Sekce

Galerie

/gallery/ps.jpg

Prázdný Word a ruce mlčí,

čím se dnes mám vyzbrojit?

Příběhy upíří, či vlčí,

jdu s nadšením se zapojit

Výherkyním gratulujeme!

Výsledky

Pokud se v počtu bodů objeví "+" a nějaké další číslo, je to z toho důvodu, že se soutěžilo o výherní místa, tudíž muselo být rozhodnuto, kdo se na jakém místě umístil. V tomhle případě byly povídky anonymně poslány jedné autorce, která rozdělila body a tím rozhodla o pořadí.

1. místo - Emmett tajným pekařem - ambra - 56 + 9 bodů

2. místo - Emmett tajným pekařem - Evelyn - 56 + 8 bodů

3. místo - První setkání - MisaBells - 55 bodů

4. místo - První setkání - Contaester - 54 bodů

5. místo - (Ne)obyčejný den ve Volterře - AliceBrandon - 51 + 9,5 bodů

6. místo - V rytmu čtyř tlap - Gassie - 51 + 8 bodů

7. místo - Emmett tajným pekařem - Hanetka - 48 bodů

8. - 9. misto - (Ne)obyčejný den ve Volterře - Nebraska - 47 bodů

8. - 9. místo - Emmett tajným pekařem - sfinga - 47 bodů

10. - 11. místo - První setkání - Alrobell - 45 bodů

10. - 11. místo - První setkání - Lily - 45 bodů

12. místo - V rytmu čtyř tlap - Michal7 - 40 bodů

13. místo - První setkání - KacenQaCullen - 36 bodů

14. místo - V rytmu čtyř tlap - blotik - 35 bodů

 

Všem soutěžícím gratulujeme a výherkyně prosíme, aby nám na mejl v nejbližší době poslaly své adresy, abychom jim mohly zaslat dárky.

Velké díky patří nejen porotkyním:

Bosorka ♥

Dorianna ♥

gucci ♥

Janeba ♥

magorka ♥

Tru ♥

 

Ale i sponzorům:

firmě Čilek

Nebrasce

a jednomu tajnému sponzorovi, který nechtěl být zveřejněn ;)

 

Taky děkujeme všem, kteří se zúčastnili soutěže.


 

Jelikož od poslední soutěže uplynulo už spoustu času, jsme tady s novou, tentokrát pro naše pisatele. Blíží se Vánoce a i s nimi i lenošení, pohoda a sezení před počítačem a koukání do Wordu. Proč ten čas nevyužít k posílení soutěžního ducha?

A o čem, že se bude psát?

TÉMATA:

1)      (Ne)obyčejný den ve Volterře – Fantazii se meze nekladou. Piště úplně cokoliv.

2)      První setkání – Zatímco Bella prožívala bolestivou přeměnu, Edward se musel seznámit se svou dcerou.

3)      Emmett tajným pekařem – Nessie se hrozně těší na Vánoce a všechno s tím spojené. A Emmett jako její hodný strýček se jí snaží splnit každé přání. I to spojené s cukrovím. Rozhodne se jí pár druhů napéct, ale bez vědomí své rodiny. POZOR! Z téhle povídky NESMÍ Emmett vyjít jako trouba, který vždycky všechno zkazí.

4)      V rytmu čtyř tlap - Povídka o vlcích. Je jedno, jestli popíšete jejich první přeměnu, hon za nějakým upírem, to, jak Jacob utekl, nebo prostě jenom vlastní nápad. Je to jen na Vás.

 

PRAVIDLA:

-         Soutěže se může zúčastnit jen ten, který měl k datu vyhlášení soutěže nastaveny práva Písaře a výše.

-         Vámi zaslaná povídka nesmí být již dříve publikována. Stmívání-FF si vyhrazuje právo zaslaná díla zveřejnit.

-         Každý se může zúčastnit pouze s jednou zaslanou povídkou.

-         Povídky se budou vyhodnocovat dohromady, bez rozdílu témat.

-         Minimální rozsah povídky by měl být jedna A4 a to i v případě básně.

-         Vámi zaslaná tvorba musí být pouze Vaší prací, nesmí porušovat autorské právo. V žádném případě se nesmí jednat o překlad zahraniční FanFiction. Pokud bude i v průběhu soutěže zjištěno porušení autorských práv, soutěžící bude okamžitě diskvalifikován.

-         Pravopis nebude patřit k základním bodům hodnocení, roli bude hrát především stylistická stránka. Tím ovšem nechceme naznačovat, že na gramatice nezáleží, čím méně chyb, tím lépe. Samozřejmostí je, že dílo bude dodržovat správnou typografii (mezery mezi slovy) a diakritiku (čárky, háčky), pokud Vám toto bude chybět, povídku nepřijmeme.

-         Povídka se musí bezprostředně týkat Twilight ságy a původních postav z ní.

-         Žánr může být jakýkoliv – parodie, komedie, drama, tragédie,… Fantazii se meze nekladou! :)

 

JAK NA TO?

-         Vámi napsané povídky zasílejte na náš webový e-mail: soutez [zavináč] stmivani-ff [tečka] cz

-         Předmět mailu musí obsahovat: Vaši přezdívku a číslo tématu.

-         Povídku zasílejte pouze jako přílohu, nikoliv jako samotný text mailu. Ideální formát: DOC (běžný formát Wordu).

 

JAK BUDE PROBÍHAT HLASOVÁNÍ?

-         Hlasování bude probíhat naprosto anonymně. Každému soutěžícímu bude přiřazeno číslo, podle kterého bude celou dobu posuzován. Teprve poté budou poslány porotkyním. Žádná jména, žádné nadržování.

-         A kdo bude dělat porotce? Nebude to nikdo jiný než ty, bez kterých by autoři byli ztracení – čtenářky, které po zkontaktování byly tak laskavé a souhlasily. I ony však budou do konce soutěže ponechány v anonymitě, aby Vámi nemohly být ovlivňovány.

-         Co se týče přímo hodnocení, hodnotit bude každá porotkyně podle vlastního uvážení body od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší). Hodnotit se bude zpracování, plynulost děje, návaznost a jakási originalita. Po přijetí hodnocení od všech porotkyň se body sečtou a určí se pořadí. V případě remízy o pořadí rozhodneme my s Ajjinkou.

 

Všechny povídky musí být zaslány do 11.01.2011 24:00!

 

A teď to nejdůležitější - odměna. Samozřejmě Vám bude největší odměnou to, že Vaše povídka vyhrála v anonymní soutěži, což už něco vypovídá o Vašem psaní, ale přesto máme i pár hodnotných hmotných cen:

1. místo – Stolní hra Eclipse

2. - 4. místo – Kalendář Eclipse

5. místo –Komiks Stephenie Meyer

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6   »

MisaBells

54)  MisaBells (20.01.2011 18:54)

už to bude????

53)   (17.01.2011 19:30)

Íppp, Blotik, nejsi sama, která čeká na tvorby jiných soutěžících! Už se můžu dočkat, až spatřím ty krásy, a to se přihlásily holky, které mají múzu a styl psaní nadmíru spokojenosti! Patří mezi ně!

blotik

52)  blotik (15.01.2011 19:58)

Jupí, takže 23. to už tady určitě bude? Díky, díky, díky.

Ree

51)  Ree (15.01.2011 16:47)

Porotci mají čas do 22., ale už nám tři hodnocení přišly. Uvidíme

blotik

50)  blotik (15.01.2011 16:45)

Já se tak těším na ty povídky. NEvíte už přibližné datum?

49)   (12.01.2011 19:57)

FUjky, to jsem se lekla, až to ve mně hrklo.

Hanetka

48)  Hanetka (12.01.2011 17:28)

Uf, se mi ulevilo... Příští rok bych taky mohla být mrtvá. Ona netrpělivost je záhul na nervy a já už nejsem nejmladší! Mohl by mě trefit šlak!

Ree

47)  Ree (12.01.2011 16:52)

Ne, pochopila jsi to správně
Fajn, tak teda tento rok. Akorát ještě nevíme datum. Porotci to teprve budou číst a my to potom musíme zpracovat.

Hanetka

46)  Hanetka (12.01.2011 16:24)

To budou jako zveřejněny příští rok? To snad špatně chápu, ne?

Ree

45)  Ree (12.01.2011 16:21)

Příští rok, Hanet ;)

Hanetka

44)  Hanetka (12.01.2011 12:35)

Mohu mít nesmělý dotaz? Jak a kdy budou ty povídky zveřejněny? Já se totiž nehorázně těším, až si přečtu ty ostatní... Fakticky závidím porotkyním!

Ajjinka

43)  Ajjinka (11.01.2011 15:32)

Hanetko, ambři, obě povídky v pořádku dorazily

ambra

42)  ambra (11.01.2011 12:49)

Je to oki, milé pořadatelky? Díky za info...;)

Hanetka

41)  Hanetka (10.01.2011 23:35)

Tak, odesláno. Ještě včera jsem si myslela, že nic nenapíšu, hlava prázdná jak vymetená stodola. A najednou bliknul nápad... doufám, že to nebude šité moc horkou jehlou.

Prosím, můžu se zeptat, jestli mail došel v pořádku?

40)   (07.01.2011 23:46)

Blotik: Zlato, neboj! Určitě se umístíš nade mnou. Ona moje múza v poslední době vypověděla službu a já osobně žádný talent nemám, takže není co řešit. Bude ráda, když mě neodvrhnou čtenáři na konec.

blotik

39)  blotik (07.01.2011 19:08)

Hm, vidím, že se hlásí čím dál více lidí. Pokud jsou tady spisovatelky jako je Nebraska, Alrobell, MisaBells, KacenQaCullen a všechny ostatní, kromě mě, nemám šanci.

gucci

38)  gucci (07.01.2011 17:09)

....koukám, že stálice nazklamaly;) nicméně hálo hálo, kde jste další!!!

Patt

37)  Patt (06.01.2011 19:54)

Ambro, neboj, nejsi sama. Taky to stále odkládám a říkám si, že se na to vrhnu později... :D

Ree

36)  Ree (06.01.2011 10:48)

Čím méně lidí, tím větší šance získat výhru

ambra

35)  ambra (06.01.2011 10:48)

Tak málo soutěžících? Doufejme, že je víc takových (jako já:D ), co to nechají na poslední chvíli...

«   1 2 3 4 5 6   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek