Sekce

Galerie

/gallery/for_mary.jpg

Čo sa v noci stvára u Swanovcov s plastovými lyžičkami? Taká krátka poviedočka... ;)

Venované 12MaryCullen12! :)

 

  Šuch, vŕzg, bum. Šuch, vŕzg, bum. Au! Zlomila som poslednú lopatu! Naštvane som odhodila polámanú lyžičku od zmrzliny do kúta, kde sa váľal už dobrý tucet, a založila si ruky na prsiach. Na to, že sa už dve hodiny snažím vyhrabať tunel, som sa ešte nedostala cez koberec babičky Swanovej. Vzala som do ruky nové vedierko čokoládovej zmrzliny, strhla obal a vytiahla plastovú lyžičku! Heuréka!

  Šuch, vŕzg, bum. Šuch, vŕzg, bum!

Heuréka na druhú! Dostala som sa cez koberec!

  Šuch, vŕzg, bum! Šuch, vŕzg, bum!

Dokelu! Parkety! Keď budeme s Charliem prerábať byt, nech si ma nepraje, ak také niečo dá čo i len na milimeter štvorcový!

 

O štyri hodiny neskôr

 

  Mala by som si pohnúť, o chvíľu bude svitať!

Ťuk, ťuk, ťuk.

V podlahe sa zaskvela jama ako hrom! S očakávaním som strčila hlavu dnu, aby som mohla kopať ďalej, no...

  „Tak to je snáď zlý sen!“ sykla som. Hlava mi totiž visela vedľa lustra v obývačke. Hm, to sme akosi nedomysleli... Vytiahla som sa späť do svojej izby a zbehla schodmi dolu. Mala by som začať na záhrade. To znie už o dosť logickejšie...

 

  „Rooooozvíjej se, poupáááátko, neeeejmilejšíí z květů, ooood rána až do nociiii budeš voooonět, svěěěěěěětu...“ spievala som si popod nos, kým som vyšklbávala ružové kríky, vysadené na mieste, kade mal viesť môj tunel až ku Cullenovcom. Alice hrabe z druhej strany, som zvedavá, či sa stretneme...

 

  Počas kopania som ešte päťkrát musela vybehnúť hore do svojej izby po balenie zmrzliny, samozrejme tak, aby sa Charlie nezobudil. Keď mi však došli všetky zásoby, bola som iba pri začiatku lesa. Ach. Unavená, vysilená, zúfalá a pološialená som odkráčala do kuchyne. Blato zo mňa opadávalo ako dážď za čias Noemových, no mne to bolo totálne jedno. Potrebovala som sa napiť a zavolať si. To prvé ešte ušlo, ale to druhé... Zdvihla som mobil a stlačila tlačidlo určené na rýchle vytáčanie.

  „Haló?“ ozvalo sa na druhej strane zvonivým hláskom.

  „Alice, potrebujem tvoju pomoc! Už nemám lopaty!“ šepkala som zúfalo, dúfajúc, že ma takto nikto nenájde.

  „Ach, Bella...“ povzdychla som si.

  „Pašovala si už niekedy ľudí? Alebo upírov?“ spýtala som sa.

  „Nie,“ povedala jednoducho.

  „Hm,“ zamyslela som sa. „A nevedela by si mi niekde zohnať mraziarensky box?“ opýtala som sa s prstami skríženými za chrbtom. Prosím, prosím, prosím, nech ho majú doma v garáži hneď vedľa volva, prosím!

  „To asi nie,“ mrnkla. Zúfalo som zakňučala.

  „A ako sa potom dostanem k Edwardovi?“

  „Niečo vymyslím,“ šepla a zložila. Ona mi normálne surovo zložila! Urazene som si založila ruky v bok. Toto sa robí?

 

  Netrvalo však dlho a okolo pása sa mi obtočili dve ľadové paže.

  „Čo ste to s mojou sestrou vyvádzali a ako to, že ešte nespíš?“ spýtal sa ma medový hlas.

  „Chýbal si mi,“ zamumlala som.

  „Veď aj ty mne,“ zašepkal a otočil si ma čelom k sebe. Natiahla som sa na špičky. Už sme sa skoro dotýkali nosmi, keď sa zarazil a povedal: „Myslím, že by si sa mala ísť najprv osprchovať!“

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Alda

3)  Alda (15.03.2011 20:26)

12MaryCullen12 jsem ráda, že ti to eMuska věnovala. eMus, povídka krásná a úúúúžasná !! Děkuju !!!

eMuska

2)  eMuska (03.02.2011 17:54)

To vieš, inšpirácia sa hľadá všade! :D

12MaryCullen12

1)  12MaryCullen12 (01.02.2011 17:09)

To je zlaté!!! Vďaka! Tak ale to je mrtnee to nemysliš važnee to mi úúúúúúúúúúúúúúúúplne pripomenulo včerajšok...

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek