Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/jane-volturi.jpg

Vzpomínky Jane na sladké dobré časy. Drabble.


S pozdravem vaše Tralala

Byl to jiný věk. Svět prahnul po krvi a země ji radostne vsakovala, jako ranní déšť v letním dnu. Byl to čas mečů, nabubřelých přísah a mravů tak prohnutých, jako děvka v nejbližší krčmě.

Ó ano, pamatuji si to, ty krásné staré časy, jako by to bylo dnes. Ta sladká, čerstvá chuť krve a vůně špíny, zažraná hluboce do kůže každého muže. Hráli si na vojáčky a hrdiny, a já si zas sladce hrála s nimi. Umírali v opojení, v křiku slasti. Život ztráceli stejně rychle, jako svoji sílu v mém těle. A já byla jejich smrtí, jejich sladkým nočním děsem.

 


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Tralala

21)  Tralala (28.03.2012 20:21)

jop jop mas to tam :)

Twilly

20)  Twilly (28.03.2012 16:55)

Pls, pošli mi to na majla, co je v mojom profile. Už som totiž doma...

Tralala

19)  Tralala (28.03.2012 16:35)

fuuu Twilly komentar bol vycerpavajuci dekuju moc. Uz si si k tomu pustila pisnicku? :) :)

Twilly

18)  Twilly (28.03.2012 14:16)

Ide ti jeden ukážkový bekhend :D

Twilly

17)  Twilly (28.03.2012 10:50)

ping

Tralala

16)  Tralala (28.03.2012 10:31)

jop a smecujem naspet :)

Twilly

15)  Twilly (28.03.2012 09:43)

oki, letí mailik späť, chytáš? :D

Twilly

14)  Twilly (28.03.2012 08:25)

otvorila som si firemný mail a bachlo ma to priamo pravým hákom :D ... ale daj mi chvlíľu na kávu, bez toho to nezvládnem

Tralala

13)  Tralala (28.03.2012 08:21)

ok tak twilisko poslala som ti na mail jeden z tych odpadov co som mala po ruke.

Varovani asociace za ciste ulice tralalandu. Cist jen na vlastni riziko.


S pozdravem dozivotni diktator, senator, prezident, premier a kaspar tralalandu tva Tralala :)

Twilly

12)  Twilly (28.03.2012 07:53)

Ako vidíš, s diakritikou a mobilom bojujem aj ja, takže to niekdy vyzerá asi vážne desivo ak budeš mať možnosť, daj čokoľvek. Chýbajú mi tvoje písmenk!. Vždy mali niečo do seba

Tralala

11)  Tralala (28.03.2012 07:01)

tak ja mam toho moc lenze vy ste moc narocny a malokedy si najdem chut po pri povinostiach to prepisat s diakritikou a nieto sa este dobrovolne upisovat tajnemu umeniu mucenia ciarkami. Kapitoliek s Ucitelom mam napisane 3 s Andelicka 4, plus jednu poviedku kt. je nevydana tiez kvoli korekcii, cili pokial sa tu najde nejaky sebemrzkac tak nebude problem.

Jop konecne ma niekto vidi spravne. Ja nic ja muzikant tralala.
Neboj ani ja nie.

S pozdravom tvoja verna skolkarka Tralala :)

Twilly

10)  Twilly (28.03.2012 06:46)

Ach môj bože, som zasiahnutá (tak teraz by sa mi ozaj zišiel krvácajúci smajlik ). V poslednej dobe si toho príliš veľa nenapísala w to sa fakt ako komentuje dosť blbo ... A prečo pesničkárka? Lebo to tvoje Tralala vidím ako malé dievčatko co poskakuje z nôžky na nôžku a spieva si do toho pesničky... Nikdy som netvrdila, ze som komplet

Tralala

9)  Tralala (28.03.2012 06:20)

Dekuju za komentare moc me potesili ale mam par vyhrad

1. Crazy - desive? kdeee?
2. Kajka - ja ti zas dekuju za komentar :) , a nene basen to rozhodne neto, to neumim ale vubec ne
3. Ireen - k tobe ani tak vyhrada jako spis takova spiklenecka nevhodna poznamka. To vis Jane je v posledni dobe prijemna asi tak jako voda v topankach tak neni divu ze se v posledni dobe nenajde zadnej ostrilenej kovboj kt. by si na ni zajezdil. Coz ve me evokuje docela zvracenou myslenku. Vis jak sou zavody a svetovej pohar v jezdeni na bykovi, proste kdo vydrzi vic sekund vyhrava. Tak Jane by mohla byt takova obdoba pro upiry. Jen jestly by se v tom nesmrtelnem svete naslo tolik strachu odolnych atletu aby tahle soutez vubec mohla vzniknout:) (spanek se... spis nespanek se asi na me zacina podepisovat tak me moc neberte vazne i kdyz trhla sem i bez toho nebo s tym ... proste vite jak to myslim, tedy snad)

4. Anneta - ani ja ne, je to divny vid a pritom jeto tak zajimava osoba, tolik otazek tolik moznosti, proc je tak chladna, proc je tak oddana Aro, jaka byla pred predmenou, jak souvysi jeji zivot s tou moci, byla vzdy takova, jake je to byt sestrou sexi Aleca, byla nekdy zamilovana, atd...

5. Marcelle - njn to temne to bylo to vis v tom case snad nemeli ani petrolejky aby si mohli posvitit :) a vis jak rikaj ne moc taktni muzi? cim vacsi tma tym vic krasy :)


6. Ambra - v prvni rade dekuju za korekci, pokud se po nocich nudis mam toho na skladu docela dost :) , a souhlasim atmoska ujde, tak nejak sem si dycky jako dite predstavovala atmosferu kolem upiru a za druhe Jane vi jak delat party no

7. Twilly - ha, haha, HAA na konec sem si nechala tebe wrrrm, vies ze sme si v poslednej dobe prestali spamovat v kometaroch, kde su tie sladke casy ked sme nemali problem si vymenit cez 10 prispevkou bez toho aby sme zavadili o temu danej poviedky, kasles na mna :( ( pocitujem nedostatok smajlikou typu vycitavy, hrajuci silno na city, osamely, a na koniec v bolestiach umierajucich na krvacajuce srdce, uz by s tym mohli nieco urobit :D ), btw preco stale pesnickarka? vsak hovoris ty si pesnickarka, ci ja mam byt tvoj maly padawan mistre yodo? ale som rada ze sa ti to pacilo ked uz si zanevrela na meho dabla v andelskem tele.Uvidime sa S pozdravom tvoja Tralala.


Jop a jeste jednou na konec dekuju vsem za komentare.

S pozdravom vase temma Tralala :)

Crazy

8)  Crazy (16.03.2012 13:14)

Děsivé. Moc se mi to líbilo;)

kajka

7)  kajka (14.03.2012 23:02)

To je skoro báseň v próze! Temný, hutný a opojný. Děkuju

belle

6)  belle (14.03.2012 22:22)

moc se mi to líbilo

5)  ireen (14.03.2012 20:05)

To se Ti povedlo!!! Jane není můj "oblibený kůň", tím spíš je tohle vážně POCHVALA! ;) DÍKY!

anetta

4)  anetta (14.03.2012 18:44)

Ještě jsem moc povídek s hlavní postavou Jane nečetla, ale teď vlastně nechápu, proč jich je tak málo.

Marcelle

3)  Marcelle (14.03.2012 17:46)

hezké, krásně temné

ambra

2)  ambra (14.03.2012 15:57)

Super atmosféra (a s dovolením jsem ti opravila pár chybiček;) ).

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek