Sekce

Galerie

/gallery/EClogo.jpg

Další Eclipse plakáty.

Na světě jsou další promo postery Eclipse, tentokrát s kouskem gardy Volturiových a Rileym s novorozenými.

Jane, Alec, Demetri a Felix. (Možná se tak narodili, možná je stvóřil Aró :D)

- klikni -

MEET RILEY (Seznamte se s Rileym)

Příběh Eclipse je stále o Victoriině pomstě po smrti jejího druha Jamese v Twilight, z které obviňuje Bellu. Všechny její předchozí pokusy o pomstu Edwardovi za vraždu jejího druha selhaly. Nic ji však neodradí, Victoria míří do oblasti Seattlu a vytváří armádu novorozených upírů v naději, že s jejich pomocí bude moct konečně porazit Cullenovy a zabít Bellu. Jeden z prvních lidí, které Victoria promění, je Riley Biers (v knize žádné příjmení neměl) - popsaný jako mladý, pohledný a (poté, co byl změněn v upíra) s jasně rudýma očima.

Jelikož je Riley nejzralejší z novorozených, dostal úkol získat Bellin pach pro zbytek novorozených na zúčtování proti Cullenovým a La Pushské smečky.

„Diváci mohou očekávat brutální bitvu," říká Samuel, „a myslím, že se mohou těšit na další překvapení. Riley a jeho novorozená armáda jsou nezastavitelní."

Ale on je víc než jen upíří "zlosyn"… On je zamilovaný!

Nejenže je Riley Victoriiny pravá ruka, on je i její loutkou. Miluje ji a věrně jí slouží. Victoria samozřejmě pořád miluje Jamese a Rileyho pouze využívá k dosažení svého cíle.

„Uvědomění si, že Riley má stále lidskou krev v žilách, byla pro mě důležitá věc, když jsem se chtěl vžít do role," tvrdí Samuel. „On není čistě zlý netvor."

Možná Riley není ve všem ten zlý. Ve filmu je kladen důraz i na jeho příběh. Příběh o zradě, zoufalství a žalu.

Movies


Navíc se objevily obrázky přímo z natáčení Eclipse.

1) Ehm, o jakou scénu se asi jedná? :D

2) Ehe, jak se umí Cullenovic bejvák proměnit pro maturitní večírek :)

LunaNuevaMeyer

 

Navíc tu máme dobrou zprávu, pokud jste zaslechli nějaké šuškání o tom, že by se Ashley Greene a Kellan Lutz neměli objevit ve čtvrtém/pátém pokračování Twilight ságy - Breaking Dawn, můžete si oddychnout. Summit nakonec jejich podmínkám vyhověl a v BD si zahrají.

TwiFans

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Ree

8)  Ree (20.05.2010 14:44)

sakraprace: Protože to přehání s photoshopem...

sakraprace

7)  sakraprace (20.05.2010 06:44)

Ježiši, proč na těch plakátech vypadají tak uměle?

ivv

6)  ivv (20.05.2010 02:28)

mňa len udivuje, že z tak krasneho muža ako je daniel cudmore urobili take strašidlo.:p

Iwka

5)  Iwka (19.05.2010 22:31)

No, já už se vyjádřila na stmivani.eu, ale když to tu tak vidim. Můj názor - Hairspray 2?? :D Ne, dělam si srandu, až tak ne. Ale hrozný je to dost. Alec se dal na styl ála hlavní šampónek a výraz ma styl rozzuřený čivavy. Jane se nejspíš inspirovala v Pomádě a hned pak vstoupila do kláštera. Hmm, zlobivá jeptiška, vauu! :D Demetri s tou divnou špičkou vypadá jak jestřáb, nebo jak se ten pták jmenuje a Felix... Až na ten úchylnej výraz to asi schytal nejmíň.

:D:D:D Prostě pokud mám být upřímná... Fakt haluz

Ale stejně se na Eclipse nevýslovně těším

4)   (19.05.2010 21:33)

Teda musim říct, že tady všichni vypadají tak nějak divně. Vcelku mi příjde, že se jim postery na Eclipse moc nepovedly:/
A Alec má takovej strašidelnej pohled

AnneCullen

3)  AnneCullen (19.05.2010 20:55)

Wow! Jen to vidím, potřebuju nutně někam na párty... nějakou pořádnou, jako dělá Alice... no, aspoň, že příští týden bude rozlučák...:(:D:D

Karolka

2)  Karolka (19.05.2010 20:33)

Jedno velké áááách. A hlásím, že jsem přestala sledovat nové ukázky,páč bych to už nevydržela.

Ree

1)  Ree (19.05.2010 20:28)

Áááááá, světýlka! Světýlka Světýlka Světýlka Já chci taky světýlka Já chci takový obývák Já chci takový dům Já chci Alice, aby mi připravila takový večírek

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still