Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/n%C4%9Bm%C3%A1%20dohoda.jpg

Němá dohoda v mém podání. Očekávám, že mě svlečete z kůže, ale myslete na to, že mám roční dítě a byla by z ní sirota.

Velké díky Hanetce za opravu.

Co bylo dál na plese?

Za dveřmi sálu jsem si oddychla. Bez tolika zvědavých očí mi můj krok přišel o mnoho lehčí. Edward spěchal beze slova vedle mě. Cítila jsem z něj tu uvolňující spokojenost, která se zdála hmatatelnější, čím dále jsme byli od toho proklatého místa.
Zastavila jsem na konci chodby a vzala do ruky lem šatů.
„Půjdu se převléknout, asi by jsi měl taky a potom vyrazíme na lov. Co říkáš? Myslím že by nás měli vidět co nejvíc spolu,“ objasnila jsem mu.
„Sejdeme se za dvacet minut u hlavní brány.“
Přikývl mi a já vyrazila do svých komnat, hlavu plnou budoucí svobody. Pokud všechno vyjde, již brzy mi nikdo nebude nic přikazovat.
Navlékla jsem se do jednoduchých kalhot a mikiny. Když jsem dobíhala k bráně, už tam stál. Nebyl ale sám. Zastavila jsem, abych si prohlédla situaci přede mnou.
Edward stál a před ním rázovala ta blondýna ze sálu. Její šaty při každém kroku šustily.
„Nemůžeš si ji vzít. Já tě miluju a vím, že ty ke mně taky něco cítíš.“
On mlčel.
„Utečeme spolu! No tak, Edwarde.“
Bláhová holka, Volturiům se nedá utéct, hlavně když máme Demetriho. Musí být opravdu zoufalá. Ale snaží se stát v cestě mojí svobodě a to nehodlám připustit. Pomalu jsem opouštěla svůj úkryt a měla jsem v úmyslu nějak upozornit na svou přítomnost, když se moje oči setkali s těmi Edwardovými.
„Vyrazíme?“ zeptal se dychtivě.
„Měla jsem dojem, že na rande se chodí pouze ve dvou,“ upozornila jsem ho. Chtěla jsem, aby tu situaci vyřešil.
„Pch, Isabella,“ pronesla Tanya ublíženě. Možná věřila, že má štěstí, když tu na Edwarda narazila, jak tu jenom tak stojí opřený o klenbu brány. Bláhová.
„Jistě, drahá Tanyo, omlouvám se, ale náš rozhovor zůstane nedokončený. Nesmím už nechat svou budoucí ženu čekat, jdeme na vycházku. Sami.“ Dodal když viděl jak se jí zaleskly oči náhlým nápadem se k nám nenápadně vnutit. Netuší, jak si zahrává se životem. Kdyby Aro zjistil, že se protiví jeho vůli, bez meškání by ji popravil.
Edward mě vzal za paži a jemným tlakem se mě snažil donutit k pohybu. Zamávala jsem na Tanyu, která zůstala stát a ze všeho nejvíc teď připomínala solný sloup. On si razil cestu lesem a mě vlekl za sebou, jako by měl strach, že ona se k nám přesto všechno, co jí bylo řečeno, připojí.
Zastavil na krátkou chvilku. Využila jsem toho a svou ruku mu vysmekla.
„To nebylo nutné, šla bych i bez vedení.“
„Omlouvám se.“
Nadechla jsem se lesního vzduchu, rozhodnutá nenechat si lov ničím zkazit. Z jihu ke mně doléhala vůně mé nejoblíbenější kořisti. Velké kočkovité šelmy.
Edward měl hlavu otočenou týž směrem, oči úplně černé.
Po chvilce se otočil mým směrem a nasucho polkl.
„Dámy mají přednost.“
Zalapala jsem překvapeně po dechu. On je neuvěřitelný. Opravdu je mi ochoten přenechat jídlo?
Usmála jsem se na něj.
„Co takhle dát si ji napůl?“
Byl překvapený, ale souhlasil. Byla to taková svačinka při měsíčku. Dokonce jsme na sebe ani nevrčeli. Potom když už kočka byla hluboko v zemi jsme jenom seděli a sledovali nebe.
„Kdy bude svatba?“ zeptal se náhle.
„Brzo, co nejdříve.“ Zamyslela jsem se a pak dodala, „nebudu vás dlouho otravovat, chvilku se budeme tvářit jako manželé, občas se u vás ukážu a do Voltery budeme jezdit spolu, ale jinak tě nebudu nijak omezovat.“
Povzdechl si. Nechápala jsem ho. Ale nenechám si ujít tuhle příležitost. Za nic na světě.
Ještě až se vrátíme, musím Arovi oznámit, že se odstěhujeme. Nebude mít radost, ale bude ve skrytu doufat, že se nakonec vrátíme. Edward mě pozoroval. Nachytala jsem ho, když jsem se na něj otočila. Usmál se.
Přelil se přese mě takový hřejivý pocit. Jsem ráda, že je to on, koho otec vybral. Samozřejmě šlo o to, spojit naše rody. Carlisle mu pil krev, jak se jeho rodina rozrůstala o talentované jedince. Chtěl je původně vyhladit. Nesnášel pocit ohrožení, a pak, když jsem je bránila, se v jeho očích blesklo. Dostal tenhle nápad se svatbou. Podmaní si je a bude mít přehled o tom, co dělají. Jejich zabití by se špatně zdůvodňovalo - tohle bylo perfektní. Jak je pošetilý.
„Na co myslíš?“ vyrušil mě Edwardův hlas. Tvářil se tak nějak podmračeně. Chvilku jsem jeho otázku nechala viset ve vzduchu a potom mu dopřála pohled do mé hlavy. Mračil se, jak se mu nelíbily možnosti pro jeho rodinu. Hlavně ta první o smrti.
„Děkuju ti.“
Tušila jsem, že jeho odpověď více souvisí s tím, co jsem mu ukázala, než s tím, že jsem ho nechala nahlédnout do hlavy.
Hleděli jsme si do očí a rozuměli si beze slov.
„Bello, tady jste. Aro vás shání,“ ozval se za námi naštvaný hlas Jane.
„Co může chtít?“ zeptal se velmi tiše Edward. Pokrčila jsem rameny. Zvedla jsem se, Ara nebylo radno dráždit. On mě bez dalších protestů následoval.
V paláci panoval shon. Ples stále trval, ale čekalo se na Heidi s jídlem. Tentokrát musela jet nadvakrát. Bylo tu mnoho hladových upírů a riziko, že by vznikl boj o potravu, bylo veliké. I když představa načesaných a upravených upírů rvoucích se mezi sebou mi nezněla špatně. Naopak myslím, že bych se po dlouhé době zasmála.
Aro nás očekával ve své pracovně, přecházel před psacím stolem a něco si mumlal.
„Otče?“
Zvedl ke mně hlavu a pokynul nám abychom si sedli.
„Svatba bude za měsíc. Obřad proběhne tady a první svatební noc také. Ráno se u mě bude Edward hlásit a já očekávám, že splníte manželské povinnosti do puntíku, aby svazek nabyl platnosti.“
No tohle! Ten starej, proradnej, mazanej, suchej zmetek! To si dělá legraci.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

kytka

18)  kytka (25.01.2011 14:04)

Jak tohle dopadne?

Linfe

17)  Linfe (09.10.2010 19:13)

Juj, teda takhle to zni jako pomsta, ale upřímně já bych si to spíše užila :-)

eMuska

16)  eMuska (26.09.2010 19:30)

Ou! To znie... úžasne! Som zvedavá ako to všetko dopadne!

Michangela

15)  Michangela (13.09.2010 23:02)

Texie

14)  Texie (27.08.2010 08:20)

Jsem zvědavá jestli si bude stěžovat i po té svatební noci ;)
(To že to byla krásná kapitolka asi Ami nemusím dodavat, co?)

sakraprace

13)  sakraprace (24.08.2010 19:24)

Jo, tak tohle je ono. Pokračování tak jak má být. Krásně jsi navázala na předchozí kapitolky. Nikde to nedrhne. Skvělé
Díky za připomínku.Já pako bych to prošvihla

Amisha

12)  Amisha (22.08.2010 11:07)

Děkuju moc za komentíky. Jsou pro mně hnacím motorem.

11)   (20.08.2010 21:19)


Konečne pokračovanie mojej obľúbenej dohody. Síce s inou autorkou, ale aj tak to stále bude jedna z mojich obľúbených poviedok.
Pokračovania si sa zhostila veľmi dobre. Vydarený dielik, hoci trošku krátky, no nesťažujem sa.:D
No Aro je fakt "geniálny". Som zvedavá, ako vykľučkujú z tohoto.
Teším sa na pokračovanie

lied

10)  lied (20.08.2010 16:08)

pěkně jí podvedl to bude vážně hodně zajímaví měsíc

9)   (20.08.2010 11:56)

Krásný
Ten Aro je ale vážně... přesně to, co naspala Bella. To sedí:Ten starej, proradnej, mazanej, suchej zmetek!

milica

8)  milica (20.08.2010 11:40)

Je to nádherná povídka jsem zvědavá na pokračování

Alaska

7)  Alaska (20.08.2010 11:03)

Skvělé, jsem ráda, že jsi se pustila do jejího pokračování. Nápad se mi moc líbil a bylo mi líto, že tak dlouho stagnuje, ale tys ji znovu přivedla k životu a v plné kráse. Děkuju

Quappa

6)  Quappa (20.08.2010 10:39)

O pokračovaní tejto poviedky snívam už pekne dlho...dakujem ti Amisha, zhostila si sa toho bravúrne.

Karolka

5)  Karolka (20.08.2010 09:30)

Paráda! Teda Ami! Je to dokonalý. Můj strach o zachování charakterů byl úplně planý. Vystihla jsi je skvěle!
Bella je úžasně zformovaná prostředím, ve kterém dlouho žila. Cílevědomá, zaměřená na sebe, protože ve Volteře se o ni (krom jí samotné) nikdo nepostará.
A tvůj Aro není žádný směšný panáček s teatrálními gesty. I v tvém podání zůstal geniálním vypočítavým stratégem.
Řekla bych, že Noth může být spokojená. Já tedy rozhodně jsem.

P.S. Píšeš čím dál tím líp.

Eleanor

4)  Eleanor (20.08.2010 09:29)

Já si myslím, že Edwardovi to ani tolik vadit nebude. Větší problém s tím bude mít Bella

3)  hellokitty (20.08.2010 09:25)

sfinga

2)  sfinga (20.08.2010 09:05)

To je ale parchant, souhlasím s Hanetkou, je to šmírák.
No to jsem zvědavá, jak si s tím poradí?
Amishko, moc se ti to povedlo

Hanetka

1)  Hanetka (20.08.2010 08:55)

Amisho. povedené. Jsem zvědavá, jak to bude dál, jak převezou toho starého šmíráka Ara. On je chce přes Edwardovy vzpomínky kontrolovat, co dělali o svatební noci? Voyeur jeden!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek