Sekce

Galerie

/gallery/NSV.jpg

Nachádzame sa v období desať rokov po Úsvite. Renesme je dospelá a s Jacobom plánujú budúcnosť. Cullenovci dostanú pozvánku na ples do Volterry. Prídu všetci aj s Jacobom a Renesmée. Tá v chodbách hradu stretne niekoho, kto prevráti jej život naruby. Niekoho, kto ukradne jej srdce.
(Nadväzuje na drabble Nessie se vdáva)

 

Vstúpila som spolu so svojou rodinou do Hlavnej siene, kde nás už netrpezlivo očakávali vládci nášho sveta. Už som o nich počula. Stretli sa s našimi kvôli mne, pretože si mysleli, že som nesmrteľné dieťa. Teta Alice ma zachránila. Našla bytosť podobnú mňe. Nahuela!

Všetci sme boli pod maminým psychickým štítom. Pre istotu.

Vládcov som si príliš nepamätala. Predsa len som bola ešte dieťa a po ich odchode sa všetci, hlavne moji rodičia snažili, aby som na túto nepríjemnú udalosť zabudla. Preto som bola prekvapená, keď som na trónoch nenašla šedivých starcov, ako som si ich predstavovala, ale trojicu mladých upírov, ktorým nemohlo byť viac ako tridsať.

Najviac ma zaujal muž uprostred, ktorý vstal, aby nás privítal.

„Drahý Carlisle, som rád, že ťa opäť vidím. I s tvojou krásnou rodinkou!“ porozhliadol sa po miestnosti až sa zastavil u mňa.

„A pozrime sa na Renesmée! Ty si ale vyrástla!“ povedal a usmial sa na mňa úsmevom, ktorý ma úplne odzbrojil.

Prvýkrát som bola vďačná za matkin dar. Vedela som si predstaviť, ako by otec vyvádzal. I tak si ma skúmavo prezeral.

Ale ja som bola úplne zanepráznená očami vládcu, ktorý nás privítal. Za sebou som začula tiché zavrčanie, ale ja som ho nevnímala. Jacob!

„Jane vás odprevadí do vašich apartmánov. Bál začne zo západom slnka,“ s tymito slovami nás prepustil.

 

„Videla si, ako ta pijavila slintá pri pohľade na teba?“ rozčuľoval sa Jacob, ale ja som ho nevnímala. Zatiaľ čo ma teta Alice krášlila, predstavovala som si jeho oči a krásny úsmev.

„Nessi, vnímaš ma vôbec?“ opýtala sa ma Alice.

„Čože?“ Pravdupovediac bola som úplne mimo.

„Pýtam sa ťa už tretíkrát, aké šaty si vezmeš?“ ukázala mi na dvojicu zelených a červených šiat, ktoré ležali na posteli v mojej izbe.

„Tie zelené,“ rozhodla som sa po krátkej úvahe.

 

„Vyzeráš nádherne,“ povedal Jacob, keď ma uvidel a ponúkol mi rameno. Otec, stojaci vedľa neho nahlas zavrčal, zrejme v reakcií na Jackove myšlienky.

V pároch sme vstúpili do Hlavnej sály, kde nás pri vstupe ohlásil upír oblečený do stredového oblečenia.

„Rodina Cullenovcov,“ zakričal a päť nádherných párov vkročilo do sály, aby predstúpilo pred vládcov.

„Moji drahí priatelia, vitajte vo Volterre!“ privítal nás muž, ktorého som od nášho príchodu hypnotizovala. Ale vždy, keď sa naše pohľady stretli, sklopila som zrak. Fascinoval ma! Bola som si vedomá, že si musím dávať pozor na myšlienky, keď ma nebude chrániť matkin štít.

 

O pár hodín

 

Večer som trávila v náručí mnohých mužov. Tancovala som nielen s mužskými príslušníkmi mojej rodiny a Jackom, ale i s volterrskou gardou, ba dokonca i s vládcami. Všetci traja boli vyníkajúci tanečníci a tancovať s nimi bola pocta pre každú ženu. Marcus vyzeral otrávený, ako vždy. Caius bol naštvaný na všetko a na každého. Na tanec s Arom si nepamätám. Jeho červené oči ma hypnotizovali ako kobru. S ľahkosťou som sa kĺzala po parkete v náručí muža, do ktorého som sa zamilovala na prvý pohľad.

 

O pár dní

 

Oficiálne Aro pozval rodinu Cullenovcov stráviť niekoľko týždňov vo Volterre. Zatiaľčo ženy trávili čas v značkových obchodoch, moji rodičia prezerali talianske pamiatky. Emmett, Jasper trénovali s volterrskými bojovníkmi alebo lovili v okolitých lesoch. Carlisle viedol s Marcusom rozsiahle debaty hlavne v miestnej knižnici. A ja?

Ja a Aro sme dňom i nocou skúmali svoje telá a nemohli sme sa nabažiť jeden druhého.

„Milujem ťa,“ šepkala som.

„Neodchádzaj!“ povedal.

Vášnivo som ho pobozkala.

„Dobre vieš, že tu nemôžem ostať. Naši by nikdy nedovolili, aby sme ostali spolu. A navyše je tu Jacob!“

„A čo máš ty si tým psom?!“ rozčúlil sa.

Položila som mu prst na ústa.

„Nechcem žiť s pocitom, že mojou vinou niekto zomrel,“ vysvetlila som mu.

„A navyše, moja rodina by náš vzťah nikdy neschválila,“ dodala som.

Namiesto odpovede ma pobozkal.

Bol to jeden z našich posledných dní, ktoré sme spolu strávili. A ja som sa každou hodinou obávala odchodu.

 

Deň odchodu

 

„Nechoď preč!“ šepkal mi môj miláčik.

„Musím!“ odvetila som zaborená tvárou do jeho košele.

Vedela som, že ho vidím zrejme naposledy. Už čoskoro sa vydám za Jacoba a ako pani Blacková sa už nebudem môcť vídavať s červenookými upírmi tak často. Zbohom moja láska! Ale bola som šťastná, že som spoznala skutočnú lásku. Aj keď len na takú krátku chvíľu!

 

koniec

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

maryblack

12)  maryblack (22.02.2012 00:12)

Proč zrovna Aro?? Chudák Jacob:( Ale jinak

11)  nika-nica-nissa (17.10.2011 19:51)

kks mna asi dr.ne!!!!!! toto snad nieje pravda to kde ste nasli???!!!!!!!

10)  nika-nica-nissa (01.09.2011 16:58)

9)  nika-nica-nissa (01.09.2011 16:55)

tak toto mi vybilo dich!!!!!!!!

Twilly

8)  Twilly (25.05.2011 12:38)

Klud zlato, veď som ťa zatiaľ bránila... ono príde aj na poviedku... len času na čítanie je málo.. ale v hľadáčiku si, to mi môžeš veriť :D :D

7)  ada1987 (25.05.2011 12:13)

joana- dakujem. pokráčko ohladom návratu z Volterry určite bude.
tiež ma mrzí, že vačšina komentárov sa týka pravopisu, najma slovenského. Volterra je cudzie slovo a vo väčšine prípadov, čo som si pozrela, sa píše s dvoma R.
takže by som vás poprosila, aby ste mi okomentovali poviedku a nie pravopis.dakujem.

Joana

6)  Joana (24.05.2011 23:44)

já bych i lobovala za jedno r - volterrskými se mi moc nelíbí ;) ( http://www.ocestine.cz/gramatika/zdvojene-souhlasky/ tady je to třeba na příkladu panny) akorát mě mrzí, že pro samá erka div nezapomeneme na povídku.
Já jsem zavzpomínala, že už jsem tenkrát tu svatební zahlédla, ale zajímalo mne, jak se jí to povedlo utajit i po odjezdu z Voterry :) Každopádně jí přeji i po svatbě hezké výlety do Itálie

Jalle

5)  Jalle (24.05.2011 19:28)

ach jaj Aro

Twilly

4)  Twilly (24.05.2011 16:29)

Holky nechci do toho mluvit, ale myslím, že alespoň u nás na Slovensku to funguje tak, že geografické názvy je možno přizpůsobovat jazyku a má to i tak pravopisní váhu, tudíž z Volterry se klíďo ve slovenštině může stát Voltera a je to "jakoby" pravopisně správně (něco jako Paris a Paríž :D )... i když to není oficiálně jazykovědně uznaný ustálený geografický název, si myslím že TADY na ff už docela ustálený je, nebo ne?

Nessie

3)  Nessie (24.05.2011 15:44)

Ježiši! Ja som sa normálne obliala colou!
Toto som vôbec nečakala! páni! Ani neviem opísať svoje pocity! Tlieskam!!!!! :D

Linfe

2)  Linfe (24.05.2011 15:07)

Nebrasko dovoluji si oponovat, pokud skloňuješ slovo Volterra dle čestiny už je to pak vždy s jedním r. Podívej se do knížek tuším...

ve Volteře, volterští páni apod.

Nebraska

1)  Nebraska (24.05.2011 14:55)

Volterra se píše se dvěma R ;) Takže do Volterry, volterrská garda atd.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek