Sekce

Galerie

/gallery/Fantasy girl.jpg

Kapitolové: Nejkrásnější část dne, Rodinné prokleté, Všechno je jinak, Strom splněných přání, Kde slova nestačí, Poslední Cullenová (s Carlie)
Jednorázové: Bouřka, Boj, Déšť, Kauza ubrus, Novorozená, Protože ji miluju, Žijící legenda, Pohádky, Christmas carol
Poezie: Je ráno, První bitva, Chci

Aktuálně:

 

Pauza? :-)

 


 

Na pokračování:


Nejkrásnější část dne (dokončená)

Nessie už dospěla a začíná se sbližovat s Jacobem. Aneb jak to dopadá, když v rodině mohou spát jen dva její členové.

První noc, Druhá noc, Třetí noc, Čtvrtá noc, Pátá noc, Šestá noc, Sedmá noc, Naše noci

 

 

Rodinné prokletí (dokončená)

Abby a Trish jsou dcery Renée, které se narodily až poté, co se z Belly stala upírka. Když Renée jednoho dne tragicky zahyne, začnou se dozvídat pravdu o své třetí sestře a jejích tajemstvích. Mohou mít všechny sestry stejný osud? Dovolí Bella, aby ji její mladší sestry následovaly?

Prolog + 1. kapitola, 2. kapitola, 3. kapitola, 4. kapitola, 5. kapitola, 6. kapitola,
7. kapitola, 8. kapitola, 9. kapitola, 10. kapitola, 11. kapitola, 12. kapitola,
13. kapitola, 14. kapitola, 15. kapitola, 16. kapitola, 17. kapitola, 18. kapitola,
19. kapitola, 20. kapitola, 21. kapitola, 22. kapitola

 

Všechno je jinak (dokončená)

Bella si užívá svůj krásný život po boku Edwrda, pak se ale stane něco, co nečekala. Bella se probudí v den, kdy se přestěhovala do Forks. Je znovu člověk a stojí na začátku svého příběhu. Chce co nejdříve najít Edwarda a vrátit se tam, kde už byla.

Co když ale Carlisle Edwarda neproměnil?

1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21.+ Epilog

 

Strom splněných přání (dokončená)

Dvě osamělé duše, co bloudí tmou. Potkají se. Co naleznou?
Jasper žije s Cullenovými. Celou dobu má pocit, že mu něco chybí. Jednoho dne potká zvláštní dívku...

Variace na téma Alice a Jasper.

1., 2., 3., 4., 5., 6., 7.

 

Kde slova nestačí (pozastavená)

Devatenáctiletá Bella žije se svým otcem a bratrem v Seattlu. Jednoho dne se do sousedství přistěhuje nová rodina. Tím se dá hodně věcí do pohybu. Pomalu se začnou rozkrývat tajemství, která se nikdo neměl dozvědět. Co když nikdo není tím, za koho se vydával. Kdo je tajemný mladík, který chodí každý večer na návštěvy? Proč se zdá, že zná Bellu?

Co se stane, až budou všichni znát pravdu? Mohou být šťastní, nebo to povede jen k dalším lžím a katastrofám?

1., 2., 3.,

 


Poslední Cullenová - Společně s Carlie (dokončená)

Představte si, že setkání s Volturiovými dopadlo jinak. Alice se nestihla včas vrátit a začala bitva. Jacob s Nessie utekli. Kdo vyhrál a kdo prohrál?

Od událostí uplynulo už sedm let. Nessie je poslední Cullenová. Nebo je to jinak, než si myslí?

1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9.,10., 11., 12., 13. + epilog

 


Jednorázové povídky:

 

 

Bouřka

Krátká povídka o prvním setkání Jaspera a Alice. Přemýšlela jsem o tom, jak se asi Jasper cítil předtím, než vstoupil do toho bufetu a tohle z toho vzniklo.

 

Boj

Další jednorázovka o Jasperovi. Tentokrát je o jeho pocitech z vegetariánství. Jasper je už padesát let s Cullenovými. Jak je na tom se svým sebeovládáním? Děj se odehrává během polední pauzy v jídelně.

 

Kauza ubrus

Krátká jednorázovka o tom, co se může stát na rodinné poradě. Co udělá Emmett Esmé, a jak do toho zapadá Bella?

 

Déšť

Jednorázová povídka o tom, co se stane, když udělá upír chybu. Jak se s tím vyrovná Rosalie, která se pyšnila čistým štítem, dokáže s tím žít?

 

Novorozená

Hlavní postavou této jednorázovky je sedmnáctiletá dívka, kterou pokouše cizí upír. Náhodou se dostane do nemocnice, kde se jí ujme Carlisle. Ona je ale jiná než ostatní Cullenovi. Naruší jejich klidný život. Přijme jejich pravidla, nebo se z ní stane normální novorozená?

 

Protože ji miluju

Další jednorázovka o Jasperovi. Odehrává se během doby, kdy Edward opustil Bellu. Cullenovi jsou na Aljašce a Alice něco viděla. Odletěla zpátky do Forks.

Jak prožívá Jasper odloučení? Jak snáší rodina jeho změny nálad?

 

Žijící legenda

Sam žije celý život pod vlivem starých legend, kterým ale nevěří. Jednoho dne se na vlastní kůži přesvědčí, že legendy kolem něj byly jen pravda.

 

Christmas carol

Variace na téma Vánoční koledy.

Edward žije se svou rodinou. Zatím nezná Bellu. Jednoho vánočního večera se u něj zjeví Duch Vánoc. Co mu ukáže?

 

 

Jacobovy pohádky na dobrou noc:

O Princezně v červených šatičkách

Jak to dopadne, když Jacob povídá malé Nessie pohádku a celá rodina mu do toho přidává své nápady. Aneb Červená Karkulka trochu jinak.

 

Perníková chaloupka

Další pohádka pro Nessie na dobrou noc. Jake opět vypráví s rodinkou v zádech.

 

O Princezně a sedmi upírech

Pohádka o Sněhurce trochu jinak.

 

O třech upírech (Společně s Yasmini)

Variace na pohádku o Třech prasátkách.

 

Kopretinová Princezna

Variace na Šípkovou Růženku.

 

O Budulínkovi (Společně s Carlie)

Netřeba nic dodávat :-)


Poezie

Je ráno

Ranní probouzení z pohledu dospělé Nessie.

 

První bitva

Náhodou jsem zaslechla jednu známou dětskou říkanku a má hlava si s tím poradila po svém. Výsledek je tato parodie.

První souboj vlků a upírů. Kdo za to může a kdo to vyhraje?

 

Chci...

Rosalie se často jeví jako bezcitná, ale všichni známe její (asi) největší přání.

Tato báseň by mohla být vyjádřením její touhy.

 

Spoluautorské povídky:

Prokletí měsíce: Kapitola V, Kapitola XIV

 


 

Tajemství a lži, Spi sladce, Tajemná země kouzelníků - povídky na Bez hranic


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still