Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/avatakrrob.jpg

KAPITOLOVÉ POVÍDKY

Aktuální: Vstala jsem z mrtvých!!! Alespoň částečně...

JEDNODÍLNÉ POVÍDKY

Nic aktuálního

BYLA JSEM PŘIZVÁNA K POVÍDKÁM

Poslední novinka: Valentýnská pomsta

Editace 11. ledna 2016



- všechny povídky na mém shrnutí s tímto logem jsou volně ke stažení na ulož.to ve formátu PDF.

 

Od Sfingušky video a ještě jednou k narozeninám zde. Děkuju lováčku :-*

+

 

Vládce (mého) vesmíru!


 

KAPITOLOVÉ POVÍDKY:

ODKAZ NA RODOKMEN MÉ RODINKY

Tři trůny

Zazvonil zvonec a pohádky je konec... nebo není? Zajímalo by vás, co se odehrává v tom stále opakovaném "a žili šťastně, dokud neumřeli"?

Světlo a tma

(Pokračování Třech trůnů)

Nebyla jsem schopna přestat, proto dál pátrám po "a žili šťastně, dokud neumřeli" v druhé sérii...

Odkazy na sérii Světlo a tma najdete ve shrnutí druhého webu. Postupně se tu objeví, ale je to makačka přetáhnout... díky za pochopení. MB

Račte prosím tudy...

Nomádka

(Pokračování Světla a tmy)

Prolog a dál na jiném webu...

Jahodové nebe

(Pokračování Nomádky)

Prolog a dál na jiném webu

Tabula Rasa

(Pokračování Jahodového nebe)

Spoluautor: Hanetka - poezie

Bonus

Když kočka není pes

(Pokračování Tabula rasy)

Spoluautor: Hanetka

Bonus1 Bonus2

Škola základ života

Láska na splátky

Zúčtování s láskou

(Pokračování Lásky na splátky)

Sladké koření

(Pokračování Když kočka není pes - ano, jsem neponaučitelná a všechny plodné ženy v této rodině budu muset buď zabít, nebo sterilizovat, jinak už nevím!)

Slunovrat

(Pokus o dopsání Půlnočního slunce)

Inkognito

30 dní - období dešťů

(První díl)

30 dní - babí léto

(Druhý díl)

JEDNODÍLNÉ POVÍDKY:

( V tomto pdf. formátu jsou všechny jednorázové povídky dohromady. Kromě B.B. - Dinner do domu - Chlupatého dárku - Radši si to píšu - Čaj? - Splněného slibu - Posledního svítání - Víc, než můj život a všech drabble povídek. Pdf se jmenuje NEŽ PŮJDU SPÁT.)

( V tomto pdf. formátu jsou povídky se sad endem. Obsahuje: Víc, než můj život. Splněný slib. Poslední svítání. Radši si to píšu. Mrtvé naděje. Z rukou lásky.) Pdf se jmenuje SLZA PRO TEBE.

Bláznův sen

Tudy

Je rok 1918 a my se ocitáme v Chicagu.

Hodina fyziky

Tudy

Usaďte se ve svých křesílkách a otevřete svá ouška. I když se blíží konec roku, Cullenovi právě absolvují hodinu fyziky.

Hodina fyziky - komety

Tudy

Edward je borec! Natolik zaujal svou výukou malou Nessie, že prahne po dalších informacích.

Mrtvá naděje

Tudy

(Malá vychloubačka: Tato povídka byla ohodnocena, jako druhá nejlepší ve své kategorii na stánkách stmívání.eu)

Mrtvá naděje - počkej ještě chvíli!

Tudy

První povídka z pohledu blonďaté Rosalie.

Do nebíčka, do peklíčka

Tudy

Malá oddechodvá povídka o tvorečkovi na pampelišce a malé Nessie. Co jste věděli i nevěděli?

Z rukou lásky

Tudy

(Malá vychloubačka: Tato soutěžní povídka byla ohodnocena, jako nejlepší ve své kategorii na stránkách stmívání.eu)

Cullenovi v Disneylandu

Tudy

Já jim chtěla dopřát jen pěkný den v rodinném kruhu, oslavit narozeniny Nessie a sníst dort, ale ti paličáci mě vehnali do víru Disneylandu!

Zloděj v domě

Tudy

Celé Forks spí, jen v jediném domě je rušno. I přes nespavost obyvatelů se vilou krade zloděj. Nebo jich je víc? A po čem jdou, že si troufli vstoupit do domu plného upírů?

Líbánky

Tudy

Co kdyby jedinou věcí, která Edwardovi brání v milování s Bellou, nebyla jeho síla?

B.B.

Tudy

Ok, právě jsem musela chtě nechtě připustit, že můj múzák je alkoholik.

Dinner do domu

Tudy

Heh... Jak začít? Můj drahý múzák prošel protialkoholickou léčbou...

Vánoční koleda

Tudy

Převyprávěný vánoční dárek od Dickense. Bella čte rodině jeho klasickou pochmurnou pohádku, ale vážně to bude tak smutné?

Ve jménu Santa Clause

Tudy

(Malá vychloubačka: Tato soutěžní povídka byla ohodnocena, jako druhá nejlepší ve své kategorii na stránkách stmívání.eu)

Turtles dance

Tudy

Emmett se vsadil a prohrál. S Alicí! O co v sázce šlo a kdo všechno to odnesl? Hlavní otázka zní... Jak to dopadne?

Hlavně se z toho nezbláznit

Tudy

Víly vily... A o tom to je. Jak by to mohlo dopadnout, kdyby víly vyly a vlci vili? Bože stůj při nás a zachovej nám zdravý rozum!

Chlupatý dárek

Tudy

Věnováno Portosce, která mi nesčetněkrát pomohla a pozvedla sebevědomí. Všechno nejlepší k dnešním narozeninám, Ivuško.

První setkání

Tudy

(Malá vychloubačka: Tato povídka byla ohodnocena jako třetí nejlepší v soutěži na těchto stránkách.)

První setkání 2

Tudy

Kameňák

Tudy

Miliony vtipů. Známé i neznámé... Co na to Cullenovi? Zvládnou roli Nováků? A co by mi asi řekl pan Troška, hm?

Kameňák 2

Tudy

Jednička měla docela úspěch, tak hurá do boje, vojáci!

Poslední noc

Tudy

Povídka má SE. Odehrává se ve chvíli, kdy Bella zjistila, že Edward je upír a poprvé se od té doby potkávají v uličce. Tedy alespoň tak si to Edward pamatuje. Bohužel.

Labutí jezero

Tudy

Emmett se opět vsadil. Nepoučí se. Prohrál a nám ostatním se naskytne nevídaná podívaná...

Radši si to píšu

Tudy

Edwardova přeměna mu dala nesmrtelnost, nezranitelnost a Carlislea. Vzala mu však mnohem víc...

Povídka má SE.

Čaj?

Tudy

Věnováno Amishce, která v den vydání slavila narozeniny. Všechno nejlepší, ještě jednou, Romčitko.

Splněný slib

Tudy

Nevím, jestli se to dá brát jako songfic, ale rozhodně to je reakce na jednu písničku a co víc, není to veselé. Takže slabší povahy, nečíst...

Budu si tě pamatovat

Tudy

Kolem je hrozně moc zábavy, legrace, srandy... Až jsem dostala opět ten svůj neutuchající pocit, že bych to měla jaksi... vykompenzovat.

Songfic se Sad endem, jak jinak - nejlepší kompenzace.

Nad její síly

Tudy

Hou, hou, mrtví jdou, jeden stojí za tebou. Začni se bát, nechtějí si hrát, mrtvý není kamarád. Hou, hou...

Edwardovo svědomí

Tudy

Všichni ví, že upíři nespí, ale Edward chodí s Bellou, která spí...

Songfic

Moje smůla

Tudy

Pomátl se mi múzák - jak jinak - a navedl mě na pocity a myšlenky Jacoba Blacka. Tradá! Nejen on, ale i vy máte tu smůlu, že toho budete... svědky. (Tedy pokud to budete číst, ehm...)

Songic

Rozmluva s měsícem

Tudy

Nějak moc jsem se ohledně toho vlka rozjela, no co... I mistr tesař se někdy utne. Tohle je snogfic o jeho třech dnech, zatímco Bella lítá po Itálii, kometa...

Já čekám

Tudy

Songfic

Přemožena únorem, přidávám i já trochu deprese do mlýna.

Poslední svítání

Tudy

Songfic

Taky jste někdy litovali vlastního rozhodnutí, které jste mnoho let považovali za to nejlepší?

Víc než můj život

Tudy

Sad end!!!

Cullenovi po boji, jako už stokrát a jako už stokrát to nezvládli všichni.

DRABBLE POVÍDKY:

Co to zase píšeš?

Tudy

Stephenie a jak to celé začalo...

Ať už svítá

Tudy

Klasická stanová scéna. Edward, Bella, Jacob a... co dál?

Fatamorgána

Tudy

První pohled na lásku života...

Stane se

Tudy

Valentýnké faux pas ve stylu Jacoba Blacka. (Ale no tak, snad jste si nemysleli, že si budu dělat srandu z Edwarda?!)

Other-kind

Tudy

Edward se rozhoupal, ale co na to Bella?

I andělé podlehnou

Tudy

Vzpomínka na Padlé anděly, kteří nepláčou...

SPOLUAUTORSKÉ POVÍDKY:

MŮJ MALÝ PODÍL

Bella

Tudy

Spolupráce s Hanetkou. Jednorázová.

Co když Bella není tou, na kterou jsme zvyklí a její život se po rozchodu s Edwardem odvíjel jinak?

Srdce v temnotě ztracené, ledem samoty spálené

Tudy

Spolupráce s Amishou. Na pokračování.

Lesem prchá dívka. Tváře rozedřené od větví a ruce pošramocené od trnů. Ví, že nesmí zastavit...

Prokletí měsíce

Tudy

Spolupráce s elitou webu.

Je mi ctí, že jsem se mohla podílet na tomto  projektu a doufám, že i Vás oslní spolupráce autorek tohoto veledíla.

Královská honěná

Tudy

Spolupráce se Sfingou. Jednodílná.

Hledej, Alíku!

Tudy

Spolupráce se Sfingou. Jednodílná.

Double trouble

Prolog a dál...

Spolupráce s Hanetkou. Kapitolová.

"Ne, Diggory! Upíři nezáří! Strhávám Mrzimoru 50 bodů!"

Arova pravda

Tudy

Spolupráce s Twilly. Jednodílná.

"Ave Aro, ave já!"

Víly tam, a zase zpátky

1/2 Tudy

2/2 Tudy

Spolupráce s Amishou. Dvoudílná.

Pohádka na dobrou noc... Proč děti občas nespí?

Ach jo

Tudy

Spolupráce se Sfingou.

Když se necháte trochu unést, a pak se probudíte s pocitem, že to byl zase jen krásný ztracený sen... nepovzdychnete si taky?

Zas nic

Tudy

Spolupráce s Hanetkou.

Tímto vyhlašujeme antiValentýna! Povídka k datu 14. února. Jen se nad to trochu povznést a je to...

Čarodějnický slet ve Forks

Tudy

Spolupráce se Sfingou.

Podobnost mezi námi, kamarádkami a postavami v povídce je... náhodná? Není každá ženská občas správně čarovná, čarodějná, prostě čaro-?

Nevěřím tomu

Tudy

Spolupráce s Hanetkou.

Jak končí nuda u Cullenů a kdo to vlastně vypadá jako Charlie? Nečekejte vážnost, dramatičnost, nebo jiné kraviny... tohle je čistě úlet!

Upír na krku

NĚKOLIKADÍLNÉ POMATENÍ SMYSLŮ

Tudy

,

Upír na krku 2

Tudy

Spolupráce s Hanetkou.

Prostě nám zase hráblo, já nevím, co k tomu víc říct...

Valentýnská pomsta

Tudy

Spolupráce: OPĚT s Hanetkou

Rok se překulil, opět se nám přiblížil Valentýn, a někde nahoře na obláčku si čtyřprocentní Amor s Valentýnem vzpomněli na loňské ponížení ve Forks.


 

Připravuji pro Vás:

Hromadu lásky!!!


 

Shrnutí osekáno, co to šlo, ale můj sen si prostě vzít nenechám!!! Přejeme vám (Já a můj Múzák no.1) krásný den plný sluníčka a nádhernou noc plnou hvězdiček!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33   »

Janeba

86)  Janeba (03.02.2011 09:56)

Míšo, to znamená, že mám smůlu a že mě Tvé povídky nezahřejí, protože nebudu mít kam položit noťásek? ;) Měla jsem chtít tři, alespoň jednu do postýlky! :D

MisaBells

85)  MisaBells (02.02.2011 22:48)

Kristuško, píšu si tě. Ještě je hodně moc času, neboj se.
Janebuško, dvě? Jednu na podpal a druhou na vyrovnání stolu?
MaiQí, píšu si.
Julinko, možnost pořád je, píšu tě.
Lizzie... díky, díky, díky, díky... díky!

julie

84)  julie (02.02.2011 20:57)

Anooooo, prosím, jestli je ještě možnost, tak prosím o zařazení na seznam. Děkuju

MaiQa

83)  MaiQa (02.02.2011 19:47)

Tak se přidávám. Jestli není pozdě, byla bych ráda kdybys mě napsala na sezman čekatelů na Tři trůny. ;)

82)  Lizzie (02.02.2011 14:13)

Ne já děkuju tobě, protože včera to byla vážně jen a jen ona co mě domutila se smát... A účel to splní pokaždé když si ji přečtu!;) :)

Janeba

81)  Janeba (02.02.2011 11:45)

MisaBells, taky bych prosila o 2 knížky!
Teď jsem Tě sice na chvíli přestala číst, protože jsem byla ztracená v postávách, tak jen co se najde trochu víc času, znovu se objevím! Musím jít totiž zase zpátky! Děkuji!!

krista81

80)  krista81 (01.02.2011 23:34)

Tak jsem se zase jednou dostala po delší době k pc - včera jen na chvíli a ještě než se ponořím do kapitolek o Peterovi, chtěla bych se taky nahlasit na seznam pro tištěné Tři trůny - doufám, že není pozde a ještě to jde - určitě mám zájem. ;)

MisaBells

79)  MisaBells (01.02.2011 22:05)

Lizzie, ani nevíš, jak jsem za tohle ráda. Děkuju, to byl jeden z mnoha účelů. Udělat radost, pozvednout náladu a nastavit na tváři úsměv, když je celý svět okolo černý. Jsem ráda, že se to povedlo. Díky

78)  Lizzie (01.02.2011 22:00)

Strašně bych ti chtěla poděkovat, žes napsala Škola základ života! Fakt moc dík, protože ikdyž ji čtu asi podesáté stále se nemůžu vynasmát! A je to ona co mě vždy rozesměje když se mi nedaří nabo je mi "dobreku"!
Je vážně úžasná a já se jí nemůžu nabažit!

MisaBells

77)  MisaBells (30.01.2011 21:47)

Nikuško, provedu :)

76)  Nikuš (30.01.2011 20:21)

tak to sem ráda, takže si mě určitě připiš na seznam

MisaBells

75)  MisaBells (30.01.2011 12:19)

weri píšu si tě:)

74)  weri (30.01.2011 10:43)

tak to vměstnám do rozpočtu, takže si mě prosím taky připiš na seznam! :-)

MisaBells

73)  MisaBells (30.01.2011 00:40)

Nikuško, volno je určitě...

72)  Nikuš (29.01.2011 22:54)

tvoje povídky mám strašně ráda a jestli je na seznamu ještě volno, tak já bych se ráda přidala

sfinga

71)  sfinga (29.01.2011 18:34)

Já se hlásit nebudu, se mnou počítej automaticky, Mibelko

Lenka

70)  Lenka (29.01.2011 16:33)

Já se taky hlásím do seznamu na Tři trůny.
Už se těším, až ji budu mít tvou sérii v knihovně vedle Myšičky.

69)  anonym (29.01.2011 15:03)

ja bych do toho taky sla. mam rada tvoje povidky! =)

Jula

68)  Jula (29.01.2011 14:39)

Určitě si mě taky připiš na seznam, jsem vážný zájemce

67)  AMO (29.01.2011 14:03)

Haló...přidávám se do seznamu čekatelů. Klidně vše, co jsi napsala a bude jedno, jestli jako jeden celek nebo několik knížek. Takže Mišičko, co dál???

«   1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek