Sekce

Galerie

/gallery/shrnuti sarkas 1.JPG

kapitolové: AEB, AEB II., MW, Bludiště, Dozorce (v přípravě)

jednorázové: Keep breathing, Nová tvář v příběhu, Someday, Duše Anděla, Síla reklamy, Krátký druhý život Maxwella Powerse část 1. a 2.

drabble: Plameny bolesti

 

Vítejte v mém malém království!

Novinky:

Přidána 2. část Krátkého druhého života Maxwella Powerse..


Přepínátko na domeček na BH zde.

A malá nápověda co vás tam čeká... ;)

 

 


 

Co když nám v životě pomáhají různé bytosti? A některé třeba zrovna s láskou? Historie je zná pod různými jmény, ale jméno Bella ještě nikdo s bytostmi roznášejícími lásku nespojoval. Ale ona to opravdu dělá a co když dostane úkol, který ještě nikdo nedokázal? Dokáže najít lásku upírovi, který si chce všechno dělat sám a o pomoc nestojí? To vše se dozvíte v mé nové povídce.

 

1. řada

Počet kapitol: 10 + epilog

Zde

Galerie postav:

Bella Edward Tanya Amor Eros Valentýn Gabriel Michael

2. řada

Počet kapitol: 20 + epilog

Zde

Galerie postav:

Marissa Caleb


 

Forkští upíři žijí svou pohádku se šťastným koncem, jenže co zbytek světa?

Mají i další nárok na svoje štěstí nebo musí kvůli rovnováze světa trpět, aby mohli být jiní šťastní? A co ti, kteří svěřili své srdce někomu, kdo o ně nestál? Jak jejich život skončí? A pokud zrovna oni zemřít nemohou, jak se vyrovnat s věčností bez partnera po svém boku? Máme tu dvě bytosti, ženu a muže. Tanyu, které zbyly jen zklamané naděje a George, kterému nezbylo vůbec nic…

Počet kapitol: 36 + epilog

Zde

Galerie postav:

George Tanya Karen Anne Jeremy Hogan Tim Todd McArthur Leon Todd Jamie


Pravda, dar, který je spásou i prokletím. Život s darem, jako má Maggie, vyžaduje oběti nejen od ní, ale i od jejího okolí. I pro ty nejodhodlanější se nakonec její společnost stane nesnesitelnou a stejně tak se společnost ostatních stane nesnesitelnou pro ni. Lze ve světě, který je doslova bludištěm lží, najít cestu čisté pravdy? A pokud to jde, najde se někdo, kdo by s ní dokázal po té cestě kráčet a z toho bludiště ji vyvést? Navíc, když nikdo není neomylný...

Počet kapitol: 7

Bonus: Krátký druhý život Maxwella Powerse část 1. a 2.

Zde

Galerie:

MaggieLiamSiobhanAlistairJackMaxwell

Alistairovo sídlo

 

Říkají mu Dozorce. Místo jeho pobytu je utajené, stejně tak i jeho práce. Plně se zodpovídá jen jediné osobě na světě. Jeho dar ho předurčil k vykonávání práce, kterou nemůže dělat nikdo jiný. Jenže i upír, který své svědomí potlačoval stovky let, nakonec narazí na něco, co mu změní pohled na svět. Pak se v jedné chvíli rozhodne zradit i zachránit zároveň. Jenže, co mu to přinese? A co to přinese ostatním, které se do toho rozhodne vtáhnout bez jejich vědomí a souhlasu?

Počet kapitol: ???

∞ Zde ∞

Galerie postav:

Tristan


 

 

Keep breathing

Věčnost je dlouhá a ani upíři nejsou imunní vůči nudě. Když nejde jen o zábavu, ale o využití jejich schopností k pomoci lidem, může se to vymstít...

Songfic na stejnojmenou skladbu od Nickelback.

 

Nová tvář v příběhu

Edward odešel. Bella zůstala. Je vám taky nesympatická ta troska, která zbyla z racionální a předčasně dospělé Belly? Tak tady ji nenajdete, tahle Bella dokázala žít dál a v jejím životě se objevila nová tvář. Kdo je to?

Someday

Soutežní povídka, která se dostala na 2. místo, na téma Smrt Belly/Edwarda nebo obou. Nechala jsem se unést stejnojmenou skladbou od Nickelback a takhle to dopadlo.

 

Duše anděla

Když žijete věčně, dřív nebo později přijdete o všechny, které jste znali. I Bella si tímhle musela projít. Jaké by mohly být podle mě její pocity, když ztratila svou nejbližší lidskou přítelkyni, jsem se pokusila zachytit v této jednorázovce.

 

Síla reklamy

Parodie na letní zmrzlinovou reklamu v podánní naší známé rodinky. Neberte to moc vážně, to se jen projevilo moje potlačované šílenství. ;)

 

Plameny bolesti - drabble

Nemoc. Přeměna. Není to jedno? Bylo mi blbě a já to chtěla dostat ven. Když už nikdo nelitoval mě, tak alespoň Bellu. :D


 

Hrdinný smrtijed

(Kapitolovka)

Deset let po porážce Voldemorta se vracíme do Bradavic za jedním z profesorů nové generace. Draco Malfoy se svými zkušenostmi z obou stran barikády ví určitě dost o tom jak se bránit proti černé magii a tak není divu, že jako jedinečně kvalifikovaný už nekolik let učí mladé studenty to co sám tak ovládá. Život v ústraní se mu zamlouvá a nejspíš by se mu zamlouval i dál, kdyby nenastoupila do Bradavic jeho nová kolegyně a nepřinesla sebou vzpomínky...

Nová generace

(Kapitolovka)

Adoráta. Dcera Lenky a Nevilla Longbottomových. Ne dost výstřední, aby mohla proplouvat světem, jako její matka. Moc málo nevýrazná, aby se mohla držet stranou jako její otec. Jenže najít si vlastní cestu je někdy hrozná fuška. Zvlášť když všichni okolo vás se zdají lepší, zářivější a oblíbenější. A navrch, oni nemají tak blbé jméno…

Vílák

(Kapitolovka)

Tobiasův život měl být lehký. Je inteligentní, hezký a s dobrým původem, co víc si přát? Jenže starostlivost rodičů se pomalu ale jistě mění v závaží, které mu znesnadňuje dýchání. Adoráta je pryč, Rebeca má starosti s vlastní rodinou a Tobias začíná cítit, že čas, který mu protéká mezi prsty, už mu nikdo nevrátí. Bude schopný a hlavně ochotný s tím něco udělat?


A takovéhle krásné přáníčko k narozeninám jsem dostala! Moc za něj děkuji Sfinze i všem co tam otiskli(y) svou tlapku, jste nejlepší!

Tudy


A to je vše, přátelé... Zatím. ;D

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 ... 23   »

SarkaS

402)  SarkaS (05.06.2012 23:27)

:D :D :D Fajn, příště si ji schovám do šuplíčku a neukážu... Ale ber to tak, že už na něj shromažďuju myšlenky ;)

Lipi4

401)  Lipi4 (05.06.2012 22:53)

Máš pravdu řekla jsi že bude, ale néé kdy. .. . .. to víš, já jsem na něj málem zapoměla a ty jsi mi ho anotací připoměla

SarkaS

400)  SarkaS (05.06.2012 22:49)

Ne, to jsem neslíbila, nevím kdes na to přišla. Řekla jsem, že bude, ne kdy bude. K tomu jsme se dobraly až po čase, když jsi o tom nepřestávala debatovat. Uvědomuješ si, že čím víc mi ho nutíš tím míň se mi do něj chce? Prostě až bude tak bude, do té doby mám jiné plány a už nech Colina spát. Začínám z tebe mít stihy a to jsem si myslela, že dát sem anotaci ti na chvíli postačí :(

Lipi4

399)  Lipi4 (05.06.2012 22:34)

Až na to, že Colina jsi slíbila hned po V. .. . já neuháním, jen si ho chci pořádně vychutnávat, až se nebudu moci moc hejbat a to bude celkem brzo

SarkaS

398)  SarkaS (05.06.2012 22:03)

Bude až se mi bude chtít. Navrch jsou tu sliby, které jsem dala dřív, takže Colin bude potom. Nejdřív dopíšu Poválečnou trilogii, pak SGU pro Karolku a Colin přijde na řadu potom, protože bude nejdelší a nejsložitější. Potřebuju na něj mít čistou hlavu a ty to moc dobře víš, tak mě neuháněj.

Lipi4

397)  Lipi4 (05.06.2012 21:55)

Slíbila jsi mi ho na prázdniny

SarkaS

396)  SarkaS (05.06.2012 21:54)

To abyste věděly, že je v plánu. Sice chci nejdřív dopsat projekty na BH, ale už to sumíruju, aby se objevil ještě letos.

Angel

395)  Angel (05.06.2012 21:50)

souhlasím s Lipi4 už tu je no bomba už se na něho těším

Lipi4

394)  Lipi4 (05.06.2012 21:01)

áááááááá ty už jsi mi sem vyhodila Colina

Angel

393)  Angel (30.05.2012 19:58)

Vůbec nemáš zač!!I když po pravdě poprvé jsem se celkem lekla těch 95 kapitol epilog ale jak už jsem řekla jednou jsem ji začala číst a pořád mě to k ní táhlo takže jsem ji prostě musela dočíst.Ale byla jsem překvapena jak dopadl Edward ale jsem ráda jak to skončilo. Hlavně jsem ráda že plánuješ pokráčko!!...taky že bude Colin v hlavní roli tak trochu mi přirostl k srdci .Tkaže se těším až začneš psát pokráčko určitě budu u toho ;)

SarkaS

392)  SarkaS (30.05.2012 16:17)

Angel, děkuju! Vždycky je pro mě velkým překvapením, že tuhle povídku ještě někdo čte i to, že se líbí. Považuju ji osobně za tu nejméně povedenou, ale zároveň je to moje prvotina a srdcová záležitost. Některé záležitosti tam nejsou uzavřené zámerně, protože plánuji napsat pokračování s Colinem v hlavní roli. Ovšem díky škole a ostatním povídkám se termín, kdy na ní začnu pracovat, neustále odkládá. Ale i tak jsem si jistá, že to bude letos. Ještě jednou moc děkuji, za to že jsi jí četla a žes mi dala vědět, jak se ti líbila

Angel

391)  Angel (30.05.2012 12:51)

Takže no chtěla bych ti strašně poděkovat za povídku:Ona není! Jsem jen já...,jednou už jsem ji četla ale jaksi jsem se nedočetla konce takže tentokrát jsem využila svoji nemoc na maratón tvoji povídky a co říct to že je dokonala je snad slabé slovo možná ani nemám ve svoji zásobě slov takové abych popsala její krásu,dokonalost nejdřív mě zarazilo jak si jsou trochu podobní Edward a Vayne ...tu část když Edward umřel jsem snad četla 10x a pořád tam není napsaný jeho sestra Rose bohužel bylo tak jsem si tady utéhle části pobrečela :'-( :'-( ale jsem moc ráda jak to skončilo nakonec všechno dobře akorát doufám že se Is s Rose usmířili nějak jsi už to tam nenapsala ale určitě jo takže ti patří moje velke dík za tuhle povídku

SarkaS

390)  SarkaS (02.05.2012 21:12)

Děkuju!!!

Lipi4

389)  Lipi4 (02.05.2012 20:57)

Moje nejmilejší sestřičko , budoucí tetičko ,

dnes je ten slavný den , kdy slavíš své úžasné narozeninky

Takže Ti přeji: .. plnou hlavu psacích nápadů .... přecpanou skříň Můzáků ..... úžasně tolerantního Fandu (samozřejmě co se týče Můzáků a spol. ) .... a život bez bouřkových mraků


Všechno nejlepší

Lipi4

388)  Lipi4 (06.04.2012 15:45)

Tak to jsem zvědavá

SarkaS

387)  SarkaS (06.04.2012 15:37)

Ty platí

Lipi4

386)  Lipi4 (06.04.2012 15:34)

Sestři, datum jsi neslibovala, ale slibovala jsi letošní prázdniny

SarkaS

385)  SarkaS (06.04.2012 15:25)

Lipi, dočkáš, jen ti prostě neslíbím přesné datum
Twilly, no jo, bude tam taky :D

Twilly

384)  Twilly (06.04.2012 15:00)

Draaaco, Draaaaco

Lipi4

383)  Lipi4 (06.04.2012 14:58)

Chci a nechci.... jelikož Colin je Colin .. holt si musím počkat a snad se dočkám...

«   1 2 3 4 5 6 7 ... 23   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still