Sekce

Galerie

/gallery/Edward-Cullen-twilight-series-4451650-500-375.jpg

Kapitolové:

Lekce slušného chování

Trust me, please!

You are not alone

I pro mise you

(Ne)živý

http://www.commentsguru.com/images/welcome/welcome_rabbit.gifto LoveCullenka

 


Ahojky, vítejte na mém shrnutí. Doufám, že se Vám mé povídky budou líbit a že se někdy vrátíte. Příjemné čtení!

Kontakt:

e - mail: LoveCullenka@seznam.cz

icq: 362467616

skype: LoveCullenka

můj blog: www.mjjstories.blog.cz

 

:

7. 9. - (Ne)živý - 2. kapitola

8. 9. - I promise you - 2. kapitola

15. 9. - Trust me, please - 2. kapitola

15. 9. - Lekce slušného chování - 2. kapitola

 

 

 

http://zeus.cooltext.com/images/150/15038d0e810d0999e5877e74aace7d4fd6189cfa.pngmyspace layouts, myspace codes, glitter graphics

 

(Ne)živý

(Ne)živý Po dlouhých třech měsících se Isabella Marie Swanová stěhuje s rodiči do městečka jménem Forks. Chce zde začít od začátku, zapomenout na minulost - na onu tragickou událost, která ji nenechá spát. Jenže záhy zjistí jak moc se spletla. Co když se začne se prolínat minulost s přítomností? Jaké nástrahy čekají Isabellu v tomto malém a zdánlivě nudném městečku?


 

1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7 * 8 *


 

 

Lekce slušného chování


 

Isabella Swanová je učitelka slušného chování a má dvě sestry. Alice a Rosalii.
Jednoho dne jí zavolá Carlisle Cullen a sjedná si s ní schůzku. Chtěl by, aby naučila slušnému chování jeho tři syny. Edwarda, Jaspera a Emmetta. Uspěje Isabella ve své  misy? A jak budou reagovat bratři na svou "vychovatelku?"

1 * 2 * 3 * 4 * 5 *

 

Trust me, please

Isabella Marie Swanová byla ihned po narození odcizena své matce. Po dobu jednoho roku vyrůstala v jedné cizí rodině. Trápí ji, že si napamatuje nic z doby, kdy žila u oné rodiny. Jediné na co si vzpomíná je hlas anděla, který ji zachránil. Ona a její sestra Elizabeth právě slaví osmnácté narozeniny a jejich rodiče tvdí, že se jim tak mění svět. Ale ani Isabella netuší jak moc jsou ta slova prorocká...

1 * 2 * 3 * 4 * 5 *


You are not alone


 

Isabella Swanová si vyjede jednoho dne s rodiči na nákup, ale rodinný výlet se zvrtne v noční můru. Do jejich auta někdo narazí. Bella má těžký úraz, ale dostane se z toho, ale její rodiče to nepřežili! Bella se z toho nemůže dostat. A ještě ke všemu musí do dětského domova. Zůstane tam a zažívá tam hrozné období s nočními můrami. Její život se změní jakmile jí adoptuje jedna rodina!

1 * 2 * 3 * 4 * 5 *

 

 

 

I promise you


 

 

Carlisle Cullen jednoho dne končí svou pracovní směnu a chystá se domů za svou milovanou rodinou. Když se chystá k odchodu, tak pro něj přiběhne sestřička, že na chodbě omdlela mladá dívka s miminkem v náručí. Carlisle dělá co může, ale dívčin stav je velmi vážný. Dívka upadla do hlubokého kómatu a doktoři neví, kdy se probere. Nemá u sebe žádné doklady, tak nikdo neví kdo je… Carlisleho učaruje malá holčička a tak si ji bere na naléhaní jeho kolegyně domů. Jak se zachová rodina? A kdo je ta neznámá dívka?


1 * 2 * 3 * 4 * 5 *


 

Welcomehttp://www.hadragon.com/images/gallery/welcome_sign.jpg

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

LoveCullenka

2)  LoveCullenka (26.08.2010 17:07)

Jsem ráda, že jsem ti udělala radost. Přidávat budu nejspíše od pondělí. A děkuji

Nikol18

1)  Nikol18 (25.08.2010 21:56)

Jéééé! Ty jsi i tady! Tak to už budu číst tvoje povídky!!!

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse