Sekce

Galerie

http://www.stmivani.eu/gallery/nextchynceee.jpg

Tak tu je Alicina vízia, ktorá sa aj uskutoční. :) Prajem vám príjemné čítanie

„Volturiovci,“ vydýchla. „Prídu tu, zabijú nás.“

„Má to niečo spoločné s Irinou. To ona videla Renesmee. Bola s Volturiovcami,“ doplnil ju Edward. Alice momentálne nebola schopná ani jedného slova.

„Ale veď vás predsa len tak nemôžu zabiť. Prečo by to robili?“

„Renesmee je poloupír, tak preto,“ vysvetlil mi Jasper. „Nesmrteľné deti sú pre nich nebezpečné, pútajú na seba pozornosť, a tak dosť rýchlo prezradia naše tajomstvo.“

„Aha, ale však u Renesmee je to úplná blbosť!“

„Edward, kto tu príde?“ spýtala sa ho Bella. Mala vystrašený výraz.

„Všetci Volturiovci. Prídu tu o týždeň.“

„Zostávam vám tu pomôcť. Ak bude potreba bojovať, budem na vašej strane,“ vyslovila som.

„Melinda, nie. Toto od teba nemôžeme chcieť!“ nesúhlasila Esme.

„Chcem vám pomôcť. Za to, že ste aj vy pomohli mne. Inak by som bola dávno mŕtva.“

 

Pustili sme sa do príprav. Bojovať som vedela celkom dobre. Stačilo len použiť moju schopnosť a bolo. Lenže to ma dosť vyčerpávalo, takže v boji by som dlho nevydržala.

Proti Belle som nemala ani najmenšiu šancu vyhrať. Mala svoj štít a ja som bola oproti nej v boji... ako sa hovorí... v zadku. Takže v boji som sa mohla spoliehať len na moju schopnosť a na to, že nik nebude mať štít.

Všetci za rozišli ísť hľadať niekoho, kto by dosvedčil, že Renesmee je absolútne neškodná. Je to taký malý anjelik v rodine. Každému dokáže v priebehu niekoľkých minút vykúzliť na tvári úsmev. Pochybujem, že by ju niekto mohol nenávidieť.

 

 

„Melidna? Mohla by si, prosím, ukázať Tanyi, kde máme autá? Chcela by ísť na lov,“ poprosila ma Bella.

„Isteže,“ odvetila som jej a pozrela sa na Tanyu. Usmiala sa na mňa a ochotne šla za mnou. Zaviedla som ju do garáže a podala jej kľúče. Vybrala si Edwardovo Volvo. Hneď odišla.

Vrátila som sa späť do obývačky a už tu bolo a trošku rušnejšie. Zbadala som dva páry nových upírov. Teda pre mňa nových. Bella sa im s Edwardom snažila vysvetliť, že Nessie je poloupír, nie plnohodnotný upír. Ako som započula ich mená, tak Benjamín s Tiou im hneď uverili a dotkli sa Renesmee, aby im ukázala jej život, ale Amun a Kebi jej to zakázali a radšej niekde odišli, no zostali vo Forkse. potrebujú sa ešte rozhodnúť, lebo pochybujú, že by sme mohli vyhrať.

Prišli aj, ako ich Cullenovci nazývajú, Amazonky. Boli dve, Zafrina a Senna, a pravdepodobne ich poslala Alice, no nevedeli, kde má namierené. Žeby nám chcela pomôcť?

Tuež prišiel jeden európsky nomád – Alistair. Zachytila som nejaké reči o tom, že je stopár, a že nechce, aby ho tu uvidel Demetri, lebo to by pre neho znamenalo niekoľko ďalších desaťročí na úteku a skrývaní sa pred Volturiovcami.

Všetko premýšľanie som nechala tak a vybrala sa na záhradu. Sadla som si na schody a pozorovala tých, čo tu sú tiež. Najbližšie pri mne bol Seth, pri potoku bol Benjamín s Tiou. Okolo neho sa zrazu zvírila voda. Boloto niečo úžasné. Prišla som ku ním a udivene sa na neho pozerala.

„Wau!“ To bol jediný zvuk, ktorý som dokázala vydať. Trošku odstúpil a urobil ďalší vodný vír. Zdvihol ruky, spojil ich, a tak sa aj tá voda zrazila. Znova som prekvapene vydýchla: „Tak to je teda super!“

„Občas sa to zíde,“ mykol plecom a zasmial sa. „Ja som benjamín a toto je Tia, predstavil sa a podal mi ruku.

„Melinda,“ usmiala som sa.

„Máš aj ty nejakú schopnosť?“ spýtala sa ma Tia, ktorú som prvýkrát počula niečo povedať.

„Áno. Prosím, nezľaknite sa,“ upozornila som ich. Začala som k ním tlačiť tú hmlu, ktorá ich mala obrať o všetky zmysly. Benjamín si to všimol, no nijako nereagoval. Schopnosť ich zasiahla a Tia sa mierne strhla. Hneď som ju stiahla.

„Si podobná Alecovi,“ povedala.

„To som už počula,“ prevrátila som očami. „Keby som tak aspoň vedela, kto to je,“ povzdychla som si a otočila sa od nich.

 

Zafrina sa hneď skamarátila s Nessie. Pomocou jej ilúzii jej vytvárala rôzne obrazy. Nessie z toho bola nadšená a takmer vždy bola len s ňou. Tiež sme sa snažili precvičiť a dostať z Belly štít. Už sa jej to párkrát podarilo pomocou Kate. Dokázala ho dať na Edwarda a Nessie, ktorú držala v rukách. Kate na ňu doslova tlačila, tak niet divu, že sa jej to podarilo. Keďže moja a Zafrinina schopnosť je bezbolestná, tak sme pomáhali pri precvičovaní.

 

„Melidna, teraz ober o zmysly aj Garetta, Benjamína a Maggie,“ prikázala mi Kate s Edwardom.

„Fajn,“ odvetila som. „Poprosím, nezľaknúť sa,“ zakričala som na nich. Stáli o čosi ďalej ako Edward, Renesmee, Emmett a Esme. Tlačila som k ním tú hmlu. Bolo to dosť ťažké, pretože sa to mohlo každú chvíľu rozpustiť a vrátiť späť ku mne. Tlačila som na to, ale viac sa to nechcelo ani pohnúť. Sústredila som sa na tých troch, a nakoniec sa mi to podarilo... s trošku viac námahy. Snažila som sa to takto udržať dovtedy, čo Bella neroztiahla svoj štít. Odpor začal byť ešte väčší a ja som to už nezvládala. Veľmi ma to vyčerpávalo. Cítila som ako slabnem. Ako ma opúšťa sila, že slabnem. Ale veď som upír! Tak to by som nemala.

Stiahla som schopnosť a posadila sa na zem. Hlavu som sklopila a rukami si objala kolená. V boji budem úplne nanič!

„Mel, stalo sa ti niečo?“ spýtala sa Esme a prišla ku mne. Sklonila sa ku mne a pohladila ma po chrbte.

„Ja... no, nič sa nedeje. Len ma tá schopnosť príšerne vyčerpáva,“ priznala som.

„Neboj sa, to vytrénuješ,“ povzbudila ma. Pozrela som sa do jej zlatých očí a usmiala sa na ňu.

„Zafrina, mohla by si to teraz prebrať za mňa? Potrebovala by som si na chvíľu oddýchnuť.“

„Oddýchnuť? Veď ty si upír!“ ozval sa, kto iný, než nie Emmett! Vyplazila som naňho jazyk.

 

Zakto to pokračovalo ešte pár týždňov, až nastal osudný deň. Bolo tu dosť upírov s rôznymi talentami. Všetci sme prišli na lúku, kde mali o chvíľu doraziť aj upíri z Volterry. Okolo nás sa postavili aj vlkolaci z LaPush. Bolo ich nejako veľa, ale každá pomoc sa zíde. Alice vravela, že sa tu všetko pravdepodobne strhne k veľkému boju. Dúfam, že nemá pravdu, a že to rozhodnutie niekto rýchlo zmení.

Ale Alice sa niekde aj s Jasperom vyparila. Neukázali sa tu už dlhú dobu. Možno odišli, veď majú svoj vlastný život. Možno sa rozhodli túto rodinu opustiť, a možno... nám chcú ešte nejako pomôcť, ale v to pochybujem. A nielen ja, ale aj ostatní.

 

Teraz som sa postavila na kraj našej skupiny. V strede stáli Carlisle s Esme, Rosali a Emmett, Edward a Bella. Všimla som si, že Renesmee sedí na Jacobovi. Na sebe má malý batôžtek pre prípad, že by bola v ohrození, a mala by s Jacobom utiecť. Každý sa držal s každým za ruku. Však možno toto sú ich posledné chvíle ich upírskeho života.

 

„Melinda, zlatíčko,“ ozvala sa Esme, ktorá akurát prišla ku mne. Objala ma. „Kedy sa hocičo stalo, tak vedz, že sme ťa všetci mali radi ako dcéru a sestru,“ pošepkala.

„Ďakujem, aj vy ste pre mňa boli ako moja rodina.“ Esme sa otočila a odišla. Bella si vzala Renesmee na ruky. Dala jej bozk na líce. To isté spravil aj Edward.

 

Zrazu spoza stromov oproti nám vyšli postavy. Tie vpredu mali čierne plášte a tie, čo stáli vzadu, svetlejšie. Bolo dosť veľa. Všetci mali červené oči a sledovali nás. Každý náš krok, každý pohyb.

Ako sme sa dohodli, Bella na nás roztiahla svoj štít. Ja som sa však postavila nakraj, pretože inak by moja schopnosť nefungovala na nich, ale na nás. Bella sa na mňa pozrela a ja som sa usmiala na znak toho, že je všetko v poriadku.

Všetko bolo ako naplánované, Aro sa rozprával s Carlisleom. Potom tu prišla aj Alice a priviedli so sebou nejakého poloupíra. Nevnímala som ich, pretože ma zaujal jeden upír z Volturiovcov...

 

Niekto :)

 

Zbadal som ju. Je nádherná. Krásne červené vlasy sa jej vlnili oko jej krásnej tváre. Výrazné zlaté oči na sledovali. Už ma viac nič nezaujímalo. Keby sa tu začalo bojovať, pravdepodobne by som si to ani nevšimol. Mohol by aj les okolo nás vyhorieť a mnou by to ani nepohlo. Ona sa teraz stala stredom môjho vesmíru. Preletela mi ním ako tá najžiarivejšia hviezda. Jej jemne červené pery sa roztiahli do prenádherného úsmevu.

Minúty ubiehali a my sme si celý čas pozerali do očí.

Zrazu Aro zavelil, že odchádzame, ale mňa to späť do Volterry už viac neťahalo. Chcem byť s ňou.

„Ideš s nami?“ spýtal sa ma potichu Aro.

„Potom prídem,“ odvetil som.

„Dobre.“ Pocítil som, že sa na ňu pozerá. Pochopil; usmial sa a odišiel.

Pomaly som sa k nej vybral. Sledovala každý môj krok. Úsmev jej z pier ešte stále nezmizol. Zastal som od nej asi meter. Len jeden úbohý meter ma delil od toho, aby som sa jej dotkol. Vystrel som k nej pravú ruku, ktorej sa hneď ochotne chytila. Pomaly som si ju pritiahol bližšie. Vpíjal som sa do jej očí tak, ako aj ona mne.

Ak ju požiadam, aby so mnou šla do Volterry, urobila by to? Bude ma vôbec milovať?

 

 

Carlisle:

 

„Pozrite sa na Melindu,“ povedala prekvapivo Alice. Otočil som sa. „Ach, ale sú krásni,“ dodala.

„Našla si spoločníka na cesty,“ zasmial sa Emmett.

„Emm!“ napomenul som ho. „Teraz je konečne úplne šťastná.“

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

lied

4)  lied (02.09.2010 22:39)

tos udělala schválně viď takhle nás napínat kdo to může být

nessienka

3)  nessienka (02.09.2010 18:51)

Moje srdce sa trošku zastavilo, potom zrýchlilo a tak stále dookola. Super kapitola, milá sesternička! Už sa neviem dočkať pokračovania. Dúfam, že tu bude čoskoro.

Hope

2)  Hope (02.09.2010 17:23)

Nie, nie, nie... len nech sa ti nič nestane! Pre koho by som potom písala?
Ale poviem ti, že jeden z tých, čo si tipovala, to bude.
No a ja už radšej mlčím.

eMuska

1)  eMuska (02.09.2010 17:16)

Ooo! Mne sa asi niečo stane! S kým to bude? S Alecom? Felixom? Demetrim? Už sa teším na pokráčko, ten zvrat je úplne perfektnýž a nádherný, som zvedavá, ako to dopadne!!!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek