Sekce

Galerie

/gallery/-Edward-and-Bella-twilight-series-9841993-900-676.jpg

Akási čudná sentimentálna nálada a prekrásna hudba vo mne vzbudili toto vyznanie v čase, keď Edward bol jej milovaným predátorom a Bella jeho milovanou korisťou. Snáď si tento songfic užijú najmä všetky členky teamu Edward a dúfam, že sa k nim pridajú aj milovníčky Riša Mullera...

(dúfam, že ma neukameňujete... asi mám jednoducho songficové obdobie, sľubujem, že to rádio v práci vypnem... raz)

 

 

Milovanie v daždi


Slnko medzi mrakmi
Debatuje s vtákmi
O tom či dnes bude dážď

Ráno,  keď som sa zobudila, tak prvá vec, ktorú som urobila  hneď po otvorení mojich očí, bol rýchly pohľad do môjho obloka. Kritické rozospaté oko prísne kontrolovalo a rozbúchané srdce dúfalo v dážď. Odkedy ťa poznám, búcha mi srdce ako zvon. Stačí len, že viem, že si na rovnakej planéte a bije ako na poplach. Môj dych splašene rozťahuje môj hrudný kôš a skúša, či mi rebrá ešte držia pokope.


Načerpať chce silu
Si oddýchnúť na chvíľu
Nevrav že to nepoznáš

Slnko, aj keď som jeho hrejivé lúče vždy zbožňovala, oželiem ich naveky, len keď budem mať tú možnosť ťa sekundu vnímať. Slnko nášmu vzťahu – nesvedčí. Vraj s rodinou vyrážaš do hôr. Neviem, či Jessicu dokáže rozladiť to, že ťa nevidí, alebo len jednoducho žiarli na tvoju rodinu. Ja nenávidím každú sekundu, ktorú ťa necítim.  Takže, slnko, sme dohodnutí??? Ty si dávaš dovolenku a ja, vychutnám si svoj návykový pohľad na Cullena.

S dažďom v tvojej tvári

Ti pribudne na oltári
Jeden ďalší krásny hriech

Och môj bože, dokonalý... To sú slová, čo mi napadnú pri pohľade na TEBA. Každý vlas, každý pohľad, každý dotyk vedie k dokonalosti. Je to snáď hriech? Určite! Nádherný, sladký, vábivý. Všetko na tebe ma láka viac než som si vedela kedy predstaviť.


Milovanie v daždi
Túžbu vo mne dráždi
o tom každý básnik vie

Milovanie tvojej duše v daždi, vo mne túžbu cítiť ťa vo mne dráždi, mám chuť čítať básne... a žasnem, ako je mi pri tom krásne. Čo to so mnou len vyvádzaš a pritom nič robiť nemusíš...

Si dnes mokrá ako myš

Na vodu hádam nemyslíš

Túžim stáť s tebou na tom daždi, pokrytá tisícimi kvapkami tvojej priazne. Byť obliata tvojou pritomnosťou, len tak, s tebou a dýchať ťa do prasknutia pľúc.


Keď dážď ťa hľadí mokrou rukou
Rozpúšťa sa iba cukor
A okolo nás je tlaková níž...

Vidím už len tvoj chrbát vzďalovať sa z môjho zorného poľa. Dážď ťa láska, kvapky dopadajú na tvoju siluetu... dívam sa za tebou ako v snoch. Maget čo je medzi nami, nás vábi, ukazuje svoju silu. Keď sa rukou dotkneš svojho auta, ustrnieš. Si ako socha, krajší, si ako do skaly vytesaný boh. Tŕpnem a dúfam, že sa otočíš a tvoje oči sa utopia v tých mojich...

Milovanie v daždi

Nemôžeš ísť s každým
Iba so mnou sa to dá

Nemôžem ťa nechať tak. Každú, ktorá si bude na teba robiť nárok zničím!!! Potupne a navždy. Miliónmi spôsobov v mojej divokej fantázii. Teraz si predstavím, že si tu so mnou. Že si viac než vzduch, ktorý dýcham a nehodlám sa s nikým deliť. Mám ťa. Vo svojich snoch si len môj.  Kiež by som bola tiež len tvoja... ja naivná...


Milovať ťa v daždi
A potom už navždy

Dážď ti svedčí,  ligoce sa na tvojich vlasoch a mňa to vábi. Som lapená v tvojom kúzle. Láska moja.


To nie je predsa náhoda
Si dnes mokrá ako myš
Na vodu hádam nemyslíš

Túžim stáť s tebou na tom daždi, pokrytá tisícimi kvapkami tvojej lásky. Byť oviata tvojim dychom a len tak, môcť ta pobozkať.


Keď dážď ťa hľadí mokrou rukou
Rozpúšťa sa iba cukor
A okolo nás je tlaková níž...

Vidím už len tvoj chrbát vzďalovať do krutého večera, tam kde ťa až do ďalšieho rána neuvidím. Budem o tebe snívať, len to mi ostáva. Budem snívať o tom, ako dážď láska tvoje vlasy, kvapky dopadajú na tvoju siluetu... dívam sa za tebou stále znova... Tam aj  maget, čo je medzi nami, nás vábi a predvádza nám svoju silu. Dívaš sa na mňa a tŕpnem a znova dúfam, že sa otočíš a tvoje oči sa utopia v tých mojich...

 

Zhrnutie

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Twilly

18)  Twilly (14.05.2011 08:49)

No ale v tom případě je u tebe titul "magor" jedna OBROVSKÁ poklona, Olinko , ukaž mi jednoho "MAGORA", který umí to co ty

Carlie

17)  Carlie (14.05.2011 08:19)

Twillinko, jdi Ty, Tvůj titul je super, to ten můj magorskej na mě sedí až moc

Twilly

16)  Twilly (14.05.2011 07:56)

Carloušku, doktorát.. to už bych asi byla úplně pitomá... mne naboural "pověst" i můj titul Ing. Ale na obranu musím říct, že obor Songfics se mi líbí daleko víc než ekonomie :D ... zlatíčko moje milovaný, děkuju moc, hodně hodně moc

Carlie

15)  Carlie (14.05.2011 07:33)

Omg, Twillinko, uděluju Ti čestnej doktorát z oboru songfic! Jak Ty to umíš!
Nádherný komplet super písničky s krásně popsaným rodícím se vztahem!
Kouzelná slovní spojení jako např.: "Túžim stáť s tebou na tom daždi, pokrytá tisícimi kvapkami tvojej priazne."
Bylo to krásně hravé, vášnivé, opojné!

Twilly

14)  Twilly (11.05.2011 20:38)

Jéééé Ambřička, andílku můj ďábelskej, přišlas kouknout na prcka?? To je od tebe moc hezký.... jsem ráda,že se ti to líbilo , kujuuuuu

ambra

13)  ambra (11.05.2011 19:26)

Miluju tu písničku a ta atmosféra dokonale sedí k Tvému textu. K čemu taky slunce, že...;)

Twilly

12)  Twilly (09.05.2011 23:38)

Kristýnko děkuju moc...

krista81

11)  krista81 (09.05.2011 23:23)

Páni, tak na tu písničku jsem málem zapomněla ;)

Krásná melancholie vložená do krásné povídky.

rádio rozhodně nevypínej

Twilly

10)  Twilly (09.05.2011 14:17)

Děkuju Janičko, no vidíš a právě z tohodle dílka jsem tak trochu v rozpacích. Ale zkusit jsem to chtěla i když mám pocit, že mi víc jdou trochu silnější emoce - já jsem asi takovej malinkatej psychoušek :D

Janeba

9)  Janeba (09.05.2011 11:35)

Verýšku , krásné!!! Jak výběr hudby tak i nádherná povídka! Hudbu v práci ani nikde jinde, prosím, nevypínej a piš tyhle skvosty i nadále!!!
Děkuji!!!

kytka

8)  kytka (08.05.2011 19:38)

Ty víš jak přesně zaujmout a trefit. Moc hezké, tak nějak tady přihlouple sedím a jen koukám. Díky.

Astrid

7)  Astrid (07.05.2011 19:48)

Ty šialok Seňora Vy tnete do živého ááááááááááááááááá

Bosorka

6)  Bosorka (07.05.2011 19:41)

Není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem! ;)

Twilly

5)  Twilly (07.05.2011 13:58)

eMuš akurát na tejto veci mám pocit, že som to už nejako prestrelila... je to tuším LEN pre silné romantické povahy a team Edward :D

Ivanka, som rada,že som potešila

Bosi, varovačka byla :D, to nepopřeš. Sama nejsem tenhle team, ale ta písnička ve mě prostě vyvolala potřebu zkusit si projednou áchajíci Bellu (ale myslím, že to tak úplně nie je môj šialok kávy :D :D :D :D )

Kristiano, ty mi poslední dobou dokážeš vyčarovat úžasný úsměv na tváři... díky, moc moc moc

Kristiana

4)  Kristiana (07.05.2011 13:09)

Souhlasím s eMuškou, Muller mě nikdy neuchvátil, ale s tou povídkou... Myslím, že jsem díky ní našla kouzlo písně.
Nádherně napsané. Milé, romantické, dojemné.

Bosorka

3)  Bosorka (07.05.2011 11:12)

Bylo to hezké, romantické, ale na mě moc Edwardovské....Dost bolo Edwarda!

Astrid

2)  Astrid (06.05.2011 22:38)

Moja drahá Twillis, E+B - no toto. Tak krásna kombibácia a ten ciel...
Krásne si zosnúbila hudbu a melanchóliu tejto piesne s poviedkou, z ktorej cítim jemnú lyriku. Akoby dážď bola tá potrebná konštanta pre spojenie ich - milencov. Moc krásne

eMuska

1)  eMuska (06.05.2011 22:12)

Mullera vôbec vôbec nemám rada... ale ty z toho dokážeš spraviť suprácku mňamovskú lakotku!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek