Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/n%C4%9Bm%C3%A1%20dohoda.jpg

Co bylo dál po svatbě?

Předem říkám, že tohle měl být původně poslední dílek, ale byla jsem umluvená. Moc děkuju Hanetce za opravu.

„Teda, tys jim to natřela!“ halekal Emmett vesele. Ohlídla jsem se ostražitě přes rameno a položila mu ruku na pusu.
„Tiše, ještě nejsme venku.“ Naslouchala jsem našim krokům ve snaze odhalit cokoli nezvyklého.
Chodba, kudy jsem je vedla, byla široká, temná a všechno se v ní rozléhalo. Skvělé místo pro odplatu. Trvalo to jenom dva nádechy a prostor před námi zaplnilo syčení. Jane. Jistě se jí nelíbí, že jsem jejího přítele prohnala komínem.
„Isabello.“ Nic víc neřekla. Upřela na mě spalující pohled, jako by doufala, že to pomůže. Kolem pasu se mi omotaly Edwardovy paže, chtěl mě bránit. Jak dojemné. Jenomže bez mého štítu by se všichni váleli v prachu téhle chodby.
„Pusť!“ Bez odporu mě poslechl i přesto, že se mu to zřetelně nelíbilo. Pořád stál ale těsně u mě.
Jane se nahrbila a lehkým krokem vykročila ke mně. Moje nová rodina kolem utvořila půlkruh a s vrčením provázeli každý její pohyb.
Oni ale nevěděli to, co já. Ona nebyla sama. Není blázen. Natož sebevrah.
Hledala jsem ostatní. Ten Paolo mě vytáčel. Jeho dar zneviditelnit kohokoli mi byl už tolikrát trnem v oku. Nedokázala jsem ale poznat, kolik jich tu je.
„K sobě zády!“ zakřičela jsem když mi kolem ucha prosvištěl vzduch. Budiž jim k dobru, že se neptali a bez zaváhání poslechli. Nemohla jsem jim nic vysvětlovat, protože protivníci byli všude kolem. Jane se samolibě usmívala.
„Ale no tak, snad se nebojíš,“ cukrovala.
Obalila jsem rodinu štítem těsněji. Cítila jsem každé bodnutí od Jane. Později k tomu přibyla i otupující mlha, Alec. Takže to jsou tři. Zatím. Určitě tu bude i Felix. Kdo ještě? Kdo ještě. Přemýšlela jsem a pořád se rozhlížela.
„Bello,“ šeptl ke mně Carlisle, nervózní z dané situace.
„Bello,“ pitvořila se Jane výsměšně.
„Tak jim řekni, že tu umřou. Bídně. A ty s nimi. Otec tě nezachrání, vlastně si myslím, že mu ulevím od takového spratka. Jsi pro něj nic, vlastně míň než nic. Nenávidí tě tolik, že se to slovy nedá vyjádřit. Vlastně on o tobě ani nemluví. Trpí tě jenom proto, že máš v sobě část z jeho bývalé lásky a jsi to poslední, co mu po ní zbylo. Jenom kdybys ji nezabila. Třeba by tě nevdal proti tvé vůli.“
Chodbu pročíslo rozzuřené zavrčení. Nebylo moje. Edward měl vzteky černé oči. Tentokrát jsem musela já zadržet jeho. Opřela jsem se o jeho hruď a snažila se mu pohledem vnutit, že nic takového nechce udělat.
Jane se usmívala spokojená, že někoho vyprovokovala.
„Snad jsi, chudáčku, moc netrpěl při svatební noci. Pokud budeš rozumný, nechám tě žít. Nakonec bych tě mohla leccos naučit,“ přisadila si.
To už na něj bylo moc, oběhl mě a chtěl jí skočit po krku. Neviditelné paže s ním mrštily o zem.
„Paolo!“ křikla jsem. Jeho chechot mě naplnil odporem. Z úvah byla smrtelná jistota.
„Pusť ho!“ zkusila jsem znovu. Cullenovi zmateně těkali očima po chodbě ve snaze zahlédnout cokoli.
Edward se zmítal a snažil se odtrhnout od neviditelného protivníka. Nevěděla jsem co dělat. Kdybych jenom tušila kolik jich je...
Esmé tiše naříkala, bála se o svého syna. Kdyby nejednal tak prudce, krucinál!
„Paolo, ukaž, proti kolika stojíme, to je přece fér. Tys nikdy nebyl pokrytecký zbabělec.“
To byla naše jediná šance, jeho zatracený ego. Zakládal si na tom, jaký je skvělý bojovník a svůdce žen. Tady vyvstává řešení proč tý malý zakrslici pomáhá. Prostě jsem ho nepustila pod sukni. A Edwarda jo, sakra!
„Jedinej, komu se můžeš pomstít, jsem já. No tak, pusť ho.“
„Opakuješ se,“ ozvalo se mi u ucha. Bezděky jsem se otřásla. Cítila jsem jeho nechutnou ruku na své tváři a odolat pokušení ji setřást bylo skoro nemožné. Už vrčeli všichni z mojí nové rodiny.
„Utrhni mu hlavu,“ radila neviditelnému Jane zapáleně. Oči jí žhnuly nenávistí.
„Ne!“ zakřičely jsme unisono s Esmé a Alicí. Ozvalo se ošklivé křupnutí. Pronikavý jekot mi málem protrhl ušní bubínky.

Mezitím v trůnním sále Aro přecházel sem a tam a svým pohybem leštil pláštěm starodávné mozaiky na podlaze.
„Prošoupeš si plášť,“ rýpnul si Caius.
Ale on urputně přemýšlel, jestli udělal dobře, když svou jedinou dceru - byť nenáviděnou - dal zrovna Cullenovi. Přece jenom, vegetariáni. Navíc nikde neměl záruku, že se k nim někdo z nich přidá. Nebo v případě boje že k nim budou solidární.
Zapeklitá situace, nějak se mu ten nápad už nejevil jako nejlepší. Že by přeci jenom stárnul?


Ozvalo se několikeré zalapání po dechu, který nikdo z přítomných nepotřeboval. V ruce jsem držela Paolovu ošklivou hlavu. Pořád na ní byl ten škleb, s jakým ke mně mluvil. Odhalila jsem tím, kolik jich je. Jenom čtyři? Vlastně pět, ale on už se nepočítá. Aspoň chvilku.
Jane se zamračila a pomalinku začala couvat. Těkala po nás pohledem. Její výhoda byla v tahu a bez maskování nás rozhodně nevyřídí. Felix se tvářil pořád velmi odhodlaně, ale Jane na něj sykla a on Edwarda velmi neochotně pustil. Jasper se nakrčil, připraven zaútočit. Tentokrát už na konkrétní cíl. Bohužel jsem si byla vědoma, že zničit Jane – jakkoli je to lákavé – je prostě nemožné. Tohle by neprošlo ani mě. Ovšem všichni upíři neposlouchají, jak by měli. Alice vystartovala vpřed a než se kdokoli z nás nadál, cupovala tu bestii na kousky. Emmett na ni chvilku zvědavě koukal, pak jenom pokrčil rameny a spolu s Jasperem skočili po Felixovi. Nestihl ani kvíknout. Alec zvedl ruce a kroutil bezmocně a zoufale hlavou. Očividně se bál víc o sebe, než že by se snažil pomoci sestře.
V prostoru cvakl oheň.
„Nepálit!“ rozkřikla jsem se a tak tak zarazila Emmetta. Podíval se po mě osvědčeným psím pohledem.
„Ani jednoho?“

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Linfe

16)  Linfe (09.10.2010 19:50)

Ježíšmarjáááá ježíšmarjáááá to byl nervák, ale tohle ještě bude mít dohru. On to tahle nenechá vím to. Ale Emmet zaperlil. Pěkný

eMuska

15)  eMuska (26.09.2010 20:01)

"Ani jednoho?" všetkých za šorom! Ešteže to tak dobre vybavili... Uf...

Michangela

14)  Michangela (13.09.2010 23:26)

Amisha

13)  Amisha (06.09.2010 07:56)

Všem moc děkuju za komentíky. Važím si vaší přízně. Snad bude další dílek brzo...

Texie

12)  Texie (05.09.2010 21:33)

Napínavý, že mi začínají praskat kšandy , krásná kapitola .

Karolka

11)  Karolka (05.09.2010 21:17)

Úžasný, Romanko! Ty akční scény ti jdou perfektně! Emmetta úplně chápu, taky bych měla nutkání rozdělat oheň... Otázkou zůstává, jestli je Volturiovi nechají po odchodu na pokoji.
A jestli Bella dotáhne do konce svůj plán...

10)  hellokitty (05.09.2010 21:15)

MejBi

9)  MejBi (05.09.2010 11:51)

8)   (05.09.2010 11:49)

„Ani jednoho?“
No fajin... Jane je teda poriadna mrcha... zaslúžili si to, každý jeden!
Najviac sa mi páčil Edward. Škoda len, že mu ten pokus o útok nevyšiel.
Normálne by mi toho Ara bolo aj ľúto.. keby to nie je on.

7)   (05.09.2010 11:33)

No né. Já se tak lekl, že o hlavu přišel Edward. A ještě to tam utnout
Zasenaprosto skvělé

Hanetka

6)  Hanetka (05.09.2010 10:31)

Amishko, sluníčko, ty to víš... už na ICQ jsem otravovala. Zaplaťlucifer, že ta utržená hlava nebyla Edwardova. A Emmetta plně chápu. Ani jednoho? No jak to?

lied

5)  lied (04.09.2010 22:55)

u toho křupnutí jsem měla srdce až někde a ty tam pak dáš Aruv pohled no na infarkt tak rychle jsem snad nikdy nečetla abych se dozvěděla jak to dopadlo

Quappa

4)  Quappa (04.09.2010 22:29)

Z Edwardovej potreby ochranovať Bellu som hotová Fantastické. Pokračovanie prosím

sfinga

3)  sfinga (04.09.2010 21:16)

Nepálit? Nojo, on si je Aro poskládá
Líbí se mi, jak Bella chrání svou novou rodinu
Co se mi líbí už míň je, že jsem dohnala skluz a další kapitola tu zatím není Ach jo
Prosím Amishko, přidej ji co nejdřív, jo?
Díky, tvoje naprosto závislá Sfinga

sakraprace

2)  sakraprace (04.09.2010 20:43)

Ani jednoho????:'-( Chjo. Moc se ti to povedlo, napětím jsem nedýchala. A Alice se nezdá a Emmett opět nezklamal :D :D Výborně jsem si početla a těším se na další

Eleanor

1)  Eleanor (04.09.2010 20:36)

Vau, to jsem ráda, že tě umluvili. Moc se těším na další.:)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse