Sekce

Galerie

http://www.stmivani.eu/gallery/odte%C4%8F%20u%C5%BE%20se%20d%C3%ADtko%20rad%C5%A1i%20nept%C3%A1.jpg

 

Třetí a poslední double drabble (200) z minisérie o dítku, opět volně navazující na předchozí dva a opět z firmy Agule99 a Dcvstwilight.
Snad se bude líbit.

Třetí a poslední double drabble (200) z minisérie o dítku, opět volně navazující na předchozí dva a opět z firmy Agule99 a Dcvstwilight.

Snad se bude líbit.

Malá, asi pětiletá holčička seděla u stolu a přehrabovala se v misce s cereáliemi zalitými mlékem. Hlavičku si podpírala rukou a usilovně přemýšlela. Snažila se najít odpověď, ale prostě na ni nedosáhla. Její dětská mysl toho nebyla schopna. Když Edward viděl, jak se jeho dcerka nad něčím trápí, přisedl si k ní.

„Tak ven s tím, zlato, co ti sužuje hlavičku?“ vyzval ji ke slovu.

„Hm. Tatínku, kde se berou děti?“ vysoukala ze sebe tím nejsopránkovitějším hlasem.

„A tati, jak přijdou na svět?“ dodala vzápětí horlivě.

„Hm, no, víš… Dobrá tedy, povím ti to,“ odhodlal se. Těžce si povzdychl a spustil, jak nejlépe dovedl.

„To máš tak. Máš motýlka, to je kluk. A pak je tu včelička, to je dívka. A…“ pokračoval a snažil se ve tváři dívenky vyčíst její reakce.

„Hm. Dobře,“ odpověděla mu, když dokončil své vyprávění. Seskočila ze židličky a odběhla pryč.

„Maminko?“ ozvalo se Belle za zády.

„Ano, Renesmee?“

„Víš, já to vůbec nechápu,“ začala se rozčilovat a založila si svoje ručičky na hrudi. „Jak jste, proboha, mohli s tatínkem mít mě, když on ani neví, že miminko vzniká sexem!“ pronesla, líčka měla rudá. Její maminka na ni vyděšeně zírala a nakonec se jen chápavě usmála.

 


 

Dcvstwilight

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

4)  Lucka (27.07.2014 00:40)

SestraTwilly

3)  SestraTwilly (26.07.2014 21:48)

No Edward má medzery v sexuálnej výchove...storočný panic,to na ňom zanechalo stopy. ;-)

2)  BabčaS. (26.07.2014 09:58)

DopeStars

1)  DopeStars (26.07.2014 09:39)

Edward zabil!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek