Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/Sfinga.jpg

Aktuálně se dozvíte, kdo sní o Sfinze


 

 

Střípky lásky

Bella se vrací s Edwardem z líbánek. Ne, není těhotná, ještě ne.  Stane se to až po pár týdnech strávených ve Forks. Edward není ten ušlechtilý, všeodpouštějící manžel, jak ho známe z knížky. Je to normální žárlivý chlap. Co když neuvěří, že dítě je jeho? Co když si bude myslet, že ho Bella podvedla?  Kvůli jeho nesmyslnému podezření se jejich cesty rozejdou na dlouhá léta. Dokážou k sobě opět najít cestu? A můžou být Volturiovi soucitnější než jeden tvrdohlavý, zaslepený upír? A jak do toho zapadá Jacob Black?

Tudy

 

Snění o Sfinze

Jacob Black jinak a přece stejný. Bella Swanová po svatbě zmizela z Forks s ostatními Cullenovými. Nekonal se žádný otisk do Renesmé ani do žádné jiné. Jak se vypořádá se "zradou" kamarádky? A co se životem, který teprve začíná žít?

Osud, ten potměšilý stařík, mu přichystal dobrodružství daleko od Forks, daleko od Ameriky...

Tudy



 

 

 

tay tay 1. Potíže v ráji

Renesmé, dcera Edwarda a Belly je téměř dospělá. Před rokem se odstěhovali na Aljašku a Ness chodí na střední školu. Jenže, choďte si do školy s rodiči, navíc když vám táta vytáhne z hlavy každou myšlenku. Ještě ke všemu se její věrný kamarád a hlídací pes Jacob začíná chovat jinak…

Tudy

 

Eli B. 2. Eli Blacková

Elizabeth je mladší ze dvou potomků Jacoba a Ness Blackových. Právě přeskočila sedmnáct a řítí se k osmnáctce. Jakými cestami se bude ubírat její život po jednom nespravedlivém obvinění?

Tudy

 

Rick Mora 3. Tristan Black

Tristan je první člověk, který se spontánně změnil v upíra. Jeho rodokmen je totiž zvláštní: rodiče jsou vlkodlak a poloupír, prarodiče upíři. Je to jeho prokletí, nebo dar? A co mu život přinese?

Tudy

 

cougar 4. Trable s Pumou

Jmenuji se Michaela Isabella, ale nikdo mi nikdy neřekne jinak než Mibel.  Mám prima rodiče Jacoba a Renesmé a dva sourozence Tristana a Elizabeth. Upřímně, někdy tak úplně prima nejsou. Ještěže je tu Edward, můj sedmnáctiletej děda. On jediný mi rozumí a nejen proto, že umí číst myšlenky. Kromě nich mám ještě babičku Bellu, a kupu strejdů a tet. Momentálně všichni žijeme v Cairngorms ve středním Skotsku na opravdovým hradu a řeknu vám, někdy je to o zabití.

Tudy

 


 

Kdo je kdo - postavy

Rodokmen rodiny Cullenů a Blacků

Rodina Edwarda a Belly - děti, vnoučata a jejich partneři

Farranův klan

DÁREK



 

 

 

 

Sázka

 

Chcete vědět, co se stane, když se jedna malá holčička trochu nudí a její velký kamarád se ji snaží zabavit? Tak to Vás zvu do jednoho lesa, na jednu mýtinu…

zde

E+B Do starých kolejí

Pokračování kapitoly Hlasování z Nového měsíce. Je to vyprávěno Bellou a líčí první den ve škole poté, co se s Edwardem a Alicí vrátili z Volterry.

zde

e a B Návrat do starých kolejí

Tahle povídka popisuje kapitoly Pravda a Hlasování (Nový měsíc) z pohledu Edwarda a přidává dalších 24 hodin, které v knížce chybí.

 

zde

Křišťál nebo diamant

Pamatujete na křišťálové srdíčko, které dal Edward Belle v Zatmění? Co když není z křišťálu? Díky jedné poznámce Alice, má Bella podezření, že to je diamant.

zde

Aro a Bratrstvo

Co dát takhle dohromady upíry z Twilight ságy a z Bratrstva černé dýky?

zde


wolfVlk

Drabble, tzn. povídka o stu slovech.

zde

 


Jacobův velký den

K tomuto drabblu mě inspirovala Asociace hyperaktivních brajglistů.

zde

 


Mobil

Dotykový telefon a Cullenovi.

zde


Nemůžu si pomoct

Mnozí z vás četli mé Potíže v ráji, povídku o Jakeovi a Renesmé. Pamatujete? Na začátku se Jake zachoval stejně bláhově, jako kdysi Edward a pod průhlednou záminkou od své vyvolené doslova utekl. Půl roku žil ve Forks, zatímco Nessie se trápila v kruhu své rodiny. Pak vzala osud do svých rukou, sedla na letadlo a pro Jakea si dojela. Jak se vlastně cítil Jake v těch měsících svého dobrovolného exilu? Otištěný vlkodlak, daleko od svého otisku.

zde

Dvě malá křídla


Co by se stalo, kdyby Rosalie neochránila Bellu po návratu z líbánek? Jak by se vyvíjel vztah Belly a Edwarda?

zde

 

 


 

Prokletí měsíce (co kapitola, to jiná autorka)

Bella je ambiciózní dívka, snaží se vyhrávat v běhu na dlouhé vzdálenosti. Žije pro svůj sen. Jeden z tréninků se jí ale stane osudným, napadne ji vlkodlak. A jestli vás zajímá, jak to bylo dál, musíte si to přečíst.

tudy

Ugly (spolu s Linfe)

Ugly není jen tak obyčejný kocour. Tuší vůbec do jakého domu se to dostal? A jak si poradí se svými novými páníčky? To vše se dozvíte možná teď. A možná taky ne, on si Ugly dost často dělá, co chce.

tudy



Noc splněných snů (spolu s Linfe)

Když se realita prolne s fantazií.

zde

 

Den splněných snů (spolu s Linfe)

Pokračování povídky Noc splněných snů

zde

 

Královská honěná (spolu s MisaBells)

Taky jste si rádi hráli na honěnou? A víte co je to královská honěná?  Ne? Tak to se honem vrhněte na naši povídku. Tuhle pořádně vypečenou hru vymyslel jednoho dne Emmett. A my jenom zapsaly události onoho podivuhodného odpoledne. Přestože jsme pod touhle povídkou podepsané obě, největší zásluhy připisuji naší báječné MisaBells.

zde

 

Hledej, Alíku! (s MisaBells)

Emmett se nudí. Zase. A doma jsou jen on, Bella, Nessie a Jacob. Co si takhle zahrát na schovávanou? Že je to nemožné, protože upíři i vlkodlaci mají skvělý čich? Nebojte, oni si poradí.

Za vznik povídky dávám opět největší zásluhy MisaBells a dodávám, jakmile vás tahle dáma dostane do paciček, umoří vás, dokud s ní něco nenapíšete:-D

zde

Ach jo! (s MisaBells)

Spousta lidí říkává: Jednoho krásnýho dne se z toho zblázním.  Nám dvěma se to stalo. A začalo to tak nevinně. Konverzace na FB mezi Misabells a Sfingou alias upířicí a vlčicí. Nakonec z toho vzešla tahle povídka. Logiku v ní nehledejte, nenajdete ji. Berte to jako splněný sen dvou šílených dam. Jo a ještě něco v téhle povídce nehledejte – Bellu a Renesmé. Poslaly jsme je do… Austrálie, či někam jinam.

zde

Čarodějnický slet ve Forks (s MisaBells)

Je podvečer třicátého dubna a do Forks se slétají čarodějnice, bosorky, ježibaby a jiné povětřice. Podobnost našich kamarádek s postavami v povídce je čistě "náhodná".

zde

 


 

 

Emmett tajným pekařem

Emmett je kvůli svým blbinám u celé rodiny v nemilosti. Pokusí se to vyžehlit tím, že pohlídá malou Renesmé. Jak to dopadne?

zde

 

Letos neslavím

Co se stane, když se celá rodina Cullenových vzbouří proti proti Alice a její představě perfektních vánoc.

zde

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 25   »

Twilly

399)  Twilly (14.11.2011 16:35)

Ivuško, mám otázečku, mohu si vytlačit ty "problémy s pumou", které jsem nedočetla? Ráda bych si to dala ve vlaku, ale ne bez tvého svolení. Myslím, že to bude to nejlepší počteníčko na cestu... mmch, jestli mi na to kývneš, budu ti dlužna komentíky

Kamci

398)  Kamci (04.11.2011 22:57)

SarkaS

397)  SarkaS (04.11.2011 22:55)

sfin, to je skvělá zpráva

sfinga

396)  sfinga (04.11.2011 22:54)

Zítra, koťata, už je v administraci.

wuzinka

395)  wuzinka (04.11.2011 21:53)

Jo Sfinguško přidávám se k otázce. Kdy bude další pumák???

394)  ada1987 (01.11.2011 10:15)

sfinguška, kedy bude pokračko?

nathalkasimova

393)  nathalkasimova (27.10.2011 22:16)

aha :'-( škoda :'-( :'-(
ale co nadělám B) A na novou povídku už se těším :)) :)

sfinga

392)  sfinga (27.10.2011 18:12)

Nathalko, nová povídka bude o něčem jiném. A Blackovi už definitivně končí.

nathalkasimova

391)  nathalkasimova (27.10.2011 16:03)

Sfingo a tvá nová povídka bude nějak navazovat na Trable s pumou? Jestli ne, plánuješ neště někdy pokráčko? Úplně tvoje povídky miluju

sfinga

390)  sfinga (24.10.2011 20:24)

Nemám teď moc času psát, ale slibuju, že bude co nejdřív.

389)  lilith (24.10.2011 13:52)

proč?

sfinga

388)  sfinga (23.10.2011 19:11)

špatně Ado :( :( :(

387)  ada1987 (23.10.2011 19:02)

ako si na tom s pokračkom Pumy?

sfinga

386)  sfinga (20.10.2011 20:32)

Ježíš, díky.

Marvi

385)  Marvi (20.10.2011 20:28)

Ještěže s každým koncem začíná něco nového těším se na vše co píšeš a budeš psát i to co jsi napsala, protože to se dá číst pořád dokola

wuzinka

384)  wuzinka (20.10.2011 20:27)

Konec?? Jak konec?? Nééééé ještě aspoň 20 kapitol

sfinga

383)  sfinga (20.10.2011 20:10)

Marvi, nebude Puma, bude Snění o sfinze - v hlavní roli - JACOB

Marvi

382)  Marvi (20.10.2011 19:27)

Nééé konec ještě néééé..... (sakra není tu bulící smajl)

sfinga

381)  sfinga (20.10.2011 19:26)

Omlouvám se, puma se blíží ke konci a já ten konec nechci zvojtit, trpělivost

380)  lulu (20.10.2011 17:25)

ja chcem pumuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 25   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek