Sekce

Galerie

/gallery/nedotýkej se mě.png

Jaké bude ráno? A co Emmett, jak bude reagovat, že Bell nebyla doma? Bude Bella sama během společného lovu?

6. Kapitola – Sami doma

To, kolik je hodin, jsem si začala uvědomovat, až když se začalo rozednívat a já cítila únavu z probděné noci. Potlačovala jsem únavu, jelikož jsem tu chtěla ještě s Edwardem zůstat. Bylo ještě tolik věcí, co jsme si neřekli, a já je chtěla zjistit. Ale moje tělo mě nechtělo poslouchat a já si zívla.

„Měla bys jít domu se prospat,“ začal Edward. Pak jsem si vzpomněla, co je za den - neděle.

„No... moc se neprospím, jelikož je neděle a Alice naplánovala ten společný lov,“ usmála jsem se na něj, ale on ztuhnul.

„Tak… já teda půjdu. Za chvíli na viděnou,“ rozloučila jsme se a ještě za šera se vydala domů. Doufám, že orgie našich už skončily. Při téhle myšlence jsem raději zpomalila, co kdyby? Doběhla jsem pod své okno a jedním z mých málo ladných a bezchybných skoků jsem skočila do pokoje. Domem se nic neozývalo. Že by chvilka klidu? Došla jsem k posteli a ztěžka na ni dopadla. Když najednou vlítnul táta do pokoje.

„Kdes byla?“ spustil. Povzdechla jsem si a hlavu dala pod polštář.

„Já čekám, mladá dámo, kdes byla?“ spustil po letech autoritativně. Překvapeně jsem vykoukla zpod polštáře.

Stál nade mnou, ruce zkřížené na prsou a v obličeji měl vážný výraz. Vůbec mi to k němu nesedělo, vypadal jako táta. Takhle se snad ani nikdy netvářil, co si tedy pamatuju. Ale pochybuju, že ze mě bude mít šediny anebo neklidný spánek. Je to přeci jen upír, nestárne a spát nemůže. A navíc má jednu výhodu oproti ostatním otcům - nikdo se mě nemůže dotknout, tak se nemusí bát o moji čest.

Uvažovala jsem a přestala ho vnímat do doby, než si začal netrpělivě podupávat nohou.

„Procházela jsem se v lese a byla na lovu,“ odpověděla jsme popravdě. Jen jsem neřekla raději nic o Edwardovi. Nechtěla jsem další stupidní výslech. I když se mě nikdo nesmí dotknout, určitě by začal vyšilovat, a to vážně nechci.

„Příště nech vzkaz nebo si vezmi mobil. Máma ti dělá snídani,“ řekl neutrálně a odešel. No, tohle byl ten nejdivnější rozhovor s tátou, jaký jsme kdy vedli. A že jich bylo už dost za tu dobu. Nesmál se ani očima. Přemýšlela jsem, kdy jsem ho naposledy takhle viděla a možná když jsem byla ještě hodně malá.

Zatřepala jsem hlavou a vstala. Ve skříni jsem si našla nové oblečení, vše v modré barvě, dnes jsem na ni měla náladu. Zalezla jsem si do sprchy. Pustila jsem si raději studenější vodu, která mě probudila z mojí otupělosti o probdělé noci. Rychle jsem si usušila vlasy, oblékla se a pospíchala dolů do kuchyně, protože se můj žaludek hlásil hlasitě o slovo.

Jen co jsem dosedla na židli u stolu, mamka přede mě postavila talíř s mojí snídaní. Dnes byly palačinky, mňam. Taťulda stál ve dveřích a měřil si mě pohledem. Usmála jsem se na oba dva a s chutí i hladem se pustila do jídla. Máma vařila opravdu perfektně na to, že od mého narození nejí. Nikdy jsem ani nemusela jídlo dochucovat, prostě perfektní jídlo od mé perfektní upíří maminy.

Dojedla jsem a uklidila po sobě talíř. Už jsem se nemohla dočkat, až budeme u Cullenových, i když tam potom budu sama.

„Tak můžeme jít,“ usmála jsem se na dnes nějak moc mračícího se Emma.

Běželi jsme lesem, bylo to rychlejší a pohodlnější.

Jen co jsme vešli do obýváku, Alice vypískla radostí a poskočila si.

„Tak můžeme?“ Jen jsem se na ni dívala. Musí se jí nechat, že umí projevit radost. Povzdechla jsem si a posadila se na sedačku. Všichni odešli až na Edwarda, který stál u schodů. Překvapeně, jsem se na něj podívala.

„Ty nejdeš?“ ptal se.

„Ne a ty?“ opáčila jsem mu.

„Nešel jsem kvůli tobě a tvé vůni,“ šeptal. Překvapeně jsem se na něj podívala.

„Proto jsem nešla i já. Nemůžu lovit s ostatními. Jak jsi to ale myslel?“ Díval se do země, přišel ke mně a posadil se na křeslo vedle.

„Už jsi slyšela o krvi, co některé z nás vábí víc než ostatní? Říká se, že nám ta krev zpívá.“ Přikývla jsem, táta něco takového říkal.

„No, tak tvoje krev zpívá mně. První den to bylo nejtěžší, ale zvládl jsem to a tak mi nedělá

problém být u tebe blízko. Ale na lovu bych to nezvládl. Je pravda, že je to občas nepříjemné a  musím se hádat sám se sebou,“ přiznal se a sklopil zrak k zemi. Nevěděla jsem, co říct.

Vlastně se tu přiznal k tomu, že jeho upíří já mě chce zabít.

Doteď jsem si neuvědomovala, jak jsem unavená. Ale teď, když jsem si zívla, se mi moje únava, kterou jsem díky sprše zahnala, vrátila.

„Jsi unavená, měla bys spát.“ Přikývla jsem, ale nikam se mi nechtělo a víčka se mi začaly

zavírat samy.

Najednou jsem byla ve vzduchu, podívala jsme se na Edwarda, který mě nesl někam pryč. Víc

jsem se k němu přitulila. Měla jsem na sobě moc oblečení, aby se mu něco stalo. Položil mě

po chvíli na něco měkkého a přikryl mě. Usmála jsem se pro sebe a poté se už nechal unášet

říší snů, i když jsme žádné neměla.

Probudila jsem se skvěle odpočinutá, ale stále jsem nechávala zavřené oči, než se úplně

proberu. Zhluboka jsem se nadechla a cítila Edwardovu vůni. Pomalu jsem se posadila a

donutila se otevřít oči. Pokoj, ve kterém jsem byla, byl sladěn do béžovo-hnědé, na levé straně

byly police plné knih a cédeček. Podívala jsem se na druhou stranu a málem mě kleplo, jak

jsem se lekla. Byla tam totiž pohovka a na ní seděl Edward, pozoroval mě s mírným

úsměvem. Ještě chvíli jsem skenovala pokoj, určitě byl Edwarda.

„Máš hezký pokoj. A omlouvám se,“ špitla jsem, protože jsem se styděla, jak jsem usnula.

„Stejně je to moje vina, měl jsem tě poslat večer domů,“ házel vinu na sebe. Rozhodla jsem se

proto raději změnit téma.

„Už se vrátili?“ zeptala jsem se. Byla jsem zvědavá, kolik zase ulovil táta medvědů, aby se vytahoval.

„Ne, Alice volala chvíli poté, co odjeli, že se rozhodli pro výlet dál, takže se vrátí až večer. A Emmett mi kladl na srdce, abych na tebe dával pozor.“

„Nejsem malá,“ odsekla jsem, aby si nemyslel, že mě musí hlídat.

„Ale jsi nejmladší,“ upozornil mě.

Poraženecky jsem na něj vyplázl jazyk. „Závidíš.“ Tomu jsme se začali smát.

„Máš hlad?“ V tu chvíli, kdy se zeptal, mi zakručelo v břiše. Jen se usmál. „Co říkáš na pizzu?“ usmála jsem se jako sluníčko, protože ji miluju.

„Super,“ vykřikla jsem radostně a vyskočila z postele. Začal se smát, když v tom někdo

zazvonil.

„Ty někoho čekáš?“ zeptala jsem se.

„Já tedy ne,“ odpověděl a vydal se dolů. Po chvíli mi to nedalo a tak jsem šla, no spíš

běžela za ním. Ve dveřích stál kluk ze školy, poznala jsem ho, ale jméno jsem si nepamatovala, to hlavní bylo, že měl v ruce pizzu.

„Pizza,“ řekla jsem vesele a šla k nim. „Jak jsi to věděl?“ ptala jsem se Edwarda, který se hrabal v peněžence, zatímco já si brala tu pizzu a ten kluk na nás jen zíral.

„Intuice?“ odpověděl a já se rozesmála. Zato ten kluk vypadal, že by potřeboval umělé

dýchání, ale ne ode mě. Tomu se začal smát Edward, strčil klukovi peníze a zavřel. Sedla jsem si v obýváku na sedačku a pizzu si položila na stolek před ní. Edward se posadil do křesla vedle.

Cítila jsem tu krásnou vůni pizzy a odkryla její víko.

„Mňam,“ usmála jsem se na svou svačinku a všimla si znechuceného pohledu Edwarda.

„Puma to není, ale taky to nechutná špatně,“ prohlásila jsem a s chutí se zakousla. Pustila

jsem se do pizzy za doprovodu kručení v mém břiše pod neustálým dozorem Edwarda.

Pokoušela jsem se na to nemyslet.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

9)  Tru (24.11.2010 12:21)

Krásné

eMuska

8)  eMuska (03.11.2010 19:29)


Sú spolu krásni... Si skvelá!!!

eElis

7)  eElis (03.11.2010 14:30)

nádherná kapitolka

Yasmini

6)  Yasmini (02.11.2010 20:23)


Y.

semiska

5)  semiska (02.11.2010 20:18)

Si mi přivodila chuť na pizzu Jinak kapitolka moc pěkná. Už se těším až se ti dva dají dohromady.

4)  Liz (02.11.2010 18:56)

Krásné
mňam pizzu bych si taky dala :D :D :D :D

Michangela

3)  Michangela (02.11.2010 18:53)

Tak nějak mi nedošlo, kdo objednal tu pizzu??? Alice?

2)  hellokitty (02.11.2010 18:43)

Dennniii

1)  Dennniii (02.11.2010 17:56)

no je to čím dál tím víc zajímavější
Edwardovi Bellina krev zpívá
Edward nese Bellu v náručí do postele
A Emmett jako taťulda
Mocinky se těším na další

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Zatmění -smečka