Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/rose.jpg

Kapitolové:

Starší než já(dokončená)

Čtvrtý trůn(píšu)

V hlavě:

Utržený ze řetězu; Las Vegas, Forks, Eden; Světlo v tmách; Svítání noci

Začínám...

Pomalu ale jistě se vracím do starých kolejí, takže se může stát, že se tu v brzké době nějaké mé dílko objeví...


Říkáš, že miluješ déšť, ale když prší, otvíráš deštník.

Říkáš, že miluješ vítr, ale když fouká, zavíráš okenice.

A proto se děsím dne, kdy řekneš ‚Miluji tě‘...


Také já tu nechci ze svých prací nic zanechat, ale z jiného důvodu. Musí být po mé smrti zničeny. Lidé by jenom všechno špatně pochopili, a já bych se už nemohl bránit.

- Franz Kafka -


Kapitolové


Starší než já (dokončená)

Starší než jáJaké by to bylo, kdyby Bells nebylo sedmnáct. Co kdyby byla starší?

Edward je navěky sedmnáctiletý upír, který studuje střední školu, jak jinak než ve Forks, kam po nehodě učitelského páru nastupuje suplující šestatřicetiletá učitelka Isabella Swanová. Edward se do ní okamžitě zamiluje a je dokonce ochotný snášet Emmettovy posměšky. Jak dopadne tento kratší příběh lásky dvou tolik rozdílných zamilovaných?

Série zde

 

Čtvrtý trůn

VolterraAro je ochotný zajít velmi daleko, jen aby si pojistil vegetariány. Ani on však nedokáže dosadit všechny neznámé do rovnice. Bude jeho snaha stačit, když jednou z nich bude i láska?

 

Série zde

 

Připravuji:

Utržený ze řetězu

Utržený z řetězuIsabella. Poloupírka ve službách Volterry.

Edward. Divoký novorozený upír, který ztratil poslední zbytky lidskosti.

Nebo ne?

 

 

 

Las Vegas, Forks, Eden

Las Vegas Las Vegas, Nevada. Edward a Bella.

Oba jsou naprosto okouzlení a opilí. A ta kaple je přece tak blízko!

Komedie o vztahu, který začíná vcelku netradičně - svatbou... A končí rozvodem!

 

Světlo v tmách

Jeden z mých prvních nápadů. Cullenovi ztratili dva členy a těžko se s tím vyrovnávají. Jejich existence se změní v pouhé přežívání, než se přestěhují do nového města. Zde potkají zvláštní dívku, Isabellu, která jim pomalu, ale jistě, začne měnit pohled na svět. Jenže ani ona není tak úplně normální člověk...

Svítání noci

Ona je jeho anděl. Miluje ji, ale nemůže se jí dotknout. A čas jim utíká. Co když jednou opravdu příjde den, a ona mu zmizí?

Bella je vcelku normální dívka z Forks. Jenže od sedmnácti let se jí zdají zvláštní sny, které nedokáže pochopit. Sny o chlapci se zelenýma očima.

 

Malá vsuvka aneb Kdo má zájem?

Já, andílek

Já, andílek

Je těžké vrátit se po tolika letech. Edward opustil Carlislea i jeho lidskou družku Esmé a chtěl zkusit něco... jiného. Tuhle část všichni známe.

Když se roku 1992 odváží vrátit, čeká ho překvapení - rodina se rozrostla. A nejen o další upíry...

Kdo je ten malý zázrak jménem Isabella? Podaří se jí dostat Edwarda do blázince, nebo si ho omotá kolem palečku jako ostatní?

Trochu ztřeštěná komedie, humorná povídka, srdeční záležitost, ale žádná parodie!!!

Motto: Sliby se maj´ plnit!

 

Jednorázové

 

Postaráme se o to... - Můj první pokus o Drabble.

 

 

Licence Creative Commons
Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9   »

Kristiana

101)  Kristiana (18.04.2011 16:01)

:D :D
Víš co? Víš co? (Ne, teď nemyslím ty boží smajlíky, který tady maj, mluvím o tom druhým...) Jo! Mám to!

P.S.: Na Glee koukám pořád :D

Rosalie7

100)  Rosalie7 (17.04.2011 00:25)

Nekoukala jsi zase na Glee? Já jen že chytáš Silvestrovský manýry...(promin, že jsem nenapsala dřív, vypadl net...)
Dobrou

Kristiana

99)  Kristiana (16.04.2011 22:56)

Neznamená to ani ne...zatím ještě nevím a moc se bojím :D
Ti smajlíci symbolizují mou touhu stát se roztleskávačkou a nechat se vystřelit z děla :D ale jinak jsem opravdu normální...

Rosalie7

98)  Rosalie7 (16.04.2011 22:51)

no odhaduješ dobře, znamená to tedy ne?
A co ti smajlíci?

Kristiana

97)  Kristiana (16.04.2011 22:46)

He?
Jestli dobře odhaduju, co myslíš, tak to neznamená jo. :D

Rosalie7

96)  Rosalie7 (16.04.2011 22:41)

to asi znamená jo...

Kristiana

95)  Kristiana (16.04.2011 16:36)


Rosalie7

94)  Rosalie7 (10.02.2011 20:11)

Díky, Míšo. Rozhodně se dočkáš, jen nevím, jak dlouho mi ta oprava potrvá. Vegas, Forks, Eden je však výhledově daleko, ještě před tím plánuju dopsat ty předchozí povídky...
To je ode mě, myslím, taky vše

93)   (08.02.2011 15:26)

Ahoj Rose,
já mám rozhodně zájem o povídku Já, andílek. Vypadá to moc zajímavě:D Ostatní povídky vypadají taky suprově. Fakt se těším na Las Vegas, Forks, Eden:D
Tak, to je vše.

Rosalie7

92)  Rosalie7 (18.01.2011 21:39)

Díky, Ash. Já mám vlastně všechno rozdělaný, ale v tomhle jsem fakt hrozná... Vynasnažímm se hned, jakmile uzavřou známky

91)  Ashley (17.01.2011 21:16)

neboj rosie, mám pro tebe slabost, já mám zájem o SnJ a těším se na LV F E a UzŘ, andílka jsem četla, líbil se mi, ale počkám si, až ho dopíšete, u vás člověk nikdy neví..:D Držím palce do pololetí

Rosalie7

90)  Rosalie7 (10.01.2011 19:56)

Já vím, že to u mě není nic nenormálního, ale momentálně fakt nestíhám. Je konec pololetí, což znamená, že nám všichni navalili kupu písemek. Další dílky snj budou, ale asi až po vysvědčení - nebo aspoň po uzavření známek. Je to moje priorita, ale musím dodělat taky nějaké spoluautorské povídky, takže vůbec netuším, kdy a co a jak bude(momentálně navrhuji spánek a amnézii). Snad Vás ale potěší, že připravuji další povídku(a po ní hned další ), a u ní se vynasnažím přidávat dílky pravidelně...
A ještě malý dotaz - měli byste zájem o Já, andílek? Je to spoluautorská povídka na eu, a já bych ji mola opravit a dát ji sem. Ale chyb je v ní požehnaně, takže by to zabralo dost času - a proto se ptám, jestli mám, nebo nemám. Kdo neví, o čem to je, tomu dávám nahoru menší popis...
Děkuji, R.

Elfik

89)  Elfik (26.12.2010 16:30)

já se snad budu vztekat
kde mám ten dárek????

Rosalie7

88)  Rosalie7 (18.12.2010 22:51)

Ashley: Uh, momentálně opravdu ne. Vypadla jsem ze svého horečkového módu a vůbec nevím, jestli stihnu další dílek do Vánoc. Ale pokusím se...
(Ale jsem moc ráda, že máš snj ráda )

87)  Ashley (18.12.2010 14:32)

Rosí, nemáš tam pro nás schované starší než já?
Zbožňuju celou povídku!

Rosalie7

86)  Rosalie7 (21.11.2010 19:05)

Broučku, díky za schovku a to s Harrym mě mrzí... ale co, se na to někdy juknem;)
Míšo, původně jsem neměla v plánu to zamotávat, ale nějak se to vyvrbilo. Uvidím, co s tím, ale rozhodně se to nebude víc zamotávat, maximálně se to rozmotá úplně... Už jsem z toho na prášky

85)   (21.11.2010 18:23)

Jo, já věděl že tě budu muset proklínat - O tom, že vetřelcem není žádný z mých sourozenců, mě přesvědčilo hlasité zalapání po dechu a splašený tlukot srdce...
Kdo by tě za to neuškrtil? A ty to chceš ještě více zamotat...

Elfik

84)  Elfik (21.11.2010 18:22)

broučku, já tě schovám a malá novinka, nikam nejedeme:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

Rosalie7

83)  Rosalie7 (21.11.2010 18:18)

brouku, opravovat to nemusíš, stačí si říct... a pošlu ti to večer, to už budeš dávno pryč(MUHEHE) Míšo, ty holt ještě chvíli počkej, stejně mě pak budete proklínat(musím si ještě najít nějakou rafinovanou schovku )

82)   (21.11.2010 18:14)

Tak jo:'-( :'-(

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still