Sekce

Galerie

/gallery/thumbs/chris_batman.jpg

Povídky na pokračování: Chodili spolu z čisté lásky / Žena, růže, píseň, kost

Povídky jednorázové: Prožít to jako člověk... / Carlisleův vedlejšák

 

 

 

Povídky na pokračování:

Žena, růže, píseň, kost (Rozepsaná)

Představte si, že je vám sedmnáct let a jste poprvé zamilované. Vaše city stojí na faktu, že muž vašich snů je prostě sexy a na vaší lásce nic nemění ani to, že je to tak trochu arogantní a rozmazlený blbeček. Vy jste prostě tak krásně naivňoučké a stále věříte na pravou lásku na první pohled. Pokud si tohle období pamatujete nebo ho zrovna prožíváte, troufám si předpokládat, že si Bellu, s níž mlátí těžká puberta a nadměrný příval hormonů, oblíbíte. :)

Prolog + Kapitola 1 - 2 - 3

 

Chodili spolu z čisté lásky (Dokončená)

Bella&Edward

Jejich láska je hluboká a pravá. Ale jak jí dát nejevo, když je mezi nimi propast rozdílů a nástrah. Najdou k sobě Bella s Edwardem cestu?

 

 

 

Prolog - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6



 

 

Povídky jednorázové:

Carlisleův vedlejšák - zde

CarlisleCarlisle dostane na stáži v San Diegu zajímavou pracovní nabídku. Co to asi bude?? :)))))))))))))))

Carlisle tak jak ho neznáme ;))

Trošku ventilace mého bláznivého já!! :))))


Prožít to jako člověk... - zde

Carlisle a EsmeCarlisle a Esmé nejsou žádní starci na chmelu. A i oni mají svůj milostný život. A ten musel nějak začít. Což ovšem pro Esme po prožitých událostech nemohlo být rozhodně lehké.

Tahle povídka je inspirovaná úžasným počinem od AmbryNa západ od ráje !!! :))) Děkuju moc za inšpiraci! :))

Rozhodně 15+ , ale nikoliv 18+! :)



Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek