Sekce

Galerie

/gallery/Zeus.jpg

Informace o maximální možné délce povídek.

Milé autorky, milí autoři,

databáze, kam se ukládají vaše povídky má pevně dané omezení na maximální počet znaků, kolik může jedna povídka obsahovat. Ten je 65 535 znaků a je konečný.

Pro perex platí stejné číslo, ale varuji vás, kdo bude psát přehnaně dlouhé perexy, tomu je budu krátit. Perexy se posílají do aplikace na mailové notifikace a větší množství dat by mohlo způsbovat potíže. Kromě toho, perexy mají naznačit nebo uvodit obsah článku, případně do nich můžete dát jen název kapitoly. Rozhodně původně nebyly zamýšleny jako umístění děkovaček alá "výherce Oscara" :)

ALE! Tento počet zahnuje mezery, odřádkování a hlavně značky pro formátování. Pokud tedy používáte v povídkách hodně formátování, připočítejte za každý samostatně nastavený styl cca 3-10 znaků.

NAVÍC! Pokud kopírujete povídky z Wordu, tak dnešní chytré prohlížeče přenesou z Wordu i ten formát, který je ale zapsán prasácky neefektivně, takže na jeden samostatný styl můžete počítat až okolo 30 znaků.

Hrubým odhadem bych stanovil jako bezpečnou hranici, kdy se ještě povídka vždy uloží, cca 45 000 znaků.

 

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Nebraska

5)  Nebraska (11.11.2010 12:03)

AnneCullen: Věř mi, už několikrát jsme museli kapitoly dělit, protože se do limitu nevešly ;)

AnneCullen

4)  AnneCullen (11.11.2010 11:30)

chi... mi řekněte, kdo by dokázal napsat takhle dlouhou kapitolu? :D:D:D

Ajjinka

3)  Ajjinka (29.10.2010 22:15)

Adelka: Jasně, že jen na délku jednoho článku

2)  Adelka (29.10.2010 21:58)

Chápu dobře, že toto omezení se vztahuje na délku jednoho článku, a ne povídky? Protože pokud by to bylo na celou (kapitolovou) povídku, tk je to dost velké omezení.

Astrid

1)  Astrid (23.10.2010 20:26)

Dik, to je dosť dobré info o tom formatovaní. Dik Wash.:)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek