Sekce

Galerie

/gallery/ps.jpg

Prázdný Word a ruce mlčí,

čím se dnes mám vyzbrojit?

Příběhy upíří, či vlčí,

jdu s nadšením se zapojit

Výherkyním gratulujeme!

Výsledky

Pokud se v počtu bodů objeví "+" a nějaké další číslo, je to z toho důvodu, že se soutěžilo o výherní místa, tudíž muselo být rozhodnuto, kdo se na jakém místě umístil. V tomhle případě byly povídky anonymně poslány jedné autorce, která rozdělila body a tím rozhodla o pořadí.

1. místo - Emmett tajným pekařem - ambra - 56 + 9 bodů

2. místo - Emmett tajným pekařem - Evelyn - 56 + 8 bodů

3. místo - První setkání - MisaBells - 55 bodů

4. místo - První setkání - Contaester - 54 bodů

5. místo - (Ne)obyčejný den ve Volterře - AliceBrandon - 51 + 9,5 bodů

6. místo - V rytmu čtyř tlap - Gassie - 51 + 8 bodů

7. místo - Emmett tajným pekařem - Hanetka - 48 bodů

8. - 9. misto - (Ne)obyčejný den ve Volterře - Nebraska - 47 bodů

8. - 9. místo - Emmett tajným pekařem - sfinga - 47 bodů

10. - 11. místo - První setkání - Alrobell - 45 bodů

10. - 11. místo - První setkání - Lily - 45 bodů

12. místo - V rytmu čtyř tlap - Michal7 - 40 bodů

13. místo - První setkání - KacenQaCullen - 36 bodů

14. místo - V rytmu čtyř tlap - blotik - 35 bodů

 

Všem soutěžícím gratulujeme a výherkyně prosíme, aby nám na mejl v nejbližší době poslaly své adresy, abychom jim mohly zaslat dárky.

Velké díky patří nejen porotkyním:

Bosorka ♥

Dorianna ♥

gucci ♥

Janeba ♥

magorka ♥

Tru ♥

 

Ale i sponzorům:

firmě Čilek

Nebrasce

a jednomu tajnému sponzorovi, který nechtěl být zveřejněn ;)

 

Taky děkujeme všem, kteří se zúčastnili soutěže.


 

Jelikož od poslední soutěže uplynulo už spoustu času, jsme tady s novou, tentokrát pro naše pisatele. Blíží se Vánoce a i s nimi i lenošení, pohoda a sezení před počítačem a koukání do Wordu. Proč ten čas nevyužít k posílení soutěžního ducha?

A o čem, že se bude psát?

TÉMATA:

1)      (Ne)obyčejný den ve Volterře – Fantazii se meze nekladou. Piště úplně cokoliv.

2)      První setkání – Zatímco Bella prožívala bolestivou přeměnu, Edward se musel seznámit se svou dcerou.

3)      Emmett tajným pekařem – Nessie se hrozně těší na Vánoce a všechno s tím spojené. A Emmett jako její hodný strýček se jí snaží splnit každé přání. I to spojené s cukrovím. Rozhodne se jí pár druhů napéct, ale bez vědomí své rodiny. POZOR! Z téhle povídky NESMÍ Emmett vyjít jako trouba, který vždycky všechno zkazí.

4)      V rytmu čtyř tlap - Povídka o vlcích. Je jedno, jestli popíšete jejich první přeměnu, hon za nějakým upírem, to, jak Jacob utekl, nebo prostě jenom vlastní nápad. Je to jen na Vás.

 

PRAVIDLA:

-         Soutěže se může zúčastnit jen ten, který měl k datu vyhlášení soutěže nastaveny práva Písaře a výše.

-         Vámi zaslaná povídka nesmí být již dříve publikována. Stmívání-FF si vyhrazuje právo zaslaná díla zveřejnit.

-         Každý se může zúčastnit pouze s jednou zaslanou povídkou.

-         Povídky se budou vyhodnocovat dohromady, bez rozdílu témat.

-         Minimální rozsah povídky by měl být jedna A4 a to i v případě básně.

-         Vámi zaslaná tvorba musí být pouze Vaší prací, nesmí porušovat autorské právo. V žádném případě se nesmí jednat o překlad zahraniční FanFiction. Pokud bude i v průběhu soutěže zjištěno porušení autorských práv, soutěžící bude okamžitě diskvalifikován.

-         Pravopis nebude patřit k základním bodům hodnocení, roli bude hrát především stylistická stránka. Tím ovšem nechceme naznačovat, že na gramatice nezáleží, čím méně chyb, tím lépe. Samozřejmostí je, že dílo bude dodržovat správnou typografii (mezery mezi slovy) a diakritiku (čárky, háčky), pokud Vám toto bude chybět, povídku nepřijmeme.

-         Povídka se musí bezprostředně týkat Twilight ságy a původních postav z ní.

-         Žánr může být jakýkoliv – parodie, komedie, drama, tragédie,… Fantazii se meze nekladou! :)

 

JAK NA TO?

-         Vámi napsané povídky zasílejte na náš webový e-mail: soutez [zavináč] stmivani-ff [tečka] cz

-         Předmět mailu musí obsahovat: Vaši přezdívku a číslo tématu.

-         Povídku zasílejte pouze jako přílohu, nikoliv jako samotný text mailu. Ideální formát: DOC (běžný formát Wordu).

 

JAK BUDE PROBÍHAT HLASOVÁNÍ?

-         Hlasování bude probíhat naprosto anonymně. Každému soutěžícímu bude přiřazeno číslo, podle kterého bude celou dobu posuzován. Teprve poté budou poslány porotkyním. Žádná jména, žádné nadržování.

-         A kdo bude dělat porotce? Nebude to nikdo jiný než ty, bez kterých by autoři byli ztracení – čtenářky, které po zkontaktování byly tak laskavé a souhlasily. I ony však budou do konce soutěže ponechány v anonymitě, aby Vámi nemohly být ovlivňovány.

-         Co se týče přímo hodnocení, hodnotit bude každá porotkyně podle vlastního uvážení body od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší). Hodnotit se bude zpracování, plynulost děje, návaznost a jakási originalita. Po přijetí hodnocení od všech porotkyň se body sečtou a určí se pořadí. V případě remízy o pořadí rozhodneme my s Ajjinkou.

 

Všechny povídky musí být zaslány do 11.01.2011 24:00!

 

A teď to nejdůležitější - odměna. Samozřejmě Vám bude největší odměnou to, že Vaše povídka vyhrála v anonymní soutěži, což už něco vypovídá o Vašem psaní, ale přesto máme i pár hodnotných hmotných cen:

1. místo – Stolní hra Eclipse

2. - 4. místo – Kalendář Eclipse

5. místo –Komiks Stephenie Meyer

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6   »

Hanetka

94)  Hanetka (22.01.2011 11:28)

Už je to dobře. Hlavně že jsme se dobrali správného výsledku.
A protože vím, čí byla ta omylem zveřejněná povídka, připadá mi, že je to pro mě docela čest...

dorianna

93)  dorianna (22.01.2011 11:22)

Ree, to nic, to se stane každýmu ))))jen jsem si říkala, že tohle Hanetka určitě nepsala :D :D

Ree

92)  Ree (22.01.2011 11:05)

Dori, promiň, v tu pokročilou noční hodinu se prostě lehce splete ;) A kliknou nechtěně na jiný word se mi stává dokonce i ve dne

dorianna

91)  dorianna (22.01.2011 00:20)

jupíí já už jsem se trefila 3x))) a to nemluvím o jistých teda chvilku jste mě holky zmátly s tou záměnou ))

Ajjinka

90)  Ajjinka (21.01.2011 23:56)

Dori, já to taky vidim na ten led...

Hanetka

89)  Hanetka (21.01.2011 23:47)

Ehm... děvčata, jděte asi radši spát. Už pletete i autory.
Ta povídka není moje... Taky jsem psala Pekaře, ale jiného. To už je třetí bota, holky.

dorianna

88)  dorianna (21.01.2011 23:35)

a nebo taky led... později:D

Ajjinka

87)  Ajjinka (21.01.2011 23:27)

slyšela jsem, že na sevřený pěsti je dobrá i izolepa

ambra

86)  ambra (21.01.2011 23:26)

Ajji, na pupínky je dobrej - ne, tak já mlčím

Ajjinka

85)  Ajjinka (21.01.2011 23:24)

autorky možná ne, něco jinýho možná jo ;)

ambra

84)  ambra (21.01.2011 23:21)

Pardon, beru zpět

ambra

83)  ambra (21.01.2011 23:21)

Nějak vám nenaskakujou autorky

Ajjinka

82)  Ajjinka (21.01.2011 22:59)

Jo, jen drobnost, která mě osobně netíží ;)

sfinga

81)  sfinga (21.01.2011 22:54)

ehm, drobnost: ta naposledy zveřejněná povídka není V rytmu čtyř tlap, ale Emmett tajným pekařem

dorianna

80)  dorianna (21.01.2011 22:30)

jj přesně Hanetko, mimo to se AB i v povídce zvěční )))

Hanetka

79)  Hanetka (21.01.2011 22:28)

Ree, myslím, že Nebrasku máme nastudovanou všechny. A co se AB týče - identifikační známka je poprskaný monitor a výměna spoďárů...

Evelyn

78)  Evelyn (21.01.2011 22:25)

Já si troufám tvrdit, že bych poznala ambru a možná AB. Ty mají tak osobitý styl, že asi i bez znalosti jejich autorství, bych se odvážila ukázat na ně.

sfinga

77)  sfinga (21.01.2011 22:18)

Taky si myslím. Já četla povídku od Hanetky a kdyby mi to sama neposlala, tak jsem ji nepoznala

Ree

76)  Ree (21.01.2011 22:16)

Hanetko, věř mi, že poznat někoho není tak lehké... Musíš ho mít hodně nastudovaného.

dorianna

75)  dorianna (21.01.2011 22:15)

Hanetko o tom nepochybuj

«   1 2 3 4 5 6   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek