Sekce

Galerie

/gallery/perex%20robsten.jpg

Jednorázové: Sněží bílá touha

Arova zpověď

(soutěžní) Sulpi chce Vánoce

Mezi světy

(soutěžní) Čtyři svatby a jeden pohřeb

Na pokračování: Jmenuju se En - dokončená

Ber nebo nech být!

6. 6. 2013

Ber nebo nech konečně bejt???... No, držte mi palce, třeba už to konečně dopíšu... O.O

 

Varování! Kdo nemá rád lyrické žblepty, nechť laskavě přeskočí následující dva odstavce.

 

Představte si velkou zahradu, stranou od lidí, kde šustí listoví mohutných kaštanů a ořešáků... Místo zahrady je to vlastně takový soukromý malý park, lehce zanedbaný, ale to je záměr. V severní části je starý dům, sem tam mu chybí nějaká ta venkovní okenice, ale jinak je celkem udržovaný. Zdi obrůstají planými růžemi - voní mnohem líp, než nějaké šlechtěné. Tak a teď se otočte na západ... Ještě kousek. Ano. Možná, když trošku přivřete oči, uvidíte ve stínu mezi keři nachových šeříků vykukovat dřevěný domek. Pojďte se podívat blíž: obejděte lísku, kde se schovává bílo-mourovatá kočka (dělejte, že ji nevidíte, jinak se poleká), rozhrňte pámelník a skrčte se pod pohupujícími se větvemi voňavého šeříku, ať nemáte vlasy plné pavučin.

Před vámi se objevil ten dřevěný domeček, tmavě zelená barva je na hodně místech oprýskaná, do šířky má asi tak pět metrů a do délky zrovna tak. Jen tiše! Majitelka, co sem chodí, je lehce vyšinutá a dost introvertní osoba. Otevřete dveře... V místnosti je stará vínová válenda, velký psací stůl s lampičkou, na něm čisté i počmárané sešity a bombičková pera (kdo v dnešní době ještě s tímhle píše?!), mrňavý pult s rychlovarnou konvicí a kohoutkem na vodu... Na poličce obří hrnky, bylinkové čaje... Z šuplíků psacího stolu vykukuje hromada popsaných papírů. Kouknem se blíž? Počkejte, jen tady povytáhnu šuplíček - au! Se přibouch, mrchoň! Ze stolu se zvedlo pero, s vyprsknutím odhodilo víčko; jeden sešit se otevřel a pero do něj začalo velkým psacím písmem škrábat:

 

vzkaz

 

No tak jo. (Já to říkala, že je trochu ujetá.)

 

 

 

 

Jednodílné


Sněží bílá touha

 

sněží pírka

 

Přiznávám bez mučení, že mě soundtrack BD úplně rozněžnil. A takhle to dopadá, když narazím na skladbu, co zní přesně jako to ráno po Bellině první noci...

 

 

Arova zpověď

 

 

Aro Volturi

 

Sulpi má někdy vážně divné nápady. Nj, jenže když chce mít Aro doma klid, tak prostě musí jednou ročně ke zpovědi.

 

 

Sulpi chce Vánoce

Chudák Aro. Sulpi ho zas mučí, protože chce pořádné Vánoce. Tentokrát si usmyslela, že je budou slavit POČESKU! A jak ten hrad má asi vyvětrat od františka? Liga českých alkoholiků navíc přijde o jednoho z předních členů... Soutěžní povídka, tak trochu groteska :o)

 

 

Mezi světy

 

Mezi světy

 

Zmatení smyslů... Zmatení mysli... Bella je po smrti, to je bohužel fakt. Zdeptaný Edward je stíhán halucinacemi... Nebo ne? Ani Alice neví všechno.

 

Čtyři svatby a jeden pohřeb

Lehce fraškózní soutěžní povídka, která s filmem nemá mnoho společného :-P. Poděkování patří ambře, nevím, jak jsi to udělala, ale najednou to prostě šlo.

 

 

Vícedílné povídky

 

 

Jmenuju se En

 

 

 

Když jste moc dlouho šťastní a žijete v blahobytu a bezpečí, může se stát, že zapomenete na to, jak je to vlastně výjimečné. Já zapomněla. Můžu se teď litovat a fňukat nad svojí zvrácenou existencí. Nebo si potřást rukou s osudem a koukat se, jak se pokřiveně usmívá, zatím co naplno využiju všeho, čím jsem. Vybrala jsem si tu druhou možnost. Projíždím Státy na černé Hondě a vyřizuju si to s lidskými kreaturami, které zákon nevidí. Pořád ale můžu doufat, že se věci uklidní a já najdu klid.

 

DOKONČENÁ!

...tudy do série...

 

Ber nebo nech být_series

 

 

Uf, probudit se s opicí a pořádným oknem doma, tak si dáte aspirin a česnečku a jdete zas spát. Jenže když se takhle proberete v Las Vegas, tak to samo o sobě může být dost blbý... Naštěstí se vždycky najde někdo nebo něco, co vám napoví, co se dělo předchozí noc - třeba prstýnek na ruce, špinavé kalhoty, oddací list...

Jak si s tím poradí slušňák Edward a buranka Bella? :o)

 

...POZASTAVENÁ...

...tudy do série...

 

 

oldies tvorba

 

Po chvilkovém dumání sem vkládám i odkaz na další moji Twilight FF tvorbu. Trochu starší, a navíc na příbuzném webu.

 

Starší povídky

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

miamam

9)  miamam (13.12.2011 07:49)

Ó děkuji přivítacímu výboru za krásné přivítání Nicméně tím, že jsem "nahlas" vkročila mezi vás, počítám s rozebíráním i svých údů! Takže si poslušte, jen bych ráda, kdyby hlava a ruce zůstaly blízko sebe, páč jinak na klávesnici nic asi nevymačkám... No možná by to šlo nosem.
p.s. na hrachu neklečet, s polívkou souhlasím

Twilly

8)  Twilly (12.12.2011 21:51)

jéééééé bude hrachovka

Bosorka

7)  Bosorka (12.12.2011 21:40)

Tak a jdeme do kouta na hrách!

Twilly

6)  Twilly (12.12.2011 21:35)

Ty jo, my jsme nevítaly???? Jak je to možný

Bosorka

5)  Bosorka (12.12.2011 21:20)

Ahooooj, jsem tě zapomněla pozdravit (jinak tu většinou supluju s Twilluší Vítací Výbor - kde jsi ségra? ).
A musím tě upozornit, že jsi sledována a dokonce i rozebíráná (neboj, nikoliv úd po údu - jen tvé dílo ;) )

miamam

4)  miamam (18.11.2011 08:09)

Maru: viď stačí googlit Robsten, jejich společný fotky mám stejně nejradší...

3)  Maru (16.11.2011 15:35)

Máš moc krasnou profilovku miamam ,kdes jí sehnala??:p :p ...

miamam

2)  miamam (15.11.2011 12:16)

Sakryš... tak snad už :)

Ajjinka

1)  Ajjinka (15.11.2011 01:03)

Máš moc velký perex, oprav si ho ;)

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek