarda ani rodičů a proplul ztichlým davem. Bylo to poprvé, kdy šel požádat o tanec jeden ze synů.

„Mohu vás požádat o tanec?“ zastavil se před uhrančivou černovláskou. S kývnutím a grácií nabídku přijala.

Kroužili po parketu a oba mlčeli.

Edward ji upřeně sledoval, písnička nabírala na obrátkách.

Alice si užívala veškeré doteky, nechala pocity vyplouvat na povrch a zaplavovala jimi Jaspera, který se zalykal pocitem štěstí a sounáležitosti. Fetoval jednotlivé molekuly, které se linuly z dívčina těla. Vstřebával je a tvořil si na něm nejhlubší závislost, jaká existuje.

Cítila Jasperovu ruku na svých zádech, propalovala se tylovou látkou, ta nepatrná pavučina v rámci společenských konvencí dovolovala cítit její kůži. Stejně vnímala i nechtěné dotyky těla při tanci, byla uhranuta; jeho tělem i upřeným pohledem, kterým ji častoval.

Unesená vjemy okolí nedotočila jednu z otáček. Nosem zabořená do jeho oblečení vdechla tu vůni, prodchnutou jeho pižmem. Sama propadala závislosti.

Hudba dohrála. Oba jako na povel od sebe odstoupili.

„Děkuji za krásný tanec,“ pronesla zvonivým hlasem jen pro Jaspera.

Poklonil se a zastřeným hlasem pronesl: „Bylo mi ctí.“

 

Od té chvíle se už jen upřeně pozorovali. Připomínali kobru a myš. Otázkou jen bylo, kdo je kdo.

Alice v duchu stále omílala svůj hudební repertoár a v příštích minutách se již chtěla přepnout na citace z Vergilia.

Jasper také neustále v hlavě omílal mantru, mírně zfetovaným hlasem o kráse jejích očí, roztomilého nosíku a střapatých vlasech.

Edwarda z toho začínala bolet hlava.

Nastal okamžik konce plesu. I ty nejlepší a naštěstí i ty nehorší okamžiky jednou skončí (Edward by mohl povídat). Ve chvíli, kdy Alice předstupovala před rodinu Cullenů, aby se rozloučila, navštívilo ji jedno z jejích vidění. Opakovalo se již poněkolikáté, ale tentokrát byla postava manžela naprosto zřetelná. Stála vedle Jaspera v nádherných šatech po své matce. Edwardův souhlasný úsměv na tváři a v jeho rukou dva prsteny; nikdy dřív je neviděla. Stříbrný kroužek a na jeho vrcholku erb, na zeleném kameni byl vyobrazen lev, ruka a trojlístky.

Teprve když se z vidění probrala, uvědomila si, čí erb to byl.

Pohlédla na Jaspera a usmála se. Oba byli rozhodnuti a viděli si to na očích. V tu chvíli byla píseň zapomenuta a její mysl zaplavila přílivová vlna myšlenek, ale především pocitů směrem k blonďatému princi.

Rozloučila se s hostiteli přesně podle protokolu. Věnovala jeden z nejkrásnějších úsměvů Jasperovi.

Ale nebyla by to Alice, aby se opomněla v mysli ironicky pousmát a vyslat myšlenku směrem k Edwardovi.

Byl si neochvějně jist, že má pravdu, ta věta mu rezonovala hlavou: „Ještě se uvidíme, Cullene!"

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

kajka

15)  kajka (24.07.2014 09:45)

Čtivé, trefné, vtipné, dokonce i romantika!
Povedená pohádka.

Kate

14)  Kate (17.11.2013 10:07)

Krásné!

Yasmini

13)  Yasmini (13.05.2013 22:01)

Jsem ráda, že jsem Vás pobavila. Díky za krásné komentáře.
chtěli nějakou tu odrhovačku, tak tu ji máte:
http://www.youtube.com/watch?v=ZyhrYis509A
Jen se mě neptejte, kde ji slyšel Edward, možná od Služtiček :D:D

12)   (12.05.2013 19:50)

Yasmínko - královsky jsem se bavila,stejně jako asi ty při psaní - ty hlášky byly natolik trefné,že vzdávám hold všech princeznám,které měly odvahu s nimi vyběhnout
ale jak se říká ... na každého jednou dojde
jen by mě zajímal ten otřepaný song v Alicině hlavě
díky za skvělou náladu

HMR

11)  HMR (12.05.2013 12:22)

Některé navíc měly tu drzost se vdát, otěhotnět či umřít...
teď si představ, že jeden z našich nezvedených synů jim bude ztrpčovat život... ano, pomsta bude sladká! ale zase... jak je vychovali, takové je mají, že?

Bye

10)  Bye (10.05.2013 23:40)

Jasmínko, první tři věty, a byla jsem tvoje!
Jako by vedle mě seděl pan Werich a vyprávěl svou novou, slavnou, moudrou pohádku. :)
Moc mi sednul ten minimalistický styl vyprávění (ano, i můj oblíbený ) - řeklas všechno cos potřebovala a bez zbytečných zdržovaček. A! Světe div se! Ono se ti tam vešlo spousta věcí mezi ty rozvolněné řádky A to každý neumí ;)

SestraTwilly

9)  SestraTwilly (10.05.2013 22:48)

Pekná rozprávočka o Alice a
Jasperovi.Pekné.

Yasmini

8)  Yasmini (10.05.2013 18:53)

Ještě jednou děkuju za krásné komentáře. Pokračování nejspíš nebude, mám něco rozpracováno, tak se teď potřebuji soustředit tam.

7)  Anna43474 (09.05.2013 20:53)

Tak tuhle pohádku bych si nechala vyprávět každý, každičký den :D
Bravissima, amico

miamam

6)  miamam (09.05.2013 12:28)

Cha... Teda, tu větu "Edward byl urozený, bohatý PARCHANT" jsem četla třikrát, protože napoprvý to poslední slovo bylo nějak rozmazaný, napodruhý jsem četla pracant a teprv napotřetí mi došlo, že tohle nebude cukrkandlová pohádka, HAHA:D :D :D Dokonalý, moc jsem se bavila

Yasmini

5)  Yasmini (09.05.2013 10:48)

Ahoj. Holky, děkuju za krásné páté místo, při psaní jsem se opravdu královsky pobavila a doufala jsem, že to budete cítit stejně.
Celkově děkuji za organizaci soutěže, za příspěvky i hodnocení všechno to chtělo hromadu úsilí.
Díky!!

NeliQ

4)  NeliQ (09.05.2013 08:35)

hehe tak toto ma fakt pobavilo. Rada by som si prečítala aj pokračovanie tohto príbehu :)

Ivana

3)  Ivana (08.05.2013 20:06)

:D :D Krásne, precítené a vtipné. Úplne perfektný príbeh s perfektným humorom.

Hanetka

2)  Hanetka (08.05.2013 19:58)

Yasmínko, nesmírně jsi mě pobavila. Vtipné, svěží, a ten Vergilius tomu dal korunu!

ambra

1)  ambra (08.05.2013 19:44)

Moc se mi líbí ten tvůj nadhled. Bavíš nejen čtenáře, ale i sama sebe . Přesto do toho dokážeš elegantně zakombinovat motýlkotvornou romantiku . Komu fandíš, je zřejmé, ale u Jaspera nemám problém se s tím smířit. Díky, zparchantělí princové mě dostali:D :D :D

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse