Sekce

Galerie

/gallery/ps.jpg

V předvánočním stresu, shonu,

posaďte se na pár chvil.

Kalendáře dáme tomu,

kdo nás nejvíc okouzlil.

Výherkyním gratulujeme!

1. místo - Letos neslavím - Ambra = 47 bodů

2. místo - Vánoce v Paříži - Astrid = 41 bodů

3. místo - Sulpi chce Vánoce - AliceBrandon = 38 bodů

4. - 5. místo - Vánoce v Paříži - Yasmini = 37 bodů

4. - 5. místo - Vánoce v Paříži - monikola = 37 bodů

6. - 7. místo - Letos neslavím - Ajjinka = 36 bodů

6. - 7. místo - Sulpi chce Vánoce - miamam = 36 bodů

8. místo - Letos neslavím - anamor = 34 bodů

9. místo - Letos neslavím - sfinga = 33 bodů

10. místo - Letos neslavím - KalamityJane = 29 bodů

11. místo - Vánoce v Paříži - MisaBells = 27 bodů

 

Všem soutěžícím gratulujeme a výherkyně prosíme, aby nám na mejl v nejbližší době poslaly své adresy, abychom jim mohly zaslat dárky.

Velké díky patří hlavně porotcům:

gucci ♥

Janeba ♥

Nebraska ♥

Wash ♥

Popoles ♥


 

Od poslední pisatelské soutěže uplynul skoro rok a znovu jsou tady Vánoce. A jelikož o Vánocích přibývá plno povídek, věříme, že se Vám další soutěž zalíbí.

A jaká budou témata?

1) Nevhodný dárek – Všichni se těší na Vánoce a zdá se, že je nic nemůže zkazit. Jenže potom se najde jedna osoba, která měla s vybíráním dárků lehčí problém. A skončí to katastrofou? Trapasem? Nebo úplně jinak? To je na vás.

 

2) Vánoce v Paříži – Trávit vánoční svátky je pro upíry už nuda. Zvlášť, když je trávíte s celou rodinou na místě, kde žijete už pár let a které dokonale znáte. Ale co takový výlet do Paříže? Ve dvou… ve třech… nebo s celou rodinou.

 

3) Letos neslavím – Zase svátky! Ozdoby, koledy, purpura, dárky a cukroví. To poslední sice u upírů nenajdete, ale i tak jim ty sté Vánoce můžou lézt krkem. Co když se to letos pokusí bojkotovat?

 

4) Jak na Nový rok… - Znáte to přísloví? Jak na Nový rok, tak po celý rok. Upíři ho znají a urputně se snaží udělat něco, co by po zbytek roku zvládli. Jenže když se snažíte dělat všechno správně, vždycky to uděláte špatně.

 

5) Sulpi chce Vánoce – Sulpi zdobí hrad. Sulpi peče cukroví. Sulpi zpívá. Aro je z toho pěkně zdrblý, ale už jednou z něho málem vymlátila duši, když zjistila, že kvůli tomu chlápkovi, kterého nechtěl přeměnit, se teď slaví něco takového. Drží zobák a tiše trpí. Jako ostatní. Nebo je i někdo, kdo se Vánoc až tak neštítí?

 

Pravidla už jistě znáte, ale pojďte si je ještě jednou připomenout:

 

-               Soutěže se může zúčastnit jen ten, který měl k datu vyhlášení soutěže nastaveny práva Písaře a výše.

-               Vámi zaslaná povídka nesmí být již dříve publikována. Stmívání-FF si vyhrazuje právo zaslaná díla zveřejnit.

-               Každý se může zúčastnit pouze s jednou zaslanou povídkou.

-               Povídky se budou vyhodnocovat dohromady, bez rozdílu témat.

-               Minimální rozsah povídky by měl být jedna A4 a to i v případě básně.

-               Vámi zaslaná tvorba musí být pouze Vaší prací, nesmí porušovat autorské právo. V žádném případě se nesmí jednat o překlad zahraniční FanFiction. Pokud bude i v průběhu soutěže zjištěno porušení autorských práv, soutěžící bude okamžitě diskvalifikován.

-               Pravopis nebude patřit k základním bodům hodnocení, roli bude hrát především stylistická stránka. Tím ovšem nechceme naznačovat, že na gramatice nezáleží, čím méně chyb, tím lépe. Samozřejmostí je, že dílo bude dodržovat správnou typografii (mezery mezi slovy) a diakritiku (čárky, háčky), pokud Vám toto bude chybět, povídku nepřijmeme.

-               Povídka se musí bezprostředně týkat Twilight ságy a původních postav z ní.

-               Žánr může být jakýkoliv – parodie, komedie, drama, tragédie,… Fantazii se meze nekladou!

-               Určitě jste si všimli, že témata jsou (až na poslední) vcelku neurčitá. Dají se připasovat na všechny postavy, takže je jenom na Vás, jak to pojmete.

 

A jak se zapojit?

 

-               Vámi napsané povídky zasílejte na náš webový e-mail: soutez [zavináč] stmivani-ff [tečka] cz

-               Předmět mailu musí obsahovat: Vaši přezdívku a číslo tématu.

-               Povídku zasílejte pouze jako přílohu, nikoliv jako samotný text mailu. Ideální formát: DOC (běžný formát Wordu).

 

Kdo bude rozhodovat?

 

-               Hlasování bude probíhat naprosto anonymně. Každému soutěžícímu bude přiřazeno číslo, podle kterého bude celou dobu posuzován. Teprve poté budou poslány porotcům. Žádná jména, žádné nadržování.

-               A kdo bude dělat porotce? Tentokrát nepůjde o o čtenářky. Nebo jo? Nebo ne jenom? No, to uvidíte.

-               Co se týče přímo hodnocení, hodnotit bude každý porotce podle vlastního uvážení body od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší). Hodnotit se bude zpracování, vychytání tématu, plynulost děje, návaznost a jakási originalita. Po přijetí hodnocení od všech porotců se body sečtou a určí se pořadí. V případě remízy se domluví individuální hodnocení

 

Všechny povídky musí být zaslány do 26.12.2011, 24:00!

 

První tři místa si (kromě slávy a nehynoucího obdivu ;-) ) odnesou kalendář Breaking Dawn part I. na příští rok.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4

Astrid

3)  Astrid (01.12.2011 01:17)

Teším sa ako budem kopírovať americkú fanfiction a vyhrám kalendár ten Paríž sa mi lýby.

MaiQa

2)  MaiQa (30.11.2011 23:17)

O kalendář mi nejde, ale ty témata! Bude těžký si z nich vybrat, co téma, to nějaký nápad. Co z toho napsat? Už to stejnak vidím tak, že nakonec nenapíšu vůbec nic, ale ne, napíšu. Teda dufám. Musím. Snad to stihnu a nezaseknu se někde. To se mi stává pořád.

MisaBells

1)  MisaBells (30.11.2011 23:12)

Ten kalendář potřebuju!!! Jdu si namastit svalíky...

«   1 2 3 4

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse promo - Paul, Sam, Quil