Sekce

Galerie

/gallery/RenesmeeCullenrenesmeecarliecullen3827067200291hbhggf.jpg

3. kapitola. Trochu dlhšia, tak dúfam, že sa bude páčiť. Jacob je proste... Jacob. :D Príjemné čítanie. Nessie

Renesmé:

Toto je iba zlý sen! Chcem sa ísť prejsť na pláž, spadne na mňa vlkolak – myslela som, že ma rovno zabije, ale odniekiaľ poznal moju rodinu. Potom si sem napochoduje Charlie a donúti ma prísť do domu toho špinavca! Ten vlkolak ma najprv zhodí z gauča, a potom sa potknem o jeho obrovské nohy a spadnem rovno na neho. Vtedy si vojde dnu Edward a ja mu čo najrýchlejšie ukážem, ako sa to stalo, aby si náhodou nemyslel niečo iné, pretože ten pes pozeral, ako keby videl ducha a nie Edwarda.

Mňa z toho porazí! Horší deň som ešte nezažila. Ešte že má ten pes takého dobrého otca, inak by už bolo po ňom. Nikdy som sa človeka ani nedotkla, ale toto si priam vyžaduje násilie. On je tak protivný. Netuším, odkiaľ pozná moju mamu a netuším, ako to, že ma Edward chcel zabiť. Môj vlastný otec? Zabije svoju dcéru? A ešte ako sa v tom vyžíval, keď mi to hovoril - ten pes. Na zaplakanie! Bola som k nemu tvrdá, lebo aj on ku mne, ale niečo také vypustiť, no Edward to ani nepoprel, takže určite je to pravda. Zakoktal sa a to sa mu často nestáva.

Naštvane som odkopla kamienok na pláži. Toto je jediné miesto, kde ma napadlo ísť. Rozhodla som sa, že si to tu obzriem, lebo aj tak mi tu už zakázali prístup. Ten alfa – blb - sa rozhodol zabrnkať mi na nervy, aby som sem nechodila. Super! Ja som hádam totálne na dne. Vyhodia ma z územia vlkolakov, dokonca sám alfa, ktorý zhodou okolností pozná moju mamu a vie, že ma môj otec chcel zabiť. Keďže je vlkolak, neprekvapuje ma, že vie, kto je mojím otcom. Musel sa s našimi poznať už pred mojím narodením a potom odišiel.

Ale mama nikdy nespomínala, žeby mala za kamaráta vlkolaka. Divné. Edward takisto nič nehovoril. Najlepšie je všetko ututlať. A ja som si myslela, aké vzory to mám doma a ony ma klamú. Moja matka sa kamaráti s človekom, ktorý ma nenávidí, ale moju mamu má asi rád. Podľa toho, ako o nej hovoril. Mne je to vlastne jedno. Je to iba vlkolak a ja s ním nemám nič spoločné, takže mi to vôbec neprekáža. Skôr mi vadí, že môj otec ma chcel zabiť. Možno to vysvetlí, ale nie teraz. Určite za mnou príde až k Charliemu, ale ja s ním hovoriť nechcem! Vysvetlí mi to, až keď sa vrátim domov. A pravdepodobne to tak skoro nebude, keďže som sa s Charliem dohodla na celé dva mesiace prázdnin. Tešila som sa sem, myslela som, že si tu nájdem nejakých kamarátov a budem si obzerať lesy, chodiť na pláž a k jazierkam.

Toto mesto je tak magické, zelené a prírodné, že by som si to obzerala od rána do večera. Charlie sľúbil, že ma vezme na ryby, že budeme chodiť k pláži First Beach. No asi sa sem už nedostaneme a do lesa budem môcť chodiť iba za náš dom alebo pred náš dom. Nepreskúmam to tu, lebo alfa vlkolak ma nenávidí. A vôbec nemá dôvod, keď ma rád moju mamu a pritom je upírka.

Bella mi to bude musieť nejako vysvetliť, pretože jej s tým pokoj nedám. Dozviem sa celú pravdu, ale až po prázdninách. Mohla by som sa opýtať aj teraz, ale nechcem si kaziť leto. Vlastne nemám dozor, takže by som tým vlkolakom mohla niečo vyviesť. To by bolo úžasné. Je mi jedno, že je to ich územie. Je mi jedno, čo sa tu dialo pred mojím narodením. Hlavné je, čo sa udeje teraz a ja im celé dva mesiace budem strpčovať život. Nič lepšie ma napadnúť ani nemohlo.

Z myšlienok ma vytrhol tichý hlas. „Ahoj, prepáč nevedel som, že tu teraz niekto bude,“ povedal chlapec, ktorý vyzeral tak na osemnásť, na sebe mal trištvrťové nohavice a biele tričko, vlasy mal krátke a čierne.

„Som Embry,“ dodal a natiahol ku mne ruku. Nevedela som či ju mám prijať, pretože mi pripomínal toho parchanta, ale nakoniec budem predsa slušná. Ten pes si to potom vypije.

Potriasla som mu rukou. „Renesmé, ale volaj ma Nessie. Je to taká skratka.“

„Aha, čo tu robíš tak sama?“

„To je nadlho. Nechcem o tom hovoriť, aj tak by si to nepochopil.“

„Ako chceš, ale ak by si mi to chcela povedať, tak môžeš.“

„Ďakujem,“ usmiala som sa. „Čo tu vlastne robíš?“

„No vieš o chvíľu mám hlia... ups,“ zasekol sa a ja som premáhala smiech. Super, takže ďalší vlkolak. Ak bude taký milý ako jeho vodca, tak som v kaši. Radšej mu nič nepoviem.

„Stretnutie s kamošmi,“ dodal, čo najrýchlejšie.

„Dobre.“

„Si tu nová? Ešte som ťa tu nevidel. Máš make-up?“

Toto bola moja posledná kvapka! Vybuchla som do hurónskeho smiechu a nemohla prestať. Aj jemu šklbalo kútikmi a nakoniec sa ku mne pridal. Všetci vlkolaci sú čudní. Asi to berú od ich vodcu, pretože toto nie je normálne. Za celý svoj život poznám iba troch vlkolakov. A najmilší z nich bol Seth. Tento asi nemá nos, lebo by ma už ucítil a očividne sa ma snaží zbaliť. No krásavec nie je, ale keď patrí do jeho svorky, tak by sa to mohlo hodiť. Radšej si ho rezervujem. No aj tak by som s ním nič mať nechcela. S vlkolakom? Fuj!

„Nie, ja tu nebývam a pravdepodobne ma tu už ani neuvidíš. Som Charlieho vnučka.“ Ak to teraz nepochopí, tak by mal ísť na vyšetrenie, pretože som mu práve teraz povedala pravdu. Nakrčil čelo, ako rozmýšľal, a potom, keď mu to došlo, zatváril sa šokovane. Zasa som vybuchla.

„Konečne ti to došlo, teší ma. Som dcéra Belly Cullenovej a ty musíš patriť ku svorke. Mala som tú čeť spoznať tvojho alfu. Milý človek ti poviem,“ bľabotala som medzi smiechom. Toľko irónie. Vybuchla som znova.

On vyzeral, že nie je prítomný, tak som ho jemne buchla po ruke. Spamätal sa a otvoril ústa, že niečo povie, keď nás vyrušilo zavrčanie...

„Prečo tu stojíte? Obaja? A spolu?“ fučal Jacob, ktorý nás vyrušil. Embrymu konečne došlo, že som upír!

„Jacob, ty vieš, čo je zač?“ opýtal sa Embry prekvapene.

„Áno, mal som tú česť,“ zavrčal ten pes – Jacob.

„Nechápem, čo proti mne máte. Ja nemôžem za to, kto som. Chcem byť iba na pláži. Je to také ťažké pochopiť?“ opýtala som sa zúfalo.

„Ty mlč!“ zavrčalo na mňa to psisko. „A ty mi odpovedz na otázku. O čom ste sa bavili?“ vrčal pre zmenu na Embryho.

„No, balil som ju,“ priznal zahanbene a ja som vybuchla do nenormálneho smiechu. To sú zmeny nálad! Najprv som naštvaná, a potom sa rehocem. Ale keď to je taký idiot! Jacob vyzeral, že vybuchne. Triasol sa ako osika.

Zrazu sa z ničoho-nič pred nami zjavil obrovský, červenohnedý vlk s vycerenými zubami, ktorý zúrivo vrčal. Na mňa. Strašne som sa zľakla – bol fakt obrovský. Keď vrčal, išiel z neho strach.

„Jacob, upokoj sa,“ začal ho Embry prehovárať.

Jacob hrozivo zavrčal a pristúpil pár krokov ku mne. Embry sa predo mňa postavil a očividne nevedel, čo má urobiť. Zachrániť ma alebo nie? To je tá otázka, ktorú si kládol. Úprimne dúfam, že mi pomôže. Neviem, či by som vyhrala bitku proti takémuto obrovskému vlkolakovi. Ak by ma teraz niekto donútil rozprávať, asi by som iba pišťala.

Jacob išiel smerom k nám – vrčiac na mňa a Embryho. Ja som cúvala dozadu a potkla sa o veľký, naplavený kameň, ktorý som si nevšimla, takže som spadla. Už som nevstala. Začala ma strašne bolieť noha a bola v čudnom uhle. Ježiši! Došla mi krutá pravda. Ja som si ju zlomila! Cítila som, ako mi v nej pulzuje bolesť a neviem, čo všetko ešte, keďže krv sa nemohla dostať von, pretože kožu mám ako upír. Toto je moja nevýhoda. Musel by sa na to pozrieť Carlisle, aby mi vedel povedať, čo s tým je.

Zacítila som na svojich brondzových vlasoch niečo teplé a mokré. Priložila som si tam ruku a zistila, že je to krv. Udrela som si aj hlavu. Strašne ma bolela a prišlo mi nevoľno. Teraz sa nemôžem ani brániť. Môže ma pokojne napadnúť a ja by som nemohla nič urobiť. A keď vydá rozkaz, pochybujem, že mi Embry pomôže. Je so mnou amen! Do očí mi vyhŕkli slzy strachu.

Práve teraz som sa obávala o svoj život. A je mi úplne jedno, či ma vtedy Edward chcel alebo nechcel zabiť. Jasné, že si to s ním vybavím, ale bol celý čas so mnou. Učil ma, hral sa so mnou, rozprával, podporoval ma  a vedel všetky moje problémy, kvôli čítanou myšlienok, no aj tak by ich vedel. Pretože by som mu ich povedala sama.

A moja mama. Je to najlepšia mama na svete a nechala si ma, takže na ňu nemôžem byť naštvaná. Možno ich už nikdy neuvidím. Carlisle, Esme, Alice, Jasper, Rosalie, Emmett, Edward a Bella. Oni sú najlepšia rodina, ktorá ma ľúbi. A ja teraz zomriem kvôli vlkolakovi, s ktorým sa poznám sotva jeden necelý deň. Och, zabudla som, že ma nenávidí, takže bude rád, že sa ma môže zbaviť. Pekne sa im poďakujem za ich podporu a lásku.

Jacob cúvol smerom ku mne a Embry ustúpil, takže stál tesne predo mnou. Nevšimli si, že mám niečo s nohou a že moja hlava nie je v poriadku, no moja bolesť sa zväčšovala. Som polovičný človek, takže to cítim úplne normálne.

„Jacob, toto nie je potrebné. Ona o zmluve nevedela. Upokoj sa.“

Je to hotové peklo. Ten pes stále vrčal. Nechápem, o čo mu ide. Museli mu nervy prasknúť práve teraz? Toto je môj koniec. Moja noha ma strašne bolela a už som sa nedokázala sústrediť na nič iné. Ak by to bola iba noha, možno by som vydržala, ale z hlavy mi prišlo strašne nevoľno. Mala som pocit, že celá moja obehová sústava pulzuje v hlave a v nohe. Mala som pocit, že ma opúšťajú všetky sily a moja myseľ sa oddeľuje od tela. Pozerala som na tú scénku pred sebou a vedela som, že o chvíľu upadnem do bezvedomia. Jacob zrazu prestal vrčať – všimol si ma. Embry sa otočil a priskočil ku mne.

„Ježiši! On by ti neublížil, ja by som ho zastavil. Teraz tu nemôžeš odpadnúť. Krvácaš. Preboha! Bella nám všetkým odkrúti krky. Charlie nás dá do väzenia a Edward s tvojou rodinou nás zabije. Blbý pokus o vtip, ja viem, ale hovor niečo. Pozri sa na mňa,“ triasol so mnou. Jacob tam stál a ani sa nepohol, nevrčal, nerobil nič. Zrazu sa spoza stromu vynorila postava, ktorá vrčala, ako tisíc psov. Bella sa zastavila pri lese, ale keď si ma všimla, začala k nám utekať.

„Čo ste jej urobili?“ zavrčala hrozivo a zúfalo zároveň. To bolo posledné, čo som uvidela. Moja myseľ upadla do tichého a čierneho bezvedomia...


předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

3)  nika (02.07.2013 11:44)

Bude to mať ešte pokračovanie ???????? :( :( :( :( :( :( Ja to každý den kontrolujem či to nema ešte pokračovanie ale nikde nič prosííím aby to malo pokračovanie a aj pekný koniec prosíííííííííím :( :( :( :( :( :( :( :( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

2)  Annie (05.09.2011 22:16)

Ja som mala kedysi Renesmee rada. KEDYSI!!! Vykreslila si ju totiž ako rozmaznanú úbožiačku, čo má o sebe príliš vysokú mienku a myslí si, že môže všetko. Na Jacobovom mieste by som ju prinajmenšom zabila, ak nie ešte aj umučila. Krava Renesmee, idiot Edward, a odserie to Jacob. No pekne.

1)  Laira (24.05.2011 16:33)

Tak rozmazleného spratka jsem ještě neviděla! Ono taky co z vás může vyrůst, když vám pořád říkají, jak jste milá, krásná, dokonalá? Navíc nevím, co to napadlo věčně ustrašeného Edu, poslat ji do Forks a neříct jí o smlouvě? A Charlie taky ví, že Cullenovi do La Push nesmí. No a průšvih je na světě! A odnese to Jacob! Jasně, řeknete je v pubertě a to k ní patří, ale já rozmazlence přímo nesnáším.
Takže jí tu zlomeninu a bolavou hlavu velice přeju. Už se těším na další pokračování.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Cullen boys