Sekce

Galerie

/gallery/ps.jpg

A máme tu výsledky! :)

Jak vidíte, první příčky byly tentokrát velmi vyrovnané! :)

 

1. místo - Co dál, doktore? - Grace = 48 bodů

2. místo - Zítra vstanu a opařím se čajem - Hanetka = 47 bodů

3. místo - Vetřelec - Bye = 46 bodů

4. místo - Čtyři svatby a jeden pohřeb - miamam = 45 bodů

5. místo - „Ještě se uvidíme, Cullene!" - Yasmini = 42 bodů

6. místo - „Ještě se uvidíme, Cullene!" - Linfe = 38 bodů

7. místo - Paranormal Activity - Pawi = 35 bodů

Už zase skáču přes kaluže - Kamikadze = 35 bodů

„Ještě se uvidíme, Cullene!" - Snowie = 35 bodů

8. místo - „Ještě se uvidíme, Cullene!" - Twilly = 34 bodů

9. místo - „Ještě se uvidíme, Cullene!" - MisaBells = 33 bodů

10. místo - Drive Me Crazy - Empress = 27 bodů

11. místo - „Ještě se uvidíme, Cullene!" - semiska = 26 bodů

12. místo - „Ještě se uvidíme, Cullene!" - Ejdriana = 22 bodů

13. místo - Je to i můj život -  Sundance = 21,5 bodů

Všem soutěžícím gratulujeme a výherkyně prosíme, aby nám na mejl v nejbližší době poslaly své adresy, abychom jim mohly zaslat dárky.

Velké díky patří hlavně našim porotkyním a všem zúčastněným! ♥

 


 

TÉMATA:

1) Povídka musí končit větou „Ještě se uvidíme, Cullene!". Je jedno, kdo v povídce bude vystupovat, ale samozřejmě se musí jednat o postavu Twilight ságy. Pohled Belly, Jacoba,... Téma se vztahuje nejen na Edwarda, ale i na Emmetta s Carlisleem a Jasperem (trochu pozapomeneme, že je Hale).

2) Povídka podle názvu filmu. Necháváme Vaší fantazii prostor, takže si můžete vybrat jakýkoliv titul chcete, samozřejmě se jej pak povídka musí týkat. (Př. Nevěsta na útěku - příběh o Belle, která se snažila utéct Edwardovi od oltáře - s tím fakt hodně štěstí, holka!.)

3) Jak se Cullenovky dívaly na telenovelu (Myslím, že k tomu není třeba něco dodávat!)


PRAVIDLA:

-         Soutěže se může zúčastnit jen ten, který měl k datu vyhlášení soutěže nastaveny práva Písaře a výše.

-         Vámi zaslaná povídka nesmí být již dříve publikována. Stmívání-FF si vyhrazuje právo zaslaná díla zveřejnit.

-         Každý se může zúčastnit pouze s jednou zaslanou povídkou.

-         Povídky se budou vyhodnocovat dohromady, bez rozdílu témat.

-         Minimální rozsah povídky by měla být jedna A4.

-         Maximální rozsah povídky je 5 A4 stránek.

-         Vámi zaslaná tvorba musí být pouze Vaší prací, nesmí porušovat autorské právo. V žádném případě se nesmí jednat o překlad zahraniční FanFiction. Pokud bude i v průběhu soutěže zjištěno porušení autorských práv, soutěžící bude okamžitě diskvalifikován.

-         Pravopis nebude patřit k základním bodům hodnocení, roli bude hrát především stylistická stránka. Tím ovšem nechceme naznačovat, že na gramatice nezáleží, čím méně chyb, tím lépe. Samozřejmostí je, že dílo bude dodržovat správnou typografii (mezery mezi slovy) a diakritiku (čárky, háčky), pokud Vám toto bude chybět, povídku nepřijmeme.

-         Povídka se musí bezprostředně týkat Twilight ságy a původních postav z ní.

-         Žánr může být jakýkoliv – parodie, komedie, drama, tragédie,… Fantazii se meze nekladou! :)

 

JAK NA TO?

-         Vámi napsané povídky zasílejte na náš webový e-mail: soutez [zavináč] stmivani-ff [tečka] cz

-         Předmět mailu musí obsahovat: Vaši přezdívku a číslo tématu.

-         Povídku zasílejte pouze jako přílohu, nikoliv jako samotný text mailu. Ideální formát: DOC (běžný formát Wordu).

 

JAK BUDE PROBÍHAT HLASOVÁNÍ?

-         Hlasování bude probíhat naprosto anonymně. Každému soutěžícímu bude přiřazeno číslo, podle kterého bude celou dobu posuzován. Teprve poté budou poslány porotkyním. Žádná jména, žádné nadržování.

-         A kdo bude dělat porotce? Nebude to nikdo jiný než ty, bez kterých by autoři byli ztracení – čtenářky, které po zkontaktování byly tak laskavé a souhlasily. I ony však budou do konce soutěže ponechány v anonymitě, aby Vámi nemohly být ovlivňovány.

-         Co se týče přímo hodnocení, hodnotit bude každá porotkyně podle vlastního uvážení body od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší). Hodnotit se bude zpracování, plynulost děje, návaznost a jakási originalita. Po přijetí hodnocení od všech porotkyň se body sečtou a určí se pořadí.

 

Všechny povídky musí být zaslány do 5. 5., 24:00!

Vyhodnocení bude zvěřejněno 8. května ve 20:00!

A teď to nejdůležitější - odměna. Samozřejmě Vám bude největší odměnou to, že Vaše povídka vyhrála v anonymní soutěži, což už něco vypovídá o Vašem psaní, ale přesto máme i hmotné ceny:

Výherce získá Kolekci všech pěti Twilight filmů!

INFORMACE:

Zvuk: česky 5.1 , anglicky 5.1

Titulky: české, slovenské, maďarské

Obraz: 16:9

Tuto krásnou cenu do soutěže věnoval náš štědrý sponzor Arara.cz, kterému mnohokrát děkujeme!

Druhé a třetí místo získá lahev Team Jacob nebo Team Edward!

Za které mockrát děkujeme UČEBNICÍM VANÍČEK!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3 4   »

61)  Pája - Pawi (16.05.2013 22:13)

Chtěla jsem jen požádat o kontakt na porotkyně. Chtěla bych se zeptat na své chyby v odeslané povídce, abych se jich pro příště vyvarovala. A myslím, že od nich by mi to velice pomohlo, jako od čtenářek. Ty na tom vidí nejvíc.

Ajjinka

60)  Ajjinka (16.05.2013 21:56)

O co jde, Pájo? ;)

59)  Pája (16.05.2013 20:50)

Ahojky, můžu se zeptat, kdo byl pořadatel téhle soutěže? Mám malinkou prosbičku...

Hanetka

58)  Hanetka (08.05.2013 21:10)

To Soutez: Zbrklý ne, pohotový bude lepší výraz ;). A stalo se. Ještě jednou díky.

Soutez

57)  Soutez (08.05.2013 21:06)

Hanetko, dobře, dobře Ten zbrklý e-mail tedy ignoruj

Ree

56)  Ree (08.05.2013 21:04)

Pro zájemce má jedna porotkyně i slovní hodnocení, takže kdyby ho chtěl někdo na mejl, tak ať dá vědět.

SestraTwilly

55)  SestraTwilly (08.05.2013 21:01)

Gratulujem,všetkým.
A múzy vam vydržia Hanetka určite,dokiaľ
budete mať takych verných čitateľov ako
som ja.

Twilly

54)  Twilly (08.05.2013 20:50)

Taky bych ráda poděkovala za projevené ocenení mé povídky ... musím se přiznat, že jsem si myslela, že skončím v pořadí podstatné níž. Kolegyním ze soutěže upřímně gratuluji

Hanetka

53)  Hanetka (08.05.2013 20:44)

Všem zúčastněným velké gratulace a dík... Bylo mi ctí, děvčata. Kéž by nám ty Múzy vydržely, že?

A ještě vzkaz pořadatelkám - jsem nadšená druhým místem, ale výhru postupuji dalším účastnicím. I tak děkuji a hluboce se klaním.

Empress

52)  Empress (08.05.2013 20:35)

Výherkyniam gratulujem a ja ďakujem za krásne 10-te miesto

Linfe

51)  Linfe (07.05.2013 07:04)

Autorky se už potrápily, tak teď je řada na porotkyních, ne? taky chci minimálně slohovku :-)

No tak teda ne, no :-) Těším se až si počtu!

50)  Alterego (06.05.2013 19:28)

Jo já to chápu, jen by se mi to líbilo. :):) (Autory to posune dál, tedy posle mě.)
Je fakt, že do osmého to není moc reálné.
Budu vděčná za cokoli.

49)  já (06.05.2013 19:20)

A jak to mají hodnotitelé stíhat

48)  Alterego (06.05.2013 19:09)

Jsem pro slovní hodnocení (bude to pro hodnotitele rozhodně horší), ale není nad to vědět, kde člověk dělá boty, že :)

Ree

47)  Ree (06.05.2013 17:54)

Srabi!

Nebraska

46)  Nebraska (06.05.2013 16:32)

Jsem se jen zeptala, žejo...

45)  druhe ja (06.05.2013 16:05)

Ostuda s komentářem? To zní neodolatelně!

Hanetka

44)  Hanetka (06.05.2013 16:01)

A nešlo by to nehodnotit vůbec? Asi ne, co, hmmm... no, tak rozhodně stačí body. Ještě aby mi někdo písemně vytýkal hrubky!

43)  já (06.05.2013 16:00)

Budou stačit body! Určitě!

Nebraska

42)  Nebraska (06.05.2013 14:37)

Hanetko, anoano, máme to v plánu :-)
Empress, pokud jsi ji poslala na správný mail, tak došla ;)

Budou autorky chtít i slovní hodnocení, nebo budou stačit body?

1 2 3 4   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse - Quil