Sekce

Galerie

/gallery/jacob-black-avatar.jpg

Double drabble

Odmítnutý Jake. V lese. Na procházce? To těžko.

Klopýtal lesem.

Opilý.

Totálně.

Pod obraz.

Pít to svinstvo nebyl nejlepší nápad.

Napravo od něj se ozvalo šustění. Otočil se. Při pohledu na ni uznale hvízdnul.

„Krásná jako ona…. řekni, proč mě nechce?.... ty mě určitě chceš…. taky si o mě můžeš zlomit ruku… nebudu se vůbec zlobit,“ blekotal, že mu bylo sotva rozumět.

Vztáhnul k ní ruku. V půli pohybu se zarazil a nechal ji sklouznout zpátky k tělu. Bál se doteku. Co kdyby se rozplynula?

Přejel pohledem po jejích ladných bocích a stoupal vzhůru. Ploché bříško. Pevná ňadra. Kouzelný úsměv. Hluboké tmavé oči.

Musí se mu zdát. Je jí tolik podobná.

Rozhodl se, musí si na ni sáhnout. Jednou. Jen jednou.

První váhavý dotek. Druhý opatrný. Třetí stále nejistý. Čtvrtý vyrovnaný. Pátý sebevědomý. Dál nepočítal. Následovala celá bouře dotyků, polibků a pohlazení.

Ani si neuvědomil, kdy a jak se zbavil oděvu, ale najednou se nad ní tyčil v rouše Adamově.

„Roztáhni nohy,“ pobídl ji a chystal se jí pomoci, když si uvědomil…

„Nemáš nohy,“ obvinil ji se smíchem. Smál se dlouho, hystericky, dokud neusnul.

Ráno se Jacob Black probudil nahý v lese. Sám. Všude kolem něj se povalovalo jeho oblečení a v náručí pevně svíral kmen povaleného stromu.

 

Shrnutí

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

maryblack

17)  maryblack (30.03.2012 20:43)

chudák

16)  Aalex (21.07.2011 10:33)

BOŽE... ten musel být vážně pod obraz. Zajímalo by mě, jestli je Bella takové dřevo, že nepoznal rozdíl...

15)  Ennie (23.06.2011 19:40)

no teda :D :D :D

Kristiana

14)  Kristiana (07.05.2011 17:05)

Elfíku, jo kostka byla rozhodně veselejší a jednou třeba i výjde ;). Díky
Iwko, já to chápu, ten konec je na jednu stranu úsměvný, ale na druhou neskutečně zoufalý... Děkuju

Elfik

13)  Elfik (04.05.2011 18:54)

no, původní kostka byla přece jenom o něco veselejší, ale tohle se mi taky líbilo

12)  Iwka (04.05.2011 16:33)

Ou nou! Je to hrozně drastické a smutné, ale zároveň se mi chce tak nějak smát, z toho konce, prostě..
jistý soucit právě převažuje, ale má "teď" Nessie, sice je to v knížkách takové... neúplné pro něj (alespoň to tak vnímám, protože jak to bylo dál, to si můžeme jen vymýšlet ve svých FF ) a tak..
Ale jedno vím jistě, moc se ti to povedlo!

krista81

11)  krista81 (01.05.2011 22:53)

chudák Jake :(

Marvi

10)  Marvi (01.05.2011 19:14)

Ten ji teda měl, jak z praku

Kristiana

9)  Kristiana (01.05.2011 18:01)

Evelyn, Hanetko, právě kvůli tomu jsem k Jakeovi vždycky hodně tíhla. Taky je mi ho líto, Bella kterou vytáhl z nejhoršího ho odmítla, odkopla, zranila a ani po narození Nessie se příliš nezměnilo, zůstal tím nechtěným, akceptovali ho jen kvůli ní.
Rose, zvrtlo se to. Hrála jsem si s tím, obměňovala slovíčka a nakonec vyšla s tímhle. Vlastně jsem k výsledku takovému, jaký je, dojít nechtěla. Snažila jsem se povídku držet na veselé vlně, přesto si písmenka na klávesnici dělala, co chtěla. Sama jsem trochu v šoku z toho, jak to dopadlo. Ale dlažební kostky se nevzdám, jednou ji dotáhnu do konce a výjde ;).

Rosalie7

8)  Rosalie7 (01.05.2011 17:55)

Páni, kams strčila tu původní parodii s kostkou? Ted to opravu vyznívá pro chudáka Jakea smutně...

Twilly

7)  Twilly (01.05.2011 17:27)

Ale že má kluk jedna ušatá dobrou fantasii

Hanetka

6)  Hanetka (01.05.2011 17:25)

Chudák Jake... Zcela soughlasím s Evelyn. Mám z toho vždycky úplně stejné pocity...

Evelyn

5)  Evelyn (01.05.2011 17:24)

Kristiano, mně Jaka bylo vždycky tak nějak líto a ani příchod Renesmé mě nezbavil pocitu, že Jake je prostě ten druhý. Tohle bylo hodně bolavé...

morningstar

4)  morningstar (01.05.2011 16:49)

tak to bylo krutý, njn, ale i takové věci se stávají ;)

Ivanka

3)  Ivanka (01.05.2011 16:14)

Chudák Jake... :(

Bosorka

2)  Bosorka (01.05.2011 15:55)

To je tak smutný....:'-(

ambra

1)  ambra (01.05.2011 15:34)

Hrozně krásný a drásavě smutný

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek