Sekce

Galerie

/gallery/koření.jpg

Ne, prostě to bez nich nejde. Zase se objeví na scéně, udělají mi ostudu a pak - možná, když budu mít velké štěstí - zase zmizí. No jasně, že mluvím o rodině!

 

38. kapitola - Seznamte se, Anise Starová

 

 

Věnujte prosím chvilku pozornosti mému shrnutí, děkuji. MB

Byl začátek dubna a od poloviny března jsem byl nesnesitelný. Konečně se Anise držela dál.

„Mám tě dost,“ ukončovala pokaždé rozhovor a zvesela práskla dveřmi.

„Však já sebe taky,“ šeptával jsem, než jsem se zabořil do peřin a pokoušel se špatný den zaspat.

To ráno se objevila s úsměvem na líčku a tahala mě z postele.

„Vstávej, sluníčko… máš telefon!“ budila mě.

„Nemám.“

„Máš, volá ti…“ začala a slastně vzdychla, což mě přimělo otevřít oči. „Taavetti…“ dořekla.

„Táta? Volá? Hele, ty jsi vzala telefon? Jak… To je jedno…“ vrčel jsem a vyběhl v boxerkách do přízemí k pevné lince. „Táto?“ hekl jsem do telefonu.

„No hurá! Hele, než začneme, kdo to byl?“ zajímal se.

„Kdo?“

„Ta holka. Nejmenuje se Reyes, nebo Thymia?“ vyzvídal.

„Proboha, proč tak blbě? Jak jsi na tohle přišel?“

„Jen mě to tak napadlo. Měla milý hlas… tak jsem si myslel, že by se to jméno k ní hodilo, no… ne? Fakt se tak nejmenuje?“

„Ne!“ vyhrkl jsem podrážděně. Reyes? Thymia? „Co jsi chtěl?“ připomenul jsem mu.

„Jo. No vidíš. Málem bych zapomněl… Chceme přijet. Kolaudace. Čekali jsme čtvrt roku na pozvání a nic. Tak se teď zveme sami, co ty na to?“

„Nejsem doma…“ vyhrkl jsem překotně.

„Stejně přijedeme.“

„Jak jinak. Jak bych mohl doufat, že vám moje ne postačí k odložení cesty? Jsem takový pitomec,“ smál jsem se.

„Neříkej, že jsi pitomec.“

„Promiň, jsem pitomec.“

„Nebylo to…“ začal táta.

„Jo, ten český film…“ dořekl jsem za něj.

„Ne, já myslel něco s politiky, ale to je jedno.“ Znovu jsem se zasmál. Konečně jsem se zase na moment poznával a to jen díky nim, tak proč by mi mělo vadit, že přijedou? Na chvíli? No jasně, Anise! „Takže máme zákaz?“ zašeptal smutně táta.

„Jistěže nemáte. To jsou otázky. Ale tady vládnu já, takže máte vízum jen na týden.“

„Vízum? Ty nám dáváš vízum?“ ječel táta.

Cože máme! Dej mi ho! Slyšel jsem z dálky mámy hlas. Ajaj.

„Pete? Jsi si jistý tím, co jsi řekl?“ vrčela máma v telefonu, aniž by mi řekla třeba ahoj.

„Ne, maminko.“

„Přijedeme na čtrnáct dní. Minimálně. Chceme si tě užít.“

„Ano, maminko.“

„Jíš pořádně?“

„Ano, maminko.“

„Už máš přítelkyni?“

„Ne, maminko.“

Kecá! Telefon vzala nějaká holka! Táta.

„Ty mi lžeš!“ vřeštěla smutně máma.

„Nelžu. Ta holka není moje holka. Je to jen holka.“

„Tak hlavně, že jsme si to vyjasnili, co?“ smála se máma. „Už se na ni těšíme. Přijedeme všichni! Jásej!“ Telefon ohluchl a možná proto jsem dal průchod svým emocím. Jako následek mi Sage málem proběhl dveřmi a Tarina komínem, jak se lekli mého řevu. V patře jsem zaslechl bouchnutí dveří a zámek. Anise se nejspíš zamkla v pokoji pro hosty, ze kterého si udělala svůj odpočinkový pokoj. Přijedou všichni? Všichni? Táta, máma, Edward, Bella, Nessie, Jacob, Josh, Lure, Hanny, Danny, Pearl, Chris… Vyběhl jsem schody a ze skříně v chodbě jsem vzal svůj cestovní kufr. Začal jsem do něj v pokoji házet oblečení.

„Co je?“ zajímala se Anise a zírala škvírou u futer dovnitř.

„Balím. Právě jsem se rozhodl, že emigruju.“

„Kam?“

„Jižní pól.“

„Proč jižní?“

„Hele, kde bys mě v životě nehledala?“ změnil jsem směr otázek a přestal na chvíli balit. Anise svraštila obočí a zamyslela se.

„Tebe?“

„Jo.“

„Nejspíš v práci,“ hekla a kousla se do rtu, aby se nezačala smát.

„Vtipný!“ sykl jsem. Anise se konečně spokojeně zazubila. „Ale teď vážně. Kam bys za žádnou cenu nejela?“

„Já?“

„Jo!“ řekl jsem už dost netrpělivě.

„Pozdravuj tam tučňáky,“ hekla.

„Ti jsou na severním, ne?“

„Není to fuk? Co třeba emigrace?“

„Pochybuju, že by ze severního pólu emigrovali na jižní.“

„Co by ne? Cikáni se taky stěhují přes moře…“

„Rasistko!“

„Co na tom bylo rasistickýho? Jen jsem konstatovala, že je to velice migrující národ.“

„Národ?“ řekl jsem pochybovačně.

„A pak, že já jsem rasista.“

„Hele, tak tohle téma ne… Prostě se…“ Fakt jsem chtěl tu větu alespoň doříct, ale zarazilo mě cosi v domě. Divný zvuk. Moc hlučný na to, že jsme tu v podstatě byli jen my dva.

„Petere?“ Kdo by ten hlas nepoznal. Anise se na mě zamračila.

„Kdo to je?“ šeptala sotva slyšitelně. Spíš to bylo jen artikulované. Zkřivil jsem rty do rezignované grimasy.

„Už jdu,“ křikl jsem. Anise mě štípla do předloktí, protože jsem jí neodpověděl na otázku. Místo obvyklé odvety jsem ji vzal za ruku a vedl dolů. Uprostřed obýváku stála máma. Když nás uviděla, první její pohled padl na naše ruce. Až moc prudce jsem Anise pustil.

„Není to moje holka, mami,“ sykl jsem dřív, než se mohla zeptat. Anise vedle mě vyjekla.

„To je Aurora!“ Máma vypadala zmateně.

„Já tě znám?“ znejistěla.

„Ne,“ řekla Anise a stále byla v sedmém nebi.

„Máš totálně prázdnou lednici, víš to?“ ozval se hlas Jacoba z kuchyně a za ním se vyřítila Nessie s Joshem.

„Schválně jsem nejedl, že si tu dám nějakou specialitu a ty tu máš jen celer,“ šklebil se Josh. Anise nestíhala ječet.

„Venku taky nic. Jak tady může žít?“ V okně do obýváku se objevila hlava táty, Pearl a Chrise.

„A zbytek?“ zašeptal jsem.

„Jsou na cestě,“ slíbila máma. Kdože to chyběl? Edward, Bella, Hanny, Danny? Jo a Lure.

Objevili se naštěstí během chviličky. Sledoval jsem tvář Anise, když viděla čtyři postavy zhmotňující se uprostřed obýváku.

„Ááá!“ zařvala, až i samotný Edward nadskočil. Bella na Anise varovně zavrčela. „Oni se tu prostě zjevili!“ vyhrkla pořád šokovaná Anise.

„Klid, hysterko. Poslouchej, nebudu to dvakrát opakovat, jo?“ prosil jsem ji a postavil se vedle ní. Zvedl jsem prst a začal ukazovat. „Moje mamka Aurora, táta Taavetti, děda Jacob, babička Nessie, prababička Bella, pradědeček Edward. Strejda Josh, teta Lure, sestřenka Hannah, bratránek Danny. Manžel Hanny, Chris a manželka Dannyho, Pearl. Stíháš?“

„Edward,“ hekla zasněně. Bella několikrát poplašeně zamrkala a Edward se tvářil divně.

„Dej pokoj, nymfomanko,“ vrčel jsem na ni.

„Ještě, že fakt nemusím dýchat, jinak bych šla do kolen…“ vzdychala dál.

„Do kolen ti klidně pomůžu,“ zubila se vztekle Bella a majetnicky si k sobě přitáhla Edwarda.

„A Jacob,“ změnila směr svého áchání Anise. „Ty svaly…“

„Dej si ji na vodítko, jo?“ sykla Nessie. Jacob vypadal docela spokojeně, že se nad ním někdo rozplývá.

Jenže Anise se nezastavila ani u toho. Pokračovala přes tátu, strejdu, až se zarazila u bratránka a Chrise, což zarazilo celou rodinu, protože Hanny byla od rány.

„Miluju Vánoce!“ flirtovala Anise.

„Asi z tebe udělám židovku,“ sykla Hanny a soukala si rukávy k ramenům.

„Lásko, klid…“ krotil ji Chris a omluvně se na Anise zazubil.

„Anise. Nejsou tady ani půl hodiny a už se štěkají. Nech toho,“ prosil jsem.

„Já si nemůžu pomoct! Jsem v sedmém nebi!“ bránila se.

„Pomůžu ti do osmého, chceš?“ vrčela sarkasticky Hanny.

„Ještě si na ně moct sáhnout,“ vzdychla Anise a natáhla ruku. Bylo to rychlý. Drapnul jsem ji kolem pasu a skoro s ní mrsknul za sebe. To samé udělal Chris i Edward se svými polovičkami, jelikož byly holky fakt nastartované a připravené vrhnout se Anise po krku, když natáhla k Edwardovi a Chrisovi ruku.

„Zbláznila ses? Tobě nestačí jedno varování?“ vrčel jsem na ni s rodinou za zády. „Od teď si představ, že mají na krku ceduli: Pozor, zlý pes!“

„Co já?“ štěkl Jacob. Plácl jsem se do čela a začal se smát. Anise se na mě podívala s otázkou v očích.

„To nic, Anýzku… On to dělá vždycky. Řekneš pes a děda se objeví ve dveřích,“ vysvětlil jsem.

„Takže ty jsi Anise?“ promluvila máma po delší době.

„Anise Starová, paní,“ odpověděla Anise.

„Co… heh… Hele!“ vrčela máma. „Neříkej mi paní. Jsem Rory, jasné?“ prosila.

„Já vám mám tykat?“ zděsila se.

„A proč ne?“ přidal se Edward.

„No jasně, ty aby ses neozval, co?“ odfrkla si Bella a místo Edwarda probodla pohledem Anise.

„Farmář mě trefil solí!“ vyhrkl jsem dřív, než se mohla stihnout strhnout mela. A povedlo se. Na moment bylo hrobové ticho a všichni na mě koukali jako blázni. Ale fakt jen na moment. Pak se začali šíleně smát. „Víte, jak to bolelo?“

„Fakt tě trefil solí? Kam?“ hýkal Jacob.

„Do stehna. Dvakrát!“ Jenže to vyvolalo další smích. Co bylo vtipného na tom, že jsem to dvakrát koupil? Aha, no jasně. Poloupír a člověk ho trefí. Dvakrát! „Asi mě bolí hlava, jdu pryč,“ sykl jsem.

„Ale no tak, ty urážlivko. Vždyť nás znáš. Pojď mi povídat, jak se tu máš,“ vybízela mě máma.

„Petere?“ zašeptala nejistě Anise. Otočil jsem k ní hlavu. „Hele, já vás tu asi nechám. Pro dnešek jsem se ztrapnila až dost.“

„Anise, mrzí mě naše chování. Snad pochopíš, že si jen hájíme to, co je naše a co k nám patří,“ řekla naprosto mile Nessie.

„Já to chápu, proto vás tu raději nechám. Dlouho jste se neviděli, tak… Přijdu pak, jo?“ slíbila a hledala v mojí tváři odpovědi. Kývl jsem. Usmála se a zablýsklo se jí v očích, když se ke mně naklonila a přitiskla rty na ty moje. Heh… co to?

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Twilly

21)  Twilly (15.02.2011 07:27)

ale no mrška jedna....

sfinga

20)  sfinga (07.02.2011 01:18)

Rodinka na návštěvě a Peter se svou pověstí jim jen těžko vymluví, že s Anise nespí kór když ho políbila Ještě že Edward čte myšlenky

niktoska

19)  niktoska (30.01.2011 14:19)

Tak toto sa ti podarilo celá rodinka pekne pokope
no a Anise si to pekne zavarila a ten kiss na konci som zvedavá ako z toho vykorčulujú
si fakt božská

18)  kamčí (29.01.2011 21:01)

rodiná návštěva a k tomu ještě anise, to zavání živelnou pohromou.

pořád ale mám strach o cinnamon

17)  Anna43474 (29.01.2011 17:17)

Ona je dobrá Ale stejně z osobních důvodů stále fancím skořici
TKSATVO

dorianna

16)  dorianna (29.01.2011 16:09)

15)  Falling-A (29.01.2011 15:40)

Tak to bolo perfektné! Privítanie ako sa patrí!! Takto schuti som sa teraz smiala málo.. Váýne úžasné!

Jula

14)  Jula (29.01.2011 14:51)

Anise je úžasná
Ještě, že se opravdu nepokusila si na ně sáhnout, asi by byla pořádná mela

MisaBells

13)  MisaBells (29.01.2011 14:35)

AMO... pěkně od začátku, ano? Tohle bude jako poslední kniha.

12)  AMO (29.01.2011 13:53)

Jsem v sedmém nebi...
Trefili mě, dvakrát
Teda to je super. Návštěva jak má být. Jo, asi bude veselo a bude to krásných 14 dní.

P.S.Bude kniha??? Jsem pro a ráda ji budu mít.

maky21

11)  maky21 (29.01.2011 13:44)

Culleni, Blackovi, Aamu jak jinak s nima může bejt, než sranda?
Se solí jsem dostala záchvat :D
Chudák Anise, musí z toho mít hlavu pryč :D najednou vidět tolik celebrit :D
Zaječela až se i Edward lekl :D dobrý, no :D
Co to bylo tam na konci? :D
To ještě bude zajímavý :D teď si budou myslet, že jim Peter lhal :D

Kaca

10)  Kaca (29.01.2011 13:25)

A JAcob... Ty svaly Anise boduje. Stejně mi tam něco nesedí a Anise nemám z nějakého důvodu ráda i když je takvá fajn. Stejně si myslím, že ta hora svalů, která zabila Rory je s Anise nějak zpřízněná a teď to udělá znovu. Jsem vážně na tohle zvědavá.

Lilien

9)  Lilien (29.01.2011 12:05)

Zase som skončila od smiechu na zadku, nabudúce si naň už priviažem vankúš bo od toho padnania ma už fest bolí! Ale tu sa proste nedá nesmiať ! že "Balím. Právě jsem se rozhodl, že emigruju.“
A jak sa hádali o severnom a južnóm póle :D :D :D
Jo Anýzka dneska bodovala! A ona ho pobozkala! Ďalsí dielik, ďalšííí!

Fanny

8)  Fanny (29.01.2011 12:02)

Vyděšená Anise! A Taave to ví, že? Bu+d si vzpomněl nebo to spíše věděl celou dobu... Minule nebylo naposledy; Co je s Cinny?:(


semiska

7)  semiska (29.01.2011 11:38)

Anýzka se mi líbí čím dál tím víc Ona ho políbila? Tak to musel být teda šok. CHudák, chápu, že to seznamování asi přehnala trošku, ale byla tak nadšená, že to se prostě stává... Jinak se mi to moc líbilo.

Never

6)  Never (29.01.2011 10:56)

Wau, ty prostě válíš! :D Prý jen si na ně moct sáhnout... :D :D
Dalšu kapitolůůů! *skanduje* :D

5)  Tru (29.01.2011 09:56)

Anýz nebo skořice, nemáš v zásobě i badyán? Krásné, těším se na další:) Jsem pod stolem a jen se směju

Lucie

4)  Lucie (29.01.2011 09:16)

3)  Guneska (29.01.2011 01:04)

Gunesčina romantická duše protestuje tohle je nějaká romantická pusa!!! TOTO?????
Jinak jsem moc nasmála, Anise mám dost ráda, ale... chjooooooo:'-( :'-( :'-(

2)  Alorenie (28.01.2011 23:27)


Anise mě opravdu dostala jen si na ně sáhnout... byla bych ještě horší, kdyby se to stalo...
tučňáci emigrují
to je haluuuz! Anise chce být členem téhle potrhlé rodiny, ne?

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse