Sekce

Galerie

/gallery/NvL.jpg

Bella má novou přítelkyni!

13. Vlčice Leah

 

Bella:

„Ahoj krásko,“ objaly mě ze zadu Edwardovy studené paže a vtiskl mi polibek na tvář, když jsem vystoupila před školou z auta.

Otočila jsem se v jeho sevření a polibek mu oplatila, ale na rty.

„Proč trváš na tom, jezdit tímhle,“ ukázal nechápavě na můj náklaďáček, „můžeš jezdit s námi!“ zamračil se.

„Neurážej můj náklaďáček, jsem ráda, že vůbec můžu jezdit sama a že mi táta nenastrčil nějakýho vlka i do auta.“ Zamávala jsem mu přívěskem na náramku od Jacoba před očima.

Ruku mi pevně chytil a stočil mi ji za záda.

„Nezlob,“ řekl a usmál se svým nádherným pokřiveným úsměvem.

„Smím tě dnes večer pozvat do kina, když jsi konečně volná z tý Charlieho Bastily?“ zeptal se najednou.

„Rande?“ zeptala jsem se já.

„Tak nějak,“ odpověděl.

„Táta bude asi proti.“

„Jdem s váma,“ volala z dálky Alice, „Charlie vás určitě bez dozoru nepustí.“

„Bezva,“ řekl Edward.

„Takže dvojitý rande?“ zeptala jsem se s úsměvem.

 

Škola proběhla v pohodě a já už se nemohla dočkat večera. Po škole na mě čekal Jacob s nějakou dívkou. Byla snědá jako on, měla dlouhé havraní vlasy. Byla krásná a trochu nejistá.

Měla na sobě krátké džínové šaty.

„Že by se Jake konečně otiskl?“ mrkla jsem na Edwarda.

„Pochybuju, je to Sethova sestra, spíš další tvůj hlídač,“ odpověděl mi.

„Holka a vlk? Mazec.“

„Ahoj lidi,“ pozdravil Jacob a pohledem sjel Edwarda, „tohle je Leah, Sethova sestra, novej přírůstek naší smečky.“

„Ahoj,“ pozdravila nejistě a oči nenávistně upírala na Edwarda. Jacob do ní šťouchl.

„Jak jsem řekl,“ usmál se Edward. Měli v rodině snad nějakou vševědoucnost nebo co?

„Ahoj jsem Bella, takže předpokládám, že ty jsi teď mou novou nejlepší kamarádkou a bez tebe nesmím udělat ani krok?“ usmála jsem se na ní.

„No, tak nějak mi to Jacob taky řekl. Nesnáším, když mi chlapi poroučí,“ odpověděla mi.

Alice vedle mě zasyčela. Kde se to v ní proboha vzalo?

„Alice, zdá se, že máme novou kamarádku, je v tom problém?“ Zeptala jsem se jí váhavě.

„Ne, žádnej problém,“ řekla Alice a vykouzlila úsměv.

Pro mě to znamenalo jediné, míň dnů s Jacobem. Edward si vedle mě oddechl, jako by mu spadl kámen ze srdce. Žárlil na Jaka, že se mnou tráví tolik času. Jen jsem doufala, že si s Leah budeme rozumět. Byla o dva roky starší než já.

„No, ale proč jsem ji přivedl zrovna dnes. Dneska s tebou nemůžu být já, Billy mě potřebuje doma a hlavně jsem tam poslední dobou moc nebyl, takže Leah ti dnes bude dělat společnost místo mě,“ vypadlo z Jacoba.

„Můžu s váma? Alespoň vymyslíme, co si vezme večer Bella na sebe,“ zeptala se s prosíkem Alice.

Edward do ní šťouchl a zakroutil hlavou jako nesouhlas. Prokecla to před Jacobem. To se jí většinou nestávalo.

„Co je večer?“ zeptal se Jake.

„Jdeme do kina. Já, Edward a Alice s Jasperem,“ odpověděla jsem mu.

„Ne!“ řekl razantně Jacob.

„Ano, Jacobe! S Charliem to nějak zařídím,“ stál si za svým Edward a chytil mě za ruku.

Jacob neodpověděl a zmučeně odcházel.

„Neměla bys mu tak ubližovat, Bello,“ obrátila se na mě Leah.

„Leah já chci jen žít svůj život, nemůže mi pořád něco zakazovat,“ prosebně jsem se na ní podívala.

„To je fakt, tak vyrazíme,“ uznala Leah.

„Tak pa, večer,“ políbila jsem Edwarda a nastoupila do náklaďáčku, vedle mě Alice a na kraj Leah. Alice jí moc nedůvěřovala, asi se bála o naše přátelství.

 

U nás doma se hned Alice vrhla na mou skříň a vyhazovala oblečení na postel. Leah jen nevěřícně koukala.

„Tak Bello, v čem bys chtěla jít? Nebo pro něco zajedeme k nám?“ spustila Alice s nadšením.

„Nevím, snad džíny a nějakej topík?“ navrhla jsem.

„Souhlas,“ řekla Leah.

„Nepodporuj jí v tom Leah, ona se umí oblíkat líp,“ a vrátila džíny do skříně.

„Co sukně?“ vzala do rukou mou koženou a džínovou sukni, „Ne!“ a hodila je taky na stranu.

S Leah jsme jen protočily oči a usmály se na sebe.

„Budu ti muset něco půjčit, nemáš něco víc sexy?“ zeptala se Alice.

„Alice, já ho ale nechci svést,“ bránila jsem se.

„Jen ho trochu pozlobíme a neboj Edward je ze starý školy, ani se tě nedotkne,“ zašklebila se.

„Ani by neměl!“ řekla Leah.

„Co?“ nechápala jsem. S Edwardem jsme se o sexu vážně ještě nebavili, ale nespěchala jsem ani já. I když jsem po jeho těle toužila víc a víc.

„A co támhlety, Alice?“ ukázala na mé elastické šaty Leah.

„To je přesně ono. Zdá se, že si budeme rozumět,“ usmála se na ní.

Všechny jsme se tomu zasmály. Alice s Leah už přestaly bejt tak napjatý a víc jsme si povídaly.

Alice mě navlekla do těch šatů.

„Nečekala jsem, že v sekáči se dají koupit i takovéhle skvosty. Sice to nemá žádnou značku, ale budiž, pro tebe to bylo asi dostupnější, že?“ ušklíbla se na mě a já kývla.

„Jen ten materiál, je šílenej,“ zamračila se.

„Chce to pásek, máš nějaký, Bello?“ začala zase Leah a s Alice si konečně začali notovat.

Vytáhla jsem své pásky a ony rovnou střelili po jednom kovovým s velkýmy oky.

„Perfekt,“ řekly současně a usmály se na sebe.

Tak když jsem byla konečně oblečená, začala mě Alice líčit.

„Leah řekni mi, jak se holka jako ty stane vlkodlakem?“ zeptala se jí Alice.

„Měničem, né vlkodlakem. Jen se v toho vlka proměním, nevyju na měsíc a ani úplněk mi neva,“ opravila jí Leah.

„Promiň, tak povídej,“ omluvila se Alice.

„Jsem v tom teprve 14 dní, což je docela krátká doba na to, abych si na to vůbec zvykla…“ začala Leah a pak vyprávěla příběh jejich rodiny.

Bylo zvláštní to slyšet i v podání někoho jiného než Jacoba.

„Takže ty jsi vlastně takovej úkaz? A myslíš, že se taky otiskneš?“ zeptala jsem se jí.

„Doufám,“ smutně odpověděla.

„Věřím, že se ti to jednou stane, Leah,“ objala jí Alice, kterou její příběh očividně dojal.

„V kolik vás vyzvednou kluci?“ zeptala se Leah.

„Nejdřív musíme zpracovat tátu. Za chvíli se vrací,“ koukla jsem na hodiny.

Jen co jsem to dořekla bouchly dole dveře a ozval se táta. Šla jsem mu tedy dnešní večer trochu naznačit.

 

Alice:

„Alice, jak tej Belle můžete takhle lhát, dokážeš si vůbec představit, jak jí to ublíží až zjistí pravdu?“ pustila se do mě Leah, jen co Bella odešla.

„Lee, já vím. Ani nevíš, jak mě to trýzní. Nejhorší je, že její budoucnost je pro mě mlhavá, protože mi jí zaslepujete,“ řekla jsem jí zmučeně.

„Víš, já ji moc neznám, tedy zatím, ale okouzlila mě a začínám ji mít opravdu ráda a až se dozví pravdu, budu stát za ní a pomůžu jí v čemkoli o co mě požádá!“ řekla mi bojácně.

„Prosím, snaž se mě chápat. Já jí mám ráda jako sestru. Přirostla mi k srdci tak moc, že až odejde, odejde s ní i kus mýho já. Nechci jí ublížit, ale chci ji chránit a proto jí musím být na blízku i za cenu toho, že mě pak bude nenávidět,“ vysvětlovala jsem jí.

„A to, co dělá tvůj bratr, to znamená co? Odkdy upíři milujou lidi? Nemají je spíš zabíjet?“ vyptávala se dál.

„Edward na Bellu čekal přes sto let. Nevím jak bych ti to vysvětlila, ale on se do ní něco jako otisknul. Chce a bude ji chránit i když ona ho bude odmítat a nikdo mu v tom nezabrání. On ji miluje celou svou duší, pokud nějakou máme a už by jí řekl dávno pravdu, kdyby se nebál, že ji tím ztratí,“ bránila jsem jeho lásku.

„Zlomí jí to, až se dozví, že její miláček a nejlepší přítelkyně jsou bytosti, který na světě nejvíc nenávidí,“ upozornila mě.

„Víš Leah, když jsem tě dnes viděla stát s Jacobem u auta, nenáviděla jsem tě asi tak jako Edward nenávidí Jacoba. Vy jí totiž nemusíte lhát. Ale během dneška jsem přišla na to, že jsi docela fajn a chápu proč si i Edward tak rozumí s tvým bratrem. Nikdy by mě nenapadlo, že najdu pochopení ve vlčici,“ usmála jsem se na ni a objala ji.

„Má to Bella, ale povedený kámošky, co? Prolhanou upírku a zamindrákovanou vlčici,“ smála se se mnou a objetí mi oplatila.

„Hlavně vůbec nechápu, že jí ještě nedocvaklo, kdo jste, vždyť je to úplně jasný,“ dodala ještě Leah.

„Láska je slepá, spíš se bojím, až si těch souvislostí všimne,“ řekla jsem smutně.

 

V tom přišla zdrcená Bella.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

jeanine

2)  jeanine (09.06.2011 15:49)

Marcelko

1)  marcela (08.06.2011 20:02)

.ach....

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek