Sekce

Galerie

/gallery/PUZL_shr..gif

Druhá kapitola. Dĺžka tiež nič moc, no máte to za jednu kapitolu... akokeby... ďalšie sú už dlhšie... Vaša za každý koment vďačná eMuska :).

Edward:

,,Ak je hudba pokrmom lásky, hrajte teda...“ jej ľúbezný hlas sa rozliehal po triede a ja som len očarene civel. Niečo ma k nej vábilo a priťahovalo. Skúsil som prečítať jej myšlienky, aby som sa o nej dozvedel viac, no vtom bum... ako rana z čistého neba ma zasiahlo niečo neuveriteľné!
Ticho!
Nepočul som ani ň, ani hlások, ani ničovské nič, proste len obyčajné ticho.

Keď som sa aspoň zhruba spamätal, začal som racionálne uvažovať. Ako je to možné? Môj dar ma ešte nikdy nezradil, nikdy nezlyhal! Budem sa k nej musieť dostať bližšie. Možno... možno je to len pre to, že ju nepoznám a nič o nej neviem. Budem sa musieť porozprávať s Carlisleom.

Úvahy týkajúce sa tej ženy, čo mi bola učiteľkou, ma tak pohltili, že ma do vedomia priviedol až zvonček.

,,Edward, si v poriadku?“ spýtala sa starostlivo a ja som využil možnosť nadviazať kontakt.
,,Slečna Swanová... všetko je v poriadku. Ďakujem.“ Bol som ako úplne vymletý. Nevedel som, o čom sa s ňou môžem baviť. Veď je moja učiteľka literatúry!
Spamätaj sa!
Napomínal som sa v duchu. Toto trápne ticho prerušila až ona.
,,Edward, smiem sa ťa niečo spýtať?“ ozvala sa a trochu sa začervenala. Bola tak krásna, keď... okamžite prestaň! Zahriakol som sa a radšej sa sústredil na rozhovor.
,,S-samozrejma,“ dostal som zo seba.
,,Nechcem ťa uraziť ani nič také, len... koľko vás spolu žije?“ nechápal som jej otázku.
,,Ako... ako koľko?“ upresňoval som sa.
,,Koľký žijete po kope? Teda... prepáč, že sa na to tak pýtam, ale... no... nemohla som si nevšimnúť, že si tak trochu... hmmm... vegetarián a to prvý, ktorého som v živote stretla. A na chodbe som stretla ešte jednu upírku, ktorá bola vegetariánka, tak...“
,,Počkať. Ako... vy o nás viete?“ bol som úplne zaskočený. Nie je možné, aby o nás vedel nejaký človek! To je neprípustné a trestu hodné! No z nejakého dôvodu som nedokázal dopustiť, aby sa slečne Swanovej niečo stalo.
,,Všetko ti vysvetlím, len prosím vydrž, teraz musím ísť na hodinu a ty tiež. Niekedy ti to všetko porozprávam, lebo ma vážne fascinuje spôsob vášho života a chcela by som o ňom vedieť čo najviac. A prosím, pri takýchto neformálnych rozhovoroch mi prosím hovor Bella. Je divné, keď mi vyká niekto, kto je odo mňa omnoho starší,“ opäť sa začervenala a s pozdravom odišla a nechala ma tam vykoľajeného a zmäteného.

O čom to vlastne hovorila? Aha, jasné! Musím ísť okamžite za Carlisleom, toto je viac než divné! Jedno šťastie, že dnes nemá službu v nemocnici.

Bella:

Hmmm, toto som asi trochu prehnala. Ostal tam stáť ako soľný stĺp, ale ja som sa proste neovládla! Je to predsa upír a odopiera si ľudskú krv! Keby som nemala toľko vedomostí, ani neviem, že niekto taký existuje. Dokonca aj keď som vedela, že je niečo také možné, neverila som, že by to niekto využíval.
Ale aj tak som na neho chudáka asi nemala vybehnúť s tým, že poznám jeho tajomstvo.
No teraz sa už musím sústrediť na svoju prácu, nasleduje hodina výtvarnej výchovy.

Alice:

Dnes k nám má prísť nová učiteľka a ja s ňou mám mať výtvarnú. Teším sa, pretože som mala víziu z hodiny.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Amisha

3)  Amisha (08.09.2010 12:31)

No ta to na něj tedy vybalila. Ještě že to s ním neseklo. Chjo serie...

Nebraska

2)  Nebraska (02.07.2010 19:16)

Ha, tak tohle muselo chudákem Edwardem zamávat Ale na druhou stranu - může být rád, že odpadá takové to dumání nad tím, jak jí říct, co jsou zač ;) Tak šup dál :-)

sfinga

1)  sfinga (02.07.2010 19:15)

áááách.
Obávám se, že víc ze mě nedostaneš. Je to moc hezký.
Sakra, moje vyjadřovací schopnosti jsou na nule. Promiň.
Tleskám

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek