Sekce

Galerie

/gallery/NvL.jpg

Samantha zjistí, že je těhotná...

29.  Sam je těhotná

 

Bella:

„Můj Bože! Sam, ty jsi těhotná!“ veškerý počáteční úlek se změnil v nadšení.

„No. Tak trochu,“ odpověděla.

„Fajn, takže svatební šaty číslo 2! A ty se opovaž s Edwardem spát! Pro tebe mám jen jedinou verzi svatebních šatů!“ upozornila mě Alice!

„Alice, co to…?!“ pustil se do toho Edward.

„Buď v klidu bráško, já si vás pohlídám!“ usmála se na něj Alice.

„Edwarde, řekl jsi to Jakovi?“ zeptala se ještě pořád vyděšená Sam.

„Ne, to musíš ty! Za chvíli je tady!“ odpověděl jí.

„Páni, tak ty budeš mít štěňátko! Tak se přece trochu usmívej!“ přidala se Leah s jejím vlčím optimismem.

„Štěně? Leah, prosím tě. Tohle bude něco výjimečného. Upír, člověk a vlk dohromady. Už teď mi zastínil celou maminku. Budeš neustále pod něčím dohledem, protože jinak zešílím!“ upozornila Alice Samanthu.

V tom vtrhnul do dveří Jake.

„Sam!“ zavolal zoufale.

„Jsme nahoře, Jaku!“ ozvala jsem se mu. Mezitím jsme Sam konečně pomohli na nohy.

„Co ti je, lásko?“ strachoval se Jacob a vzal Sam do náruče.

„Budeš táta, Jacobe!“ vysypala to na něj narovinu.

„Jsi těhotná?! Páni, já budu táta!“ měl ohromnou radost a začal Sam líbat.

„Miluju tě, Jaku!“ zašeptala Sam. Nejspíš se předtím bála jeho reakce.

„Hrdličky, měli bychom, co nejdříve vyrazit za Carlislem. Může zkusit ultrazvuk a já vážně potřebuju vědět, jak na tom Sam bude, za ty tři měsíce, co je v plánu svatba!“ postrkovala je Alice.

„Tak počkat, já se s břichem vdávat nebudu! Bells, koukej odmaturovat do měsíce, než to trochu povyroste,“ pohladila si bříško Sam.

„Není problém, za tři týdny mám termín zkoušek,“ usmála jsem se na Edwarda a vpustila jsem do jeho mysli myšlenku na naši společnou noc. Políbil mě do vlasů a spiklenecky se usmál.

„Až po svatbě, vy dva!“ mrkla na nás Alice.

„Teda na co vy dva myslíte?!“ zazubila se Leah.

„Tak jdeme za dědečkem!“ vzala Sam Jacoba za ruku a táhla ho ven.

„Neblbni, vždyť tam leje!“ upozornil ji a snažil se jí zastavit.

„Mám tu auto, jedeš taky, Bells?“ zeptal se mě Edward.

„A co Leah a Alice!“ nechtěla jsem je tam nechat samotné.

„Klidně jeď, my si tady vystačíme!“ odpověděla Alice.

 

U Cullenových jsme byli za chvilku. Carlisle už nás netrpělivě čekal.

„Ne! Alice ti to řekla!“ zpozorněla Sam.

„A co mi měla říct? Zakřičela tvé jméno a utekla. Co se děje?“ nechápal Carlisle.

„No tati, kde začít…“ hledala vhodná slova.

„Bude z Vás dědeček, Carlisle!“ odpověděl za ni Jake.

„Já věděl, že si mám pořídit ten nový ultrazvuk, když se nám blíží ty svatby. Pojď se mnou, holčičko!“ naznačil jí cestu do své domácí ordinace.

„Vy jste si vážně kvůli nám pořídil ultrazvuk?“ zeptala jsem se ho. Trochu mě to vyvedlo z míry. Edward se uchichtl.

„No vlastně spíš moderní rentgen, ale ultrazvuk je součástí. Snad se nám maličké ukáže!“ vůbec nebyl rozhozený, jakoby s tím počítal. Sevřela jsem pevně Edwardovu dlaň, jako bych si na to lůžko měla lehnout já sama.

„Vy počkejte tady!“ zastavil nás ve dveřích.

„Rentgen?“ podívala jsem se tázavě na Edwarda. Jen pokrčil rameny.

 

Asi po hodině vyšli všichni tři rozjaření z Carlisleovy ordinace.

„Tak já budu dědeček. Jak dlouho jsem na to čekal,“ povzdechl si Carlisle.

„Něco kolem 300 let, drahý,“ přispěchala k němu Esmé a gratulovala budoucím rodičům.

„Tak jak?“ zeptala jsem se Sam.

„Jsem na začátku třetího měsíce! Zhruba. Zdá se, že budu těhotná normálně 9 měsíců. Paráda, ne?“ usmívala se.

„Budeme na tebe dohlížet, všichni!“ upozornil ji Jake.

 

„Takže svatba přesunuta na 2. června. Je to týden po naší maturitě, takže by se to dalo. Sam se nebude tolik cpát a vejde se do šatů, co byly původně v plánu!“ vysvětlovala nám Alice, jak totálně překopala svatební obřad, jen kvůli počasí a tomu, co se stihne zařídit. Pořád šílela, že máme jen měsíc. A to datum se neúprosně blížilo!

 

Sam se snažila poctivě nepřejídat, aby udělala Alice radost, ale jakmile se objevil Jake, začal ji krmit. Prý, aby se mimčo mělo dobře. Měli už vymyšlená jména. Pro holčičku Selena a pro chlapce Billy. Po svých rodičích. Sam věřila, že to bude děvče, ale to zatím ultrazvuk neprozradil. Její těhotenství probíhalo skvěle. Vůbec jí nebylo zle a ani nic podobného.

 

***

Období zkoušek bylo docela těžké, vrcholily přípravy svatby. Edward mě přitahoval víc než jindy a do toho jsem se měla učit. Maturitu jsem nakonec díky Edwardově pomoci s literaturou, zvládla s vyznamenáním. Edward se mi stejně posmíval, že si za pár desítek let ráda udělám maturitu znova a že na nás čeká ještě vysoká. To byly vyhlídky. Táta se uklidnil a přestal s připomínkami o dokončení studia. Jeho podmínku jsme tedy splnili. Alice už se do nás taky tolik neobouvala. Do šatů už bych se stejně nestihla zakulatit. Ale pořád řešila účesy, výzdobu, kytice, hudbu a tak. Svatba se měla konat u Cullenových a oddávat nás měl jeden z Quilleutských starších. No opravdu zvláštní seskupení, ale mělo to být zpečetění přátelství mezi vegetariánskými upíry a vlky.

 

Aaaa, je tu zase Alice!

„Bello, Sam!“ volala na nás.

„Kušuj, Sam usnula,“ okřikl ji Jake, kterej tady byl teď víc než doma. Se Sam se po svatbě měli přestěhovat do La Push.

„No budiž, Bella mi zatím stačí!“ vyběhla za mnou nahoru.

„Oč jde?“ zeptala jsem se.

„Poslední zkouška šatů!“ řekla nadšeně.

 

Zítra už měl být ten den D, na který jsme všichni netrpělivě čekali.

Čekalo nás loučení se svobodou. Nebo aspoň kluky. Jacob se svými vlkodlaky měli jít snad na striptýz a Edward s upíry na lov. Víc mi k tomu neřekli. My holky jsme měli zkrášlovací večer u nás. Leah přivedla dokonce i Emilly. Docela si spolu začaly rozumět, teď když byla i Emilly těhotná. Samovi už ten podraz odpustila a pořád snila o tom, že se otiskne. Byla se vším smířená a zdála se mi i opravdově šťastná.

Když se se mnou Edward loučil, než mi ho Emmett vyrval z náruče, zavtipkoval, že bude ten, co stojí u oltáře, tak abych ho tam nenechala dlouho čekat. Vtipálek jeden.

 

Byl to strašně fajn večer. Alice nás zahnala brzo spát, a protože věděla, že jen tak neusnu, šla mi číst před spaním, jako to dělává Edward. Nechtěla dopustit, abych měla kruhy pod očima, zítra v ten velký den.

Zdál se mi sen. Byl to ten sen, co se mi zdál před odjezdem do Paříže. Jen tentokrát Edward s naším synem nezmizel. Zůstali jsme spolu - jako jedna rodina. A pak, že osud je předem dán.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

jeanine

4)  jeanine (26.06.2011 13:38)

Jsem moc ráda, že se vám to líbí!

3)  miky (25.06.2011 20:23)

supééér

2)  miky (25.06.2011 20:23)

supééér

1)  marcela (25.06.2011 16:44)

Hezkýýýý.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek