Sekce

Galerie

/gallery/môj svet.jpg

Ak ste čítali moju drabble poviedku Môj svet, určite vás zaujíma, ako sa dostalo ľudské dievča do Arových komnát. Tu je vysvetlenie.

Sedel som na svojou tróne spolu s bratmi a čakal na návrat Heidy. Bol som už hladný rovnako ako ostatní obyvatelia hradu, ktorí sa začali pomaly zhromažďovať v hlavnej sále.

A už sútu! Desiatky tlkotom sŕdc a buchot nôch sa ozývali hradom. V tom sa dvere otvorili a dnu vošla Heidy so skupinou mladých ľudí.

„Sú to Američania, boli na školskom výlete,“ informovala ma, zatiaľ čo som naznačili dvojici strážcov, aby zavreli dvere. Hostina sa začala.

Práve som odhodil telo druhého študenta a rozhliadol som sa po ďalšej obeti, keď v tom som ju zazrel. Chúlila sa v rohu a jej vyplašené oči zdesene kmitali sem a tam. Bola na smrť vydesená. Ani som sa jej nedivil. Veď pred jej očami zomierali jej spolužiaci a kamaráti.

Kútikom oka som zazrel akýsi pohyb. Félix! Tak to teda nie! To dievča patrí mne!

Rozbehol som sa k nemu a Felixa som odhodil na stranu. Ten vrazil chrbtom do steny, z ktorej odhadol kúsok omietky. Dievča som vzal do náručia a upíriou rýchlosťou som sa rozbehol do svojej izby. Našťastie, ja a Sulpicia sme spolu nežili už nejaké to storočie, takže nehrozili žiarlivostné scény z jej strany. Skôr som sa opýval Caia a jeho striktné dodržiavanie zákonov, na ktorých som kedysi tak dbal i ja.

Položil som ju na stoličku a sám si sadol oproti nej.

„Ako sa voláš?“ opýtal som sa a pohľadol som si prezeral jej nádhernú tvár. Mala krásnu, alabastrovú pleť, na pohľad jemnú ako páperie. Jej sivé oči oči mali teraz príliš vydesený výraz, aby som dokázal oceniť ich krásu. Snáď neskôr! Dúfam, že sa na mňa raz budú dívať s láskou.

Jej kučeravé vlasy farby jasného plameňa jej siahali až po pás. Bola prekrásna.

„Som Giovanna,“ odvetila a sklopila oči.

Pekné meno, aj keď nezvyčajné. Nevyzerala ako Talianka.

„Neboj sa, neublížim ti!“ povedal som jej, pretože som jasne cítil jej strach.

 

Giovanna mala babičku Talianku, po ktorej meno zdedila. Tento výlet bol odmenou za ukončenie štúdia. S Gigi- ako som ju sám prezýval, som sa pomaly začal zbližovať. Presťahoval som ju do supertajného bytu, o ktorom nevedeli ani moji bratia. Tí si mysleli, že som ju už dávno zabil a ja som im to nehodlal vyvracať. A tak som potajme chodil do mesta a znáňal veci pre moju Gigi. Jedlo, oblečenie, knihy, ktoré som bral z volterrskej knižnice. Gigi bola totiž náruživá čitateľka. Náruživá bola ale i v iných smeroch, ale to si viete zaiste predstaviť.

Naša prvá noc bola jedným slovom úžasná. Gini bola vášnivá milenka, čo mi neustále potvrdzovala každým spoločne prežitým dňom. (Áno, dňom, lebo pre jej vášeň bola noc prikrátka)

Zároveň som sa desil dňa, kedy ma moje malé tajomstvo niekto príde. Vedel som, že potom bude musieť Gigi zomrieť. A to som ani ja ani ona nechceli. Gigi odmietala byť upírkou. Toto bola jediná vec, na ktorej sme sa nezhodli. Nech som použil akékoľvek argumenty, Gigi proste odmietala byť príšerou, ako to sama nazvala. Nie, nevadilo jej, že chodí s príšerou. Ale byť upírom jednoznačne odmietla.

Nezostávalo mi nič iné len sa s tým zmieriť. Čo som mal robiť? Len dúfať, že pokiaľ bude nažive, nik sa o jej existencií nedozvie. Pretože potom by som ju nedokázal ochrániť ani ja. Ale aj napriek tomu som vedel, že s jej posledným výdychom na tomto svete sa skončí i môj život.

koniec

Môj svet

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Kristiana

3)  Kristiana (02.06.2011 12:26)

Krásné vyjádření citů někoho jako je Aro.

Astrid

2)  Astrid (02.06.2011 12:03)

No teda, ja toho Ara si budem mať rada. Inak tu mi silno pripomína Edwarda -no upíri, ked sa zamilujú, je to s nimi proste vážne.
Presne si Ara predstavujem, ako znáša drobnosti pre svoju tajnú lásku. Pripravila si mi krásnu predstavu. Díky.
Ale... on ju potom zamestná na tej recepcii, či ne?;)

Marvi

1)  Marvi (02.06.2011 11:57)

Hodně dobré Na Ara taky velmi překvapivé ale moc pěkné

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek