Sekce

Galerie

/gallery/motýl.png

Povídky vícedílné: Tulevia, V nejlepších letech upírem

Povídky jednodílné: Strach z hlubin, Odcházím, Odešla

 


 

22. září - Tulevia 11. díl

5. září - Tulevia 10. díl

8. srpna - V nejlepších letech upírem - Bod třetí

4. srpna - Tulevia 9. díl

25. července - Jednorázová Odešla

21. července - Jednorázová Odcházím

20. června  - Tulevia 8. díl



 

Povídky vícedílné

 

Tulevia

Tulevia

Lidské Alici na březích chladného oceánu v Anchorage ztěžují život nevysvětlitelné a neovladatelné vize, které se objevují naprosto bez pozvání nebo udání nějakého podnětu. Zprvu to začínalo sny o podivně bledé rodině. Jenže osud je rozpínající se plevel, který své výhonky vnutí kamkoli. Potom už není daleko k šílenství nebo poklidnému životu, jak snadné je balancovat na hraně.

Tulevia znamená finsky budoucnost.

Prolog a 1. kapitola × 2. kapitola × 3. kapitola × 4. kapitola × 5. kapitola × 6. kapitola × 7. kapitola × 8. kapitola × 9. kapitola × 10. kapitola × 11. kapitola

Hrozně moc bych chtěla Tulevia dopsat, ale nejde to. Vážně. Už vůbec netuším, jak tahle povídka měla dopadnout, jak jsem si představovala, co bude dál. A navíc se mi tak strašně nelíbí, kdyby to byla povídka někoho jiného, asi bych k ní měla jiný vztah. Jenže tím, že jsem to psala já, na to nedokážu pohlížet objektivně. Snad bych jí byla SMAZALA, kdyby nebylo Vašich úžasných komentářů. Moc si jich vážím, ale Tulevia v dohledné době rozhodně nedokončím, musela bych to celé přepisovat a to se mi vážně nechce. Možná někdy. V budoucnu.

V nejlepších letech upírem

Ridiculous

Charlie, usedlý policejní ředitel, možná není tak usedlý, jak se zprvu zdálo. Stačí si jen drobnohledem prohlédnout jeho myšlenky. Leze krkem Edwardovi, leze krkem Belle, leze krkem sám sobě, ale nechá toho? Nenechá. Je to prostě chlap s ironickým smýšlením, jež nemusí všichni kamení Kameňáci snést, vytýkáme Esmé, ale u té si to vždy vyžehlí snědením jablkového koláče.

Bod první × Bod druhý × Bod třetí

 

Povídky jednodílné

Strach z hlubin

Otisk Quila s Claire

Odcházím

Ochod Reneé od Charlieho

Odešla

Odchod Reneé pohledem Charlieho

 


 

Pokud by se někomu zastesklo mé tvorby, doporučuji jediný neTwilight příběh, jaký jsem veřejně rozjela, Mona Lisa, kterým jsem také trochu zaplnila bříško našeho Bezhraničátka.

 

 

Vaše Paike

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Ree

25)  Ree (16.12.2012 01:21)

*Jde okolo a píská si.* Tady se to krásně rozléhá, jak je tady prázdno. Já na tebe nezapomněla, Paike. Vůbec ne. Jenom by mě zajímalo, jestli budeš schopná Tulevia někdy dopsat. A když už jsme u toho, Tulevia není jediná rozepsaná povídka. Co BH? Vrátíš se? Reeánkovi se mooooooooc stýská!

Paike

24)  Paike (14.01.2011 17:49)

Ree, promiň, že odpovídám tak pozdě. Sama si nejsem úplně jístá, jak se Alici daří, jestli už si spálila záda a jestli už na Rodrigesu nedošly opalovací krémy. Pokusím se je vyrušit, ale nevím, jak zareagují na cizího člověka, když jsou tak dlouho sami.

Ree

23)  Ree (03.01.2011 18:39)

*ťuk, ťuk* Je někdo doma? *opatrně otvírá dvířka a nakukuje dovnitř* Paike? Paikeeeeeeeeee! Já jsem se jenom přišla zeptat, jak se má Alice. *dodává si odvahu a vkročí dovnitř* Já si jenom myslím, že se jim na těch líbánkách už celkem stýská, hm? A mně taky *všude ticho* Tak já zase teda jdu *se skloněnoou hlavou odchází a potichu vzlyká*

ambra

22)  ambra (27.10.2010 12:30)

Paike, prázdniny... Nechci Ti napovídat, ale... Udělala bys mi velkou radost. ML mi trvale osadila hlavu a nejen hlavu...

Paike

21)  Paike (27.10.2010 12:28)

Snad, ambři. Nazvala bych to srážkovým stínem. Děsí mě myšlenka, že tak dlouho jsem nic nenapsala, ale jsem proti ní hrozně bezbranná.
Koukám na Monu Lisu a nezdá se to tak beznadějné. Uvidíme.

ambra

20)  ambra (27.10.2010 12:02)

Paike, Tvůj poslední komentář zde je víc než měsíc starý Bude cokoliv nejlépe oboje???

Paike

19)  Paike (22.09.2010 19:53)

Tak jo Na znamení se dává, že teď byla ke schválení poslána 11. kapitola Tulevia.

ambra

18)  ambra (22.09.2010 18:02)

No o tom vůbec nepochybuj, že je to nátlak!!! Mám vážné obavy, že jsem ze spaní vykřikovala Joel! Joel! Nebo možná Damien?!?! Nebo Jasper?!?!?! :D :D :D Ale vážně - fakt prosím!!! (o minimálně 2500 krásných slov)

Ree

17)  Ree (22.09.2010 18:00)

Paike

16)  Paike (22.09.2010 17:58)

To je nátlak!:D Budu mít prodloužený víkend, tak snad.

ambra

15)  ambra (21.09.2010 20:13)

Aha?!?! To znamená, že hned poté se vrhneš na ML?!?!?!

Paike

14)  Paike (21.09.2010 20:11)

ambři, další kapitolu Tulevia z velké části mám. Zítra bude určitě k přečtení;)

ambra

13)  ambra (21.09.2010 20:09)

Paike, jdu o žebrácké holi. Při čekání na další díl Tulevie civilizovaně tiše trpím. U Mony Lisy mi zbývají dvě kapitolky, a já VÍM, že tam zticha nezůstanu... Budeš mě tu mít každý den, dokud nebude další. Taková koncentrace sexy chlapů prostě vyžaduje rychlejší pokračování!!!

Paike

12)  Paike (05.09.2010 15:18)

Myslím, že to půjde;) Už něco mám, budu doufat, že jsem tím podnítila Múzu.

ambra

11)  ambra (05.09.2010 14:42)

Děkuju. I když ten budoucí čas je takový hrozně široký...

Paike

10)  Paike (05.09.2010 14:35)

Naděje neumírá, přeci Sednu si nad to, jo?

ambra

9)  ambra (05.09.2010 14:23)

Paike, dívko, jdu na další Tulevii a už jich mám před sebou strašlivě maličko... Mám naději?!?!?!

Ree

8)  Ree (31.07.2010 17:24)

Tse! To je hrozná postava, co? Tak snad se brzo rozhodne. Nebo ať za ní rozhodne Jazz

Paike

7)  Paike (31.07.2010 17:20)

Nechce se rozhodnout, jestli líbánky jo nebo ne, jestli se cítí provinile a Jasper uraženě nebo všichni dělají jakoby nic.
Přiznávám, že jí v tom rozhodování moc nepomáhám

Ree

6)  Ree (31.07.2010 17:03)

Tady asi minutu po BH Já jsem skoro jako Matrix, jsem všude. Mě se nezbavíš
A na holky se hrozně těším A proč tě vůbec Alice štve? :(

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Edward & Bella