Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/ddddd.png

Life and Death: Twilight Reimagined.

Nová kniha Stephenie Meyer.

Opravdu.

Už nedávno nám bylo řečeno, že se k 10. výročí od vydání prvního dílu knižní série, které proběhlo včera 5. října, dočkáme nějakého překvapení ze strany Stephenie Meyer.

Ne, neudělala radost skalním fanouškům tím, že dopsala Midnight Sun, tedy Twilight z pohledu Edwarda. Napsala jinou knihu na téma Twilight.

Jmenuje se Life and Death: Twilight Reimagined. A o co vlastně jde? Tato knížka o 442 stranách je prakticky Twilight, u kterého postavy změnily pohlaví. Pro lepší představu. Do Forks dorazí žít k Charliemu syn Beau (zkrácenina pro Beaufort) Swan, který potká krásnou upírku Edythe Cullenovou, do níž se zamiluje.

Stephenie děj trochu změnila, upravila slovní spojení a chyby, které jí v původní knize vadily. V knize se také objeví Archie Cullen, který bude na rozdíl od Alice více zapojený do děje. Potkáte se taky s Carine, Earnestem, Royalem, Eleanor a Jessamine, která je družkou Archieho. Jediné postavy, jejichž jména zůstala stejná, jsou Charlie a Renée. V příběhu bude také Jacob, ze kterého se stane Julie a dle mého úsudku bude také vlkodlak. Na otázku, zda máme čekat takto předělanou ságu, autorka odpověděla s tím, že pravděpodobně ne.

Já musím říct, že jsem tohle opravdu nečekala a vlastně ani nevím, co si pořádně myslet. Jak jste na tom vy? Máte radost? Knížka v USA je k dostání od dnešního dne. Přečtete si ji?

Life and Death: Twilight Reimagined

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

29)  blondealicecullen (28.07.2016 11:52)

Normální Twilight sága je lepší. Nemám ráda takové změny a na Edwarda s Bellou jsem si už zvykla

28)  Niki (28.02.2016 16:08)

Tak mi to nakonec nedalo a pečetla jsem to sice v angličtině, ale to je jedno. Bylo to tak blbý, jak jsem předpokládala. Nejenže je děj úplně stejnej (až na pár odchylek) jako u stmívání, ale prakticky všechno je stejné slovo od slova. Samozřejmě konec je jiný, z Beauforta se v baletním studiu stane upír. Takže opravdu nechápu smysl téhle knihy.

27)  Ellí (17.01.2016 12:42)

To jako vážně? Přijde mi to jako trochu zoufalý pokus... Kdyby radši dopsala to Midnight Sun... Myslím, že to by slavilo daleko větší úspěch

26)  Eliška (04.01.2016 15:58)

Připadá mi to poněkud divné.To tam ani nebudou Bella a Edward?

Kristiana

25)  Kristiana (23.10.2015 20:59)

Co ta ženská chlastá?

HMR

24)  HMR (14.10.2015 19:22)

celá ta obálka vypadá poněkud nezdravě... no a jestli si ji těch několik tisíc fanoušků "jen přečte", je nové auto v garáži... nebo vila na Malorce?

jeanine

23)  jeanine (12.10.2015 19:59)

No tak to je síla, přijde mi to jako zoufalý pokus autorky. Ale příběh si možná přečtu, jen ze zvědavosti, co je jinak. :p

Nosska

22)  Nosska (08.10.2015 00:02)

22) Nosska (Dnes 00:00) • Upravit • Smazat Taky nad Steph kroutím hlavou, kopírovat sama sebe...
Nějak se mi vybavila scéna z baletního studia, to jako "Bellák" bude mít za sebou baletní průpravu? Mohl by mít aspoň smysl pro eleganci a baletu se držet.
K tomu, co psala Bos, jako svatební dar by třeba mohl dostat majzlík a kladivo... :D :D :D

21)  jenka (07.10.2015 22:26)

Počkat... to není Aprýl?! Tak to je vážně zoufalé. Zajímalo by mě, co na tom může být výdělečného. Ale upíří panna -to by byl gól...

Hanetka

20)  Hanetka (07.10.2015 18:51)

Taky se těším, jak Edyth poleze Beauovi po nocích do pokoje a bude hladově zírat, jak chlapec zdravě chrápe :D

"Ráda se dívám, jak spíš!"

Empress

19)  Empress (07.10.2015 14:42)

Bos trafila klinec po hlavičke :D :D

maryblack

18)  maryblack (07.10.2015 14:03)

Bosorka to vystihla

17)  betuška (07.10.2015 11:13)


to ako fakt? ak áno,tak steph musí byť zúfalá...súhlasím s eman...za mňa fakt nie, to si budem radši čítať tunajšie ff doblba aj keby ste už holky nenapísali ani písmenko

emam

16)  emam (06.10.2015 20:31)

Pardon, to je rakce na komenty. Ale taky mi přijde trošku zoufalé, když autorka píše FF na svoje dílo. I když chápu, na tohle téma píše každý už kolik let

Bosorka

15)  Bosorka (06.10.2015 20:12)

No...bylo by zajímavé sledovat, jak si vlkodlačice a upírka vjedou do vlasů/chlupů a drahý B si u toho bude chroustat popcorn...
...upírka panna...to bude taky oříšek...jak si s tím ubohá lidská erekce poradí...

Nebraska

14)  Nebraska (06.10.2015 19:47)

Takže Steph napsala FF na Stmívání, rozumím tomu dobře?

13)  Seb (06.10.2015 19:16)

12)  agness (06.10.2015 18:45)

TO je divný... Dočetla jsem to a rolovala nahoru, abych se ujistila, že mi neuteklo šest měsíců... Bude mi chybět Jacob a Alice... Bude Archie taky shopaholik?

maryblack

11)  maryblack (06.10.2015 18:23)

že by Steph došli nápady?

SestraTwilly

10)  SestraTwilly (06.10.2015 18:12)

Stephenie sa potrebovala zase zviditeľniť,lebo jej sláva pomaly upadáva a tu je výsledok. Naozaj radšej mohla dopísať to čo načala;)

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek