Sekce

Galerie

/gallery/10341806-fire-font-letter-a-on-a-dark-background.jpg

Milujem ich...

 

 

Moja muzika, moj flash na každý deň

Jo! a moje prepínatko k Bye

 

Aktuálne


Kde ma nájdeš? »»» na webe   »klikni sem na moje zhrnutie poviedok na webe Bez Hranic - Astrid

Klikni sem a zobrazíš poviedku Fénix O1 publikovanú na webe Bez Hranic

 

 

 

 

 

 

 

Kapitolové

Bež! - adrenalínová romanca »

Ona ako živý terč. A jeden predátor, ktorý ju nemá šancu nechytiť. Poviedka obsahuje všetky adrenalínové dobrodružstvá, ktoré by som si priala zažiť aj ja sama. A pritvrdíme, bude trocha viac erotiky, než je zdrávo.

playlist

Poviedka Bež! bola od začiatku čiste sekvenčnou rozvinutou jednorázovkou,takže každá kapitola môže byť posledná =)) ide len o sex.


Snívam o Afrike »

Naša hrdinka je rozporuplná osobnosť, a k tomu ešte aj tvorivá fotografka. Rozhodnutá naplniť svoj sen, s pomocou ochotného sponzora, sa vydá v ústrety nebezpečnému dobrodružstvu do africkej Tanzánie. Ten, koho Bella stretne je miestny doktor, ktorý si nepotrpí na spoločnosť a už vôbec nie na jej pozornosť. pozastavené


Hranica pod vysočinou »

Kedysi dávno, keď svetu vládol neporaziteľný Rím, sa v horách východných provincií odohrávali nemilosrdné boje medzi najsilnejšou rasou na svete a nesmrteľnými horalmi. Krvilační upíri si uzurpovali teritória celej Karpatie, ktoré patrili divokým kmeňom Gruve. Na východe stála hranica, ale tam už krvilačné beštie tiahnuť nemohli. Tam vládli už iní vladcovia - krutá rasa lykanov.

Náš príbeh nás zavedie ďaleko do minulosti, kde sa zrodila nesmrteľná láska kráľovského bojovníka a horalskej dievčiny Isabel.

galeria playlist poster


Pôjdem tam, kde nájdem vieru... »

dokončená

Tento hriešny príbeh o zakázanej láske nás strhne do víru vášne, nebezpečia a bolesti. Príbeh je o Edwardovej ceste večnosťou, ktorý hľadá zmysel života. Rozhodne sa stať kňazom proti vôli svojej rodiny. V jeho novom živote sa možno aj jeden zmysel objaví, ale čo urobí on, ako sa postaví láske zoči voči? Tak to si už prečítajte sami v tejto poviedke plnej lásky a protikladov.

galeria playlist

Krátke poviedky očami Edwarda Cullena

Cyklus troch poviedok

Tunel

Séria troch poviedok, ktoré nás prevedú Edwardovým smútkom na pokraji šialenosti, kde bolesť má takú moc, že samotný upír je krehší ako ľudská duša.
Jeho cesta k nirváne je zmapovaná v poviedkach, ktoré sa nakoniec stretávaju v tom jednom - jedinom najdôležitejšom bode a tým je večná láska.

Keď muž miluje ženu...


Echo

Echo-2

Vždy sa k nám vracia ozvena od toho druhého, ktorému chceme byť blízko. Temnejší príbeh s nádychom trileru.

Tri moje naj Twilight z pohľadu Edwarda

Dotyk

Poviedka je o Edwardovi, ktorý po dvoch dňoch prebiehajúcej premeny jeho lásky príde k svojej novorodenej dcére. Ich prvý kontakt po strašlivých chvíľach čo Edward zažil, bude zvláštným dotykom ich zmyslov a duší.

Deň, kedy umrelo slnko

Dej poviedky nás vtiahne do horizontu tých pár hodín, keď si Edward myslí, že je Bella mŕtva.

Sila lásky

Vždy som chcela vedieť, čo vyčítal Edward z Alicinej mysle cestou domov z Volterry. Čo mu vlastne ukázala a ako to on v tú chvíľu prežíval, keď sa dozvedel, ako Bella trpela. Ako trpel jej otec, keď sledoval úpadok svojej dcéry - jej nočné mory a dobrovoľnú samotu. Toto všetko Alice videla a Edward sa to od nej aj všetko dozvie v tomto malom kaleidoskope New Moon.



 

Čierne hviezdy

Táto súťažná poviedka rozpovie príbeh o nezvyčajnom stretnutí Edwarda a Belly v okupovanom Francúzku počas II. svetovej vojny. Edward ako ošetrovateľ, je okúzlený novopríchodzou pacientkou, ktorú dostáva na starosť.


Drabble

Sekvencia - vnem a strach

Ja a sakra môj dar

Pripravujem

 

-

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 ... 80   »

Bosorka

1550)  Bosorka (03.01.2013 16:13)

Astrid já vím, že to není lehké...a sama mám máslo na hlavě.
Tak jen, abys věděla, že stále bdíme a doufáme ;)

Astrid

1549)  Astrid (03.01.2013 15:48)

Holky, ja som nechcela rozpúrtať, alebo rozpútavať na túto tému diskúsiu a už vôbec nie, aby mi niekto teraz hovoril, že mám písať lebo to alebo ono. nedajbože debatu na téma "nepíšem pre komenty".
Mne samej je lúto, kde som svoje poviedky nechala. Viete, že som milovala tie príbehy a kebyže ich viem teraz hned pretlačiť z mojej hlavy do administrácie, tak to urobím, lebo všetky sú v tej mojej kečke aj dokončené.
Ja zastávam názor, že komentár je dar, pre mna ano. A aj motivácia.
Napíše mi moj fanúšik, srdce mi pre neho bije, Hani, matýsku, Bos a napíšu mi autorky, ku ktorým vzhliadam ambra, Bye - nebesá ste moje hviezdy... no a potom mi nenapíše už nik... pričom ten žiaden čitatel tú moju tvorbu aj možno sleduje.
Holky je to mizéria so mnou ja viem...
Omlúvam sa hlavne Vám trom, vy moje víly.

Bosorka

1548)  Bosorka (03.01.2013 15:35)

A co lvíčkovém milení? Ani ti nedojdou milosti před obrazotvorností tvojí?

Astrid

1547)  Astrid (03.01.2013 15:19)

Náhodou som tu a aké prekvapenie, Leelee. Prekvapujúci koment. Na Tvoj koment som vždy po publikácii hladne čakala a neprichádzal a teraz mi píšeš toto. Vtedy si mi mala písať.

leelee

1546)  leelee (03.01.2013 01:59)

A ve věži zůstali dodnes... nebo je Plamený princ zachránil?
A Lev jak dopadnul ten? Sliiboval jsi mu nějaké potíže s Jane

Astrid

1545)  Astrid (19.12.2012 20:12)

hanko tajemné? som tu nechala brázdu minule :D

Astrid

1544)  Astrid (18.12.2012 11:59)

El: MAIL !!!
sakra, ja som tu dlho nebola, všade prach...

1543)  Elanoreth (16.12.2012 18:40)

mail

Astrid

1542)  Astrid (03.11.2012 01:52)

Háj Girls
dík za návštevu

1541)  L (02.11.2012 23:26)

Šťastná to žena, pít v Čechách je teď dost nebezpečné. Je to tak týden, co jsem načla novou láhev hanácké vodky - mám ji ráda s džusem. Ránu vstávám a jedna z mých prvních vět byla (na děti) : "Sluníčka moje, maminka vidí!"

Bye

1540)  Bye (02.11.2012 23:06)

Astrid, boha jeho, tohle mi nedělej! Já vím, že ses picla se ségrou a že to bylo veliký, ale až tak?! :D :D :D

Bye

1539)  Bye (02.11.2012 23:04)

Ahoj :) Jdu na návštěvu
Ano! Zítra je Avatar! Teda... myslíme to samý, ne?
Co se to tu chystá?

Astrid

1538)  Astrid (02.11.2012 23:01)

moc sa teším na avatar L dobrou noc
o promile mi nemluv, ja som pila pred týžnom naposled v živote, skoro som chodila o paličke a mám tri herpesy na hube a ťažkú depresy, tak radšej zase nepijem, moje poopičné stavy sú apokalyptické nj

1537)  L (02.11.2012 22:33)

Mail přečten. Zítra bude avatar - jestli mladší nebo starší dítě pomůže, asi budu muset sama utřít nádobí a vynýst odoadky - tomu se říká výměnný obchod. Hezkou dobrou noc.

1536)  L (02.11.2012 22:24)

Taky tě myluju a vůbec, dnešek byl den jako už dlouho žádnej. Dorazím to růžový, zalezu si pod peřinu s Jurským parkem a budu všem okolo tvrdit, že ty matematicko - filosofický pasáže zvládám v originále i s 1,5 promile. Dobrou noc.

Astrid

1535)  Astrid (02.11.2012 22:18)

jop mail!!

Astrid

1534)  Astrid (02.11.2012 22:13)

L, ja ťa mylujem to bolo šuper spravodajstvo, díky si ma potešila, inak pevne s tebof vo všetkom súhlasím
Ja tu čtu hovadinu s názvom Hrana rozkoše a preklínam slovenského prekladateľa. ktorý používa na opis kopulácie slová ako obskakovať, plieskať, skákať atď...
salut bejbe

1533)  L (02.11.2012 21:40)

I s dodatkem, až mám ušoupaný nehty a plno překlepů po mě. Stále Tvá věrná a zatím střízlivá.......

1532)  L (02.11.2012 21:16)

záruční lhůta v souladu s požadavky Československé obchodní inspekce
Zkus to přečíst, dokud jsem střízlivá......

1531)   (02.11.2012 18:51)

já to tušila ,holka zlatá ani nevíš,jak se těším - a zároveň děsím,co tam servíruješ
ale stejně jsem už s Alexandrem i Christianem v pekle,tak co už - teď mi bude jen větší HORKO

«   1 2 3 4 5 6 7 ... 80   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek