Sekce

Galerie

/gallery/index.jpg

Dá to práci, najít lásku...

„Eróte!“

Afroditin znělý hlas se rozléhal Olympem, následovaný po chvilce řevem Hefaista.

To  se  zase lekl  manželčina ječáku a pustil si kladivo na palec. Snad to nebylo na tu zdravou nohu, obounož by se mu kulhalo špatně, pomyslel si Erós, Afroditin tajemník pro věci milostné,  a rychle schoval svitek s vetknutým nosníkem do tógy. Taková smůla, to jsem ho měl už tak slušně rozpočítaný.  Rychlým pohybem před sebe položil jeden ze studijních časopisů. Afrodita neviděla ráda, když se v pracovní době věnoval svým koníčkům na úkor studia.

Musíme přece sledovat nejnovější trendy! Jako by slyšel její hlas. Ušklíbnul se a náhodně otevřel časopis s nápisem Hustler na přední straně. Zarazil se a přimhouřil oči. Chvíli časopisem otáčel kolem dokola, než pochopil, na co se to vlastně kouká. A na koho… S výkřikem zahodil časopis a rychle si šáhnul na svůj amulet proti uhranutí.

U Dia, kde jsou doby, kdy vrcholem erotiky bylo odhalené rameno a můžům při pohledu na ženský kotník klesaly morální zábrany a stoupal nejen krevní tlak, žbrblal si. Dneska aby bůžek místo peříčka použil slepici i s kurníkem. A někdy i s kohoutem, dodal, když jeho pohled padl na časopis.

„Eróte!“ ozvalo se znova a tentokrát se objevila před jeho pracovním stolem i samotná Afrodita. Z očí ji létaly blesky a byla evidentně vytočená. Skoro stejně, jako když byl vynalezen pás cudnosti. V ruce měla svitek a rázně si s ním pleskala do dlaně. Eros zaostřil, a když viděl, co je na něm napsáno, zděšeně polknul.

Tak tohle bude průser! Přišla na to. A to jsem ho schoval tam, kam se nikdy nedívá. Na její pracovní stůl.

Tohle bude horší než když Amorci, ta hovádka, střilela po Kerberovi a trefili se mu do zadku. Hádes tenkrát řádil, jak pominutý. Kerberos byl totiž jeho miláček, vychoval ho od malého šteňátka, a když byla Persefona u maminky, bral si ho i do postele.

Nebo když Dionýsos měl mejdlo, Bakchantky Amorky opily, oni pak sbalili Furie a vydali se někam k Woodstocku. Tenkrát vlastně někdo přitáhnul i ty holky od konkurence, jak jen se to… jo, sukuby. Ty to ale uměly rozjet, zavzpomínal.

Amorci byli vůbec kapitola sama pro sebe. Sice vypadali roztomile, ale byla to tupá stvořeníčka, která byla schopna utlouci se o sklo, protože zapomínali, že jakožto na nadpřirozené bytosti na ně fyzikální zákony neplatí.

„Tak co mi k tomu řekneš?“ řekla Afrodita tak ledovým tonem, že Erótu div nezamrzly chloupky v nose.

Když se nedočkala odpovědi, povzdechla a rozmotala svitek s nadpisem Edward Cullen.

Jméno – Cullen Edward

Postava – štíhlá

Výška – střední

Barva vlasů – do bronzova

Barva očí –černá, zlatá a někdy i červená

Zvláštní znamení - upír, čtenář myšlenek

Poznávací znamení – neustále zmučený výraz obličeje

 

„To se mu nedivím, když všem okolo vidí do hlavy.“ konstatovala Afrodita.

Fakt by mě zajímalo, jak na to příšla, dumal Erós.

„Určitě by tě zajímalo, jak jsem na to přišla, že ano?“ pronesla s lišáckým úsměvem. „Nezapomínej na to, že vím vše, jsem bohyně!“ dodala povýšeně.

„A taky jsem potkala Artemis.“

No jo, Artemis. Ta stará drbna! Je pravdou, že díky své pracovní náplni, by měla mít o těchto záležitostech docela přehled.

„Kdo na něm dělá?“ zeptala se Afrodita a dozvěděla, že č. 47. Podívala se do záznamů a zamračila se.

„Ale to je starý mazák, ten dělal Julii a taky Tristana, tak jaký může mít problém?“

Erós pokrčil rameny. Opravdu nevěděl, v čem je problém. Prostě se ne a ne trefit. Všude kolem Edwarda bylo tolik lásky, až to hezké nebylo. Jednou se ten Amorek dokonce trefil místo do něho do lva. To byli se školou v Zoo a Edward se celou dobu exkurze v pavilonu šelem mlsně olizoval. Právě tam byla doba krmení. Eros asi nikdy nezapomene na výraz toho beránka, kterému právě došlo, že být séžrán, není ten nejhorší osud, co ho může potkat…

„Jak dlouho to trvá?“ zeptala se.Eros zavřel oči a polkl. A řekl to.

„Cožéééééééééééé?“ řev který následoval, přiměl Hefaista pustit si kladivo i na druhou nohu. Uplivnul si, řekl, že ta nová výheň, co dostal od Dia jako svatební dar, mu za to nestojí a zmizel.

„Pošli mi ho sem!“ zavelela Afrodita a zmizela.

To vypadá na motivační rozhovor, pokýval hlavou Eros a vydal se vyhledat provinilce. Motivační rozhovor většinou spočíval v tom, že dotyčnému Afrodita pohrozila, že pokud nebude podávat lepší výsledky, pověsí si jeho křidélka na stěnu pracovny. Pár už jich tam měla.

Amorek č. 47 měl ztrhaný výraz štvance. Občas mu obličejem proběhl tik a tiše si šeptal, že ten hajzl je děsně rychlej.

Erós tiše naslouchal, co se bude dít. Ale krom jednoho lusknutí neslyšel nic. To bylo zvláštní.

„Tak se na to půjdeme podívat!“ Fuj, to se lekl. Afrodita se mu zjevila hned za zády. Luskla prsty a najednou oba stáli uprostřed učebny biologie v městečku Forks. Nikdo je neviděl a také jen oni mohli sledovat trajektorii zlatého šípu, který se právě zanořil do levé části hrudníku Edwarda Cullena. Tam, kde bývá srdce – ve většině případů. Jeho netlukoucí srdce začalo mdle zářit, jejich práce skončila. Se stoletým zpožděním. Teď záleží jen na něm, zdali se mdlá záře změní v překrásný jas.

Edward nic z toho, co se děje v jeho hrudním koši nevnímal. Do třídy právě vstoupila hnědovlasá dívka a on řešil problém – sežrat či nesežrat.

Erós se obrátil na radostně se tvářící Afroditu.

„Má paní, co jsi s tím amorkem udělala?“

Afrodita se tajuplně usmála a cvrnka ho do nosu.

„Stačilo mu přičarovat brýle.“

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Kate

36)  Kate (04.07.2013 19:55)

Ten hajzl je děsně rychlej! Řeknu to asi takhle: a pak takhle: ale nejvíc to vyjadřuje tohle: !!!

Pilly

35)  Pilly (29.06.2012 16:17)

maryblack

34)  maryblack (30.01.2012 01:57)

není co dodat

miamam

33)  miamam (19.12.2011 08:21)

Chacha! To je tak správně ulítlý! Div mu nezamrzly chloupky v nose??! Super povídka :D :D

Marvi

32)  Marvi (15.12.2011 11:54)

Já jsem si říkala jakou to bude mít pointu a ony brýle??? Super ;) ;) ;) ;)

Judy

31)  Judy (14.12.2011 22:28)

Brýle neměly chybu! :D

HMR

30)  HMR (14.12.2011 19:58)

Julie, Tristan? Hm, ten drahoušek č. 47 si zřejmě s koncem těch velkých lásek nedělá starosti...

belle

29)  belle (14.12.2011 19:06)

chechtala jsem se od začátku, do konce, těžko vybrat nějaké útržky, protože celé dílko bylo :D

Bosorka

28)  Bosorka (14.12.2011 18:09)

Tak nejprve děkuji za všechny reakce, ani nevíte, jak mě těší
Další poděkování bych ráda směřovala osobě, která mě neposílá do háje za mou obvyklou otázku - "Můžu to dát ven, je to dobrý?". Díky, ségra

Astrid - ale jo, hopsám - napíšu pár vět a hopsnu ke pračce, myčce nebo letím utišit dítě. Jen to není zvesela ;)
ROmčo - kušuj!

Kamci

27)  Kamci (14.12.2011 17:40)

Bosorko, tebe by měli předepisovat jako antidepresivum

Janeba

26)  Janeba (14.12.2011 16:47)

Bosinko , co dodat, když vše bylo už napsáno přede mnou???!!!
Jsi talent na zábavu a neskutečně umíš u každé povídky
a) zvedat koutky v mé strnulé tváři
b) nutíš mě uklidit si stůl od poživatin, kterými bych skrápěla noťáska
c) připravit si kapesníky na utírání obrazovky
d) staráš se o mé vyměšování
e) prodlužuješ moji životnost
A tím pádem jsem neskutečně vděčna osudu, že tu budu smět strašit s Edwardem!!!

Jsi neskutečná, víš to???!!!
Děkuji!!!

P.S. Taky se 47. mohl líp postarat o Julii!

25)  hela (14.12.2011 14:35)

jááá hááááá hááááááá jsem se pobavila

24)  Babča S. (14.12.2011 11:59)

:D :D :D :D :D :D

Bosorka

23)  Bosorka (14.12.2011 11:46)

Mišulko odpusť! To jsou prostě Amorci
Potěšítě, když se dozvíš, že hned druhý den se číslo 47 rozmáznul o prosklenoou stěnu výškové budovy, když pronásledoval Paris Hilton? A to poslední, co mu prolétlo hlavičkou, byl jeho zadeček?

Amisha

22)  Amisha (14.12.2011 10:54)

Tak kde začít?!
No milá zlatá vidím to na kapitolovku! Nekul na mě těma kukadlama! Já nutně potřebuju celý příběh!!!
Prosíííím
PS: námitky neberu a jestli nechceš abych dala hlasovat pustíš se do toho dobrovolně

bb119

21)  bb119 (14.12.2011 08:42)

Bos, to se Ti vážně moc povedlo, skvěle jsem se bavila

MisaBells

20)  MisaBells (14.12.2011 08:28)

Mám... ne, beru zpět. Nebudu tě citovat, protože tohle je jeden z těch případů, kdy bych sem musela vážně překopírovat celou povídku a to adminky nemají rády. (Myslím tím ctrl+c a ctrl+v.) Bos, miluju tvoji múzu, ale jedno si neodpustím: "Občas mu obličejem proběhl til a tiše si šeptal, že ten hajzl je děsně rychlej." Hajzl? Hajzl? Zase ten hajzl?

Empress

19)  Empress (14.12.2011 04:07)

Plačem smiechom, bolo to dokonalé

Nebo když Dionýsos měl mejdlo, Bakchantky Amorky opili, oni pak sbalili Furie a vydali se někam k Woodstocku. Tenkrát vlastně někdo přitáhnul i ty holky od konkurence, jak jen se to…..jo, sukuby. Ty to ale uměly rozjet,

Poznávací znamení – neustále zmučený výraz obličeje

sežrat či nesežrat...

Mno, mohla by som to sem skopírovať rovno celé, pretože to bolo fakt skvelé :-) :-) :-)

LadySadness

18)  LadySadness (14.12.2011 01:11)

bakchantky, fúrie a Woodstock :D :D Edward v zoo , děsně rychlej hajzl a brejličky, panstvo, brejličky Artemis, ta stará drbna, ó, bohovia olympskí amorkovia a Kerberos:) :) :) :) :)

Joana

17)  Joana (13.12.2011 23:53)

Bohové, co se starají o Edwarda, jsou prostě vždy super A vždycky dost cáklí

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still