Sekce

Galerie

/gallery/Blacksmithovi_avatar.jpg

Myšičko, myš... * Pojď ke mně blíž * Pokusný králík * Špatné místo, špatný čas * Nechrochtej a spi! * Hide your soul


Jednorázovky k Myšce: Minnie vs. Emmett: Bitva o ovladač * Nákupní horečka * Odjinud
Jednorázovky: Emmettova chvilka poezie * Za co mohou šaty * Neberte Jaspera mezi lidi! * Na co se může hodit vlkodlak * Adventní návštěva * Znovu už to nevydržím! * Gurmánské faux pas * Dárek * Víkend v Benátkách * Jedna noc * Opuštěný ostrov




 









Minnie je holka s hlavou plnou nápadů. Překotně se snaží většinu z nich dostat na papír a taky studovat na univerzitě. Nechce mluvit o minulosti ani budoucnosti, chce trávit čas tady a teď, u notebooku, se svou fantazií. Až na výjimky nemá ráda lidi a když už s nimi musí komunikovat, je ironická a sarkastická.

Co když narazí na sourozence, kteří se zdají být tak trochu jiní? Kam se rozběhne její představivost a jak dopadne střet s realitou? Existují upíři a vlkodlaci, nebo se prostě jen zbláznila?

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20.

21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.

31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40.

41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50.

51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59.

- dokončená -

Související povídky:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

William má na první pohled všechny špatné vlastnosti svého druhu. Živí se lidmi, užívá si nově nabyté svobody a života bez omezení volterrských vládců.

Zdání klame. Tenhle upír má svědomí. Vybírá si zloduchy a dokáže žít v blízkosti lidí. Ne s nimi, vedle nich. Dokud nezahlédne očima jednoho upíra mladou lidskou holku, co se nebojí. Má štěstí, že se na ni dívá očima Edwarda Cullena...

(Anebo Myšičko, myš... z Willova pohledu)


Wille, promiň.

Ty víš, že jsi můj nejoblíbenější upír, ale nemůžu si pomoct, prostě nám to neklape tak, jak bych si představovala. Musela jsem se posledních pár kapitol do psaní hodně nutit, musela jsem přečíst odpovídající kapitolu Minnie plus pár předchozích a pár dalších, číst to několikrát, aby u tebe všechno sedělo. A nebylo to ono.

Tak si dáme na chvíli pauzu, jo? Neboj, nerozcházím se s tebou, jen se teď zase přeorientuju na holky - na ty tvoje dvě holky. Počkej, až uvidíš, co všechno jsem na vás vymyslela ;-)

Všem Willovým čtenářkám děkuju za jejich úžasnou zpětnou vazbu. Možná vám přijde divné, že s ním na chvíli končím, ale já se prostě při psaní jeho pohledu necítila uvolněně a kdybych se nutila to dopsat, možná by mě to hodně otrávilo. Snad vezmete zavděk novými díly Minnie a nezavrhnete mě. Jsem si jistá, že nebudete litovat ;-)

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

11.

(Dočasně pozastaveno)


 

 

 

 

 

Felix s Demetrim mají za úkol dojet do Los Angeles vyřešit možné objevení upíra na veřejnosti. Stopy je zavedou přímo do hollywoodských studií, kde narazí na velmi ráznou Angelu a Felix se tak nějak zakouká.

Jenže Angela je velmi rázná i jako novorozená upírka a nenechá si nic líbit. Jak se Felixovi podaří vycházet se svou vyvolenou?

(Bude přibývat hooodně pomalu)

1. 2. 3. 4. 5.


 

 

 

 

 

Jedna vyděšená mladá Polka, která neumí italsky ani anglicky. Jeden upír, co si tak trochu hraje na Boha. Jeden vládce, který má rád vše nezvyklé a jiné.

Agnieszka mívala zlá tušení. Na tenhle výlet se jí vůbec nechtělo, ale nakonec jela. Bohužel. Možná Arovy rozmary přežije. Možná Kasper není to, čím se zdá být. Možná bude happy end.

Trochu temnější - pokud bude v perexu věkové omezení, má to svůj důvod.

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

- dokončená -


 

 

 

 

 

Bella je většinu doby úplně normální, vlastně nenormální teenager. Je taková, jak ji známe: tichá, uzavřená do sebe, ne právě společenská. Větěinu doby. Ale občas se to prostě stane. Nedokáže s tím nic dělat. Zašklebí se, vyplázne jazyk. Zavrčí, vypískne. Škube rukou, trhne hlavou. Jediné její štěstí je, že sedí v poslední lavici a tyhle nehody se nedějí moc často.

Tedy... Neděly se tak často. Dokud jí v hodině tělocviku při basketbalu její vrozená nemotornost a neohrabanost nezpůsobily otřes mozku. Pak se začaly dít věci...

 

(Rozhodně si nechci dělat legraci z jakýchkoliv vrozených ani získaných nemocí. Přečetla jsem si toho dost, aby mi bylo jasné, že žít s Tourettovým syndromem není vůbec nic vtipného. Pokud se touhle povídkou někoho dotknu, předem se omlouvám – ale přes všechny vtipné situace, které prostě musí nastat, když občas nečekaně vykřiknete sprosté slovo nebo vydáte nevhodný zvuk, doufám, že se mi povede ukázat, že i Bella s TS je prostě jen obyčejná holka... Jen si najde bledého a studeného přítele ;-)

Pozor, v povídce se bude vyskytovat silnější výrazivo.)

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.


 

 

 


 

Čeká Vás spoluautorská povídka Nebrasky a Ree... Přírodní úkaz :D

Někteří lidé mají určité nadání. Vlohy. Možná je objeví, možná v nich zůstanou navždy ukryty.

Když se snažíte zachránit si život, jdete až na dřeň; právě tak Isabella objevila to své nadání.

Zachránilo jí život dokonce dvakrát.

Ale ten druhý případ se jí teď nezdá jako dobrá volba. Schovává se, a navíc je člověk.

To dokáže zkazit náladu.

Prolog - 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.



 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 


Děkuju, Ajjinko!♥

Licence Creative Commons
Uvedená práce (dílo), jejímž autorem je Nebraska, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 ... 27 28 29 30 31 32   »

AliceBrandon

28)  AliceBrandon (24.04.2010 22:32)

Já to nechápu. Jak může být někdo takhle dokonalý?

Nebraska

27)  Nebraska (23.04.2010 14:28)

Popolinko, odpočet: nový Will v čase T - 2 minuty ;-)

Popoles

26)  Popoles (23.04.2010 13:26)

Ehm..poslední sousto jsem spolka. Ale pořád mám podivný, neutišitelný hlad...chtělo by to zákusek :)

*no dobře, dobře, nebudu rozežraná a spokojím se s Willem na svačinku - nebo mám být o hladu až do večeře?*
:) :) :)

Nebraska

25)  Nebraska (23.04.2010 07:03)

Bye, já za nic nemůžu, pokud mé děti prskaly na monitor, bylo to přes můj výslovný zákaz ;-)
sakraprace, bude dneska. Stopro. Už to dopíšu, nejdýl po obědě je tady :-)

sakraprace

24)  sakraprace (23.04.2010 06:35)

Ahoj Neb, vím, že toho máš až nad hlavu, ale dej mi alespoň nějaký časový odhad, ať se můžu těšit ještě víc než se těším. Prosíííím

Bye

23)  Bye (22.04.2010 09:27)

Nebrasko, myslíš, že se dá rýma chytit přes internet? Mejm dětem dneska začalo týct z nosu :-(

22)  Bosorka (22.04.2010 06:56)

Fuj rýma! U dětí (hlavně těch malých) se to dá přirovnat k jedné z Egyptských ran! Drž se!

Karolka

21)  Karolka (22.04.2010 00:58)

Ahoj Kačí, kryptointernet se zatím daří. Má to jen jednu nevýhodu - když čekám až ostatní usnou, jsem mezitím tak unavená, že toho moc nenapíšu. Mám půl stránky, se kterou jsem navíc děsně nespokojená a už usínám. :-(
Myslím na tebe i na tvé nastydlé prcky a už se moooc těším domů. Připadám si jako na škole v přírodě. Nechce se, musí se... :-(

Adelka

20)  Adelka (21.04.2010 21:50)

Jééé:( To mě mrzí, ale tak nedá se nic dělat, děti jsou přednější.;) Obdivuju Tě, že si vůbec dokážeš najít čas!!:) A nevadí, když to nebude dneska, já budu věrně čekat dál!! Ale kdyby přece jen, tak radostí proskočím stropem.;)

Nebraska

19)  Nebraska (21.04.2010 16:49)

Adelko, je to peklo :-( Děti s rýmou jsou na zabití, nevydrží chvilku v klidu a já nedokážu psát po větách :-( Sednu k tomu až večer :-(

Adelka

18)  Adelka (21.04.2010 16:27)

Tak jak to vypadá dnes s Willem, Nebrasko?:) Prosím prosím smutně koukám...

17)  Bosorka (21.04.2010 07:50)

Ale třeba budeš mít na příští rok plusový bod, že už jsi to jednou zkoušela. Stejně je to s těma školkama bída. Jendu jsem teď přihlašovala do školky v místě našeho budoucího bydliště - musela jsem si kvůli tomu nechat trvalé bydliště zpět k našim, aby se mi tam dostal. Prostě komedie. A za cca 4 měsíce si budu občanku měnit znovu.
Ohledně Willa díky za zprávu, už jsem si začala zjiš%tovat, jaký vliv mají abstinenční přiznaky na vývoj dítěte.

Nebraska

16)  Nebraska (21.04.2010 07:43)

Bosorko, se školkou to vypadá spíš beznadějně, protože Monče teprv budou tři a navíc jsem doma s Ančetem, takže ředitelka říkala, že nevidí skoro žádnou šanci - uvidíme... Spíš jsme to jen zkoušeli...
Will bude dneska, včera se mi zbláznily děti a byl to fakt pekelnej den
A ivv, já zkoušela psát vážný věci, ale nějak to nedovedu :-D Stejně to nakonec skončilo tím, že Bella byla schovaná v dortu ;-)

15)   (21.04.2010 03:32)

nebrasko, napiš nieco vážne, myslim drámu, smutne, bolestné. tak krasne pišeš.
uch, dufam, že som ťa inšpirovala k dalšej usmevnej kapitole.)))))

14)  werry (20.04.2010 21:26)

Ahoj. Tvoje povídky naprosto miluju těším se na další díl Willa. Mimochodem vybrala jsi nádhermý jméno - Williame je boží. A chci se zeptat. Bude dneska další dílek?

Bosorka

13)  Bosorka (20.04.2010 17:37)

Co Will,ale co ta školka? To je teprv vzrůšo - umístila jsi dítě?

12)  Adelka (20.04.2010 17:33)

Jakpak to vypadá s dalším Willem? Já tu netrpělivě vyčkávám a nemůžu se dočkat!!:)

Nebraska

11)  Nebraska (20.04.2010 08:23)

Bosorko, Svaz krvechtivých upírů ti je určitě vděčený :-D
Ale já tě zklamu - dneska to bude až odpoledne, protože jdeme k doktorce, zapsat se do školky a na oběd k mamce :-(

10)  Bosorka (20.04.2010 08:04)

Tak ze mě právě vycucaly holky z odběrů tolik krve, že by to zasytilo hladového upíra.....tak doufám, že jsou děti hodné a nechají tě v klidu psát, aby mě mělo co brzy probrat :-)

9)  Bosorka (19.04.2010 07:55)

Tak si nezapomeň dát vedle klávesnice škopík s studenou vodou na chlazení prstů ať se ti nevznítí klávesnice :-)

«   1 ... 27 28 29 30 31 32   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still