Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/Volterrská%20III.jpg

Série: Minulost jde s námi...

Jednodílné: Vzpomínka, Vezmeš si mě?, Darovaná šance, Je čas

+ BH

AKTUÁLNĚ

 

No vážně, zasloužila bych přes prsty. Slibovala jsem Minulost a slibovala. Omlouvám se. Ale asi nebude. Spíš určitě. V tomhle příběhu přeubrečené Belly, Edwarda, Jacoba a hluboké pálící díry uprostřed Belliných prsou vážně nevidím kloudný konec. Nehledě na to, jakou formou je tahle povídka psána. *facepalm*

Ale opět jsem dostala chuť psát. A co je lepší, ještě větší chuť jsem dostala na Stmívání. A na Setha. Jojo, ham ham.

Takže. Možná... Snad...

Doufám, že si ke mně zase najdete cestu...:)))


OLDIES

Minulost jde s námi - Aneb tisíckrát omílané téma Bella po odchodu Edwarda. Můj první literární počin od dob školních slohových prací. Někteří šťastní autoři z tohoto webu se za své první povídky stydět nemusí. Já dost pravděpodobně ne. Ale můžete to risknout. Musím vás ale předem upozornit, že povídka není dokončená (skončila jsem u 12. kapitoly), objevuje se v ní značné množství gramatických chyb (tady jsme si s ambrou vždy hověly v Bubákově koutku) a je plná... bolavé Belly a majetnického Edwarda. Série.

Vezmeš si mě? - Protentokrát můj pokus o vylíčení Edwardových pocitů během chvíle, kdy kladl nejdůležitější otázku ve svém životě (a ne "Ty jsi těhotná?!" to není, to až potom). Drabble.

Vzpomínka - Tentokrát jsem neodolala Jakeovi. Zdá se ale, že on odolal mě. Chjo. To už si radši fakt přečtěte tu Minulost... Vzpomínku jsem bláhově psala bez knížky, takže se pár věcí drobně rozchází, ale no dramma. Jinak jednodílovka na téma Jake a jeho první přeměna.

Darovaná šance - Huh, tenkrát jsem na ty pocity byla nějak zatížená. Bella. Matkou. Její strachy? Radosti? Jestli chcete vědět, jak jsem to viděla já, klikněte na odkaz. ;) Jednodílovka.

Je čas - To jsem se jednou pokoušela být vtipná... Bella, Alice, Edward. Dribble, 50 slov.


PŘIPRAVUJI

 

MŮJ VLK

Můj vlkSethovi je dvacet. Občas se mění ve vlka, jindy opravuje auta v servisu Kevina Littlesea. Večery tráví běháním po lesích nebo hraním playstationu s Collinem. Vede normální život.

Do té doby, než potká Makenu... Rozesmátou indiánku s copem až k pasu, jiskřivýma očima a malou holkou věčně omotanou okolo její nohy.

 

 

 


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9   »

Mystery

57)  Mystery (05.09.2010 16:11)

Oba dva jste úžasní, fakt vám děkuju!
Jdu to ještě doladit a poslat k opravě.

mima19974

56)  mima19974 (05.09.2010 16:09)

Súhlasím s Michalom.... už sa teším!!!

Mystery

55)  Mystery (05.09.2010 16:07)

Michale, neboj, dočkáš se. Teprve teď jsem se dostala k počítači - barák už totiž zoufale potřeboval uklidit...
A díky, jsi zlato!

54)   (05.09.2010 12:20)

Tak kde je ta další?! Rychle Minulost!!!
Mimochodem, vzpomínka je moc hezká. Nejdříve jsem si myslel, že to bude Bella , ale bylo samozřejmě více pravděpodobné, že je to Ness. Takže, skvělé

semiska

53)  semiska (01.09.2010 23:25)

A co na to říkáš? Jak užíváš dovči? Já jsem zatím ještě pořád doma, teda pracuju, ale nejsem ještě na vš. Mám supr rozvrh čt a pá volný :) aspoň bude čas na psaní čtyři dny volna za sebou jsem dlouho neměla :D Od pondělka jdu dobrovolně na kurz matematiky, tak jsem zvědavá, jestli ještě z toho něco umim :D co děláš kromě datlování? Lilka je fajn, jen ten Edík nějak pořád není No, jen že bych si potřebovala malinko předepsat Kdo jsem?, abych se mohla trošku víc věnovat Skrz utrpení. Dneska mi volala, pochlubila se? Pořád měla takový strach a krásně jsme se bavily.jsem ráda, že jí mám :) a moc!

Mystery

52)  Mystery (01.09.2010 23:00)

mimo, vždycky tě tady u sebe v "domečku" ráda vidím.
A víš, že kdyby nebyli komáři, naprosto by se tím narušil potravní řetězec? Takže když se to vezme kolem a kolem, jsou komáři docela fajn...
( ) to je na toho komára...
semi, ona si to občas Lilka zaslouží! Ona sama totiž umí být občas pěkně votravná, až mám chuť jí dát hammertimem do hlavy. Ale jinak jsem naprosto neškodná...
Ale neboj, pilně datluju, akorát se to pořád roztahuje jak žvýkačka. Ale nevadí, to se nějak zmákne.;)
Jistěže všimla! Tvůj nick mi přece nemohl uniknout...

semiska

51)  semiska (01.09.2010 22:43)

Supr Mysterko, já už trnu, kdy bude další díl :D a otravuju tvoji milou sestřenku Už se těším až dorazíš dom a pokecáme na icq. Docela mi chybíš, víš to? ;) Už si viděla moji novou povídku? Chtěla bych vědět, co si o tom myslíš, potřebuju trochu objektivní názor ;) Nějak mě Lilka pořád chválí

mima19974

50)  mima19974 (28.08.2010 16:42)

Ahoj... Vážne som ti až tak veľmi chýbala? ...ani by som nepovedala...veď som väčšia otrava ako komár (a to už je čo povedať! ),tak ako som ti mohla chýbať??No nevadí mne asi táto otázka ostane nezodpovedaná a možno len nepochopené...ale to je jedno... uži si dovolenku(ak si už s nej neprišla).Takže s kapitolkou sa nemusíš ponáhľať.

Mystery

49)  Mystery (26.08.2010 20:53)

mimo... řeknu ti, chybělas mi, fakt!
Víš, jsem teďka na dovolené, všude samí Amíci a já mám někdy fofr, abych se s tou svou angličtinou vůbec dostala zpátky na hotel.
Ale dneska jsem k tomu sedla. A absence psaní z minulých dnů byla značná! Takže snad zítra?

mima19974

48)  mima19974 (26.08.2010 20:45)

Ahoj Mystery...čo nové??? ako sa máš??a kedy bude ďalšia minulosť... ?? hehe otravná som však??

mima19974

47)  mima19974 (18.08.2010 16:42)

Teraz už Áno... Ďakujem

Mystery

46)  Mystery (18.08.2010 13:13)

Díky, mimo. Ty jseš takový moje FFský Sluníčko, víš to?

mima19974

45)  mima19974 (18.08.2010 13:02)

Aléé ...preháňaš....a inak veľmi pekná kapitolka

Mystery

44)  Mystery (17.08.2010 20:45)

mimo! Stal se zázrak!!! Vypotila jsem další minulost! Já vím, po deseti dnech, ale i přesto...
A Nebraska pravděpodobně vládne nějakou supersilou, protože taková rychlost není vlastní snad ani upírovi!!

mima19974

43)  mima19974 (13.08.2010 12:23)

Aha ...tak ďakujem
x DD

Mystery

42)  Mystery (13.08.2010 11:29)

mimo, Minulost mi strašně drhne, vůbec se nechce psát...
Ale pilně datluju jednorázovku... Nebude to žádný drama, jen taková oddechovka.;)

mima19974

41)  mima19974 (12.08.2010 21:16)

Ahoj Mystery..dlho som neotravovala tak to idem napraviť... Kedy bude 7.kapitolka?? ďakujem

mima19974

40)  mima19974 (07.08.2010 16:13)

Ďakujem!!!Nádherné ale ja by som skôr chcela aby bola Bella s Edwardom...

Mystery

39)  Mystery (07.08.2010 13:25)

mimo, už jo.:D
Šestku jsem vkládala pozdě v noci, vlastně dneska, jen jsem nehodila odkaz do shrnutí. Už by to mělo být v pohodě.;)

mima19974

38)  mima19974 (07.08.2010 12:55)

Mystery ešte stále sa ti nepodarilo domyslieť pokračovanie??
Prepáč,ale som veľmi zvedavá ako to dopadne!

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek