Sekce

Galerie

/gallery/ps.jpg

Prázdný Word a ruce mlčí,

čím se dnes mám vyzbrojit?

Příběhy upíří, či vlčí,

jdu s nadšením se zapojit

Výherkyním gratulujeme!

Výsledky

Pokud se v počtu bodů objeví "+" a nějaké další číslo, je to z toho důvodu, že se soutěžilo o výherní místa, tudíž muselo být rozhodnuto, kdo se na jakém místě umístil. V tomhle případě byly povídky anonymně poslány jedné autorce, která rozdělila body a tím rozhodla o pořadí.

1. místo - Emmett tajným pekařem - ambra - 56 + 9 bodů

2. místo - Emmett tajným pekařem - Evelyn - 56 + 8 bodů

3. místo - První setkání - MisaBells - 55 bodů

4. místo - První setkání - Contaester - 54 bodů

5. místo - (Ne)obyčejný den ve Volterře - AliceBrandon - 51 + 9,5 bodů

6. místo - V rytmu čtyř tlap - Gassie - 51 + 8 bodů

7. místo - Emmett tajným pekařem - Hanetka - 48 bodů

8. - 9. misto - (Ne)obyčejný den ve Volterře - Nebraska - 47 bodů

8. - 9. místo - Emmett tajným pekařem - sfinga - 47 bodů

10. - 11. místo - První setkání - Alrobell - 45 bodů

10. - 11. místo - První setkání - Lily - 45 bodů

12. místo - V rytmu čtyř tlap - Michal7 - 40 bodů

13. místo - První setkání - KacenQaCullen - 36 bodů

14. místo - V rytmu čtyř tlap - blotik - 35 bodů

 

Všem soutěžícím gratulujeme a výherkyně prosíme, aby nám na mejl v nejbližší době poslaly své adresy, abychom jim mohly zaslat dárky.

Velké díky patří nejen porotkyním:

Bosorka ♥

Dorianna ♥

gucci ♥

Janeba ♥

magorka ♥

Tru ♥

 

Ale i sponzorům:

firmě Čilek

Nebrasce

a jednomu tajnému sponzorovi, který nechtěl být zveřejněn ;)

 

Taky děkujeme všem, kteří se zúčastnili soutěže.


 

Jelikož od poslední soutěže uplynulo už spoustu času, jsme tady s novou, tentokrát pro naše pisatele. Blíží se Vánoce a i s nimi i lenošení, pohoda a sezení před počítačem a koukání do Wordu. Proč ten čas nevyužít k posílení soutěžního ducha?

A o čem, že se bude psát?

TÉMATA:

1)      (Ne)obyčejný den ve Volterře – Fantazii se meze nekladou. Piště úplně cokoliv.

2)      První setkání – Zatímco Bella prožívala bolestivou přeměnu, Edward se musel seznámit se svou dcerou.

3)      Emmett tajným pekařem – Nessie se hrozně těší na Vánoce a všechno s tím spojené. A Emmett jako její hodný strýček se jí snaží splnit každé přání. I to spojené s cukrovím. Rozhodne se jí pár druhů napéct, ale bez vědomí své rodiny. POZOR! Z téhle povídky NESMÍ Emmett vyjít jako trouba, který vždycky všechno zkazí.

4)      V rytmu čtyř tlap - Povídka o vlcích. Je jedno, jestli popíšete jejich první přeměnu, hon za nějakým upírem, to, jak Jacob utekl, nebo prostě jenom vlastní nápad. Je to jen na Vás.

 

PRAVIDLA:

-         Soutěže se může zúčastnit jen ten, který měl k datu vyhlášení soutěže nastaveny práva Písaře a výše.

-         Vámi zaslaná povídka nesmí být již dříve publikována. Stmívání-FF si vyhrazuje právo zaslaná díla zveřejnit.

-         Každý se může zúčastnit pouze s jednou zaslanou povídkou.

-         Povídky se budou vyhodnocovat dohromady, bez rozdílu témat.

-         Minimální rozsah povídky by měl být jedna A4 a to i v případě básně.

-         Vámi zaslaná tvorba musí být pouze Vaší prací, nesmí porušovat autorské právo. V žádném případě se nesmí jednat o překlad zahraniční FanFiction. Pokud bude i v průběhu soutěže zjištěno porušení autorských práv, soutěžící bude okamžitě diskvalifikován.

-         Pravopis nebude patřit k základním bodům hodnocení, roli bude hrát především stylistická stránka. Tím ovšem nechceme naznačovat, že na gramatice nezáleží, čím méně chyb, tím lépe. Samozřejmostí je, že dílo bude dodržovat správnou typografii (mezery mezi slovy) a diakritiku (čárky, háčky), pokud Vám toto bude chybět, povídku nepřijmeme.

-         Povídka se musí bezprostředně týkat Twilight ságy a původních postav z ní.

-         Žánr může být jakýkoliv – parodie, komedie, drama, tragédie,… Fantazii se meze nekladou! :)

 

JAK NA TO?

-         Vámi napsané povídky zasílejte na náš webový e-mail: soutez [zavináč] stmivani-ff [tečka] cz

-         Předmět mailu musí obsahovat: Vaši přezdívku a číslo tématu.

-         Povídku zasílejte pouze jako přílohu, nikoliv jako samotný text mailu. Ideální formát: DOC (běžný formát Wordu).

 

JAK BUDE PROBÍHAT HLASOVÁNÍ?

-         Hlasování bude probíhat naprosto anonymně. Každému soutěžícímu bude přiřazeno číslo, podle kterého bude celou dobu posuzován. Teprve poté budou poslány porotkyním. Žádná jména, žádné nadržování.

-         A kdo bude dělat porotce? Nebude to nikdo jiný než ty, bez kterých by autoři byli ztracení – čtenářky, které po zkontaktování byly tak laskavé a souhlasily. I ony však budou do konce soutěže ponechány v anonymitě, aby Vámi nemohly být ovlivňovány.

-         Co se týče přímo hodnocení, hodnotit bude každá porotkyně podle vlastního uvážení body od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší). Hodnotit se bude zpracování, plynulost děje, návaznost a jakási originalita. Po přijetí hodnocení od všech porotkyň se body sečtou a určí se pořadí. V případě remízy o pořadí rozhodneme my s Ajjinkou.

 

Všechny povídky musí být zaslány do 11.01.2011 24:00!

 

A teď to nejdůležitější - odměna. Samozřejmě Vám bude největší odměnou to, že Vaše povídka vyhrála v anonymní soutěži, což už něco vypovídá o Vašem psaní, ale přesto máme i pár hodnotných hmotných cen:

1. místo – Stolní hra Eclipse

2. - 4. místo – Kalendář Eclipse

5. místo –Komiks Stephenie Meyer

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6   »

Ree

34)  Ree (31.12.2010 11:37)

Zatím málo soutěžících, větší šance vyhrát výše zmíněné CENY! Jdete do toho? ;)

33)   (29.12.2010 17:52)

Kuju :-*

Ajjinka

32)  Ajjinka (29.12.2010 16:28)

KacenQaCullen: Máme tě tu

31)   (29.12.2010 16:25)

Dneska jsem odesílala e-mail, můžu se zeptat, jestli došel? Děkuji za odpověď.

Patt

30)  Patt (29.12.2010 15:55)

Ufff. Dobrý, díky... :D :D

Ree

29)  Ree (29.12.2010 15:53)

Diskvalifikace za úděsnou povídku není, pokud splníš téma, ale můžeš získat málo bodů

Patt

28)  Patt (29.12.2010 15:51)

Já mám taky dotaz. Může se diskvalifikovat za naprosto úděsnou povídku? :p :D

27)   (28.12.2010 09:45)

Dobře, děkuji. Ano, počítám s tím, že žádné slohovky psát nebudu. :D

Ree

26)  Ree (28.12.2010 01:28)

Počet slov určen není. Je určen jen minimální rozsah - 1 A4... Ale taky není dobré posílat moc dlouhou povídku, aby to porotkyně nepřestalo bavit číst. I to se stává.

25)   (28.12.2010 00:17)

Je určen nějaký počet slov, nebo je to na nás? :)

MisaBells

24)  MisaBells (22.12.2010 19:27)

Tak to můžu být ráda, že našel cestu...

Ree

23)  Ree (22.12.2010 18:56)

až na to, že ten mejl tam tehdy opravud nebyl...

MisaBells

22)  MisaBells (22.12.2010 18:44)

Ajji máš mě na svědomí, takovýhle fórky :D

Ree

21)  Ree (22.12.2010 18:19)

jojo, došla

blotik

20)  blotik (22.12.2010 18:06)

Dorazila i má povídka? (Už se mi stalo, že jsem něco poslala a nedošlo to, tak se ptám.)

Ajjinka

19)  Ajjinka (22.12.2010 14:11)

MisaBells: Už dorazila

MisaBells

18)  MisaBells (22.12.2010 13:55)

Ajji neděs! Je tam ta moje obludnost, nebo není??????

Ajjinka

17)  Ajjinka (21.12.2010 22:47)

Ivanka: Určitě, jen nezapomeň, že neobyčejný den by měl být opravdu neobyčejný
MisaBells: Ehm, ne. Nemáme

MisaBells

16)  MisaBells (21.12.2010 21:55)

Tak tam tu mojí krásu máte

Ivanka

15)  Ivanka (21.12.2010 20:40)

Ahoj, chci se zeptat, jestli u prvního tématu může ten den být neobyčejný jen pro jednoho obyvatele Volterry. Já jen abych to nenapsala špatně...

«   1 2 3 4 5 6   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek