Sekce

Galerie

/gallery/Ikča2.jpg

Kapitolové povídky: No Hope; My Way;...

... a plno dalších povídek najdete níže ;)

Shrnutí na BezHranic

Isabella Swanová si vždycky přála jít ve šlépějích svého otce. Také se jí to podařilo, i když ne přesně tak, jak si sama představovala. Ale teď přišla chvíle, kdy konečně může začít dělat to, co ji baví a po čem touží.

Co s tím má společného Edward Cullen? A jak všechno bude dál? To se dozvíte časem v nové 'nárazové' povídce Nestřílej! :))

KAPITOLY: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 -


Edward Cullen. Vysokoškolák, který sám neví, co vlastně chce. Jeho dosavadní život tvoří divoké večírky, sex a pocit svobody. Jenže, jak by řekl Edward, osud je svině... Setkává se s Isabellou Redayovou, která není jako ostatní holky. Nepadám mu k nohám a nesvléká se za pochodu, když ho vidí přicházet. Možná proto mu Bella nedá spát. Jenže Edward postupně zjišťuje, že Bellin manžel Peter není tak úplně v pořádku a že jejich manželství není zrovna ideální.

KAPITOLY: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22

23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 -31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42

Video je možné zhlédnout i v HD kvalitě ;)

Přináším vám tři bonusy k povídce My Way. Zajímá vás, co se dělo dál? V těchto třech jednorázových povídkách se vám to pokusím alespoň nastínit.

Nečekejte žádné napětí nebo převratné scény, které vám zatají dech :)

Velké poděkování patří nakopávačkám ambře a Marcelle ♥ A Nossce za vymyslení názvu! :)

Části: 1 - 2 - 3



Edward chodil století po světě sám, za tu dobu ztratil veškerou naději pro to být úplně šťastný, ale náhody se dějí i po tak dlouhém osamoceném bloudění. Po sedmi letech Cullenovi zvedají kotvy z Forks a stěhují se do malého městečka v Britské Columbii – Hope. Překvapením pro Edwarda je hnědooká kráska s prořízlou pusou, kterou málokdy zavře. Bella je svá a s ničím se nepáře. S Edwardem je to však jiná. Svým osobitým kouzlem zapůsobí i na ni. Dostane jejich láska šanci? To nevíme, ale vždycky je přeci… nějaká naděje :)

KAPITOLY: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22

23 - 24 - 25 - 26 - 27 - Epilog



Také vám přijde, že je Jessica nedoceněná postava? Já si to taky myslela a proto je tu povídka, kde i tahle průbojná holka najde svoje štěstí. Nebo lépe řečeho, štěstí si najde ji.

Mladý upír jménem Luck Cooper. Jak se bude jejich příběh odvíjet?

PS: Zpočátku jednorázová povídka, ale díky nátlaku a vytrvalosti Karolky, jsem se rozhodla pro pokračování =D

KAPITOLY: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9


Povídka o Belle a Edwardovi, kteří prožívají nejšťastnější období svého života. Jsou spolu a milují se.

Kdo čeká emocionální výpary či dokonce boj, má smůlu.

KAPITOLY: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10


Povídka psaná dohromady s Ree!

Jak již název vypovídá, jedná se o povídku plnou vztahů, zvratů a emocí. Najdete zde celou naši partičku Cullenových, samozřejmě Bellu, ale i plno dalších, kteří nám děj pořádně zamotají!

Každá věta napsaná Ree je myšlena naprosto vážně!!! :D

KAPITOLY: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10


 

Povídka psaná dohromady s Ree!

Mike Newton - v knize popisovaný jako nedoceněný lamač dívčích srdcí. Jeho osud odmítaného hocha nikdy nebyl lehký. Žije na malém městě, kde každý každého zná. Dostane někdy svou šanci?

KAPITOLY: Prolog - 1 - 2 - 3 - 4 - 5


Sedm... Už je to sedm dlouhých měsíců, co Edward Bellu opustil. Bohužel, ale Bella je na tom psychicky čim dál hůř, již několikrát přemýšlela o sebevraždě, ale zatím si vždy kvůli svým blízkým, kteří se jí snaží pomoci, nic neudělala. 

Ovšem i oni ví, že jí pomůže jedině on... On, který stále nepřichází.

>K přečtení<


Když zoufalý upír nemá šanci snít, stává se ještě zoufalejším. Příběh Edwarda Cullena. Ničím zvláštní. Jsme v době po Novém měsíci, kdy opustil Bellu. Vážně si nepřestal myslet, že udělal dobré rozhodnutí?

>K přečtení<



S Bellou cloumají poblázněné hormony, ale znáte Edwarda a jeho bezpečnostní pravidla... Strhne se hádka, na kterou se Bella snaží zapomenout.. No, uvidíte sami jak... Jen prozradím, že Mike Newton nebude stát bokem :)

>K přečtení<



Určitě to všichni znáte. Písničky z reklamních znělek v televizi, kterých se vaše hlava prostě nemůže zbavit. Upíři jsou na tom podobně. Ne-li hůř.

>K přečtení<



 

Co kdyby Twilight sága nebyla taková, jako ji známe? Co kdyby Bella nebyla ta svatá holčička a zasáhla ji moderní vlna zeleného oparu? =D

>K přečtení<



Vlčí život není snadný, o tom už Jacob něco ví. Jak se vyrovná s Rosalií, která mu rozhodně nic neodpustí? Obzvlášt, když se to týká Renesmee!

>K přečtení<


Ne všichni slaví valentýna.

Bella mezi jeho zastánce taky nepatří, i když má vedle sebe svého upířího přítele.

Ale proč? A dokáže její postoj něco změnit? :)

>K přečtení<

 

Cheyenee  Petersonová nikdy nebyla zvláštní, nijak nevyčuhovala z davu a nepřitahovala příliš pozornosti. Proto se pro ni nastávající situace stává obrovskou zkouškou. Dokáže se vyrovnat s tím, že není až tak obyčejná, jak si dosud myslela?

Jak vůbec přijme novinku, že se může měnit ve vyjící kouli chlupů?

>Kapitoly k přečtení<



Mia to nikdy neměla lehké. Život ji vychoval po svém a podle toho se teď také chová. S ničím si nedělá servítky a rozhodně ji netíží to, co si o ní ostatní myslí. Je prostě sama sebou.

Její druhou, první opravdovou rodinou je parta dospívajících kluků, kteří ji berou jako malou sestřičku.

I mezi ně se však může vloudit někdo, kdo Mie dokáže pořádně zvednout madle.

>Kapitoly k přečtení<

KAPITOLY:

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 ... 21   »

Ajjinka

368)  Ajjinka (11.07.2012 13:29)

Marcelle, děkuju! Už dopisuju Bylo by to už včera, ale všechen čas jsem dala do Tořina banneru

Marcelle

367)  Marcelle (11.07.2012 13:18)

Ajji, píšeš? Sice jsem tě moc nenakopla, ale i tak si myslím, že už by ti to mohlo jít. P.S.: Frisco došlo :D

Marcelle

366)  Marcelle (10.07.2012 13:27)

No vidíš, stačí se domluvit, odpoledne jsem doma furt :D

Ajjinka

365)  Ajjinka (10.07.2012 12:55)

To je... lákavé

Marcelle

364)  Marcelle (10.07.2012 12:29)

Neboj, znáš mě, dáme Frisco, pokecáme a třeba tě to nakopne samo

Ajjinka

363)  Ajjinka (10.07.2012 12:18)

No jó, když jde o kopání, je rovnou několik dobrovolníků!

Marcelle

362)  Marcelle (10.07.2012 12:13)

Tak přijď, posloužím

Ajjinka

361)  Ajjinka (10.07.2012 12:12)

matysekmj Děkuju!

Marcelle, spíš zkopat

Marcelle

360)  Marcelle (10.07.2012 11:11)

Ajjinko, píšeš????? Je třeba tě nakopnout?

matysekmj

359)  matysekmj (06.07.2012 06:13)

Právě jsem se asi probudila ze zimního spánku
To video je skvělé.....

Ree

358)  Ree (01.07.2012 00:15)

No, je to o něco málo mylnější než to předchozí, ale budiž!

Ajjinka

357)  Ajjinka (30.06.2012 22:00)


Děkuju!
ambři, mně se přece říká blesk, tak proto je až teď
Ree, zlatíčko, je to lepší?
Hani, jsem ráda, že jsem ti zpříjemnila ráno
Marcelle, já se budu červenat! Čestný!
Bájí, doufám, že to za to utrpení alespoň trochu stálo

Bye

356)  Bye (30.06.2012 20:30)

Ajjo, víš, co to bylo za utrpení celej den (upocená!) sledovat, jak přibejvaj komentáře k videu, který jsem na mobilu nemohla přehrát???
Uf... konečně...

Marcelle

355)  Marcelle (30.06.2012 20:20)

Ajji, je to úžasný. Naprosto peckový

Ree

354)  Ree (30.06.2012 01:30)

"Těžko říct, zda je v této povídce brána alespoň jedna věta vážně =D" - Tuhle větu si vyprošuju! Nejméně první dva odstavce první kapitoly byly brány smrtelně vážně. Teprve pak se to zvrhlo

ambra

353)  ambra (30.06.2012 00:00)

Ajjoušku, já tě miluju!!!!!!!!!!!!!!!!! A lituju, že to nebylo dřív!!! DOKONALÝ!!! Záda, voe, záda!!!:D :D :D

Ajjinka

352)  Ajjinka (29.06.2012 23:52)

Pro fanoušky Edwarda 15+ tu visí malé HD překvapení

Ajjinka

351)  Ajjinka (26.06.2012 22:06)

Já děkuju A salátu je škoda!

Marcelle

350)  Marcelle (26.06.2012 20:43)

Děkuju za hezké odpoledne a piš! :D P.S.: Salát se mi moc povedl, ale bohužel nezbyl.

piky

349)  piky (25.06.2012 13:21)

«   1 2 3 4 5 6 7 ... 21   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek