Sekce

Galerie

/gallery/Blacksmithovi_avatar.jpg

Myšičko, myš... * Pojď ke mně blíž * Pokusný králík * Špatné místo, špatný čas * Nechrochtej a spi! * Hide your soul


Jednorázovky k Myšce: Minnie vs. Emmett: Bitva o ovladač * Nákupní horečka * Odjinud
Jednorázovky: Emmettova chvilka poezie * Za co mohou šaty * Neberte Jaspera mezi lidi! * Na co se může hodit vlkodlak * Adventní návštěva * Znovu už to nevydržím! * Gurmánské faux pas * Dárek * Víkend v Benátkách * Jedna noc * Opuštěný ostrov




 









Minnie je holka s hlavou plnou nápadů. Překotně se snaží většinu z nich dostat na papír a taky studovat na univerzitě. Nechce mluvit o minulosti ani budoucnosti, chce trávit čas tady a teď, u notebooku, se svou fantazií. Až na výjimky nemá ráda lidi a když už s nimi musí komunikovat, je ironická a sarkastická.

Co když narazí na sourozence, kteří se zdají být tak trochu jiní? Kam se rozběhne její představivost a jak dopadne střet s realitou? Existují upíři a vlkodlaci, nebo se prostě jen zbláznila?

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20.

21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.

31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40.

41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50.

51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59.

- dokončená -

Související povídky:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

William má na první pohled všechny špatné vlastnosti svého druhu. Živí se lidmi, užívá si nově nabyté svobody a života bez omezení volterrských vládců.

Zdání klame. Tenhle upír má svědomí. Vybírá si zloduchy a dokáže žít v blízkosti lidí. Ne s nimi, vedle nich. Dokud nezahlédne očima jednoho upíra mladou lidskou holku, co se nebojí. Má štěstí, že se na ni dívá očima Edwarda Cullena...

(Anebo Myšičko, myš... z Willova pohledu)


Wille, promiň.

Ty víš, že jsi můj nejoblíbenější upír, ale nemůžu si pomoct, prostě nám to neklape tak, jak bych si představovala. Musela jsem se posledních pár kapitol do psaní hodně nutit, musela jsem přečíst odpovídající kapitolu Minnie plus pár předchozích a pár dalších, číst to několikrát, aby u tebe všechno sedělo. A nebylo to ono.

Tak si dáme na chvíli pauzu, jo? Neboj, nerozcházím se s tebou, jen se teď zase přeorientuju na holky - na ty tvoje dvě holky. Počkej, až uvidíš, co všechno jsem na vás vymyslela ;-)

Všem Willovým čtenářkám děkuju za jejich úžasnou zpětnou vazbu. Možná vám přijde divné, že s ním na chvíli končím, ale já se prostě při psaní jeho pohledu necítila uvolněně a kdybych se nutila to dopsat, možná by mě to hodně otrávilo. Snad vezmete zavděk novými díly Minnie a nezavrhnete mě. Jsem si jistá, že nebudete litovat ;-)

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

11.

(Dočasně pozastaveno)


 

 

 

 

 

Felix s Demetrim mají za úkol dojet do Los Angeles vyřešit možné objevení upíra na veřejnosti. Stopy je zavedou přímo do hollywoodských studií, kde narazí na velmi ráznou Angelu a Felix se tak nějak zakouká.

Jenže Angela je velmi rázná i jako novorozená upírka a nenechá si nic líbit. Jak se Felixovi podaří vycházet se svou vyvolenou?

(Bude přibývat hooodně pomalu)

1. 2. 3. 4. 5.


 

 

 

 

 

Jedna vyděšená mladá Polka, která neumí italsky ani anglicky. Jeden upír, co si tak trochu hraje na Boha. Jeden vládce, který má rád vše nezvyklé a jiné.

Agnieszka mívala zlá tušení. Na tenhle výlet se jí vůbec nechtělo, ale nakonec jela. Bohužel. Možná Arovy rozmary přežije. Možná Kasper není to, čím se zdá být. Možná bude happy end.

Trochu temnější - pokud bude v perexu věkové omezení, má to svůj důvod.

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

- dokončená -


 

 

 

 

 

Bella je většinu doby úplně normální, vlastně nenormální teenager. Je taková, jak ji známe: tichá, uzavřená do sebe, ne právě společenská. Větěinu doby. Ale občas se to prostě stane. Nedokáže s tím nic dělat. Zašklebí se, vyplázne jazyk. Zavrčí, vypískne. Škube rukou, trhne hlavou. Jediné její štěstí je, že sedí v poslední lavici a tyhle nehody se nedějí moc často.

Tedy... Neděly se tak často. Dokud jí v hodině tělocviku při basketbalu její vrozená nemotornost a neohrabanost nezpůsobily otřes mozku. Pak se začaly dít věci...

 

(Rozhodně si nechci dělat legraci z jakýchkoliv vrozených ani získaných nemocí. Přečetla jsem si toho dost, aby mi bylo jasné, že žít s Tourettovým syndromem není vůbec nic vtipného. Pokud se touhle povídkou někoho dotknu, předem se omlouvám – ale přes všechny vtipné situace, které prostě musí nastat, když občas nečekaně vykřiknete sprosté slovo nebo vydáte nevhodný zvuk, doufám, že se mi povede ukázat, že i Bella s TS je prostě jen obyčejná holka... Jen si najde bledého a studeného přítele ;-)

Pozor, v povídce se bude vyskytovat silnější výrazivo.)

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.


 

 

 


 

Čeká Vás spoluautorská povídka Nebrasky a Ree... Přírodní úkaz :D

Někteří lidé mají určité nadání. Vlohy. Možná je objeví, možná v nich zůstanou navždy ukryty.

Když se snažíte zachránit si život, jdete až na dřeň; právě tak Isabella objevila to své nadání.

Zachránilo jí život dokonce dvakrát.

Ale ten druhý případ se jí teď nezdá jako dobrá volba. Schovává se, a navíc je člověk.

To dokáže zkazit náladu.

Prolog - 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.



 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 


Děkuju, Ajjinko!♥

Licence Creative Commons
Uvedená práce (dílo), jejímž autorem je Nebraska, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 ... 26 27 28 29 30 31 32   »

Popoles

48)  Popoles (27.04.2010 18:06)

Neb hezky se vyleč, odpočiň si a nikam se nehoň. To, jak přidáváš kapču za kapčou je nadlidský výkon.
Takže máš rozhodně nárok na leháro :)
A až budeš zase žerstvá :) , bude tě tu čekat banda, hladově čekající na každé tvé písmenko :D
Ačkoli přiznávám, že budu mít silné absťáky... :(

Nebraska

47)  Nebraska (27.04.2010 17:37)

Poslušně hlásím, že tenhle týden bude Will přibývat pomaleji - kromě debilní alergie mě dostihlo ještě nějaký nachlazení, takže jsem trochu gumová :-( A jako bonus jsem zítra a pozítří s dětmi až do odpoledne u mamky, takže fakt nevím, jak to budu stíhat...
Stay tuned ;-)

46)  Kikaa (27.04.2010 15:04)

Bude dneska Will?:)

45)  Bosorka (26.04.2010 09:15)

O díky, veliká!
A večer se klidně napij (s mírou nebo s Mírou), ať je Felix bujarý ;-)

sakraprace

44)  sakraprace (26.04.2010 09:06)

Skvěle, už teď začínám slintat blahem :)

Nebraska

43)  Nebraska (26.04.2010 08:00)

Bosorko, Will bude určitě, ale zase až po obědě. A Felix k večeru, tentokrát nebudu pít! :-D

42)  Bosorka (26.04.2010 07:59)

Jasně, že jsem kobliha (a nadívaná k tomu) ;-).
Ibalgin a alkohol? Toť nebezpečná kombinace.
Tak jak je, jak je? Splníte a překročíte?

Nebraska

41)  Nebraska (25.04.2010 22:28)

Jé, a ináč měl být ibáč! :-D
Vy jste prdelky :-)
Teda vlastně koblihy asi, že :-D

Ajjinka

40)  Ajjinka (25.04.2010 22:26)

Nebííí, ty můžeš všechno! :) Možná dostaneš i povidla :D

Karolka

39)  Karolka (25.04.2010 22:23)

My ti to odpustíme a panáka ti přejeme! (A dohovořila jsem bez chyb!!!) :-D

Nebraska

38)  Nebraska (25.04.2010 22:17)

A protože jsem se po jednom panáku opila (no tak jsem zapomněla na ten ináč odpoledne, no :-) ), Felix se odkláda na zítra, protože dneska by to bylo... Minimálně velmi nesrozumitelné :-D Pardon.

Nebraska

37)  Nebraska (25.04.2010 19:34)

TedyCullen: Dneska to trvalo dýl, děti měly blbej den a na mě útočí alergie, ale už je vložen :-) Děkuju ti ;-)

36)  TedyCullen (25.04.2010 18:02)

Ahojky, chtěla bych se zeptat jestli dneska přibyde Will? :-) Začetla jsem se do tvých povídek a je to pro mě jako droga. Tak užasný máš talent. Určitě ho tvoje děti zdědí také.

AliceBrandon

35)  AliceBrandon (24.04.2010 23:10)

No proto bych nejdřív dělala ten koberec, abych se s nima seznámila.

Nebraska

34)  Nebraska (24.04.2010 23:00)

Ale u mě to není fetish, já se na ně jen ráda dívám, jako někdo jinej na zadek :-D AB by se hned vrhala na líbání a to se s mýma nohama ještě ani nezná :-D

Noth

33)  Noth (24.04.2010 22:56)

Říkala jsi něco, handfetishistko? :D

Nebraska

32)  Nebraska (24.04.2010 22:54)

AB je footfetishistka! :-D To jsou mi novinky :-D

AliceBrandon

31)  AliceBrandon (24.04.2010 22:51)

Když já mám chuť jí začít líbat nohy a nabídnout jí své tělo místo koberce do obýváku...

Noth

30)  Noth (24.04.2010 22:45)

AB:
Vzdej to!
Poddej se tomu a užívej si to...
Já už se to pochopit ani nesnažím a je to fajn pocit...
:D

Nebraska

29)  Nebraska (24.04.2010 22:39)

Říkám ti, píšou to za mě ti studenti z Indie ;-)

«   1 ... 26 27 28 29 30 31 32   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Edward & Bella