Sekce

Galerie

/gallery/koření.jpg

Já tu vůbec, ale vůbec nemusím být. Klidně jdu pryč...

 

48. kapitola - Daren

Kluci se měli vrátit druhý den večer a holky ještě dnes, ale po večeři volala máma, že se zdrží přes noc. Upíři měli přijet v noci.

„Jdu si lehnout, čau,“ vyhrkl jsem přes rameno a mizel v patře.

„Čau,“ kuňkla.

Dal jsem si horkou sprchu a spokojeně se uvelebil na posteli. Bylo něco kolem deváté. Civěl jsem do stropu a vymýšlel plán, co budu dělat, než se všichni vrátí, když se v přízemí rozdrnčela pevná linka.

„Pete, máš telefon.“

To bylo divný. Proč mi nevolají na… Aha, ajo. Můj mobil je v jejím pokoji na zemi. Musím tam pak jít a posbírat ho. Nebo na něj šlápne a bude zle. Seběhl jsem do přízemí a vzal si od Ohnivce sluchátko. Sjela mě pohledem a několikrát zamrkala.

„Ještě jsi neviděla kluka ve spodním prádle?“ dobíral jsem si ji a přiložil sluchátko k uchu. „Ano?“

„Ty hovado! Ty jsi týden v Kanadě a nezavoláš!“ vrčel hlas v telefonu.

„Darene?“

„Kdo jiný, ty tele?“

„Sorry, já neměl čas.“

„Jasně, jasně… Tak zvedni ten tvůj špekatý zadek a přijeď. Něco podnikneme!“

„To nejde. Dnes ne. Jsme sami doma, naši jsou pryč. Nemůžu tu nechat dceru známých samotnou.“

„Vezmi ji s sebou! Rád ji poznám!“ Na tváři se mi rozlil nadšený úsměv. Darenovo poznávání…

„Vydrž…“ vyhrkl jsem a otočil se k Ohnivcovi. „Hele, nechceš vyrazit do města?“ Plameňák se nejistě zamračila, ale nakonec přikývla. „Darene, tak nám dej půl hodiny. Čau,“ dodal jsem a zavěsil. „Cesta trvá dvacet minut autem. Máš deset na oblečení a připravení.“

Kývla a odešla. Sám jsem vyběhl schody a v pokoji na sebe natáhl bílou košili a černé džíny. Seběhl jsem zase do přízemí přesně po pěti minutách. Vyšel jsem před dům do garáží, vyjel s civilním mercedesem a čekal. Minutu, dvě, tři, pět, sedm, deset… Zavrčel jsem a vrátil se do domu.

„Kde…“ zařval jsem, ale zbytek slov jsem spolkl. Scházela akorát ze schodů. Vlasy měla zvlněné, na sobě černozlaté minišaty a vysoké černé kozačky. Ten kus látky ji obepínal jako druhá kůže. Vše bylo schované a vše zároveň na očích.

„Můžeš mi pomoct? Sekl se mi zip,“ úpěla.

„Cože?“

„No, trvalo mi to tak dlouho, protože se mi seknul zip. Stejně jsem ho nedokázala rozhýbat. Pomoz mi,“ prosila a otočila se ke mně zády. Viděl jsem křivky jejích zad a přezku černé krajkové podprsenky. Zhoupnul se mi žaludek. Ze všech sil jsem se snažil, abych se jí nedotkl, ale nešlo to. Musel jsem stáhnout látku víc k sobě a několikrát zahýbat zipem, než povolil a se spokojeným bzučením vyjel nahoru.

„Tak. Hotovo.“

„Dík,“ usmála se a prošla kolem mě ven.

„Vezmi si bundu!“ vyhrkl jsem. Otočila se s nechápavým výrazem. „Je tam zima a…“

„Je srpen.“

„Ale je noc. Tady jsou noci v srpnu studený.“

„Petere, jdeme. Máme zpoždění.“

V tu samou chvíli jsem zatoužil změnit rozhodnutí. Celý to zkazí. Nemůže tam jít se mnou. Daren by si všímal jen jí a já bych tam byl navíc, nemluvě o tom, že by přitahovala až moc pozornosti.

Své úvahy jsem neopustil ani v autě a několikrát trhnul volantem, když jsem se na vteřinu rozhodl, že ji prostě odvezu domů a půjdu sám. Nebo tam s ní zůstanu a ohlídám, aby nedělala bordel.

„Ještě jednou trhni tím autem a budu řídit já,“ sykla, když se praštila o dveře.

„Promiň, je tu špatná silnice,“ vzdychl jsem.

„Tak se zkus těm dírám vyhýbat.“

„A co si myslíš, že celou dobu dělám?“

„Trháš autem.“

„Jak jsem řekl, promiň.“

Zastavil jsem před Darenovým domem a chystal se chcípnout motor, když se ve mně zase probudil pocit, že bych to měl otočit.

„Vypni motor, jinak nevylezu. Nebudu riskovat, že na to šlápneš ve chvíli, kdy vystrčím čumák z auta.“ Poslechl jsem ji. Vystoupil jsem a automaticky oběhl auto, abych jí pomohl ven. Zůstala sedět jako přikovaná, když jsem k ní vztáhl pomocnou ruku. Došlo mi to pozdě. Chytila se mé dlaně konečky prstů.

„No hurá!“ ozvalo se za námi a z vrat se vyřítil Daren s pažemi roztaženými v náznaku objetí. Odtrhl mě od Cinnamon a objal. Měl jsem chuť zavrčet. „To je doba, ty mizero.“

„Taky tě rád vidím,“ sykl jsem a odtáhl se. Daren to ignoroval a hrnul se k Cinnamon, aby ji uvítal. Pomohl ji z auta a omotal jí ruku kolem pasu. Nebránila se a nechala se vést.

„Tak ty jsi s tímhle nějak spřízněná? Jak ti říkají, krásko?“ vrněl Daren.

„A tobě?“ vyzvídala. Stál jsem za nimi jako opařený a měl pusu dokořán.

„Jsem Daren, ale říkej mi třeba zlato, když budeš chtít… Petere, pojď!“ okřikl mě, když si všiml, že zaostávám deset kroků za nimi.

Cinnamon se na mě otočila. Zdálo se mi to, nebo byla trochu vyplašená? Musím ji od něj držet dál.

„Myslím, že zlato trochu přehání,“ vyhrkl jsem a doběhl tu mezeru mezi námi.

„Ty mi neříkej zlato, brouku,“ zasmál se Daren.

„Co tu chystáš?“ změnil jsem téma.

„Nic. Jen se oblíknu a jdeme do klubu. Chvilku počkáte, jo?“

„To nebude problém, ale dělej,“ zavrčel jsem.

„Tak jak se jmenuješ? Pořád jsi mi to neřekla,“ skučel Daren.

„Říkej mi třeba Slečno,“ vyhrkla Cinnamon.

„A co krásko? Lásko? Dívko mého srdce?“ flirtoval Daren. Blbec! Tohle není holka pro něj!

„To stačí, děsíš ji,“ brblal jsem.

„Nejsem vyděšená,“ obořila se na mě.

„Chtěl jsem ti jen pomoct, tak pardon,“ sykl jsem sotva slyšitelně.

„Není potřeba,“ utřela mě.

Zašli jsme do domu, počkali deset minut, než na sebe hodil košili s krátkým rukávem a plátěné kalhoty a vyrazili jsme. Auto jsme nechali u něj a šli pěšky. Celou cestu se o ní otíral, flirtoval s ní, vyznával jí nehynoucí lásku.

„Jsi nějaký zamlklý, co je?“ vyzvídal Daren.

„Ale nic.“

„Chybí mu určitě Anise,“ ryla Ohnivka.

„Kdo je Anise?“ znejistěl Daren.

„Jeho holka,“ vysvětlila.

„Není to moje holka!“ vyhrkl jsem uspěchaně.

„Není?“ divila se. Sakra!

„Je to přítelkyně a vůbec, nechcete mluvit o něčem jiném?“

„Ani ne. Kde je? Proč nepřijela taky?“ mručel Daren. „Mohli jsme být rozpárovaní.“

„Roz… Cinnamon není tvůj pár,“ vztekal jsem se.

„Ale já bych moc rád, kdyby byla,“ šeptal jí do ucha.

„Nezlob se, ale já jsem už zadaná,“ vysvětlila.

„Cože?“ vyhrkli jsme oba najednou, až to s ní cuklo.

„To je to tak k neuvěření?“ vrčela.

„Já osobně se tedy nedivím. Jsi nádherná a Peter je určitě stejného názoru, že jo?“ vyhrkl Daren.

„Jo?“ zajímala se pobaveně a otočila tvář ke mně.

„Nechte toho vy dva. Támhle to je, jdeme,“ sykl jsem a přidal do kroku.

„Asi se stydí,“ zaslechl jsem Darena, jak šeptá Cinnamon. Já a stydět se? Asi by se divil, kdybych mu ji vyfoukl. Levou zadní! Natruc! Ona a přítel? Herečka to je. Komediantka. Takhle lhát!

V klubu bylo šero a na každém stole jen malá lampička s namodralým světlem. Celý prostor vypadal jak černobílý. Tváře lidí měli odstíny bílé a vlasy černé. Nevím, jak to udělali, ale od posledně se to hodně změnilo. Pomalu jsem nepoznal sám sebe.

Daren nás zavedl do jednoho z boxů.

„Není tu moc těsno?“ vrčel jsem.

„Akorát, co se ti nelíbí?“ mručel Daren, načež se začal smát. Co se mi nelíbí? Tiskneš se k Ohnivci! To se mi nelíbí!

„Co si dáš k pití?“ vyzvídal na Cinnamon.

„Přines mi nějaký koktejl, dík.“

„Ještě ti nebylo osmnáct,“ vztekal jsem se.

„A?“ sykla.

„Fajn, jak chceš. Já si dám whisky. Dvojitou,“ poprosil jsem Darena, když na mě stočil pohled v otázce.

Spokojeně kývl a zmizel. Uvelebili jsme se na kanapi vedle sebe.

„Jsi dost protivný, víš to?“ zašeptala. Napjal jsem se.

„Chová se jako blbec.“

„Je jen zdvořilý.“

„Snaží se tě sbalit.“

„Je příjemný. Proč by nemohl? A vůbec, co to tebe má co trápit?“ vytkla mi. Než jsem jí stihl odpovědět, vrátil se Daren.

„Šoupněte se miláčkové,“ vyhrkl a posadil se vedle Cinnamon z druhé strany. Malý gauč ji přiměl o kus si poposednout, takže se holým stehnem dotýkala toho mého v džínech. Pálila. Cítil jsem to i přes tu látku. Jako lávový kámen. Nevybuchlá sopka, čekající na správnou spouštěcí sílu. Vyměnili jsme si překvapený pohled. Díval jsem se do té sopečné propasti jejích očí a nedokázal odtrhnout zrak. Vnímal jsem jen okrajově, že tam sedí Daren a něco nám říká. Drká do mě, mává nám před očima a odchází. Pořád jsem se díval. Topil se v nich. Žaludek se mi zhoupl, když jsem se naklonil přes ten zpropadený okraj prázdna, abych viděl víc. Měl víc. Cítil víc. Ve tváři mě pohladil její dech. Pootevřela rty a vydechla. Došlo mi, že se moje dlaň přemístila na její kůži a pod stolem ji konečky prstů hladím po koleni. Neodvracela se. Jako kdyby na něco čekala. Možná, že to nechávala celé na mě. Neměl bych to dělat. Nesmím to dělat.

Z posledních sil jsem zavřel oči a přerušil tu magnetickou přitažlivost našich zorniček. Nesmím. Ve stejnou chvíli se její noha odtáhla od mých prstů. Když jsem se uklidnil a mohl se znovu podívat na okolní svět, nebyla tam. Daren ji odtáhl pryč. Ploužili se uprostřed parketu a Cinnamon měla sklopenou hlavu k zemi.

…You're every breath that I také… tančila do rytmu v jeho náruči. Copak neviděl, jak s ním zametá? Že mi to dělá natruc? …I'll hold you close in my arms…

Jen stínově jsem si uvědomoval, že se zvedám a jdu k nim. Protahuju se kolem stolu, potí se mi dlaně a sleduju je. Musím ho z toho dostat. Omamuje ho, ještěrka.

Cinnamon si mě všimla, jak se k nim blížím. Vypadala překvapeně. Už se nedívala na mě, ale za mě, a pak sklopila rezignovaně oči.

V tu chvíli mě bodl šílený vztek. Co si to dovoluje? Chtěl jsem s ní zatřást, proč si takhle hraje s mým přítelem, ale náhle jsem oslepl. Kdosi mi zakryl oči.

„Hádej kdo?“ zašeptal mi u ucha Anisin hlas.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Kaca

18)  Kaca (13.02.2011 15:04)

A sakra, tak dobře to vypadalo. Anise všechno zkazí Tak jo, tak teď už to bude teda "dvojrande" teda, pokud se Daren zase nezakouká:p Jinak zajímavý, něco se klube

Marketa

17)  Marketa (11.02.2011 00:38)

16)  AMO (10.02.2011 07:59)

To se to zajímavě a hlavně nebezpečně vyvíjí
To bude, ale veselý večer
Tak ho z toho dostaň a koukej někam poslat Anýzka, ale neubliž jí moc Prosím!!

Jula

15)  Jula (09.02.2011 18:23)

Anise nebrat
Tak snad se nám Peter konečně zamiloval

14)  Fallin-A (09.02.2011 18:11)

Jéééj!!!! Z toho bude ešte niečo dobré.. alebo nie? .. Skvelá kapitola!!

maky21

13)  maky21 (09.02.2011 17:51)

Hej!! a jk to teď bude? bude Anise ráda, že má Petea z krku, nebo bude žárlit na Cinny?
doufám, že se Peter nepopere, to by mohlo bejt zlý :D
Ale opravdu by se mohla dát Anise dohromady s Darenem..
To by bylo ftipný :D
Ale jak to vysvětlí Cullenům? A Aamům? A Blackům?
To se ještě nasmějem

Fanny

12)  Fanny (09.02.2011 14:39)

Oh... Ach, tak tohle jsem ne... no čekala vlastně, ale překvapilo to takhle náhle.

A moje bláznivá mysl začala řešit, že když Peter bude s Cinny, tak se vlastně Skyler a Manu budou moci dát do rodokmenu. Vyvstává však jedna důležitá otázka: Co Anise?:( ;)

Mili

11)  Mili (09.02.2011 12:19)

Úžasná kapitola

10)  Niki (09.02.2011 11:30)

já řikala že s nima dvouma něco bude...:D

Lenka

9)  Lenka (09.02.2011 10:42)

Teda ten je zabedněnej.
Jsem zvědavá, jak to bude žehlit, až mu to konečně dojde.
Ale krásně žárlí.
Teď by se Anise mohla dát dohromady s Darenem.
Míšo jsi skvělá (intrikánka?).:D

niktoska

8)  niktoska (09.02.2011 08:25)

wow, to čo??? akože nemám slov no pekne sa do toho zamotal som zvedavá ako z toho vykorčuľuje
si fakt božská

7)  Lucie (09.02.2011 05:52)

Petik

6)  Petik (08.02.2011 23:08)

Jéééé....s priblblym usmevem jsem u toho achala a ochala, az si muj spolubydlici tukal na celo...no super

5)  Guneska (08.02.2011 23:04)

Uaaaaaaaa, žádná líbačka? Cooooožeeeee???? Já jsem byla napnutá jak kšandy... moc krásně jsi to popsala, smekám!

semiska

4)  semiska (08.02.2011 22:54)

Hmm, pocit neznámého tepla a topení se v očích Cinny... Tak to je ztracenej, chlapec. :D A ještě mu to, chudáčkovi nedošlo... Kde se v rodokmenu stala chyba??? Jó, tak to to bude delší hledání :D:D:D Helemese, Anise se objevila :D

sfinga

3)  sfinga (08.02.2011 21:17)

Petříčku, Petříčku, pěkně to s tebou cloumá... že nevíš, co? Ale ty jsi přece Aamu, ty na to rychle přijdeš Nebo, že bys byl pomalejší v myšlení po dědečkovi Jacobovi?
Hele, hochu, tak já ti napovím, jo? Má to pět písmen, začíná to na L a končí a (v angličtině čtyři písmena a končí na e)
Ještě nic?
SEŠ ZAMILOVANEJ, BLBČE!!!

2)  Alorenie (08.02.2011 21:08)

ajajaj. že by se Peterek zamiloval? jen nemám ráda, když jí říká Ohnivec...přijde mi to urážlivé. Anise bude pěkně naštvaná, řekla bych.

1)  Anna43474 (08.02.2011 21:03)

Ou Hihí
Hádej kdo? Ta mu to ale dobře zarazila
Hahááá
TKSATVO

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek