Sekce

Galerie

/gallery/lonely-girl-04.jpg

Clein domeček - chovat se slušně, nekouřit, nehulákat a klepat

Seznam povídek najdete uvnitř

Poslední aktualizace: 2. 10. 2012

Aktuality

Rozpracované:

- vícedílná povídka Volně dýchat

- spoluatorská s Bosorkou

- postupně se také vracím k Leknínu

 

Můj koutek

Stále ještě jsem v Teamu ARO a ani jisté nepěkné fotografie z poslední doby mě neodradily.

 

Aro Volturi

Aro Volturi

 

Aro Volturi

Aro Volturi

MOJE POVÍDKY


Vícedílné

Leknín z císařského paláce - nedokončená (8/11-12?)

leknín

Duše je na rozdíl od těla nesmrtelná. Jenže co když je tělo poškozeno tak, že duše v něm uvízne? Tělo se stává spolu s duší nesmrtelným...

A co když tato duše potká jinou, kterou dříve znala a milovala, ale v jiném těle?

 

Je krásně hříšný... - DOKONČENÁ (Prolog + 7 + Epilog)

útok upíra

Povídka začíná Novým Měsícem. Jedna malá drobnost se ale změní a jako lavina se změní celý příběh. Mějte prosím otevřenou mysl, až začnete číst tuto povídku.

V mém podání se Bella dostane do Volterry. Bella pomalu, ale jistě přestává čekat na Edwarda, a stejně tak byste měly udělat vy, milé čtenářky (minimálně u této povídky :) )

Jedno malé, přídavné drabble pro uvolnění atmosféry - Ples ve Volteře

 

Volně dýchat - nedokončená (počítám tak 4 kapitoly a epilog)

free breath

Jak rozeznáte sen od reality? Co když si ani po probuzení už nejste jisti tím, co je skutečné a co byl pouhý sen? Jak se s něčím takovým dokáže vypořádat Bella? Dokáže si uvědomit, co je jenom sen a co realita? Dokáže se ještě volně nadechnout nebo sklouzne pod hladinu snů?

 

"Jednodílné"

Ugly trilogy - neplánovaná trilogie o dívce, prožívající lásku, vášeň a nenávist

sad girl

Ugly love - Ne vždy je láska krásný a povznášející cit

Ugly passion - Občas není snadné poznat, jaké city chováme k druhé osobě

Ugly hate - Nenávist je silný cit. Existují ale i důležitější věci než naše osobní pomsta

 

SPOR jde do boje! - SPOR (Spolek Pro Ochranu Reků) brání své dva nové klienty Maniho a Winie z povídky Kdopak by se vlka bál... od dvou úžasných (ale občas zákeřných) autorek Twilly (Krvavá Twilluše) a Bosorky (Bosorka Pometlová)

soudcovské kladívko

SPOR jde do boje! - Napsáno po přečtení 31. dílu povídky Kdopak by se vlka bál... poté, co bylo hlavním hrdinům vyhrožováno strašlivými věcmi!

SPOR jde do boje! 2 - Napsáno po přečtení 32. dílu povídky Kdopak by se vlka bál... poté, co bylo hlavním hrdinům ublíženo!

SPOR jde do boje! 3 - Napsáno po přečtení 33. a 34. dílu povídky Kdopak by se vlka bál... poté, co bylo hlavním hrdinům ublíženo! (a nejenom jim)

 

Zavazadla - dvoudílná povídka o tom, že život není vždy fér a ne každý si s tím dokáže poradit se vztyčenou hlavou.

zavazadlo

Zavazadlo - Každý si sebou životem neseme nějaké to zavazadlo, kterého bychom se rádi zbavili, nebo se alespoň o jeho tíhu podělili s někým jiným...

Máte nějaké zavazadlo? - Pokračování povídky Zavazadlo anebo jak by to mohlo být, kdyby tam byl upír...

 

Drabble

Upír na verandě (Emily a malý Samík)

Rande s hvězdou (někdy je rozhodování velmi těžké)

Neslušný návrh (Aro a Caius, inspirováno stejnojmenným filmem)

Výlet do Volterry (Jak by mohl skončit vytoužený výlet do Volterry)

Výlet autem (volně navazuje na Výlet do Volterry)

Výlet do hlavní síně (velmi volně navazuje na Výlet do Volterry a Výlet autem)

Odpusť mi, prosím (Bella a Charlie, depresivní)

Žádost o ... (Bella si vychutnává svoji chvíli)

Láska přes inzerát (Bella se zamilovala)

Ples ve Volteře (maškarní ve Volteře se nemusí vždy vyvíjet ideálně)

 

Spoluautorské

Přání pro Bosorku s Twilly (Bosorce se splní tři nebo možná čtyři přání od džina)

džin

 

Připravované vícedílné

Je hříšně krásná... - pokračování vícedílné Je krásně hříšný... tentokrát budeme sledovat Ara, ne Bellu :-) opět plánuji 7 kapitol + prolog a epilog. Vrátí se Bella do Volterry? A co Aro? Jak se mu žije s novými a především nečekanými pocity? Může se upír zbláznit?? Na některé otázky odpovím, na jiné nejspíš ne :-D

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11   »

Bosorka

117)  Bosorka (30.06.2012 12:23)

Cleouši - tady máš něco od Alberta B)

Tohle fakt není fér.
Vylezl jsem zpátky do mého oblíbeného místa. Byl to výklenek u okna. Měl jsem z něj hezký výhled ven. I o něj mě ta mrcha chce připravit! Jako by nestačilo, že se musím ve svém vlastním pokoji schovávat. Už ani pavučinku si tady radší neusoukám, abych ji nedráždil. A ona… Váži si toho? Chce najít kompromis? Ne! Hned začne ječet a prchá si pro Ara. A tohle si,prosím, říká vrcholový predátor…
Podíval jsem se na svůj odraz ve skle a zkusmo otevřel kusadla. Krásně čistá a blýskavá. Jsem totiž čistotný. Pootočil jsem hlavu. Ano, jsem roztomilost sama. Všechny baby po mně vždycky jely.
Vystrčil jsem hlavu z úkrytu a zadíval se na otvor ve tvaru ženské postavy, který ted zdobil dveře. Byly prosím z šestnáctého století a ten řezbář na nich nechal ruce! A to doslova, když jeho pomocníku uklouzlo dláto. Barbarka! Kdyby to bylo možné, ze všech osmi oček by mi tekly slzy jako hrachy. Opřel jsem si špičky prvního páru nohou mezi třetí a čtvrté oko v první řadě. Asi jsem z ní dostal migrénu.
Pomalu jsem si třel nohy o sebe. Ještě teď mi v nich hučelo, jak ta málokončetinatá nádhera zaječela, když mě uviděla na posteli. Jako bych ji snad chtěl znásilnit nebo co. Fuj, právě ji. To bych si to radši rozdal s tou strašilkou, co sídli u Irmy v recepci. Ona se ta ženská teda nejmenuje Irma, ale kdo by si ta jména pamatoval. Stejně nikdy nevydrží déle než dva roky. Někdy i míň. Ono se to sice nezdá, ale kancelářská práce v upírském hradě se, co se týče bezpečnosti práce, rovná manipulaci s jaderným materiálem nebo virem Ebola. Ona stačí chvilka nepozornosti a už se říznete o papír nebo píchnete o sponku… A co následuje, si asi dovede každý představit.
Já si chtěl jenom tu knížku dočíst! Já ji měl první, ona mi ji sebrala. Volterrská knihovna byla to, co mě tu drží i po těch třista letech. Je tak rozsáhlá. Sice můžu číst všema osmi – kam se hrabe Aro-, ale já si knížky vychutnávám a čtu je jen dvěma. Jedno očko, na jednu stránku. Déle mi tak vydrží.
Povzdechl jsem si. Již třista let si šramotím po zdejších chodbách, ale tohle jsem nezažil. Tenkrát to byla jen shoda náhod, když si Aro odplivl tím směrem, když jsem právě umíral smrtelně pobodán sršáněm Emilem. Maminka mě varovala, ať si na ně dám bacha, že ti se s níčím nepářou. Měla recht.
Věděl jsem, co bude nyní následovat. Ta potvora sem přitáhne Ara za flígr a ten mě zase rozdupne. Víte, jak je nepříjemné pořád srustat? Hlavně, když naposledy jedna z nohou uvízla v Arově odrážce a já ho musel nahánět po hradě dva dny, než si konečně tu botu sundal. Čuně jedno, co hygiena?! Aro z toho začal skoro trpět stihomanem a pořád se otáčel. Na strop se ale nepodíval, muheheheheheh.
Aro, Aro… co z tebe jenom ta ženská udělala?
Začal jsem mít hlad, tak doufám, že si pospíší. Mňam, masařky jsou tady bezkonkurenční , je jich plné sklepení . A jak jsou vypasené. Aby taky ne… Mlsně jsem si olízl gnathokoxy.
A pak si vyrazím do trůního sálu. Má tam svou sít Arachné. Je to kus. Ty její výstavní makadla…

belle

116)  belle (30.06.2012 11:58)

přimhouřím obě oči, ale pro tentokrát
Cleuš, neboj, tobě neublížím kdo by pak psal další kapčy a
mimochodem, belle nemá s naší Bellčou nic společného, je to na počest jiné upírky, belle morte, ale bylo to moc dlouhé, tak jsem to zkrátila, kdo má čtenářský deník v pořádku a kompletní, ví o čem mluvím já prostě nejsem příznivec kladných hrdinů, záporáci, to je moje

Bosorka

115)  Bosorka (30.06.2012 08:41)

Belle přihmouří jedno oko a "a" ve tom jméně bude hned vypadat jako "e" :D

Clea

114)  Clea (30.06.2012 08:38)

jo, když si počkáte, tak se určitě dočkáte
ale 36+ bych ani nemohla napsat bude ti hold muset stačit to 18+
když o tom tak ale uvažuju, tak tys už několikrát psala, že ti na něj nikdo nemá šmatlat (a přitom tenhle je můj ), takže by pro mě mělo bejt bezpečnější ti zpřístupnit jenom tu 15+ verzi, i tam sice bude šmatlání, ale rozhodně ne tolik... abys mi pak třeba nechtěla ublížit

Bosorka

113)  Bosorka (30.06.2012 06:44)

Belle - ale to bys to nesměla číst!

belle

112)  belle (29.06.2012 22:39)

kdo si počká, ten se dočká, že ?? :'-( :'-( :'-(
hlavně aby ta kapitolka 18+ byla hodně 18+, tak aspoň 36+
já se na ni tááák těším

Clea

111)  Clea (29.06.2012 19:22)

belluš, asi tě zklamu... budu mít pracovní víkend, takže to nejspíš nezvládnu :p

belle

110)  belle (29.06.2012 18:37)

Cleuško, budeme o víkendu hříšnit??

Bosorka

109)  Bosorka (23.06.2012 18:12)

Jupí, už na korektůře

Clea

108)  Clea (21.06.2012 15:18)

já myslim, že o víkendu by to mohlo být

belle

107)  belle (21.06.2012 14:58)

dneska je čtvrtek
můžeme se na víkend těšit na další kapču???

belle

106)  belle (19.06.2012 16:21)

a pak že ten horor nebude

Clea

105)  Clea (19.06.2012 16:15)

Edwardovo srdce jí dá tak to už by byl horor, ne že ne
...Aro se sehnul a z hrudi mu vytrhl kamenné srdce. Chvíli si jej se zaujetím prohlížel a pak, stále ještě s obláčkem prachu, ho podal Belle...

Bosorka

104)  Bosorka (19.06.2012 15:14)

A až ji daruje srdce to bude teprve něco, že Belle ;)

belle

103)  belle (19.06.2012 14:43)

Cleuško, ale krásná romantická slaďárna
i to trhání hlavy bylo vlastně pro nás zvrhlíky nádherné romantické gesto

Clea

102)  Clea (19.06.2012 12:55)

to já původně taky
nojo, asi sem ty upíry udělala moc mírumilovný, příště se budu muset snažit víc

Lipi4

101)  Lipi4 (19.06.2012 12:49)

A já se těšila na romantickej horor

Clea

100)  Clea (19.06.2012 12:41)

hmm, to si nejsem vůbec jistá
no, asi klidně můžeš, původní záměr byl jakejsi romantickej příběh v temným prostředí, ale podle komentů to vypadá jako obyčejná romantická slaďárna (že, belle? ) a to by neměl být problém ve tvym stavu

Lipi4

99)  Lipi4 (19.06.2012 11:55)

Takže v pátek budu mít co číst?? .... Že bych si do té doby od tebe přečetla Ara??

Clea

98)  Clea (19.06.2012 10:40)

ehm... brzy?? nějak po státnicích bude, neboj (=po čtvrtku)

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek